Jump to content
FAS Euroauto Goran

Nemanja87bgd

Members
  • Content Count

    234
  • Joined

  • Last visited

About Nemanja87bgd

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 02/03/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://keramicar.in/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Србија

Previous Fields

  • Garage
    Voždovac

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Evo nađoh malo vremena da predstavim šta sada vozim. U pitanju je Renault Megane II 1.4 16v 2003 god, 5 vrata, hečbek, bez plina. Kupio sam ga prošle godine sredinom juna u Staroj Pazovi i još ga nisam preveo na sebe Tada je plaćen 2450e i nije imao nekih ozbiljnijih mana a išao sam na pregled kod nekog tamo majstora. Ono što jeste bilo je zadnja lambda sonda zbog koje je sijao SERVICE i check engine a dijagnostika pokazala, to još nisam sredio jer mi je nekoliko majstora reklo da to ne utiče na rad motora ali bih voleo da to sredim. Ono što jesam sredio je dva nosača motora, desni stabilizator i mali servis. Kasnije tokom godine sam uradio i veliki servis, kao i komplet zadnje kočnice. Ove godine sam promenio svećice i drugi mali servis. Osim toga oba prednja podizača koja su mi crkla i motor zadnjeg brisača a sve sam na otpadu zamenio. Rekao bih da me nije puno koštao do sada. Ono što me već godinu dana periodično zeza je teško prvo paljenje posle 10+ sati stajanja koje sam snimio https://www.youtube.com/watch?v=WuaGG4gNk_E Jednom sam pre paljenja skinuo crevo sa pumpe goriva i tada je svega par kapi iz creva izašlo a tu treba da bude gorivo pod pritiskom i da prska na sve strane pa sam došao do zaključka da gumica u pumpi ne drži gorivo kada je auto ugašen duže vreme, ali opet kažem periodično. Zadnjih mesec dana pali odlično ali recimo ako krenem i posle 20m stanem i ugasim ga na par minuta opet pali teško. Nadam se da je sve to do pumpe. Osim toga hladnjak klime je pokazao par mikrorupica i freon iscuri pa gledam to da sredim za proleće-leto. Inače prošle godine smo išli u Bečiće i sve je bilo odlično i bez problema, potrošnju sam proverio kada smo kretali tamo, sipao sam pun, prešao 100km pola grad pola autoput i na drugom sipanju je stalo 6,8l, nisam pogledao koliko je bord tada pokazivao. Sada mi bord pokazuje 7.7l za zadnjih 3 hiljada km. Ove godine smo išli na Zlatibor i Taru isto bez problema. Sledeće u junu planiramo opet Zlatibor sa bebicom pa mislim da ću morati da kupim krovne nosače pa da kolica i jedan kofer dignem na krov. To će nam biti ispit izdržljivosti i organizovanosti za Grčku u septembru Inače motor ne troši ulje uopšte, za 10.000km ništa ne dostipam a na meraču se spusti za 4-5mm. Auto ima finu opremu (jedino mi tempomat fali): automatska svetla i brisače, auto zatamljivanje unutrašnjeg retrovizora, zaključavanje vrata i gepekao kada auto krene, komande radia na volanu, svi prozori su auto+na karticu mogu da zatvorim sve prozore kada izađem, zadnji brisač se pali kada ubacim u rikverc ako su prednji uključeni i ostalo standardno. Generalno sam zadovoljan sa autom i ako ovako nastavi da me služi menjaću ga kada nam zatreba veći zbog bebe a to ćemo videti ovog proleća i leta kako će ići.
  2. Evo posle 3 godine da se javim malo Moram priznati da mi malo nedostaje marea. Pred prodaju sam bio kod Gorana da je pogleda i kvačilo i zamajac su bili za zamenu a trebalo je zameniti i overboost ventil na turbini. Za kvačilo i zamajac sam hteo remont u Moštanici za 150e a ventil je 6500din bio nov. Međutim dođe kupac i odveze auto. Ja mu pričao šta sam sve radio i da ne menja iste delove nego da uradio ovo dvoje i da uživa, a on zamenio pola toga što sam ja već uradio. Majstor njegov ga savetovao Posle prodaje Maree sam jurio dobrog C5 mesecima ali ništa i onda nam iskrsne prilika za stan na kredit pa sav keš damo za učešće i sledećih godinu dana smo bili bez auta. Sada zadnjih godinu ipo dana vozim Megana 2 1.4 16v 2003 god hečbek i zadovoljan sam sa njim ali pošto smo dobili pre dva meseca malu bebu najlepšu na svetu možda budem morao na leto da menjam auto za veći. Vidim da je Cromi dosta pala cena i da sada kreću od 3000e a osim nje mi je u igri Passat B5.5 i Mazda 6 sve u karavan verziji a Croma i Passat bi bili automatici po želji mene i sada već moje supruge (Mazde nema nešto u ponudi sa automatikom). Passata bi pre voleo benzinca sa plinom a Croma JTD 150ks No to će sve sačekati da nam Megane postane tesan jer sam i njega lepo sredio pa može da služi koliko mi bude trebalo. Pozdrav za sve!
  3. Jeste tema pre 4 godine ali moram napisati. Moja marea je dimila i na čepu i na meraču ali je za 12000km trošila oko 0,5l ulja. Ako bih je gazio češće to bude malo preko 0,5l ako ne onda do te cifre. U suštini nisam dokupljivao ulje nakon zamene već ne potrošim ni ono što mi je ostalo iz zadnje kantice do sledeće zamene. Doduše na auspuhu nije bilo dima, normalno kada se zgazi i nov dizelaš će zadimiti.
  4. Auto je danas registrovan. 2000e cena.
  5. Poklon registracija od godinu dana!
  6. Evo ti za 20e biras boju senzora, displej i zvucni signal http://www.kupujemprodajem.com/PARKING-senzori-zvucni-signal-u-boji-aut-6266995-oglas.htm?filter_id=22203966
  7. Nisam još, tako da nemam iskustva sa njima...
  8. Zna li neko kako se moze montirati neka opruga u gepeku tako da kada ga otvorim iz kabine na rucicu vrata gepeka se sama otvore/podignu? To bi bilo korisno i kada mi je auto na uzbrdici i podignem gepek a on se vrati nazad i zatvori pa moram uvek jednom rukom da ga drzim otvorenog.
  9. Pošto sam našao drugi auto Marea mora hitno da se proda pa je nova cena 2000 evra i to je fiksna cena. Telefon: 063/461-068
  10. Mol je zakon za ED. Što se čepa tiče pozovi ap sport, kit komerc, deltu, neko će imati pa ako bude skupo onda vidi po otpadima.
  11. Hehe pa šta ćeš bolje da otvorim kapiju nega da prođe kroz nju Šalim se ali to bih sve i ja voleo i dopada mi se tako da se ne bunim. Sve za mir u kući
  12. Slazem se jeste veliki za grad ali sta da se radi, srecom ne idemo cesto autom u centar jer radimo od kuce a i kad odemo nadjemo neku garazu. Sto se tice boje opste je poznato da je crna najlepsa za skoro svaki auta ali i najzahtevnija za odrzavanje. Ali ajde da probam jer nikad nisam imao crn auto. Pracu ga cesce na puskama za 50din
  13. Nije joj problem velicina auta vec sam menjac koji god da je auto. Pre maree smo imali punta i ista prica, iako je mali auto menjac je bio problem. A C5 je odabran zbog udobnosti, prakticnih petih vrata i sto se njoj najvise dopao od ostalih u tom rangu, a i meni se svidja, samo mora biti crni ta boja joj je najlepsa a opet ni ja se ne bunim. Ista stvar i sa automatic menjacem. pozz

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...