Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Italijan, aj molim te okaci ovde neku svoju lepu sliku, da nam pokazes kako se bogato zivi preko, mi volimo to da vidimo i da parimo oci :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svasta ovde covek procita :):D Nemoj da krenem da vas ubedjujem da sam dobio 50ks na atmo benzincu sa igorovim k&n-om sa astre :D :D


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Italijan, aj molim te okaci ovde neku svoju lepu sliku, da nam pokazes kako se bogato zivi preko, mi volimo to da vidimo i da parimo oci :p

Mozda nema kameru na tel pa ceka kisu i munje da se slika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A možda je čipovao mobilni telefon, tj ubacio je neki custom, tj "kuvani" rom, pa mu ne radi kamera :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svašta si propustio, pretpostavljam da je sve obrisano... Bio je i više nego bezobrazan i to prema svima koji su pisali na poslednjih nekoliko strana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to nismo pisali gluposti nego smo hteli da pomognemo, ali njegov nacin komunikacije je vise nego bezobrazan, a niko ga nije prozivao. Znas sta je usledilo posle Bimaksovih bezobraznih reci :D

Procitaj samo kako je cipovao i manuelni menjac, pa posle napusava sve redom kada su mu lepo objasnili da je to nemoguce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta bre vi smrcete, dajte i meni malo posto vidim da je vama super :D

Kad smo vec kod Bimax-a, kad sam za vikend isao do sela prosao sam pored njegove kuce, prepoznao sam po Stilu ispred :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Društvo malo sam iz dosade poredio fabričku mapu na Stilu i neku koja daje navodno 15-20ks. Ono što me je zbunilo je to što je samo nekoliko mapa promenjeno i čak je i veća razlika u podešavanjima Lybre 115ks 280Nm u odnosu na fabričkog Stila nego kod ovog "čipovanog" Stila. Prilično sam siguran da se ovakav tuning ne bi lepo završio pa me zanima da li se i ozbiljnija čipovanja rade samo na nekoliko mapa ili to i od cene zavisi?

Evo poređenja fabrike i ove nove mape po procentima.

 

 

 

Stilo_VSStilo125ks.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam te razumeo ovde:

 

...Ono što me je zbunilo je to što je samo nekoliko mapa promenjeno i čak je i veća razlika u podešavanjima...da li se i ozbiljnija čipovanja rade samo na nekoliko mapa?

 

Da li kada kažeš ''mapa'' misliš na ''parametre'' ili šta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ozbiljna čipovanja se rade ozbiljno  :) ne čačkaju se samo uobičajeni parametri (ubrizgavanje, pritisak turbine, pomeranje limitera obrtnog momenta...).

Postoje i posebni uređaji sa kojim uopšte možeš da pristupiš tim delovima mape, ne može baš kod svih sve da se vidi sa nekim kinezom od 30-50 evra. ;) Ponekada i ne možeš uopšte da pristupiš pojedinim delovima mape, pa moraš da pišeš te delove u novoj mapi...a, to mora neko ko zna. Npr. neko ko je već pisao mape za određene fabrike dok je radio za njih, ili ima direktnu komunikaciju sa fabrikom pa dobijaju od njih te parametre, ili nakon što urade novu mapu fabrika to pregleda i kaže da li važi i dalje garancija na tako čipovani motor, ili više ne važi. Neke fabrike uopšte ne žele da ulaze i priču oko naknadnog čipovanja, pa ih ne zanimaju nikakve mape osim onih koje su sami napravili...uopšte nemaju kanal za pregled aftermarket mapa i eventualno njihovo ''odobrenje''.

 

Uglavnom, nije to malo ''čačneš'' ovde, malo onde i teraj... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Nešo :)

Nisam ni mislio da to ide tako da poteraš par vrednosti na gore i eto 50 konja ni od kuda, samo me je zanimalo da li je moguće da i ozbiljnija mapa uopše i liči na ovako nešto.

 

Što se samog čipovanja tiče zanimlijivo mi je da poredim malo parametre i gledam šta se menja i koliko je lako ili teško izvući neke fiktivne konje koji se nikada neće ni videti, ali svestan sam da za izradu dobre mape koja neće sve sahraniti po kolima treba mnooogo više znanja i o samom modelu i radu ecu-a i da nema šanse ni da je ja niti bilo ko drugi ko je pre godinu-dve krenuo sa ovim da se zeza napravi(nikog ne prozivam, samo lično mišljenje nakon malo zagledanja parametara). 

 

Inače, voleo bih da vidim jednu kvalitetniju custom mapu kako izgleda i koliko se i koji parametri pomeraju, samo sumnjam da bih to imao priliku bez barem 200e :)

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz svima, jel moze malo pojasnjenje posto se ne razumem mnogo u sve ovo o cemu pricate, a zabolese me i oci i glava citajuci razne forume. Zanima me da li se cipovan motor( 1.9 jtd punto) vise haba, trosi, ne znam ni kako da se pravilno izrazim, nema veze shvaticete, dakle da li se vise haba pri voznji od npr 150 km na sat autoputem od istog motora koji ima fabricku mapu. I ako tako vozim npr 3 sata, da li ce biti ikakvih posledica tj dal nesto u tom motoru, tim prenosima , trpi neka veca naprezanja u odnosu na fabricku mapu i postavku motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haba se ako ga vozis non stop pun gas...a ako vozis normalno kao i do sada,ne... I ne cipovan auto kada se ganja stalno,strada posle nekog vremena,a cipovan pogotovo. Ali opet sve zavisi kako je uradjena mapa. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...