Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Probas, vidis, ako ti se svidja platis, ako ne, ne moras. Jos niko nije nezadovoljan otisao, tj. vratio na fabriku.

Eto, imas sve mogucnosti na izvolte. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

obavezno je da se svaka usluga proizvod plati...ja samo zelim da znam na osnovu kog pred znanja, iskustva radis to...

poznavanje mehanike, materijala koji se koristi za tu mehanici, poznavanje elektronike...

cisto ukratko napises nesto da bi se stekle neko poverenje da onaj koji to radi zna sta radi...sve ostalo meni govori da su sanse za kvar na odredjenim delovima automobila sigurno samo je pitanje koji nivo i za koje vreme..

po toj logici pametnije je da umesto sto kasnije popravljam auto, taj novac iskoristim za doplatu za fabricki jaci i mladji auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oćeš tako da odeš u SM Chip ili Revochip pa da ih pitaš sve redom da ti dostave CV, čisto da vidiš koje su fakultete završili, šta su sve radili do sad, pa onda da odlučiš da li da im poveriš auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa mislim da je to logicno i normalan odnos prema svom vlasnistvu.

ne pricam ja ovde o bilo kome, ni pojedincu ni firmi....valjda je logicno da zelis neku sigurnost i smanjivanje rizika na minimum?

ok odnesem u sm da cipujem kola...motor rikne posle mesec dana...na koji nacin cu ja braniti sva prava i traziti da budem obestecen?

kao sto sam rekao na pocetku...koja je to garancija koja se dobija..bilo kakva?

tesko da ovo moze da se poredi sa instalacijom piratske verzije windowsa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikola - ne postoji garancija u zemlji Srbiji - sem na ECU - tj. softver koji je upucan u tvoj racunar na kolima. Ako on krepa, nadonkadjuje ti se steta...

Dobio si odgovoro, na tebi je da odlucis sta zelis. Bez chipa - auto ce ti nekada krepati zbog necega. Sa chipom - auto ce ti nekada krepati zbog necega, mozda brze nego bez istog.

Procitaj celu temu od prve strane....

I ovo sad zapamti - tvoj mozak, noga na gasu i gazenje sa malih obrtaja u visim stepemnima prenosa su ono sto ce krenuti da nacinje tvoj autombil.

Jos nesto - kada neko ovoliko pita i razmislja o chipu - mogu slobodno reci - PRESKOCI!!!

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok znaci neko ko se bavi cipovanjem osim ovakvih postova ne moze nista konkretno odgovori osim da daje garanciju na software...sta god to znacila.

sto opet prestavlja pun odgovor koji sam i trazio.

hvala puno momci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaoooo! :wacko:

Neso ajde zakljucaj temu do sledece godine, da se malo odmorimo, a ko zeli ima dovoljno materijala za citanje! :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde ovako - u zemlji SRBIJI ti NIKO nece dati garanciju da ti se automobil nece raspasti 3 dana nakon chipa. To ne zna ni gatara....

Kao kada si sa 14 godna pitao ortake kako je kad hebes a jos nisi probao. ;)

Lagano, i uzivaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta bih rekao...procitao sam sve i skapirao da ni nasta nema garancija osim na chip koji se ugradi u auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skapirao si bas onako kako treba... Probas, valja, vozis dalje... Probas ne valja, nikom nista... Mada ovo drugo se nije desilo nikada....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva garancija, na šta očekujete da će vam neko dati garanciju? Na turbinu, koja bi možda crkla i dva dana nakon što NISTE čipovali auto? Na zamajac, koji u ko zna kakvom je stanju, na "domaći" Valeo set kvačila koji jedva izdržava i fabričke mape?

Oćete i od benzinske pumpe da tražite garanciju na gorivo koje ste sipali, ako se zaprljaju dizne posle 2 godine da vam oni to malo nadoknade i plate čišćenje?

Lepo reče brat Fantom, neko ko se ovoliko dvoumi i raspituje oko čipovanja i samo traži razlog zašto da ne čipuje, nek lepo preskoči i "doplati za isti takav auto samo fabrički jači" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali i skapirao sam sta trazi kolega sa foruma sa kojim si se raspravljao...Evo ja imam jedno laicko pitanje...

Sta se desava sa klipovima kada se nalivaju gorivom koje ne moze da sagori tj.ne moze da se zapali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je isto kao za operaciju, potpisuješ da si upoznat sa rizicima i sad ako rikneš nikom ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja o tome pricam...taj neko ko radi taj chip konkretno...mora da zna koji su rizici i eventualnoj musteriji to da prezentuje...nema tu sta...dodjes probas pa ako ti se svidi svidi ako ne nikom nista!!! Svakom bi se svidelo to da mu auto ide bolje, u preticanju ne da obilazi auto nego da ga preskoci...svakom bi se svidelo...ali ja konkretno sam kupio auto da bi se u istom vozio narednih par godina...Zato je verovatno covek i pitao da li postoji neka garancija!!! Procitao sam da je fabrika ostavila prostora za povecanje snage, ali i to ima granice, a taj koji ugradjuje chip mora da poznaje te granice, da preko toga ne ide!!! To je neko moje misljenje!!! Verovatno se dosta ljudi nece sloziti samnom, ali to i nije tako bitno!!! Bas sam pratio razgovor koji se vodio i nista cudno nisam video!!! Covek je lepo pitao i dobio odgovor koji je dobio, i bas se tim odgovorom ne treba diciti!!! Ali to je samo moje misljenje!!! Pozzzz

Послато са ZTE-SKATE користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj vako......

Ja sam cipovao Bravo JTD..... Prosalo par dana... Kvaiclo nije doraslo zadatku,, OK, menjam kvacilo... Doraslo... Kenjam po NGu, preskacem besna kola, manje vise nebitno.... Proba kola ovaj, onaj, kaze bolesno...

Onda dizel od 19000ccm3 preskoci Xsauru VTS od 170ks ili koliko vec... xsara kazei de dizel dobro... Ok, meni to nije merilo. Merilo je kada odem kod Vuleta u Ns, pa opeglamo po Miseluku JEDAN krug od koga bi se 97% foruma ukakilo i kukalo za gumama, sta im bi...

Chela, Boki, Dr. Cosswort i ekipuznaju o cemu pricam, i to je to.... Ako hocete da cipujete kola i da sednete kada okrenetr kljuc da li ce mi prokliza korpa.... Bezite deco od cp-a i vrag vas odneo i nikad vam na kola stavipo cip...

Za chip stisnes jajca i opalis ECU... Pitajte Bokija, Broza, Chelica, Neshu, Bojana, koga god....

Samo nemojete chip tjun da predstavljate neznalicama kao aspitin protiv neizlecive bolesti....

Ukratko - lako mama i tata ne toce gorivo i daju parice za dobose, javite se pa cemo da letimo.... Do tada - preskocite rubriku i cepajtte po tehnickim problemima ;)

Edited by FantomX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iznervirali ste mi brata sad, pola slova ispromašivao :laughing:

Da se samocitiram iz jedne druge teme:

Ovo kao da je nuklearna fizika, pa ako nešto negde malo ne valja, eksplodiraće pola planete i umreće 3 milijarde ljudi.

Heblo vas čipovanje, ako vam nešto nije jasno, odnosno niste sigurni da bi tako nešto hteli, sumnjate u kvarove, izdržljivost delova, niste ubeđeni od strane "čipera", lepo u kola i pravac kući, doviđenja, o čemu pričate uopšte?

Ko hoće da čipuje čipovaće, voziće auto, popravljaće nešto kad mu se pokvari, kao i da nije čipovan, i uživaće u onome što je dobio.

Ne znam da li nešto teže mogu da svarim od ovih nevernih toma, ljudi kojima je čaša poluprazna a ne polupuna i sve gledaju sa negativne strane. Ako ti se ne sviđa, zaobiđi, nemoj to raditi, ali isto tako onda nemoj soliti pamet onome ko to hoće da radi, i zna zašto hoće. Ako se meni ne sviđa da jedem govna, neću ih jesti, ali opet neću braniti nekom ko to voli i uživa u tome.

Ja sam bre 50% digao snagu svom autu, bez ikakvih mehaničkih intervencija pre čipa, bez ikakvih provera i servisa, peglam ga svaki dan pun gas već dve godine, savijam ga na Mišeluku svaki vikend i potežem se non stop, jedino što mi je fasovalo je kvačilo, što je potpuno normalno, pokidao bi ga i sa 100KS da sam tako vozio. Ako neko ne veruje u te dobitke (čitaj: valjke u Miloševu), nek dotera 147 mJet sa 150KS na crtu (iste smo težine), pa da vidi kako će se provesti. Može i ona od 170KS ako je neko poseduje, nikakav problem, samo dođite. Pa da pričamo o čipu posle opet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vala baš, ja ne znam šta više reći, kakva bre garancija, na šta? Na autu starom 11 godina kao mom, ili na Cromi od Nikole1978 koja je novija, i koja je možda prešla više od mog Brava?? Okrenite Revo Chip ili HS, milslim da su najskuplji kod nas, pa pitajte šta i kako garantuju?

Evo ja vozim svoje malo dete u svom čipovanom autu. Išao sam do Valjeva pre par nedelja, crko mi je cilindar kvačiča na menjaču. Šta sad, treba da se žalim Fantomu, i da tražim da mi uvaži garanciju?? I ja sam prošao kao Fantom sa kvačilom (samo izgleda da je njemu i zamajac krepao), znači govno od Valea (NOV SET), je proklizalo posle petog patosiranja gasa. Stavio sam ojačan set od Malinića, koji ne valja, jer trese. I završio sam posao sa Sachscom, koji se za sada drži. Inače Bravo / Brava imaju slabije setove kvačila, mislim da Stilo i Croma nemaju taj problem.

Volim brate kada auto dobro ide, kada mogu da preteknem kao čovek, i ne kukam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi...vi svi spominjete kvarove koji bi se dogidili i bez cipovanja...neko je cak spomenuo i amortizere...molim vas..samo bez nervoze, nema potrebe za tim, od nervoze se samo sedi :D

Ovi sto sam procitao mi je dovoljno, vise mi i ne treba...

Fantom...ne rece mi ti sta se desava sa klipovima kada se nalivaju gorivom a to gorivo ne sagori...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ovoj temi postoje veoma precizni odgovori na gotovo sva pitanja u vezi chipovanja! Ista sada tu nije jasno? odnosno u cemu je problem?

Kvarovi se desavaju i na potpuno novim autima zar ne? Pa zbog toga postoji garancija!

Tko placa tu garanciju? Fabrika? Sigurno ne!

Garanciju placa kupac kroz cenu auta a doplacuje je stalno u garantnom roku u ovlastenim servisima.

Identican posao sa identicnim delovima van mreze ovlastenih servisa moze kostati i 50% manje! Malo li je?

Prema tome tko zeli garanciju na bilo sta neka svake godine odvoji na stranu nesto para ili neka pokusa osigurati auto od kvarova i imat ce garanciju u onolikom iznosu koliko je odvajao.

Niti najgori chip ne moze unistiti auto! Unistit ce ga sam vozac!

Tko zeli da ima uvek rezervu snage i da je koristi kada mu zaista zatreba neka chipuje auto. Tko zeli da stalno koristi veliku snagu neka kupi auto dvostruko jaci od sadasnjeg a ako zeli garanciju neka je zatrazi od prodavca! Verujem da ce vam je svaki prodavac snaznih automobila odmah dati jer taj auto je toliko snazan da osim voznje uglavnom sluzi za svakodnevno palenje guma i utrke od semafora do semafora....

Da ponovim ono sto je vec nekoliko puta opvde receno. Niti jedan auto nece unistiti chipovanje nego sam vozac svojim nacinom voznje!

Automobil od 50 KS jednako ce trajati kao i automobil od 250 KS ako se svakodnevno gazi u skladu sa njegovim mogucnostima. Dakle potrosni delovi ce pre ili kasnije otici.

Otidjite u prodavnicu i trazite garanciju za cekic ili sekiru! Moze i za nakovanj! Sve se to jednostavno unisti a pogotovo jedan kompleksan proizvod kakav je automobil.

Kod mnogih savesnih vozaca ce isti chiopovani auto duze trajati i manje se kvariti nego nechipovani kod neizivljenog klinca!

Kod proizvodjaca alata postoje serije alata za amatersku i profesionalnu upotrebu a na prvi pogled se razlikuju samo po boji. Pri tome onaj iz amaterskog programa moze imati skoro isti ucinak kao i onaj za profi upotrebu koji je dvostruko skuplji.Razlika je samo ta sto su na onom skupljem proizvodu ojacani optereceni delovi i prilagodjeni svakodnevnom izvlacenju maksimuma.

Naravno na garanciji jeftinijeg proizvoda krupnim slovima pise da GARANCIJA NE VAZI ako se proizvod koristi za profesionalnu upotrebu!

Mislim da se zna razlika izmedju svakodnevnog i povremenog "gazenja" nekog stroja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ljudi...uzivajte i zelim vam sve najbolje!!!! Cuo sam dosta, procitao dosta, a u stvari nista konkretno :D Ja prvi hocu da cipujem auto i to odmah posle nove godine...ali ja sam svestan posledica koje mogu doci sa cipovanjem...ali covek koji pita, trazi odgovor...e pa taj odgovor treba da mu se da, a ne da se pametuje i da se kaze...ako ti se svidi svidi ako ne nikom nista!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...covek koji pita, trazi odgovor...e pa taj odgovor treba da mu se da, a ne da se pametuje...

Čovek je imao odgovor na to pitanje i bez da je pisao bilo šta dodatno, samo da je pročitao šta sve već piše na ovoj temi.

Pojedine firme su imale varijantu garancije, ali tada čip nije koštao oko 200 eura, nego oko 1.000 eura. Dakle, ako se htela garancija da neće stradati ovo ili ono, može, ali se plaća mnooogo više. Ali, to nikada nije bilo masovno i nije posebno zaživelo jer niko nije hteo toliko da plaća.

Jel' hoćete da date 1.000 eura za čipovanje? Nećete naravno, pre svega zato što je to nekoliko prosečnih plata u Srbiji. Ali, hteli bi ste da imate garanciju iako ste platili 5-6 puta manje? Pa, hteo bih i ja Ferrari 458 za 100 puta manje para nego što košta, ali ne može. :D Budite razumni i ozbiljni u svojim zahtevima.

Baš zato ozbiljne firme neće da rade aute koji nisu ''pogodni'' za čipovanje, odnosno za koje se uvidom u stanje pre čipovanja zaključi da nisu u dobroj formi. Neće da rade jer znaju da vlasnik nema 1.000 eura da plati i ''garanciju'', a ne žele da ih sutra neko pljuje kako je riknula turbina, a dovoljno su finansijski obezbeđene da ne moraju da rade svakome ko im uđe u firmu.

Firme koje nisu tako ozbiljne ipak će raditi auto koji nije pogodan za čipovanje jer nisu dovoljno finansijski obezbeđene i treba im svaki dodatni euro, pa i po cenu rizika da ih sutra neko (ne)opravdano pljuje.

Tko placa tu garanciju? Fabrika? Sigurno ne!

Garanciju placa kupac kroz cenu auta a doplacuje je stalno u garantnom roku u ovlastenim servisima.

Identican posao sa identicnim delovima van mreze ovlastenih servisa moze kostati i 50% manje! Malo li je?

Lepo sve objašnjeno. Naravno, ko želi da vidi. Ko ne želi i dalje će pričati u krug kako ''nema odgovora, nema odgovora, nema odgovora...'' :D

Dakle, slobodno pitajte svaku firmu da li će vam i pod kojim uslovima dati garanciju na motor, turbinu, dizne, pumpe...ali, ono malo njih što bi to htelo će vam reći bar dva uslova:

- da uvidom u stanje automobila pre čipovanja zaključe da je automobil pogodan za čipovanje

- da cena takvog čipovanja nije više npr. 150 ili 200 eura, nego je 1.000 eura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dodam...

''Garancija'' je i to što ćeš čipovanje uraditi kod nekoga kome je to npr. 1.500 po redu takav motor koji rade jer imaju iskustvo, jer imaju saradnju sa nekom evropskom firmom koja je takvih motora uradila ko zna koliko po Nemačkoj, Austriji, Italiji ili gde već.

Garancija je i kada je ta neka veeelika firma u stanju da prilikom testiranja svojih mapa (pre nego što ih puste na tržište) da, ako treba spali 5-10 motora učeći gde su granice, jer imaju dovoljno dubok džep da to isfinansiraju...

...i generalna motora na dizelu...

A, zašto generalna? Otkud sad to odjednom? I, zašto se hvataš cifre od 1.000 eura kao da je ona zaista definisana, zacementirana? Ona je data kao primer.

To u praksi može samo da bude i više od toga, zavisno šta se želi. Zamisli, dođe klijent u neku firmu i kaže hoću ekstremno povećanje snage, a oni kažu...može, ali moraš prvo da promeniš set kvačila, plivajući, turbinu drugu veću da staviš, kao i druge dizne, jer samo promenom softvera ne možeš dobiti pouzdano ono što želiš. Koliko takav tuning košta onda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali isto tako si mi sad Neso rekao...da onaj koji prodaje chip za sto, dvesta eura ne mari za tvoj auto, vec mu je najbitnije da ti uzme pare!!! A ostalo tj.sta ce biti sa motorom to nije bitno...a to ce biti tako sve dok bude ljudi koji ce podrzavati tako nesto!!! Ja ne znam kako vi shvatate auto...ali ja sam kupio auto da bi se vozio dugo sa njim...Kao sto si rekao...takvo cipovanje kosta hiljadu eura...pa po meni je bolje dati i hiljadu eura za chip nego posle dati hiljadu eura za generalnu motora i plus sa sve pratecim glavoboljama...Mozda je gresim ali to je moje misljenje!!! P.S.Ja ni u ludilu ne bih dao hiljadu eura za chip :D

Da dodam...

...i generalna motora na dizelu...

A, zašto generalna? Otkud sad to odjednom? I, zašto se hvataš cifre od 1.000 eura kao da je ona zaista definisana, zacementirana? Ona je data kao primer.

To u praksi može samo da bude i više od toga, zavisno šta se želi. Zamisli, dođe klijent u neku firmu i kaže hoću ekstremno povećanje snage, a oni kažu...može, ali moraš prvo da promeniš set kvačila, plivajući, turbinu drugu, veću da staviš, kao i druge dizne, jer samo promenom softvera ne možeš dobiti pouzdano ono što želiš. Koliko takav tuning košta onda?

E dosli smo i do toga...ja ranije kada sam govorio da podizanje snage nije samo chip...mnogi su se bunili...ali chip nije jedino resenje...ima tu mnogo stavki i slazem se, to zaista mnogo kosta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali isto tako si mi sad Neso rekao...da onaj koji prodaje chip za sto, dvesta eura ne mari za tvoj auto, vec mu je najbitnije da ti uzme pare!!!

Kao što sam gore napisao, ukoliko automobil nije pogodan za čipovanje zbog stanja u kojem se nalazi, ozbiljne firme neće prihvatiti da ga rade. Neće ga prihvatiti zato što ne žele posle sa tobom da se natežu kada krenu problemi jer je auto bio krš i pre čipovanja, niti žele da ih sutra neko pljuje bilo gde jer žele da grade svoje ime.

Niko tebe ne tuče motkom da čipuješ auto. To je tvoj izbor. Ako se pokaže lošim izborom jer je auto krš, ti ćeš (vlasnik) i biti kriv. Ne možeš odgovornost tada prebacivati na drugoga jer te taj drugi nije motkom terao da radiš čipovanje.

E dosli smo i do toga...ja ranije kada sam govorio da podizanje snage nije samo chip...mnogi su se bunili...ali chip nije jedino resenje...

Jeste. Ako vlasnik želi optimalno povećanje snage, ne treba mu ništa drugo nego čip.

Ostale stavke dolaze na dnevni red ako se želi znatno više od toga, a to nije redovna pojava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...