Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Hvala na odgovorima, izgleda da ce onda neki izduv da padne...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz! Može li neko da mi kaže postoje li neke novije fabričke mape za GP 1.3 mjet 75 ks i kako su se pokazale gde imaju da se nabave?pitam zato što sam ovde pročitao da je farbika slala ljudima koji su se žalili na veliku turbo rupu nove mape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da je farbika slala ljudima koji su se žalili na veliku turbo rupu nove mape.

Fabrika je svoje rekla:

ako ti je slabo 75, ti uzmi onaj od 90, ako ti je i to slabo imaš još dva jača GP 1.9 od 120 i 130ks i svaki od njih ima svoju cenu.

MIslim da je izuzetak napravljen samo u Nemačkoj gde su malo dorađivali mape za zahtevnije vozače.

Ti bi trebao pomoć da potražiš u remapu koji nije fabrički: (HS, revochip, SM) su neki poznatiji koji su prisutni na ovom tržištu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba mi mala pomoć planiram da uskorije vreme čipujem moj GP 1.3 MJET 75 ks,pa me interesuje da li imate nekog pouzdanog ko to može da odradi ili da idem kod Ćurčića i odradim tamo, sa njim imam pozitivna iskustva na predhodnim kolima.

Ova dilema je isključivo zbog cene,mada ću radije da platim više nego da mi neko nepouzdan zezne auto. Ali vidim da ovde ima puno pozitivnih i negativnih iskustva sa nekim članovima foruma koji se time bave.Pročitao sam sve o tome na forumu.. a računam i da su se u međuvremenu još usavršili.

Interesuje me neka optimum mapa i da mi ne dimi auto. Pa ako može neka preporuka bio bih zahvalan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto se tice atmo benzinaca tacno je da se na retko kom isplati chip, ali nije bas da se na svakom autu ne isplati. Kao primer cu uzeti astru gsi sa C20xe motorom koja od prerada ima samo sm power chip i ide 14,8 na 402 metra, tako da se na nekim autima itekako oseti. Sm tvrdi da se dobija 20ks ovim chipom, isto kao i na mojoj xsari pa cu verovatno to odraditi za sledecu sezonu i videcu iz prve ruke da li se isplati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri na valjcima pre i posle. Mene je oduševilo što neka proverena kuća za tuning iz Nemačke čiji link je nesha okačio uopšte ne radi sa benzincima. Kod nas svašta pišu. Za Astru 1.4 SM obećava 15ak konjića više i vozio sam se u takvoj Astri i vozio uporedo sa mojom i nema neke velike razlike. Jedino što malo ranije povlači. E sad verovatno iz 2.0 motora mogu nešto da izvuku pošto je ovaj 1.4 zaista nezahvalan i za čip i za vožnju na kolima ovolike težine :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bi se iz benzinskog atmo. motora izvuklo nešto samo čipovanjem, mora da bude ozbiljna kubikaža, a ovo što mi vozimo to nije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima neko iskustva sa cipovanjem stila 1.6 16v?

Na netu vidim da se dobija od 11 do 15 ks...

Da li se to primeti u voznji, ubrzanju? Kako posle cipa stoji sa potrosnjom benzina i plina?

Mislim i ja da se ne isplati. Ako ti je auto do 2003 , onda najverovatnije imas IAW5NFT1, i tu moze da se stavi T9 , koji se serijski ugradjivao posle 2004, motor je malo ostriji, ranije povlaci, tacnije uradjena je revizija fabricka, ali ne dobija se nista znacajno. I btw, motorni za Stila 1.6 su skupi, kvare se bas bas...ali resivo je sve...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedna DVD kolekcija NOVIJIH mapa i softvera, upravo je skidam deo po deo:

http://rapidshare.com/files/138085928/reppp_dob_.part01.rar
http://rapidshare.com/files/138085984/reppp_dob_.part02.rar
http://rapidshare.com/files/138085942/reppp_dob_.part03.rar
http://rapidshare.com/files/138084935/reppp_dob_.part04.rar
http://rapidshare.com/files/138085892/reppp_dob_.part05.rar
http://rapidshare.com/files/138085810/reppp_dob_.part06.rar
http://rapidshare.com/files/138085874/reppp_dob_.part07.rar
http://rapidshare.com/files/138085827/reppp_dob_.part08.rar
http://rapidshare.com/files/138085976/reppp_dob_.part09.rar
http://rapidshare.com/files/138085852/reppp_dob_.part10.rar
http://rapidshare.com/files/138084892/reppp_dob_.part11.rar
http://rapidshare.com/files/138084835/reppp_dob_.part12.rar
http://rapidshare.com/files/138085797/reppp_dob_.part13.rar
http://rapidshare.com/files/138085986/reppp_dob_.part14.rar
http://rapidshare.com/files/138089891/reppp_dob_.part15.rar
http://rapidshare.com/files/138085909/reppp_dob_.part16.rar
http://rapidshare.com/files/138084409/reppp_dob_.part17.rar

Jel ima neko nove linkove, ovi su mrtvi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je vec pisano o tome ali posto zurim pitacu ovako. Koje su sve moguce mane tjuniranog automobila nakon povecanja snage ? Da li je to potrosnja ili to opet zavisi od toga kako ga gazim ? Da li se haba na bilo koji nacin motor ili turbina i bilo sta sto je vazno ako moze neko da mi objasni ?

Recimo za moj model sam nasao ovo:

Car model Fiat Bravo/Brava JTD 1.9 100

Stock 100 hp 200 Nm

New 132 hp 265 Nm

Recimo da ja hocu 120hp, necu 132 da li je to izvodljivo.. ?

Edited by DoX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretski je bilo šta izvodljivo, ali gledaj to ovako, veći zahtevi=veća cena. Ako radiš kod garažnih čipera koji imaju ove mape sa rapidshare linkova i guraju ih na svaki auto po modelu, onda nemaš nikakvog izbora i to je jedina konjaža koju možeš da dobiješ. Ako ideš kod neke renomirane kuće(HS,Revo,SM,..) možeš da tražiš mapu po svom izboru i trebalo bi da je prilagode baš tvom načinu vožnje i željama. Smanjuje se potrošnja, ali samo ako nastaviš da voziš kao i do sad. Ako opustiš nogu malo više, više će ti i trošiti. Što se turbine,zamajca i kvačila tiče, trpeće veće opterećenje, ali opet neće crkavati ako ne pritiskaš auto po ceo dan, osim ako već nisu pred umiranjem pa ih nova mapa samo sahrani. Ovo sve važi u slučaju ako staviš mapu koja savršeno odgovara tvojim kolima. Kada se stavlja random mapa, može da lagano crkne turbina, dođe do iberturaže i poiskaču ventili. Ovo je neko moje viđenje i ono o čemu sam se informisao do sad o čipu, nadam se da je sve tačno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se nadovežem na Igorov post uz nekoliko napomena:

- i turbina i zamajac će ti riknuti ako gaziš auto po ceo dan, nevezano za to da li je on čipovan ili ne

- potrošnja nakon čipovanja (dobrom mapom) u najgorem slučaju ostaje ista, čak se i smanjuje u režimu normalne vožnje, ali se povećava u režimu gas-patos

- to što je neko "garažni čiper" a ne renomirana kuća, ne znači da skida mape sa rapidsharea, čak ne znam nikoga ni ko danas tako radi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolege i prijatelji molim za misljenja i ako neko zna i objasnjenja oko ovoga.

Dakle ni najmanje se ne razumem u cipovanje, laicki kontam da se nesto oko smese goriva i vazduha menja i nista vise od toga.

Vidim da ima raznih majstora, tunera, svega i svacega, svasta se radi pa nekom valja nekom ne valja.

Ali ajde da mi kazete sta mislite o ovom vidu cipovanja http://www.racechip.de/en

Koja je fora sa ovim sto se samo ukaci gde vec treba, kao montira se ili demontira za 5 min.

Da li to moze da bude valjano ili je to neka sprdacina, prodavanje magle ili sta vec :D

Vidim da dosta vas razume ovu problematiku i sustinu chipa pa me zanima ima li ovo neke vajde ili nema bez revochipa i jos pojedinih kuca vajde?

Inace moja makina je Punto 1.9 mjt a ponajvise pitam za jednog pezoa 406 2.0 hdi

Hvala :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam neki chip tuning ne znam tacno marku, znam da se prosto stavlja sa njim imam oko 110 ks, po gradu mi trosi normalnom voznjom oko 4 do 5 a sa izdrkavanjem od 5 ipo do 6 litara a na otvorenom oko 4 litre nisu podaci bas tacni ali tako od prilike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9 JTD da po gradu troši 4 do 5, a "izdrkavanjem" 5 do 6, malo sutra :laughing: 1.3mJet uz pažljivu vožnju MOŽDA, ali 1.9 JTD ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni bez čipa po gradu najlaganijom mogućom vožnjm 7l jtd :laughing: Najveći optimisti tvrde da čip smanjuje potrošnju za 1l, tako da ispod 6l teško da može i to sa maženjem gasa i šaltanjem na 2000rpm, preko toga ide i potrošnja gore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smanjuje po bordu sigurno, a u realnosti vrlo diskutabilno (ne i nemoguće, ako motor ušpricava namerno višak goriva zbog održavanja bezbedne temperature gasova).

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...