Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Ma ja tako nesto skeptican uvek, ne znam ni sam zasto, a ovo sto kaze Sale - cuo sam i ja za te cipove od 300KS, crveni neki, malo veci onako...samo su retki majku im...

Postavljena slika

Ja to kad bih nasao instalirao bih bar 3 komada :yes

:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dejica ostao bez goriva u nekoj vukojebini. GraCka je graCka , ono gde je vozio je bila međugraCka i tu je veća potrošnja. Čudno ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo

Zanima tuning motora, Fiat Punto II 1.9 59kw ... Ja ne želim da izgleda da se hvalim, ja sam vozio Fiat i drugi sa istim motorom mogu da kažem da su bicikli prema moje Punto .... Ja lično kupio iz Italije i vožnje doveo u Makedoniju, a ja želim da napravite neke promene, ali da ne je CHIP TUNNING zašto go imam toj na moj auto ... hoču neke druge izmene ako može da se uradi? hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šalu na stranu, izvući +50KS iz JTDm-a nije neki nerealan rezultat, itekako je izvodljivo, ali ne može da se ode kod bilo kod "majstora" i kaže oću čip od 50 konja, nego mora da se otvori izduv malko, MAP ne mora da se menja jer JTDm već ima 3bar senzor, mora sav hardver (turbo, pumpa, dizne, kvačilo...) da bude u besprekornom stanju, i onda može da se navije mapetina i da se napravi 170 ili 190KS (u zavisnosi odakle krećeš).

 

Radili su to ljudi već mnogo puta, nije naučna fantastika, ali malo se ovde neozbiljno priča o tome :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ok, izvodljivo, ali sad vise ni nema ono kao 20KS je dobitak, pa ajd realno i jeste, sad krecu od 50-60, upravo to sto govoris, treba tu "malo" truda i zalaganja :) a ne - samo odes i kazes, `ocu taj i taj, 50-100, daj koliko das...

+ sto ih 99% nece proci pored valjaka, a 100% ce na svakom mogucem forumu pricati kako eto imao je 120, a sada ima 170, a trkao se protiv Golfa V Gti i dobio ga Golf za pola metra sto znaci da mozda ima i 200

Neozbiljno totalno

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel se secate kako se pre radio Chip tunning? Zavrnes rukave pa srafciger u ruke i odvrtis punjenje na Bosh pumpi koliko moze, pa je malo pomeris na ranije paljenje, pa lepo izvadis filter za vazduh, pa odvijes turbinu i sve to onako napamet :laughing:

Edited by MS PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari,nisam citao ceo topik,pa se izvinjavam ako pitam nesto sto je vec postavljeno,ali...sto se tice moje Lybre,1.9JTD,moze li se,i kakav chip tunning uraditi,ali samo u korist potrosnje? Posto mi je 90% voznje u gradu,(taxista sam),nisu mi bitne performanse,samo smanjenje potrosnje? Ko je dobar da to odradi?

Drugar ja imam Fiat Punto II 1.9 JTD 59 kw pa sam ga odneo kaj profesionalca u Makedonija na chip tunning, ne se secam bas najdobro ama mislam deka so ProRacing Chip (Germany) dobio sam od 20-25 % od fabricku snagu ... to sam uradio pre 2 godina...montaza traela 30 minuta ugradili su chip za 2 min, pa ja stavija na kompjuter i mi rekli na utra kod prvo startovanje motora da poraboti najmalo 3-10 min i da ne se turazira motor dok je motor ladan...a za potrosnje zavisu kakve noge imas...sta pobrzo vozis toliko vece trosi ... znaci sa chip prednosti je sta motor je vec posnazan i ako si vozel sa 5to brzinom 100km/h a 2.200 rpm tat sa cipom 100km/h sa 1.700-1800 rpm ... e to je razlike 

Šalu na stranu, izvući +50KS iz JTDm-a nije neki nerealan rezultat, itekako je izvodljivo, ali ne može da se ode kod bilo kod "majstora" i kaže oću čip od 50 konja, nego mora da se otvori izduv malko, MAP ne mora da se menja jer JTDm već ima 3bar senzor, mora sav hardver (turbo, pumpa, dizne, kvačilo...) da bude u besprekornom stanju, i onda može da se navije mapetina i da se napravi 170 ili 190KS (u zavisnosi odakle krećeš).

 

Radili su to ljudi već mnogo puta, nije naučna fantastika, ali malo se ovde neozbiljno priča o tome :)

:) :) :) izvinjavam se za mom srpski jazik ali ja sam iz Makedonija pa culo sam da srbi bile rodzeni za tuniranje Fiat ... pre 2 godina ugradio sam ProRace Chip (Germany) montiranje bio kratko no i napravilu su neki izmeni preku kompjutera ... garancije mi dasli 5 godina pod neki uslovima ... da kola dok je ladna da ne se turazira i vozi so max speed ... zadovoljan sam mnogo no znas kako ide nikad moci ne bila dovolna :) ... na golfove 110ks-116 nedam se ... kod meni iz Makedonija moje prijatelja cude se sta motor ima moje Punto :) ... samo sam misleo i barao sovet sta mogu da zamenam da lifilteri neki ili granu od isduf bar da dobijem jos nekoj kojn. :) ... a sta stanuje zbor za turbine od tunning centar kod nas u Makedonija pitali sam ga oni mi rekli da ako promenim turbina od neki pojace vozilo nista ne dobijem onda mora meniti i kompjutera ... pa od kad se zameni i turbine i kompjutera niko ne dava garancija sta ke se desi sa motora od prvoto startovanje na isti motor ... 60% motor moze da zariba :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar ja imam Fiat Punto II 1.9 JTD 59 kw pa sam ga odneo kaj profesionalca u Makedonija na chip tunning, ne se secam bas najdobro ama mislam deka so ProRacing Chip (Germany) dobio sam od 20-25 % od fabricku snagu ... to sam uradio pre 2 godina...montaza traela 30 minuta ugradili su chip za 2 min, pa ja stavija na kompjuter i mi rekli na utra kod prvo startovanje motora da poraboti najmalo 3-10 min i da ne se turazira motor dok je motor ladan...a za potrosnje zavisu kakve noge imas...sta pobrzo vozis toliko vece trosi ... znaci sa chip prednosti je sta motor je vec posnazan i ako si vozel sa 5to brzinom 100km/h a 2.200 rpm tat sa cipom 100km/h sa 1.700-1800 rpm ... e to je razlike 

 

 

Nije mi ovo za obrtaje i voznju posle cipovanja bas naj jasnije, jel to znaci da si ugradio i drugi menjac posle cipovanja?

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije, malo si otupeo Kicerica vozeci te benzince. Na dizelu se chipuje i menjac i to ulazi u cenu chip tunninga, da znas za u buduce :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ne, nisam promenio menjac...bog zna kolku kosta da sam napravio promene menjac...samo chip mi ugradili i napravili neke izmeni kod kompjutera na kolima bacili mi kluc i mi rekli decak sozdravje voziti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objsni mi ovu promenu u vezi obrtaja posle cipa, kako je to moguce?

 

@MS PK slazem se, bas me zanima kako to funkionise, Andrej ima iskustva pa ce mi, iskreno se nadam, objasniti.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaka znaci, jas sam se raspitavao koji chip je najbolji...pa od mnogu amatera da kazem sta imale chip najbolji bili su ProRace Chip ... to je marka na chipovima ... od nih ima chipova od 250 euro do 800 euro ... imali su promocie pa unapret mi kazali da na ta promocije ako ugradam taj chip od 250 euro kosta me 200 euro ... bio sam tamo znaci montiranje na chip bio 5 min da kazem ... pa posle Punta povrzali su na kompjuterom ... i nesto je promenio ... (znaci ni je stvar samo kupiti taj chip ili koj bio chip) mora da ima neki profesionalac da taj cip stvarno i profesionalno montirati ... osetio sam razlike ... sa pomalo RPM dobies vise km/h ... znaci ako imas jednu meru na noge na gas pedala normalno zastedujes ... a ako igras sa menjacom saltati ili voziti przo niko neka ne lazu te da namalujes i potosuvacku ... a normalno kola se oseti onaj moment kad turbine pocije da radi da je posnazen auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,sve je to nama jasno...ali kako ti je smanjio obrtaje,pre si isao 100 sa 2.200 obrataja a sad na 1.700,1.800 obrataja. Sta je tu radjeno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

osetio sam razlike ... sa pomalo RPM dobies vise km/h ...

 

 

Ovo ne razumem.

Objasni mi kako to funkcionise?

 

Ps

Nesto mi se cini da i ovaj auto moze da dohvati 250km/h

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam ni ja sta je uradeno, platio sam 200 euro cakao sam 30 minuta i se bilo u dobro stanje samo oni mi rekli na jutro kola ostati da poraboti bar 10 minuta i bar 25% motor da dobie topline pa toga moze da se vozi malo podivljacie ... kola bez cipa odela 197 km/h bar ako ne me lazu kilometraze, a sad ide strelkica od kilometrazu do dole i merio sam je sa telefon na navigacie i kilometraza kazu 209-212kmh ... nedam mu se na seat toledo 110ks tdi ... ko sam stigao na benziske pumpe da tocim naftu on izleguje i zacudeno me prasuje decko sta motor ima ova kola ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

od 3.950-4.100...4.100 rpm je max...2-3 puta sam ga vozio do kraj ... strahotno je za kola od 2001 godina ... sve na nje mogu desiti .... 12-13 je vec stara .... sve se ocekuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čoveče kako ne kontaš? Ugradiš chip povećaš snagu motora,npr u trećoj ti ide auto 100 kmh na 3 hiljade obrtaja,sa chipom će se spustiti na 2700,2750 obrtaja,jer motor ima više snage


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemojte da se ljutite na mene sto ne razumem tu razliku u obrtajima.

A gde nestane taj visak obrtaja, 200, 300 u prenosu?

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...