Jump to content

barcode

Members
  • Content count

    118
  • Joined

  • Last visited

  1. Nema sanse da ne mozes da je nabavis preko uvoznika, makar je cekao 2-3 nedelje.
  2. Mogu da se zakljucaju vrata kljucem. Zimus sam nesto vadio akumulator i siguran sam da sam uspeo sva vrata da zakljucam kljucem.
  3. Ako hoces da se utesis samo pogledas C5 u toj klasi kome su umesto 15 kvadratnih centimetara drveta stavili plasticnu imitaciju mahagonija.
  4. Meni do sad jedna kvaka i jedan prozor za 5 godina koliko je kod mene. Da je pravljen da traje 20 godina kostao bi 80.000 nov.
  5. Meni zamenio Pedja na Mirijevu, samo podizace radi, iscimao sam ga na brzinu, uradio za sat vremena, pukla sajla i taj neki tockic oko koga ide sajla, sve za 25-30 EUR, ne secam se tacno, usput mi sredio i nesto sto se na tapacirungu otkacilo. Jest da nije dzabe ali decko je stvarno profi, vidi se kad krene da rastavlja tapacirung, siguran sam da moze zatvorenih ociju da rastavi i sastavi sve. Inace dok sam bio tamo stiglo mu i par podizaca postom, radi i tako, posalju mu postexpressom ceo onaj metalni deo sve sa mehanizmom pa on popravi i vrati.
  6. Fiat Nuova Croma MJet 150 - trokira (čuka)

    Nece da moze da Croma trosi manje od 9 litara po gradu. Jos ako pricamo o krenistani voznji u trajanju od sat vremena, lako dolazimo do cifre od 11. Na magistralnim putevima 5.5, na autoputu normalnim brzinama do max 6.5
  7. Fiat Nuova Croma - osigurač upaljača

    Nasao, hvala, samo jos da se setim gde sam stavio spicasta klesta
  8. Zna li neko gde je osigurac upaljaca i sta je jos na njemu?
  9. Ja da konstatujem da je meni volsebno prestalo tresenje posle drugog podmazivanja (u drugom servisu), mada mozda je i zbog vise spoljne temperature, jer mi se cini da su se vibracije inace smanjile cim je otoplilo.
  10. Fiat nuova Croma - voda u kabini

    Dugujem odgovor, resio sam ovaj problem kod limara tako sto mi je na levak koji je ispod odvoda na vozacevoj strani dodato crevo koje vodi vodu nize prema podu, s obzirom da je iz levka curelo sve po kablovima i nekako je zavrsavalo u kabini ili pored zice od alarma, ili kroz karoseriju, s obzirom da mi vise voda ne curi iz grede koja je ispod vozaceve strane, a ne curi ni u kabinu.
  11. Fiat Nuova Croma 1.9 MJet 150 - zviždi turbina

    Nema nikakvog senzora za kvalitet ulja.
  12. I ja da se nadovezem, meni to podmazivanje apsolutno nista nije pomoglo
  13. I moja malenkost je imala problem sa novim EGR-om, elem kupio sam novi EGR, zamenili mi ljudi, ono jos gore, onda sam ga vratio u radnju kao neispravnog, napravili su mi plocicu u servisu i ocistili su mi i vratili stari EGR nazad, i od tada nikakvih problema, mislim vec 2 godine.
  14. I da nastavim, definitivno je do poluosovine, eno pun je engleski forum primera, i izgleda da su pronasli povoljnije resenje, uzme se poluosovina od vektre C, jeste da nije ista, ali postoje rupe i za nju i za ovu original Crominu. Ne razumem se bas, ali ljudi zvuce bas ubedljivo i diskusija se nastavlja iskustvima ljudi koji su uspesno stavili vektrinu poluosovinu i resili problem. http://www.fiatforum.com/croma-ii/343855-croma-driveshafts-3.html A evo i konkretnog dela: http://www.ebay.ie/itm/291095240895?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.ie%2Fsch%2Fi.html%3F_sacat%3D0%26_from%3DR40%26_nkw%3D291095240895%26_rdc%3D1&clk_rvr_id=777229693001&rmvSB=true
×