MiloshBg 1026 Posted January 12, 2013 Ako se pritisak punjenja poveca, u motor ce ulaziti vise vazduha, ocitavanje na meracu mase ce biti vece i povecace se kolicina goriva. Dizel motor nije kao benzinski i siromasna smesa ne moze da ga osteti. Pre ce ga ostetiti pevelika kolicina goriva i to u vidu nagorelog klipa i sl.Uf meni je iskreno sad mnogo lakse kad sam ovo procitao, ali mi opet ne ide u vugla da je moguce da imam 2.6bar-a pritisak turbine, jedino ako ova moja nije fabricka, da je menjana il sta vec... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted January 12, 2013 Na kom to autu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted January 12, 2013 Punto, 1.9 Mjet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted January 12, 2013 A cime si to merio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted January 12, 2013 Dijagnostika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted January 12, 2013 Jel to u leru? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted January 12, 2013 U voznji, izmeren pritisak na punom gasu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted January 12, 2013 To je sigurno apsolutni pritisak 2,6bar znaci da ti je boost 1,6bar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted January 13, 2013 Vrlo verovatno, ne razumem se bas u to. Btw hvala na toj informaciji! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted January 13, 2013 Tesko da moze da ima i 1,6 bara sa fabrickom mapom... Kod mene na stilu mjet je 1,3 bara max... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 13, 2013 Pa reče čovek da mu je čipovan auto I to je sasvim realno da su podigli pritisak turba na 1.6 bara Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted January 13, 2013 E da, da priupitam sad, sad mi pade na pamet. A sta je apsolutni pritisak? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 13, 2013 Sad smo gledali kod ortaka, Fiat Ecu Scan na JTD 115 ks max pritisak oko 1.311 bara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 932 Posted January 13, 2013 Apsolutni pritisak ti je pritisak od 0 - x bara a diferencijali je razlika dva pritiska , npr. vazdušni je 1 bar, a tvoj ima 2.6 bara , apsolutni je 2.6 a diferencijalni je 1.6 bar Nadam se da nisam zakomplikovao Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted January 13, 2013 Ne razumem nista, al nem veze, u svakom slucaju hvala na pokusaju Bole. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 932 Posted January 13, 2013 Tu sam da pomognem,iako ništa ne kapiraš Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 13, 2013 (edited) A jel ima neko podatak do kog pritiska sme da se podigne turbo na Stilu? I za ostale parametre isto. Bilo bi lepo to imati Edited January 13, 2013 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 13, 2013 (edited) Koliko smo brzinski videli negde oko 1,2 bara pri 2000 o/min (desired boost pressure). Imaš te parametre u Fiat Ecu Scan kad ga prikačiš. Edited January 13, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 13, 2013 Moraću da pregledam, meri i Torque, sad koliko je precizan zaista ne znam. Verovatno ne previše jer meri i snagu na točku i na Astri mi je pokazao najveću snagu na točku 79,2 konja, a čini mi se da je fabrički max 78 konja tako da sve treba uzimati sa rezervom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 13, 2013 Uzmi lap i na njega ubaci FES i prati dešavanja. Teško da neki program može da meri snagu, samo dino. FES (i ostali) dobija podatke od auta, dok Torque + akcelerometar i GPS fona. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 13, 2013 Moraću da probam, samo da rešim prvo neke sitne probleme sa kolima, pričaću ti već kako me zeza baksuzni elm Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 13, 2013 Videću ovih dana da kupim žičanu varijantu, dilema mi je samo modifikovani ili sa adapterima (da budem kompletan). Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 13, 2013 Ja sam uzeo običan bluetooth, za moje potrebe je sasvim dovoljan, a i nema mnogo cimanja sa kablovima i lap topom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted January 13, 2013 Videću ovih dana da kupim žičanu varijantu, dilema mi je samo modifikovani ili sa adapterima (da budem kompletan).Uzmi sa adapterima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted January 22, 2013 Evo odgovora pravog profesionalca! Dakle nema virtuelnih konja koji su uz put pocrkali!U pitanju je zaista profesionalan odgovor od Raleta Gumetine na pitanje o remapu mog auta. Ne navodim ime firme da ne ispadne reklama (vecina ce znati o kojoj je firmi rec) ali ovaj iskreni odgovor je i vise nego dobra reklama Da su barem svi takvi!taj motor je sam po sebi pomalo ubog za tuning jer ima turbo sa WG (a ne varijabilnu geometriju kao brat mu od 90ks) koja radi bez elektronske regulacije te se tuning svodi na to da ili dimi ili ne ide 105ks iz tog motora samo remapom je nedostizno, i cifra koju reklamira "......" je vrlo vrlo optimisticna. (treba videti traction losses na dyno grfikonu ako ga ima, i videces o cemu pricam)Do sad sam ih uradio 20-ak komada, i uglavnom je ljudima znacilo tih po mojoj proceni 15ak konja.O ustedi goriva nema ni govora. (bord kompjuter moze da laze vise, ali ja necu )cena je ???e a ono sto mozemo da ucinimo za Vas je da vam probno ubacimo tuniranu mapu da je provozate, jer smo tako i do sad radili sa kolima na kojima je dobitak "nesto manji" jer nam nije bitno da "otmemo" novac nego da imamo zadovoljne musterije i dobru preporuku!ako zelite jos nesto da pitate slobodno mozete pozvati na .... Quote Share this post Link to post Share on other sites