Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Pa da...ali to se ne radi tako. Ne mozes da odes i da kazes ja hocu cip od 50 ks...tu ima i drugih stvari,kako to ljudi rade,da li moze turbina da izdrzi,set kvacila,zamajac...nije to samo ja hocu. Hocu i ja najnoviji mercedes,ali ga nemam i nikad ga necu imati.

Ja se ni u jednom trenutku nisam svadjao,niti imam nameru...Ali ako ti neko nesto kaze,nemoj to da smatras da je zlonamerno,mi ovde na forumu nismo takvi. Meni je zasmetalo jedino to sto si podrzao post onog cini mi se iz Makedonije,da posle cipa ides istom brzinom sa manje obrtaja. Ne znam kako si dosao to toga. Mozda se auto posle cipa lakse penje na te obrtaje,dolazi do tih brzina,pa i tebi ce biti lakse da se popnes uzbrdo...ali nikako ne moze da smanji obrtaje a ide istom brzinom :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to tebra, razumeš,iskreno nemam pojma o alfi,nikada nisam ni pomislio da ću voziti alfu! Zato sam hteo da čujem iskustva...


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne treba ti od mene nista da ucis...Mi smo tu da komentarisemo,da damo po koji savet,neko se razume u ovo,neko u ono...kada se sve sklopi,dobije se neka celina. Kao sto rece Igor...kada bude radio cip,moras sve pre toga isproveravati,pa onda na valjke,cip pa opet na valjke. Jer brate,ja ako sam dao za nesto pare,ja to i hocu da dobijem. Veruj mi,8 ks,ali pravih...znas li kakav osecaj daje u ubrzanju,neko bi ko laik rekao da ima minimum 200 ks...;)

Samo pametno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tome ti pričam,u neke stvari nisam dobro upućen,zbog toga sam ovde. :-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš to. Pre bih išao na to da dam i 350e za čipovanje kod H&S-a, ali da mi potvrde da su parametri i dalje u normali, da znam koliko sam konja dobio i u kom rasponu i da li će to sve da preživi kod mene.

 

A ove fore sa 30% snage više na Dobardan, a 50% ako ih lepo zamoliš mi ne piju vodu. Ima gomila automobila koji ni svoju inicijalnu snagu nema šanse da postignu i sad treba poverovati da će oni dobiti još 30ak konjića samo reprogramacijom softvera, ne verujem baš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja moju glavu dajem ako moj auto ima 115 ks...a ja odem negde i kazu mi,sad ti dodajemo 50 ks i znaci imas 165... A od svega toga daj boze da dobijem 120 ks na tocku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ček, a ona dvojica, kako se zvaše, ilijagti i bimaks, šta je sa njima. xXx je malo dete za njih (njega) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš to. Pre bih išao na to da dam i 350e za čipovanje kod H&S-a, ali da mi potvrde da su parametri i dalje u normali, da znam koliko sam konja dobio i u kom rasponu i da li će to sve da preživi kod mene.

 

A ove fore sa 30% snage više na Dobardan, a 50% ako ih lepo zamoliš mi ne piju vodu. Ima gomila automobila koji ni svoju inicijalnu snagu nema šanse da postignu i sad treba poverovati da će oni dobiti još 30ak konjića samo reprogramacijom softvera, ne verujem baš.

Igore,stvari stoje ovako! Najbitnija stvar u čitavoj priči je da je čovek zadovoljan. Ako meni svaki pritisak na gas,izazove osmeh na licu,ako mi odlazak na pumpu potvrdi potrošnju,ako ja znam šta i koliko može moj auto,zašto bih trčao na merenje snage, a pritom još i platio to? Kome ja to treba da se dokazujem i da mlatim papirom sa konjskim snagama! Pri tom, tvrd vam stojim,svi parametri koje Egzaminer meri su u fabričkim okvirima. Sa Puntom sam prešao oko 55 hkm.,polupao ga zbog nekog kretena,rastavio ga i prodajem u delovima, i samo mi je žao što nisam slikao motor kad sam skinuo glavu,da se vide klipovi posle 250 hkm., i 55 hkm. pod chipom. Turbina mi je još u garaži, i svaki pregled je moguć.

Posle Punta,stigla je 156-ca SW, i naravno,i ona je čipovana. Napisah negde,više nego uspešno,a ja više nego zadovoljan (za smešne pare).

I svaki moj naredni auto će biti čipovan,jer zadovoljstvo nema cenu (a ni ekonomija nije zanemarljiva)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi u pravu kolega ali to je zato sto se ti razumes u automobile i tu tematiku, a ovo pricamo zbog onih tunera koji prvo lupe reklamu o povecanju snage od xx% ili madjionicara sto narucis npr.50ks kao kilo mesa i uzmu pare a onda se jos i nekolicina vlasnika hvali kako jase neku ergelu od xxx konja i ubedjuje narod, a drugi kukaju na kvarove :D  Mnogi neznaju da mogu da se igraju sa mapom i da dobiju samo "osecaj"  od+ 50ks a realna konjaza motora da ostane ne promenjena.

To sto ti pricas ja i sam podrzavam i radio bih i kod mene uvek bez problema, ali to je normalna proverena mapa gde su promene uradjene u granicama fabrickih normi i to ce uvk da traje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore, cipuj to tvoje sokocalo i ne bini za manstir. Iskreno ne stizem da odem na valjke da izmerim snagu, ali mogu da ocenim po tome kako mi auto ide da je brzi nego sa fabrickom mapom. Ako sa fabrickih 100ks jedva po satu ide 200, a sada kuca skor 220 to definitivno znaci da je dosta jaci. Pogledaj kako puni 3om do 120. Ne klone bre do 4500rpm cca, definitivno ima mnogo vise daha nego sa fabrikanom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma razumem ja da,ne mogu svi sve da znaju. U tom slučaju (barem ja),lepo se raspitaš,edukuješ,uđeš u srž onoga što te zanima. Tada odlučiš da li ćeš,ili ne,nešto da prepraviš,promeniš ili izmisliš. Onda stisneš petlju i to odradiš pa ili uspe ili ne! Mene nerviraju teoretičari,a naročito oni koji nemaju petlju da nešto sprovedu u delo. Najlakše je po nečemu pljuvati i ne vaditi ruke iz dzepova,u fazonu,oni koji nešto rade nemaju pojma,a ja koji ne radim ništa,ne mogu ni da pogrešim! Pa i mene su zahebavali kada sam se razmišljao i odlučivao,da li da odradim remap. Ljudima treba pomoći a ne samo zajebavati!

Drobe tu,te otišao set kvačila,te plivajući,te razleteo se motor,crko im podizač stakla, probušila se guma, i za sve im kriv remap. Ja znam samo dvojicu koji su menjali plivajući (kidali su auta),ko zna koliko su stotina hiljada km. prešli,a ovo drugo što navode bi im svakako crklo i da nisu čipovali automobile. Pa ja moj plivajući (fabrička ugradnja),prodao u stanju kao da je nov. Neću više da se nerviram!

Svetogrđe je na JTD-u ne odraditi remap!

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

decki ajde neko neka mi objasniti, od kad sam cipovao Punta drzac kad otvoris haube od leve strane (sta stoi da kazem na potkrilo) znate za kojim drzacima pricam, desio mi se po vtor pat da go menjam .... Punta JTD imaju fabricki taj problem ???

- i drugo me zanima gde da nabavim K&N filterima za vozduha ... hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vicent 

 

Prvo čestitam na kupovini i predstavi auto kad bude vremena :) Što se čipa tiče koliko se sećam napisao si negde da si i za Punta sam rekao odakle će da se odvrne obrtni moment i da bude sa 1200 ili 1300 obrtaja ako me sećanje dobro služi. Takođe mislim da znaš sasvim dovoljno o kolima da ti ne trebaju valjci da znaš da li imaš više konja ili ne, ali veruj mi da to ne može 99% prosečnih vozača da proceni. Ima ljudi koji stave i sportski filter i misle da imaju po 50 konja više, a dobiju samo brundanje vazduha i takvima definitivno treba dyno. U tvom slučaju gde znaš da auto ide bolje i ne zanima te vrednost na papiru potpuno razumem i podržavam što nisi otišao na valjke. 

 

@Marko

verovatno ću i čipovati, samo da  prvo završim sa nekim prečim ulaganjima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da bi administracija trebalo da prilikom registracije na forum postavi i neko antibot pitanje, npr. 7+4=?

Čini mi se da neki ne bi ni to prošli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ xXx

 

Ne ovom forumu ne možeš tako da se obraćaš drugim ljudima. 

Došao si, pitao oko čipa, rečeno ti je, usput si edukovan kako više ne bi lupetao npr. ovako:

 

...Ugradiš chip povećaš snagu motora,npr u trećoj ti ide auto 100 kmh na 3 hiljade obrtaja,sa chipom će se spustiti na 2700,2750 obrtaja,jer motor ima više snage

 

Sad lepo kažeš Milutinu, Saletu, Vuletu, dr cosworthu, Vicentu, Igoru, Marku, MS PK, tottiju, Ivanu.ik koji ti je postavio čak i nekoliko videa da pogledaš kako menjač radi...i svima ostalima koji su pisali na temi poslednjih dana, koji su te edukovali:

 

''Hvala vam ljudi.''

 

Ae, čekam sad taj post...pa, makar i sa telefona napisan. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...