Jump to content
Goran
horvat

Renault Clio 3 RS 197

Recommended Posts

Ne vidim svrhu izvlačenja iz konteksta, mislio sam da možemo realno da diskutujemo.

 

Konkretno to sa slike gore mislim da je bio test kočenja automobila gledalaca, a ti automobili imaju godina, ko zna kakve kočnice i gume.

 

Evo test novog brava sa 281 kočnicama, po suvom je nov novcat kočio kao megan star 10 godina sa zimskim gumama, lično smatram da to nije pohvalno i nešto što bi okarakterisao kao dobru kočnicu.

Takodje se vidi da dosta auta u godinama i sa ko zna kakvim kočnicama i gumama (teško da su svi u oem kvalitetu) koče kao nov novcat bravo sa 281.

 

A manu malih kočnica smo pre svega pominjali kao auto entuzijasti jer mislim da većina nas zna da se male kočnice lako pregreju i da već nakon jednog takvog jačeg kočenja drastično gube na efikasnosti.

 

image.png

image.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko hoće vrhunsko kočenje na Bravu nek se lepo otvori za EBC yellowstuff pločice i EBC diskove i može opušteno da vozi track day na Navaku i da ih ne spali i još opušteno da se voza posle toga i to žustro.


PS ima ih i za Clio 3 RS, al i cene su lepe al opet....

Послато са SM-S926B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac

 

Isto relevantno i realno... čak rekao bih i relevantnije, jer je ipak neko nešto necim zaista i merio

 

5 hours ago, vagenovac said:

Ne vidim svrhu izvlačenja iz konteksta, mislio sam da možemo realno da diskutujemo.

 

Konkretno to sa slike gore mislim da je bio test kočenja automobila gledalaca, a ti automobili imaju godina, ko zna kakve kočnice i gume.

 

 

...kao i tvoj test dole

 

On 10/9/2024 at 7:41 PM, vagenovac said:

Mene svojevremeno da razapnu kad sam pisao da grande sport bolje lezi i koci od sport brava.
 

 

 

Ko zna kakvo i vesanje i kocnice je imao i jedan (grande sport) i drugi (bravo sport) da bi moglo nesto da se tvrdi.

Upravo zato sam se i zakacio za post, da bi se nesto tako tvrdilo morao bi test biti relevantniji. Ili da su oba automobila nova, ili da kada nisu vise novi - da imaju isto vesanje, kocioni sistem, plocice, diskove itd.

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, PremieRacing said:

Bilo koji EBC je odličan... green, yellow, red. Mislim da je samo black linija nešto kao 'obična' redovna ulična pločica. 

Mada...bilo je zalbi da umeju da skripe, kako hvataju na hladno, koliko prase...

Tesko je napraviti plocicu koja dobro radi i ispunjava zahteve svakodnevne, a i voznje na stazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo zbog toga sam se i odlucio za DS performance a ne DS2500 sto vecina stavlja. Imaju nesto malo razlike u max temperaturi, ali zato (bar po podacima) 'rade' od 0 stepeni, dok DS2500 navodno tek od 20. Sto ne mora da znaci da je velika razlika, ali opet... 

 

Nisam siguran da li sam dobro razradio plocice, ispostovao sam neku proceduru sto sam pronasao na netu, ali cudno pomalo, nisam dobio uputstvo sa njima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mada...bilo je zalbi da umeju da skripe, kako hvataju na hladno, koliko prase...
Tesko je napraviti plocicu koja dobro radi i ispunjava zahteve svakodnevne, a i voznje na stazi.
Yellowstaff vožene na Alfi, par puta vožen Navak track day, i auto prodat sa njima. Odlično iskustvo sa njima. U posledenjem momentu sam odustao od njih za Brava.

Послато са SM-S926B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam odradio jedan myth-busting, izmerio sam kilazu Clia. Zagolicalo me kad sam dobio saobracajnu i video da u njoj pise 1335 kg. Jes' 2.0 motor, ali opet, malo previse za Clia. Internet kaze 1240 kg.

 

https://www.carfolio.com/renault-clio-iii-renault-sport-141471

 

Izmereno je na vagi za poljoprivredu, rezolucija joj je 20 kg. Sto znaci da je dobijeni rezultat zapravo negde izmedju 1241kg i 1260kg. Kao sto se vidi na slici, ima 3/4 tanka. 

 

Mozda malo lazu za konje i ubrzanja, ali su barem oko kilaze iskreni :D A odakle MUP-u pogresan podatak, to je isto za diskusiju... 

photo_2024-11-16_20-49-28 (2).jpg

photo_2024-11-16_20-49-28.jpg

photo_2024-11-16_20-49-39 (2).jpg

photo_2024-11-16_20-49-39.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi na svakom tehnickom pregledu da ti mere kilazu, tako da ih pitaj sledeci put. Meni su u Auto Rad pogledali u arhivu, pa rekli, a kilaza je sa radnikom tehnickog pregleda. Moguce da je zato 1300+.

Ako zelis jednostavno i brzo da izmeris kilazu auta, idi na kolski ulaz u Kvantasku pijacu (iz Vebizelosove). Vecina automobila ulazi preko vage, pa nije da ces ti napraviti neku razliku u habanju.
Popodne je prazno, samo cuvar bude, a vaga radi.
Ja sam zamolio cuvara, uterao auto na vagu, procitao kilazu na digitalnom displeju i u rikverc, 10s sve trajalo.

Sent from my SM-S901B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ovo je isto trajalo 10 sec, a u blizini mi je. Nisam dosad primetio da su mi merili kilazu na tehnickom, barem mi nikad nisu rekli. Ne znam da li je to obavezno ili opciono. Mozda ovi sto rade i kamione imaju takvu vagu, ko zna.

 

No, svakako moguce da su merili u ABS prilikom homologacije tog modela, pa da onda koriste taj podatak za sve.

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma koje merenje na tehnickom, briga njih za to, to ne rade ni na homologaciji kad se uvozi auto samo prepisu iz saobracajne ili nekih svojih podataka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se gospodji sa saltera odnese bombonjera:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema trika da polisa ne bude validna, sve je to OK. Nego, de nam reci koje je osiguranje da i mi pređemo kod tih 'poštenih'    :D

A i ti nastavi da koristiš usluge te agencije za registraciju dok je ta gospođa za šalterom, korektni su.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moze da bude nevalidna polisa, nisi ti kriv kako su ti obracunali stepen :) 

 

Inace ja prvi put cujem da to vise nije po zakonu. Kada sam uzeo Geely mene su uredno pitali da li mozda imam ugovor od starog vozila i dobio sam prvi premijski stepen. NIsam ni skontao da je neka usluga u pitanju :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, PremieRacing said:

Nego, de nam reci koje je osiguranje da i mi pređemo kod tih 'poštenih'    :D

Ti kod kojih ide drze Hunter, nego nece da kaze. Videli da je uzeo normalan auto pa da ga caste za sve momente sa Gulietom i 159, zbog kojih su, uzgred, isplatili Hunter :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...