Jump to content
FAS Goran

Sale nbg

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About Sale nbg

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    fiat croma 1.9 mjet
  1. I kod nene su dugmici kao iz fabrike...
  2. Meni se nije javljala nijedna signalizacija, auto ponovo bio kod majstora skinut DPF, sada je sve OK
  3. Da li je neko skidao DPF iz beograda i da je zadovoljan uslugom? Treba mi preporuka
  4. Drugari auto je pre 10km bio u servisu na ciscenju, sta ja treba vise da radim? Da opet maltretiram auto?
  5. Danas kada sam isao na posao ( druga voznja od popravke), turbina otvara na 3000 obr. Ni to nestima kako treba...
  6. Kao sto sam i obecao, javljam se sa tezultatima. Turbina remontovana, uradjen kompletan mali servis i DPF samo ociscen preko dijagnostike (i senzor filtera je bio zaprljan) i ako sam zahtevao da se filter iskljuci, samo su ga ocistili uz obrazlozenje da nece praviti problem. Sto se tice cene prosao sam sa manje novca nego sto sam ocekivao. Auto sam kratko vozio cisto da probam (imao sam obaveza), lepo radi, lepo vuce, sve isto kao i ranije. Jedino sto sam primetio da kada upali turbinu nema vise onako snazan refleks i ne ubacuje u sediste kao ranije, kao da turb. ima manji pritisak ili je mozda nesto drugo, ali je 30-40% slabije sigurno. Ostaje mi samo da uklonim taj DPF, ako neko ima neki savet ili preporuku... hvala u napred
  7. Drugari hvala na savetima, ali auto je vec u servisu. Aj javicu sta i kako kada dobijem neke nove informacije. U ovom servisu se odrzava auto vec godinama i vise puta su ispali korektni...
  8. Kostace me 600+ eu, sa rukama i malim servisom. Jbg neplanski trosak, ufff kakav samar
  9. 2007 god, 155k na satu. Za remont turbine su mi rekli 300-400eu uz garancuju, a skidanje DPF-a 100eu, cipovanje mi nije potrebno, vozim dvoje dece, auto i ovako ide odlicno
  10. Kod mene je merac nalik na dugacku sabijenu oprugu, brisao sam 3 puta i uvek isto, verovatno sam imao srece da nije doslo do neke havarije ili sam otkrio na vreme i nije mnogo radio sa razredjenim uljem. Cinjenica je da turbina zvizduce e sad iz kog razloga to i mene zanima, da nije zaprljana ili je problem sa nekim crevom...toliko se vec nerazumem. Mozda se javi neko sa slicnim iskustvom...
  11. Druze motor radi kao sat, nikakve promene nisam primetio niti zvukove, osim sto se turbina blago javljala... ne znam da li tu nesto nestima, ja samo prenosom sta mi je receno u servisu i zasto je dolo do toga...
  12. Kako poceti temu a ne zaplakati.Primetio sam u zadnje verme da blago zvizduce turbina tj. pocinje da se javlja. Motor radi perfektno, nikakve greske, neki dim iz auspuha itd... Prica ide ovako: uzmem da proverim ulje samo sto me slog nije strefio, nivo 10cm iznad gornje granice (pretpostavljam da je nalio gorivo u karter). Odvezem auto u servis i cekam odgovor. Kako majstor kaze: turbina ispustala ulje u DPF filter, DPF brljavio zbog toga i slao lazne podatke motoru i nalivo gorivo, gorivo se iz filtera vracalo u motor i razredilo ulje. Da se dovede u red potrebno je uraditi sledece: skinuti turbinu i poslati na proveru (99% ce biti reparacija), ukloniti DPF filter i uraditi opet mali servis. Cifra da se covek upuca. Imao sam potrebu ovo da podelim sa vama, mozda ce mi biti lakse Javljam se sa rezultatima kada bude sve zavrseno, nadam se uspesno. Servis je dobar i auto se tamo odrzava vec godinama. Zeleo bi da cujem i vase misljenje u vezi ovoga?
  13. Pozdrav novi drugari. Ja sam Sale, iz Novog Beograda. Od skoro sam vlasnik fiata crome 1.9 mjet 150hp, 2007 god. Vidim da ima jako puno kvalitetnih tema, nadam se dobroj saradnji I druzenju I obostranoj pomoci.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...