Jump to content
FAS Goran

oktopod

Members
  • Content Count

    3586
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About oktopod

  • Rank
    Prominente

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

24386 profile views
  1. Ali meni je naplacena 3 iako to pise gore desno tj prethodna a u sredini pise 2. Znam jer si ti naveo nizu cifru kad si kalkulisao pa sam i ja uneo u kalkulator i birao prvo 3 pa 2 tj dva puta kalkulisao i iznos na generisanoj uplatnici je kao da je stepen 3. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  2. Ok znaci meni je prethodni 3 a aktuelni 2. Zasto onda polisa kosta kao stepen 3 tj zasto placam po prethodnom? Tako je i prema kalkulatoru kada generise uplatnice i pogledam iznos na uplatnici, tek kad stavim stepen 3 dobijem iznos koji je na polisi sa aktuelnim stepenom 2. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  3. Nego ne saznah zasto na polisi postoje dva polja premijski stepen, onaj koji preko kalkulatora da cenu koju sam platio je gore desno na polisi i kod mene je on 3, a u sredini polise pod terminom autoodgovornost pise premijski stepen 2, sta koji znaci kad placamo po ovom gore desno? Kako je moguce da sam ja premijski stepen 3 kada isti auto registrujem vec treci put? Ispada da sam 2 puta bio stepen 4. Sta da kucam u srč da vidim da li je o ovome vec pisano Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  4. Slazem se da pitam nesto sto je zasigurno vec objasnjeno, problem velikih tema na forumima je sto se mnogima ne cita po par sati mada ima kome je i to razonoda osim potrebe da dobije informaciju. Jos gori primer su fejsbuk grupe, ja sam vlasnik i glavom i bradom Voćarski Savetnik, tamo za dan se desi troje pita istu stvar, kako se sta desava u sezoni tako pitaju isto a takodje postoji pretraga. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  5. Ma sad sta je tu je, sledece godine cu em da izracunam prvo em da pitam koliko sve kosta taksativno. Nego i dalje ne kapiram sta znace dve stavke premijski stepen, izgleda je merodavna ova gore desno i da sam ja tek sad treci iako je autu treca registracija. Izvinjavam se zbog pominjanja cimanja jer mi deluje kao da je neko prozvan jer se pominje "cimanje" od pola sata, ja bih rado sve sam zavrsavao, dok sam bio mladji za soma dinara bih busom na drugi kraj grada išao, sada imam malu bebu kuci i zenu, radim od kuce za dobru platu, tako da mi je svakih sat vremena bacenih na voznju, trazenje parkinga, cekanje na salteru i slicno vredno par hiljada dinara ako cu pravac kuci da idem, tako da ne kukam nego informisem ostale koji zele da pristede i cisto me zanimalo sta sam to platio. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  6. Ne znam na polisi pise 15.5 iznos a ne znam gde ode onda jos 4 hiljade njima, zvacu sutra da pitam Edit videh na kalkulatoru da kad stavim stepen 3 da dobijem 15.700, znaci da je stepen ono iz gornjeg desnog ugla a ne iz sredine polise i da su meni onda proslu uvalili 4i stepen znaci dve zaredom 4i, jer je ovo treca registracija istog vozila, ne znam kako ako je to automatski Sta je uopste premijski stepen gore desno a sta premijski stepen u odeljku auto odgovornost Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  7. Dobio sam nizi premijski stepen i ustedeo 2 hiljade dinara, osiguranje je 15.5 umesto prosle godine 17.5 hiljada. Medjutim, sve ukupno me izaslo 34.4 hiljade. Prosle godine bez samog tehnickog pregleda jer je bio nov auto me izaslo 29 hiljada, u momentu sam mislio da je prosle godine bilo 39 pa mi se ucinilo da je cena niza te nisam trazio da mi daju taksativno sta sam koliko platio a bas me zanima pozvacu ih mozda sutra. Racunam ako je razlika 5 hiljada skuplje, a osiguranje 2 hiljade manje, to je razlika od 7 hiljada. Cena tehnickog vidim da se krece i oko 5-6 hiljada, te je 1-2 hiljade upitna gde je otislo, mozda je tehnicki i jeftiniji a registracija poskupela. Da naglasim da sam sigurno platio i uslugu nalepnice i uplatnica i ostalo, sve sam zavrsio na samom tehnickom jer uz duzno postovanje svima koji se sami iscimaju, vremena nisam imao da idem sam a novca sam imao. Ali u svakom slucaju nije ni malo jeftino za prosecnog gradjanina ako uzmemo u obzir da je motor 1.4 benzinac od 95 konja 2 godine star auto. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  8. Upravo cekam tehnicki pregled, naglasio sam za premiju osiguranja da stepen treba da bude povoljniji, rekose mi naravno to sad ide automatski povlaci iz sistema, osim ako nisam imao neke štete ili kupio drugi auto a nisam preneo ugovorom. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  9. Fiat 500 L cross benzin 1.4 koji sam pre okruglo 2 godine platio 16.100 eur i presao 25k km na oglasima sad vredi 13-14 hiljada, ima i za 15.200 presao 4.5k km Te cene su vec neko vreme, osecaj mi je kao da ce da stoje ako ne i skoce [emoji16] Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  10. Trebao sam, ali sam u momentu iskesirao 16.100 za auto, pa registracija, pa kasko, pa ona daska gepeka dodatna i kadica patosnica gumena za gepek... Pomislih aj iskuliraj ima vremena. Ne setih se da procitam ugovor nije mi kod kuce vec na placu, al kazem sto vise razmisljam sve vise se pitam sta ce mi to kad je to sto garancija pokriva bezveze. Kilometraza mi je 25k za 2 godine, znaci za 2 bice oko 50k,ne bi trebalo do tad da nesto vrisne a da garancija to pokriva. Tad su trazili nesto preko 400 eur za 2 godine produzenja, ako i vrisne dal ce biti skuplje od 400 eur mislim da se kockanje isplati. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  11. Kad sam gledao za zenu polovan auto do par godina star, najvise su me odbili motori ti prdavci, u isto vreme sam shvatio koliko imam srece kad sam sebi kupio nov 500L sa 1.4 16v benzincem stara skola, mislim da i kad se auto bude raspao da cu sacuvati motor i uraditi generalnu do tad ce mozda moci da se prebaci u drugi. Da sam imao mogucnost izbora, za pomenuti 500L bih uzeo 1.6 multijet, 2.0 je mozda nepotrebno al ne znam nisam probao ni jedan. Pre 500L sam natrcao pa Peugeot 2008 nov i zamalo da kupim. Ne znam koji je tacno motor bio al prdavac sa turbinom jeste, ono sto me bas odbilo je da je imao dva auspuha pozadi, kad sam se sagao da pogledam kako je moguce 3 cilindra podeliti na 2 izduva, video sam da jedna cev ide do kraja, pa pre zadnjeg lonca je pod 90 stepeni zavaren drugi auspuh koji se savija opet pod 90 da bi izasao pravo napolje sa svojim loncem. Presmesna fora. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  12. Sms od pre 2 godine i email od pre par dana od istog coveka Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  13. Sms od pre dve godine i email od pre par dana, od istog coveka Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  14. Kad razmislim, ja znaci mozda i decenijama placam taj 4i stepen umesto prvi jer sam retko kad posedovao auto duze od 2-3 godine, za 25 godina vozackog staza odnosno 15 godina vlasnistva nekog auta, mozda sam 5 godina plaćao treci drugi, a svo ostalo vreme 4i, umesto 11 godina prvi jer me niko nije uputio u tematiku Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  15. Hvala, znaci ispade da covek mora da zna za cake kad promeni auto a mozda i inace inace je doslovce prevaren Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...