Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/18/18 in all areas
-
2 points
Gume nove vs. polovne vs. protektirane
Axic and one other reacted to Markobgd for a post in a topic
Cenim da je cilj ovog videa da potencijalnim mušterijama predoči razliku između šusterski odrađenog protektiranja u jeftinoj radionici i "vrhunski" odrađenog protekta u hi tech pogonu ali gle čuda.... Meni je ovo samo još jedan dokaz koje je ovo đubre od posla i još veće đubre od proizvoda koji se prodaje i predstavlja ljudima kao neki sveti gral zajeba gumarske industrije gde su oni naravno pljačkaši koji nam prodaju komplet nov proizvod a ovi protektirani nam spasavaju džep i glavu Pa ko pažljivo pogleda tih prvih 6min videa videće da na ovoj je.enoj gumi nema kakvog oštećenja nema i to po nekoliko komada... oštećeno platno, žica, bok, ekseri, šrafovi, klobuci.... Onda nam ovaj bata lepo prebuši male rupe većom burgijom pa iskrpi iste, obrusi platno/žice onako momački (dal ih prekine par komada ko ga je.e), izroka fleke i lepkove malo tamo malo vamo! Pa ne bi stavio ovako nešto na vozilo taman da nem'o 'leba da jedem -
1 pointNema učešća. Pravna lica, nakon apliciranja za ''Fiat 500 za 200'', mogu dati depozit koji im se vraća nakon 13 meseci. Da li će davati depozit ili neće, zavisi od njihovog boniteta. Finansiranje 500 za 200 fizičkim licima je moguće, ali pod posebnim uslovima. ''FCA Srbija'' će uskoro, na gore linkovanoj stranici posvećenoj konceptu 500 za 200, imati detaljnije objašnjenje oko uslova koje fizičko lice treba da ispuni da bi moglo aplicirati za ovaj vid finansiranja.
-
1 pointVole ljudi malo da preuvelicavaju, nase da pljuju a strano da hvale...
-
1 point
Superautomobili na našim ulicama
neshaoct reacted to Bingodalton for a post in a topic
S Class + neki body kit -
1 pointVidi, ako je vec tako postavljeno u startu... Okreni-obrni, naje*aces sta god da izabres .
-
1 pointNajjače su mi provale kad čujem od ljudi: "sipaj u Bosni/Makedoniji, mnogo je bolje gorivo od našeg". Zar neko zaista veruje u te gluposti? Neka se neko od kolega iz navedenih zemalja ne naljuti ali to su banana države kao i naša i ne vidim zašto bi oni imali neko prefinjeno gorivo a mi krš, štaviše, velika je verovatnoća da se gorivo i uvozi iz Srbije.
-
1 pointhttp://informer.rs/vesti/zastitnik-potrosaca/365082/ekskluzivno-nikada-do-sada-objavljena-analiza-evo-koji-je-dizel-najotporniji-na-mraz
-
1 pointMa nemoj ni da menjas filtere, uzmi 5L suncokretovog i milina Sent from my SM-G955F using Tapatalk
-
1 pointMahanje samo sa prozora [emoji23][emoji23] Sent from my SM-G955F using Tapatalk
-
1 pointMisliš maši im na temi...ćaooo
-
1 pointOdobravam Filtron...
-
1 pointA tek krezave svinje koje ne znaju sta je trabi a sta warthburg....
-
1 pointPriznaj Tićma da si samo hteo da se pohvališ da imaš putovnicu za Milano
-
1 point
-
1 pointKako prosečni srbenda gleda M = Mraz (znači može i po snegu) S = Sunce (verovatno zaboravili još jedno S da dodaju znači sunce i sneg) Ona oznaka pahuljica (mamu im j, vidi stavili i sunce i pahuljicu, napravili gumu za sva godisnja doba). Hmmm, što se mene tiče to je allseason guma.
-
1 pointMislim da je pitanje i vise nego suvisno. Sve moze, ali ogromno "ali" ... Dok nije bilo nikakvih propisa, vozile su se uglavnom letnje gume preko cele godine. Sada kada je koliko-toliko uvedena obaveza zimskih, teraj njih kroz sve sezone... I to se ne radi o malom procentu vozaca.
-
1 pointOvaj dokaza da moze,ja sto sam imao priliku da vozim cim temperature predju 30 stepeni zvizde u svakoj jacoj krivini koliko god da povecate pritisak uvek su mekane, ako se nema novca za 2 seta guma bolje i allseason gume nego zimske 12 meseci
-
1 point
-
1 pointKaze da bi me dobio na rolling startu. Reko nema frke podesicemo uslove da budes brzi
-
1 pointNbg pre neki dan Ceo izduv od titanijuma placen 24.000e
-
1 pointPrakticno su isti 180ks i slabiji osim sto im se turbo razlikuje da ne pominjem da je na 180ks najcesci petobrzinski automatik. Je li, da te pitam, kako moze optimalnije (za ovaj izraz se kod mene na faxu padao ispit operaciona istrazivanja i letelo napolje iz kabineta) da radi auto sa mapom nekog Safeta, Reva, Bobe i ko zna koga nego fabrike? Uz sve duzno postovanje tuning kucama, nemam nameru nikoga da pljujem niti imam zasto. Ali prica o boljem radu motora je prodaja mu*a za bubrege. Rastereceniji je 2.0 motor od 1.4. 1.4 cipovan od necipovanog moze biti samo optereceniji. Moze da trosi auto manje, ja sam to cak video i na svojim starim kolima, moze da ide bolje, ali oboje ne moze zajedno. I nema trika da ti traje duze kvacilo vec sigurno krace. Ako vec imas sport mod i ide ti ok auto u njemu, vozi stalno u sport i resen problem Ako hoces da cipujes to je takodje ok i nece nista da se razleti na sledecem semaforu ako se korektno uradi, ali na punjenje do 3500rpm i nizu potrosnju zaboravi Ja sam poslednja 3-4 putovanja vozio Focus ST. Ide kao sumanut. Ali do 3000rpm nista posebno cak ni od dosta veceg 2.0
-
1 pointDa rasteretis rad motora i turbine ? Vidim da hoces i potrosnju da smanjis. Iskren savet, nemoj da cackas nista i vozi tako, jer ti remap nece doneti to sto ti hoces da postignes.
-
1 point
-
1 pointSad slikao bas je odlicaaaan
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".