Jump to content
FAS Goran

Saleva

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About Saleva

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Valjevo
  1. biće dovoljno uostalom ako imaš nekog ortaka u organima reda može bez problema da ti proveri.
  2. Pozz! Može li neko da mi kaže postoje li neke novije fabričke mape za GP 1.3 mjet 75 ks i kako su se pokazale gde imaju da se nabave?pitam zato što sam ovde pročitao da je farbika slala ljudima koji su se žalili na veliku turbo rupu nove mape.
  3. E sad si me obradovao nisam to znao ne znam samo kako ali o tome kad stignu kola.definitivno izgleda da mi je najsrecnije rešenje 1.3 mjet sa 75 ks i što se tice održavanja, potrošnje, registracije i da se možda eventualno po potrebi uradi neki cipic na 85-100 ks ionako mi je 90 % vožnje po gradu šta ce mi veci auto.Pitanje je samo kako ce se ponašati kad se unutra spakuju cetiri odrasle osobe sa punim prtljažnikom i još onom plastikom od 75 kg na krovu u slucaju odlaska na more.
  4. Veruj ti meni na reč da je vrlo vrlo malo tih koji su spremni da idu na Zeder sve ostalo može ali Zeder malo teže.A to što se tiče letve i sam ga koristiš pa vidiš da nije bilo problema.To što ti predaju verovatno neko hoće da gura neko svoje rešenje.
  5. Ako bi neko poslušao novajliju ali sa određenim iskustvom u toj oblasti Zeder i alarm. LK nikako.
  6. Hvala druže.ne vredi.nikako da prelomim između ovog i 1.3 mjeta a u četvrtak ili petak naručujem kola pa ti vidi.jedno pitanjce video sam snimak na YT grandea koji ima belu instrument tablu.Jel to vezano za godište ili možda određeni model?mnogo mi lepše izgleda nego ona crna.
  7. Hvala druže mislio sam ipak na neko lično iskustvo jer stvarno nigde ništa nema o njemu.inače što se tiče tog placa može to dosta bolje i jevtinije.
  8. Ja se izvinjavam što ovako upadam valjda sam pogodio temu ima li neko od Vas iskustva ili da me uputi na neki link sa 1.4 benzincem ali sa 95 ks ubih se tražeći i ovde i po netu nigde nema ništa da se nađe nikakva tema, test bilo šta do kraja ove nedelje moram da se odlučim između 1.3 mjeta-a ili ovog benzinca hvala pozz!
  9. šta sve ljudi nisu u stanju da urade za 100-200 e više za jednog kupca a na osnovu toga izgube bar 10 drugih (mislim na tu čuvenu kilometražu od 62000 km a po Fiatovom znaku na volanu air bag 99% odradio svoje ili je neko onako baš dobro opalio glavom).Znam da ne može GP za 3500 moći će za malo više ali tad mora da radi i čuveni srbski specijalitet-lastiš Pošto se za dva dana ide za Guču ( uf trube ) sledeće nedelje jurim kola i majstore a ova 2 dana ću još malo da se obrazujem po forumima da vas ne bih više smarao.Našao sam čak i onu ekrančinu sa navigacijom mislim da će baš lepo da izgleda a za plin ako bude trebalo kad kupim jedno od navedena dva vozila.Uz Božju pomoć videćemo koje.Hvala i pozz!
  10. U al ste se rapisali Hvala na ovako brzim odgovorima posle ovoga što se napisali uzimam ili Stilo 1.6 16v ( što mlađi i što očuvaniji ) + TNG ili GP 1.3 mjet sa 75 ks.Stilo mi je ipak praktičniji, lepši i pogodniji za moje potrebe dok je GP ipak mlađi, sa manjom potrošnjom, registracijom i savremenijim motorom vidim dosta pozitivnih kritika za 1.3 mjet.Samo da napomenem siguran sam da će Vas ovo zanimati pričao sam sa majstorima u mojoj firmi primetili su neki problem sa GP mislim da su svi 1.3 i to službeni zaboravio sam šta je mislim da je nešto oko cilindara javiću tačno sutra i problem i kilometraže a kako ih voze nije ni čudo ni rošule im ne bih dao!Nas osmoro vozi službenog puntića 1.2 2003-će mislim godište ljudi šta je ono preživelo to je čudo kakve puteve kakvu torturu nazovi vozača dovoljno je samo što nas toliko vozi jedno vozilo bukvalno je redovno menjano ulje mislim da je zamenjen izduv polako servo počinje da pravi probleme ali to nije ništa strašno ( standardna boljka ) prešao je preko 105000 oko motora ništa nije pipano a i dalje vuče kao i prvi dan!Što se mene tiče još par pitanja i to bi bilo dovoljno za odluku: 1. koliko košta velik servis za GP 1.3 mjet 75 KS a ujedno pošto stvarno ne znam ništa oko toga a i slabo ima da se nađe informacija kako se vrši ugradnja čipa i može li u ovo vozilo da se uopšte ugradi dobijam li nešto bolje sa tim, kakva će biti potrošnja, karakteristike motora i ujedno ima li negativnih efekata u smislu manjeg radnog veka motora i sl.? 2. koju mi marku sekvencijalnog plina preporučujete za Stila? 3. ovo je za moju dušu pošto obožavam takve stvari ima li možda neka zamena one fabričke navigacije koja se ugrađuje u Stila znači sa velikim ekranom koju bih koristio za multimediju a ako može i za navigaciju?Vidim da na fabričkoj nemaju i neće biti mape za Srbiju. 4. koliko je čest onaj kvar na Stilu sa čuvenim bobinama? 5 Vaše mišljenje o ovim vozilima http://www.polovniau.../fiat_stilo_16/ http://www.polovniau...v_62000km_nov/? To bi bilo to što se tiče pitanja sačekaću Vaše odgovore majstora, limara i mog kolegu za ruku pa u poteru !pozz
  11. Prvo da pozdravim sve dobre ljude na ovom sajtu i da poželim puno dobrih saveta i puno lepih trenutaka uz naše trenutne a naravno i buduće italijanske mezimce :)Ovaj forum pratim negde od maja meseca nema teme koju nisam pročitao i na kraju sam se odlučio da ovde potražim savet za nešto o čemu je ovde već pisano ali ja nikako ne mogu da presečem!Zašto? Prvo zato što sam zaključio da što sam više čitao sve sam bio neodlučniji a drugo zato što sam se našao između dve vatre: sa jedne strane moje kolege, majstori, ljudi sa ovog sajta a sa druge strane moj otac koji je nekada u svoje vreme bio vrhunski majstor u Valjevu a Boga mi i šire za Zastavin i Fijatov putnički program.Mislim da znate o čemu je reč - večita dilema 1.9 JTD ili 1.6 16v + TNG a mislim da možete da i sami zaključite ko je za koji motor iz ove dve grupe. Izbor vozila je definitivan to sam zaboravio da kažem u pitanju je naravno Stilo i tu apsolutno nikada nisam imao nikakvu dilemu. Da bi mi Vi da lipravi savet naravno ja prvo po običaju treba da Vam kažem kakav sam vozač i šta očekujem od vozila.Na prvom mestu mi je pouzdanost i naravno u ovo vreme i rentabilnost vozila ( potrošnja, održavanje ), nisam neki zavisnik od brzine i oštre vožnje, mada volim da ga nekad opalim po gasu ( retke poslovne prilike ), bitno mi je da je motor pouzdan i da ima dovoljno snage za dobro znane situacije, godišnje pređem između 5000-6000 kilometara i to je neki maksimum mada nije isključeno da se kupovinom ovog vozila neću obezobraziti po tom pitanju , spreman sam da izdvojim do 3500 e možda malo više ipak ovo se vozilo kupuje na neki duži vremenski period ( jedini izuzetak u slučaju 7-mice na Loto-u ). Mislim da sam što se tiče održavanja dizela prostudirao sve sa ovog sajta ali nisam našao baš puno podataka za benzinca tipa koliko je on pouzdan i koliko prelazi. Pošto moram da sečem odnosno da odlučim do ponedeljka utorka nadam se Vašim brzim i preciznim odgovorima.Hvala Vam još jednom unapred! Takođe interesuje me šta mislite o ovom Stilu: http://www.polovniau...jtd_navigacija/
  12. Veliki pozdrav svima na ovim stranama!Aleksandar iz Valjeva trenutno vlasnik jednog izuzetno retko dobrog Yuga 55 a nadam se uz Vašu pomoć u najskorije vreme i jednog lepog Stila ( bila je to ljubav na prvi pogled )

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...