Jump to content
FAS Goran

AUTOCODE

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About AUTOCODE

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 05/11/1977

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cacak

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Croma 1.9 150hp

Recent Profile Visitors

2738 profile views
  1. Koje je godiste Punto, i koji je? Obicni puntici nemaju hidraulicni vec elektro servo koji zna da zeza. Stari uljni nisam cuo da su nekoga zezali. Ako ti sija lampica, pravac kod elektricara, moze biti servo elektromotor, senzor ugla volana ili redje racunar. Pozdrav, Vladimir
  2. Taj braon-bordo-crveni je MASTER key, i on sluzi za dodavanje drugih kljuceva. Tacno da ne preporucuju koriscenje svakodnevo toga kljuca ali ne iz razloga sto on ima ogranicen broj paljenja,vec zato sto preko njega mogu da se dodaju drugi kljucevi , a jedino preko njega moze da se programira novi kljuc, pa zato savetuju da se ne koristi, vec da se cuva negde na sigurnom mestu, jer kod tog auta ne moze da se doda drugi kljuc preko OBD-a (ne racunam dodavanje iscitavanjem i programiranjem immo kutije). I, da, sva 3 su kodirana, i tehnicki potpuno ista, jedino je tome jednom dodeljen status master kljuca na osnovu polozaja u immo boxu. Danas je to cista glupost, jer se svi kopiraju kako god hoces, zato ih i koristi kako god hoces, uz naravno savet da taj bordo drzis kuci. Zato su danas vecina kljuceva crypto...
  3. Skinuo i ja mape sa sajta, i svidja mi se kako radi, s'obzirom da sad ima svaki sokak ucrtan ovde kod nas u Cacku, a ranije je bila samo jedna tacka, na kojoj je pisalo "chachak" , jedna dzada, i apsolutno nista drugo, verovatno e70 i e75 . Sto bi rekao moj drug-upozorenje za strance, prolazite kroz mesto koje se zove "chachak",samo po gasu da izadjete sto pre! I ja sam mislio kao Notorni da nema pomoci, ali...prijatno sam iznenadjen. Mozda ima veze zbog Fiata i KG, pa su ucrtali bolje mape. Bilo kako bilo-i ja potvrdjujem da radi na fabrickoj navigaciji Croma 2008.
  4. Cisto da se i ja ukljucim , jer i ja imam istu Cromu, a znam za probleme na koje treba obratiti paznju...Kada sam je uzeo, oterao sam prijatelju mehanicaru da uradi veliki servis...Kada sam je uzeo sa servisa, covek mi je rekao-sad si miran, ne moras da kontrolises nista, auto je kao nov. I ok, dosla zima, ja tako vozio, nisam ni zavirivao ispod haube. Jednog dana burazer me obavesti da ulja ima preko maximuma, kad je jednom iskontrolisao, kontrolisuci i svoj auto. Pogledamo, kad ono stvarno preko maximuma. Uf, poceo da dize nivo....i tu se mi bacimo u dubiozu sta je i kako je. Da ne duzim mnogo, mislili smo prvo da je od DPF-a, jer je zima, krace relacije, pa slije u karter, ili pusta neka dizna, ali imao bi hidro udar da je to....na sve smo kontali sem na pravu stvar. Epilog je bio da smo prosuli svo ulje (otkud znam ima linafte u njemu), sipali novo zamenili filter, i svaki dan kontrolisali. Bas svaki dan. Tad smo zakljucili sledece-kod Crome, ako zelite da proverite nivo ulja, obavezno uradite sledece-uvece parkirajte na idealno ravno mesto, i izvadite merac nacisto i obrisite. Sutradan proverite nivo. Neki problem ima, jer ako ostavite npr sat-dva i izmerite, onaj merac se toliko zamasti, da pokazuje 2cm preko max. Drugacije necete izmeriti tacno, sve smo probali, i zagrejan i hladan, kad jednom zamrlja merac samo da ostavite da prenoci. To je jedna stvar. Druga stvar je da je mehanicar sipao 5.5l umesto 4.5 koliko ide u 1.9 110kw. Kada smo mi vratili film unazad, setili smo se da nas je jedan od radnika pitao da li da nam spakuje ostatak ulja, od nekih 300-400g...sta ce nam...posle smo skontali da smo mi odneli 3x2l i ako je ostatak 300-400g ..sve se zna. Burazer ga je i pitao posle koliko ide, i rekao je odmah-5.5l. Znaci, pazite i na to. Sva sreca sto je ne masiramo kad je hladna, inace moglo je biti svasta zimus, plus sto je prvo zagrejem pa vozim.Sad je sve ok, nivo drzi kao da si ga nacrtao na jednom mestu, malo ispod max. Znaci , malo merac skaradni, iskrivljen, malo mehanicar, i nastade problem bez problema. Zato, obratite paznju. Pozdrav, Vladimir P.S. takodje kada sipate novo ulje , obavezno za proveru ostaviti da prenoci i dase dobro ocedi.Ne znam sta pise u uputstvu, Ako imate mogucnost, sami radite. Slicno mi se i na bravu 1.2 16v bivsem desilo, da umesto fabrickih 2.8 sunu 3.5l. Ne moze...
  5. Mislim i ja da se ne isplati. Ako ti je auto do 2003 , onda najverovatnije imas IAW5NFT1, i tu moze da se stavi T9 , koji se serijski ugradjivao posle 2004, motor je malo ostriji, ranije povlaci, tacnije uradjena je revizija fabricka, ali ne dobija se nista znacajno. I btw, motorni za Stila 1.6 su skupi, kvare se bas bas...ali resivo je sve...
  6. Za Stila su odavno uradili video in,ima posla, ali da se uraditi , ali Cromina navigacija je problem. Da imam Stila , pravio bih video ulaz, a za Cromu za sad koliko znam samo postoji skupo resenje kod Nemaca, pitah ih pre neki dan 300e + p&p. Cromina navigacija je zesci shit , da su barem ostavili video in, RNS510 je zakon , najradije bih njega ugradio, ima touch screen, video ulaz,hdd, itd, itd itd. A onih 300e je bacanje para da se dobije samo video ulaz. Imam Yatour adapter, digital CD changer,nesto kao xcarlink i radi solidno, ne moram da vucem vise onaj mp3 transmitter, koji nije najsjajnije resenje, ali sluzi svrsi.
  7. Altina? Goran? Nisam "odavle" , pa nisam upucen. Mada, i kada bih probao to sa pumpom, probao bih iskljucivo sam, samo da imam materijala. Mada, imam vec nagovestaj , da mogu zbaviti za mene jednu pumpu za 150e, pa se necu ni muciti. A btw , nesto videh za pumpe, da ne nose iste benzinci i dizeli, 2.2 benzin nosi jednu, a ostali drugu, videh na italijanskom eBay...doduse, tamo su pumpe 300 i nesto evra, pa nadalje.
  8. To je ravno samoubistvu uraditi, menjati boju. Slicno kao kod Stila. Moze , ali Sizifov posao. Prvo, diode narandzaste imaju dosta nizi naponski opseg, a vezuju ih najcesce redno,pa nije posao samo zameniti mesta diodama, nekad se menjaju predotpori,a nekad zahteva i radikalnije metode.
  9. Ok,razlicite su, ali koliko znam samo elektronika im je razlicita, a i da je ista opet ne bi moglo zbog can networka , ne bi mogao proxy da se odradi, jer Vectrina ima svoj part number, Croma svoj, i ne bi body mogao da vidi onu drugu. Boje konektora su razlicite, i po tome se razlikuju na prvi pogled, kod Crome je plava, kod Vectre crna, koliko se secam. Mene samo interesuje, ako neko ima pristup nekoj unistenoj pumpi, da li kada se odviju ona 4 srafa ili koliko ih vec ima tamo gde je elektronika da li je izvodljivo zameniti SAMO elektroniku, jer sama elektronika obicno prezivi, pa da se koristi Vectrin ostatak. Takodje, vectra ima 1 konektor manje, tj ne koristi se, koliko videh negde na nekom stranom postu, cini mi se da je i Notorni tamo ucestvovao u prepisci. Pozdrav, Vladimir
  10. Nije bas tako, ovde je elektro-servo , ne ide preko hladnjaka, kaisa i servo pumpe,ovde je sve elektro-hidraulicno-elektromotor pumpa ulje (sto mi se manje svidja od CITY, Fiatovog resenja).Mislim da je najbolje resenje osvezavanje ulja 2-3 puta, malo je komplikovano za prici pumpi da se rastura sve, hidraulika je u letvi, a elektropumpa na letvi,i ne znam ima li sraf na letvi za ispustanje kompletnog ulja,cisto sumnjam. Ja tek sad vidim ovaj post ponovo,vidim sad da me je clan iz Krusevca pitao gde sam nasao ulje. Kit commerce , GI/R , mozda oko 1400 din bilo onda. Ali, sta se desilo... Zimus mi se upali greska serva. Proverim nivo, vrlo malo bilo ispod minimuma, mozda 50ml max. Dolijem GI/R , i sve bilo super,nista niej palio vise. Onda odlucim da zamenim komplet ulje. Izvadim oko 300-400ml kao notorni , vozio malo , pa zamenio i ostatak. Vec posle prvog menjanja, video sam da je servo poceo malo da zuji-bruji-stenje , kao da ga neko davi. Meni i dan danas sve funkcionise ok, ali to brujanje se neverovatno jako cuje. Da li je ko imao iskustva sa tim? Ulje je kao sto rekoh iz Kit commerce-a ,ali niko meni ne garantuje da je unutra bilo bas to ulje (kao kad sam menjao za menjac ulje , pa su koliko se secam 2 boce bile otvorene, nesto su porucivali naknadno, a ovde ide 6-7l po 15e okvirno,nije malo). Ali, morao sam to tako da zamenim,jer tada n iko nije imao bas to ulje,uprkos sto su me svi prodavci savetovali-uzmi ovo GI/A , jeftinije je, sve je to isto. Ne zavaravajte se...mada, mozda oni znaju nesto sto ja ne znam, tj, ko zna ko to pakuje. Dakle, jel'imao neko neka iskustva, ulje cu zameniti opet,to znam i sam, i zna li neko kompatibilnost sa Vectra pumpom, koja je ista, ali dosta jeftinije moze da se nadje, posto ovoj nema repariranja. Znam da konektori nisu isti, druga je i boja konektora cak za Vectru i Cromu i nema isti broj pinova,ali ima li neko rasturenu pumpu, ili Crominu, ili Vectrinu, da vidim moze li se to prepraviti? Pozdrav, Vladimir
  11. Kolega, sve je to tacno sto si naveo , i auto je super, samo si se mozda malo presabrao oko potrosnje....trosi kao upaljac, ali neka Ruska verzija. Uopste nije mali potrosac , vidim da je i tvoj automatik, dakle isti su. Oko potrosnj potvrdjujem-otvoreno 6 (ne autoput, na autoputu trosi malo vise) , mesovito 8.2 , grad (kreni-stani) 10l. Znaci kao Gruberov tenkic , ali ja se ne zalim, za tih 2l preko optimuma-vredi svake pare. Pozdrav, Vladimir P.S. za kljuc cemo nesto praviti, pa makar bio samo tu da pali auto...
  12. Koliko znam, AD900 ne moze otkljucati sve zakljucane 48-ice, moze neke Magic2 otkljucati , ali u vasem slucaju sumnjam da moze, ja ih imam gomilu, i nikad nisam ni jedan uspeo iskoristiti. ZedBull tvrdi da moze otkljucati sve, ali koliko imam informacija , daj Boze da moze 10%. A i transponderi su jeftini da bi se zajebavalo sa otkljucavanjem, obicno su te opcije skupe za doplatu. Ako stavis 48-icu u kljuc, da, kljuc ce postati nevin, ali neces moci da ga isprogramras sa examinerom. Zasto-pa, iz fabrike, kada isporuce kljuc, oni ga predprogramraju za odredjeni tip Fiata, ne mogu reci na osnovu cega, mislilo se prvo da je po sasiji, ali nije. Znaci, takav nevin kljuc moze samo da se isprogramira kod kljucara ili elektronicara, jer on je bas "nevin" , a takav examiner ne vidi. Naravno, ne tvrdim ovo 1000% , ali 95% sam siguran da je tako. Sto se daljinca tice, ne znam da li kod Lancije moze da se ukodira drugi daljinac sa druge. Za Punta ZNAM da ne moze da se iskoristi polovan daljinac, a za Stila isto znam da moze polovan daljinac ne drugi auto. Kod Lancije ima neki taster gore na plafon svetlu, koji sluzi za programiranje, ali njih nisam radio pa necu nista da tvrdim, a sigurno ima i na netu nesto. Pozdrav, Vladimir
  13. Daj mi neku adresu gde je to vec radjeno, moj majstor ne zna to da uradi a ima examiner Koliko se secam, Lybre koriste Megamos ID48 transponder, isto kao i Stilo, i ne moze se koristiti polovan kljuc sa drugog auta, isto kao kod Stila ili Punta. Kad se Megamos48 zakljuca, ne moze se otkljucati, moze nekim specijalnim alatima, ali Examinerom NE! Kod stila se moze koristiti polovan kljuc , ali samo daljinac, a transponder se mora menjati. Kod punta ne moze cak ni daljinac polovan. Kada izgubite jedini kljuc, npr na Puntu, ne savetujem vam da zovete ovlascen servis, to traje i traje, ovde kod nas i do mesec dana! Neretko se desava da bas iz ovlascenog servisa zovu mene kad im hitno treba kljuc (ne samo Fiat, VW , Renault, Peug, itd). Nijedan normalan kljucar/elektronicar nece napraviti triplikat, pogotovo ne za Punta. Moze, nije da ne moze, ali neko ko radi taj posao vise od god dana, a kamoli 10 god kao ja, to je besmislica, nikad nisam cuo da neko tako radi. To je kao kada neko kaze-ne nosi kod njega, skida nove delove sa televizora (starog 10 god) i vraca stare...hahaha. Ne racunam slucajeve npr. iz Mladenovca, kada je sin vlasnika Mercedesovog servisa pravio duplikate, bez znanja oca, i kasnije davao odredjenim ljudima. Brzo su ga uhvatili naravno. A i to je Mercedes, Punta niko nece dirati jer je nezanimljiv za te rabote. I kad se izgube i svi kljucevi, ne trebaju neke basnoslovne sume. Evo, skorasnji primer, u Guci,za vreme sabora coveku ukrali torbicu , kljuc mu je napravljen za 100e , sto kad se uzme da smo ja i kljucar morali 2x da idemo tamo, i nije toliko skupo, kad je ulaz samo 1000din. Kljucar otkljucao , ja napravio transponder, i to je to. Ako se izgubi kljuc-ponavljam-ljudi, PRAVITE DUPLIKATE, ne mora kljuc da pali, dovoljno je da otkljucate, da ne razbijate staklo, to vam je cca 1000din, a ne morate kljucara zvati da vam obija auto. A za npr punta, moze da se posalje samo BODY , i prema njemu moze da se napravi transponder koji pali auto,tako da i ako se u inostranstvu desi, ima spora jeftinija varijanta, i brza. Rasplinuo sam se mnogo. Besplatan savet-za odmor i pitanje gubljenja kljuca je dobra varijanta sakriti rezervni kljuc negde na autu, ne mora ni taj kljuc da pali, ali za ne daj Boze,sakrivanje negde ispod krila, koruge, branika, retrovizora, plastike neke, gde se ne vidi, vidjao sam cesto to , zalepe zivom gumom ili gitom, silikonom samo mac na branik iznutra, itd. Naravno, to da samo vi znate. Mada, to ako uradite, nece vam se nikad desiti da vam zatreba, ali, radi malera. Pozdrav, Vladimir
  14. Da dodam i svoje iskustvo, mozda nekom i pomogne. Naime i sam sam imao ovaj slucaj. Ovo je moj licni stav, inace po struci jesam mehanicar, ali nikada se nisam tim preterano bavio, tako da ne tvrdim da je ovo tacno, ali mislim da jeste. Kada zamenite ulje u motoru, resetuje se servis u instrument tabli i tu sami mozete da odredite vremenski interval do sledeceg servisa. Ali ako dijagnostikom udjete u motorni racunar, videcete da u podesevanjima imate opciju "RESET OIL INTERVAL(ONLY CAR WITH DPF) ili ti resetovanje intervala zamene ulja samo za vozila sa dpf filterom. Taj interval je striktno odredio proizvodjac i iznosi 50000 km. Ovaj interval je po mom misljenju za svaki slucaj da opomene, jer verujte mi iz iskustva da postoje vozaci koji i duze ne menjaju ulje, jednostavno znaju da ce uskoro prodati auto negde van EU i zasto bi pucali 500 eur za servis? tako da prilikom zmene ulja, mora se resetovati i brojac u motornom racunaru. U mom slucaju, ja sam ulje zamenio pre 20000 km i posle nekih 15000 km mi se upalila ova lampica. Posto posedujem Fiat ecu scan, udjem u motorni racunar da vidim sta je razlog paljenja lampice za zamenu ulja i vidim da postoji opcija reseta ulja i ovde. resetovao sam zamenu, a da nisam ni promenio ulje i evo vec 5000 km vozim bez problema. Dakle moj zakljucak je nikakvi senzori, nikakve veze sa brojem regeneracija, vec jednostano se mora resetovati servis i u motornom racunaru!
  15. Ma, nista ne mozes zeznuti,nema sanse, frekvencija je frekvencija, samo ako fizicki moze da se ugradi quartz u kuciste.Inace, to mozes zalemiti valjano samo duvaljkom, ili dobrom lemilicom, sa dobrim vrhom. Vladimir

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...