horvat 6622 Posted September 4 (edited) Jeste da kasnim dosta sa predstavljanjem, ali nadam se da ce opsiran intro biti dovoljan za oprost Pocecu od misaonog procesa koji me je doveo do ovog auta (a i onog drugog sto sam predstavio), pa cu dalje o samom primerku i radovima. Prosle godine smo dobili bebu i tokom te prve godine sam primetio koliko je neprakticno sa malim detetom/bebom u sedanu. Najvise me nervirala niska linija krova i ubacivanje deteta u sediste. Redovno se desavalo da lupim obe glave u tom postupku Osim toga, i nacin zivota nam se promenio, manje se putuje mnogo, pa je Alfa sve manje bila na svom terenu. A s druge strane, kada sam ja sam isao u neke voznje za 'oslobadjenje od stresa', tamo me isto nije bas ispunjavala u potpunosti, zbog vec dobro poznatih falinki 159. Velika, teska itd. Ona je idealna za duge staze, putovanja, vijugave magistrale, a to je scenario koji mi se retko desava, otkako smo dobili bebu. A s druge strane, prakticnost i gradska voznja joj svakako nisu aduti. Tako da mi je bilo primerenije usmeriti entuzijazam ka necem radikalnijem. Sa svim tim mislima i zakljuccima sam prelomio da zeni pazarim mpv, a sebi hot hatch. Plan je bio da se prvo uzme njoj, da se na miru sredi, izvoza, istestira, pa kad to sve bude uhodano, da se proda Alfa 159 i polako gleda neki zanimljiv trovratni sportski hecbek. To mi je bas dugo, dugo zelja, odavno ih obozavam i konstantno ih vrtim po oglasima, vec sam napamet znao sve sto valja na PA od hot heceva. Zbog ogranicenog budzeta, bio sam otvoren i za onu neku 'junior' klasu, ako mogu tako da je nazovem, npr Suzuki Swift sport 1.6, Ford Fiesta sport 1.6 (atmosferac), mozda cak i Renault Twingo RS. Gledao sam, pratio oglase, pokusavao kojegde da probam po neki od tih kandidata, ali bez konkretnih poteza. I onda mi je sasvim slucajno, jedan dan dosao Clio 3 RS na fotkanje. Iako nikad, ali bas nikad ne trazim od vlasnika da im vozam automobile, ovaj put sam napravio izuzetak, jer sam merkao malo i njih po oglasima i iako su sa cenom negde pri samom vrhu mog budzeta, cak malo i preko, kontao sam da je ipak moguce da se desi. Vlasnik mi je dao bez problema, ja sam napravio jedan krug po putu kojeg jako dobro poznajem, nisam previse divljao, vozio sam recimo na ~60-70%, ali bez obzira na umeren tempo, bukvalno mi je bilo dovoljno 100m u tom autu da shvatim o cemu se radi. Onaj volan, osecaj kada skrece, preciznost, tako nesto jos nisam osetio. Odmah posle te voznje sam rekao, "ja ovaj auto moram imati jednom". Naravno, odmah sam listao sve oglase i organizovao se da pogledam sve dostupne, sto pre. Ono sto sam primetio kod vecine, jeste da su mahom modifikovani. Poliuretan, aftermarket izduv, opruge, gewinde, sve zivo. Nisam to zeleo. S obzirom da meni ovaj auto treba nekad i da posluzi (retko, ali ipak nekad treba), bio sam veoma striktan u nameri da to bude potpuno fabricki sport trim. Nisam zeleo cup i nisam zeleo modifikacije. Nakon pogledana dva primerka na oglasima, jedan je ispunjavao te zahteve. I tu dolazimo do mog primerka Sve na autu je bilo potpuno fabricko. Meracem debljine laka sam izmerio da nigde nije farban, apsolutno ni jedan panel, a vlasnik mi je rekao da je u jednom momentu samo zamenjen prednji branik zbog manjeg incidenta. Presao je 127.000 km, ima kompletnu dokumentaciju o odrzavanju, koja ukljucuje i veliki zahvat na menjacu (poznata boljka na tim autima), koja je iznosilo 180.000 rsd (zamena sinhrona, lezajeva, viljuske biraca, kvacila). Enterijer i trap bas i nisu bili u nekom sjajnom stanju, ali sam odmah procenio da je to sve resivo. I tako sam se ja tu razmisljao, cenkao i na kraju prekrsio svoj plan da prvo kupim zeni mpv, i povukao obarac i kupio Clia RS Edited September 4 by horvat 17 Mijailović P., francuz69, Nikola 1.6 and 14 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 12751 Posted September 4 Uživaj u sređivanju RSa za sebe, a piši i o MPVu ...jednog dana....rado ću čitati o oba modela s obzirom da nisi pisao, samo mogu da googlam Renault Clio III (Phase I) RS 2.0 16V(200Hp) 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6622 Posted September 4 (edited) Hvala, hocu. Sad sam u procesu resavanja sarki/granicnika vrata za MPV-a, kada to resim, pisacu bas, posto je cesta falinka. ---------------------- Posto je veliki servis uradjen pre 2 godine, a mali servis nedavno pre nego sto sam ga uzeo, nisam se odmah bacao na to, nego sam prvo krenuo od stvari koje pretpostavljam da su zanemarene, a to su svecice. I naravno, pogodio sam. Em sto su pogresne, em vidno nisu menjane odavno. Mada, po njima deluje da je sagorevanje dobro i ujednaceno na sva 4 cilindra. Odmah su stavljene NGK PFR7Z-TG, koje i idu po knjizici. Posle toga sam se uhvatio menjanja senzora. Sta je zapravo razlog toga? Pa, Renault je to resio dosta debilno, map i iat senzori se samo ubodu u usisnu granu, nema nikakvog sarafa da ih drzi, nego samo gumica, odnosno o-ring. Naravno ta gumica vremenom propada i moze se desiti da tamo povuce fals vazduh. Medjutim, kad sam krenuo da ih vadim (sa namerom da zamenim samo tu gumicu), oba senzora su pukla, pa sam kupio oba nova. MAP sam uzeo Continental (originalno je bio Siemens VDO, sto je sada Continental), a senzor temperature na usisu sam uzeo neki Italijanski KW. Posle ovoga sam jos odneo dizne na ciscenje i testiranje i kupio novu lambdu sondu ispred katalizatora, tako da sam time zaokruzio sve sto utice na sagorevanje, a nije sama mehanika motora. Bobine sam video da su menjane u jednom momentu, sve 4 su Beru. Akumulator je isto menjan nedavno, Topla je stavljena (sto je i meni favorit). Edited September 4 by horvat 5 shuxx, PremieRacing, Milutinac and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6622 Posted September 4 (edited) Neki plan za 'prvu fazu' radova jeste da se sredi estetika i trap i kocnice. Sto se estetike tice, pisacu puno i kacicu slike u narednim danima jer je to nesto sto je upravo u procesu. A sto se tice mehanike, to cu verovatno sledeci mesec, posto jos uvek skupljam sve delove, pa cu napisati sta je neki generalni plan. U sustini auto je i prodat tako da su mnoge potrosne stvari na izdisaju, odnosno vreme im je za zamenu. Desna solja amortizera je propala, generalno amortizeri nisu u dobrom stanju (mada nisu procureli). Nosaci motora su isto upitni, posebni donji desni. E sad, posto sam ja bolesnik, resio sam da zamenim (skoro) SVE Krenuo sam jos u julu sa porucivanjem i skupljanjem delova, i plan mi je da kad sve skupim, odem kod majstora i odjednom zamenim sve. Em imam neku ustedu na rukama, em da ne radim optiku svako malo. Sta je sve poruceno: - 4 OEM Sport spec amortizera (citava peripetija je bila sa OE brojevima, dok nismo naboli sport spec) - OEM solje - OEM prednji i zadnji diskovi (zadnji diskovi su skupi ko djavo, jer idu sa lezajevima tocka) - OEM zadnje plocice - Prednje plocice Ferodo DS performance - OEM prednje viljuske - OEM stabilizatori (koji idu na balans stanglu) - Lemforder stabilizatori izmedju rukavca i viljuske (da, dobro ste procitali, Clio RS ima 4 stabilizatora napred!) - OEM sileni zadnjeg mosta - Reneko ojacane kugle rukavca (ima 4 komada, okacicu sliku da pokazem sta je to) - Sasic sva 4 nosaca motora Sve je stiglo, osim amortizera, koje cekam u ovlascenom u Subotici. Ono sta necu promeniti su gumice balans stangle. Ne lupaju, a posto one nemaju aktivnu ulogu u radu trapa, ne vidim neku poentu da ih cackam. Inace su u aftermarketu oko 500 din komad, medjutim, zamena je gnjavaza, skida se ceo prednji most. OEM su 5000 din komad. Takodje i opruge necu menjati, jer nisu nigde korodirale, sasvim dobro izgledaju. Kupio sam i tekucine, iako je mali servis radjen nedavno, ne volim da ne znam koje je ulje u autu, pa sam se nakon opseznog istrazivanja odlucio za Ravenol RUP. Kociono sam uzeo Ravenol 325+, iako vecina savetuje Motul RBF 600 ili 700. Po specu mi se Ravenol cini bolji, ali videcemo. Takodje sam kupio i antifriz, jer u Renaulte ide onaj plavi, a kod mene vidim da je obican G12+ rozi, sto je klasican pristup kod nas, tako da cu i to ispustiti i sipati koji ide (Ravenol HTC). Edited September 4 by horvat 5 1 Milutinac, Mijailović P., ISV_01 and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1181 Posted September 4 Alal ti vera. Ovaj auto sam video jedno 30 puta uzivo bas na tom mestu ispred higijenskog u NS. Jednom sam mu prišao i detaljno ga ošacovao. I pomislio 'baš bih boleo ovako nešto da vozim' u zdravlju ga vozio 2 horvat and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6622 Posted September 4 Tacno! Vlasnik zivi pored higijenskog i tamo ga je uvek drzao. Inace je auto poreklom iz Zagreba, navodno od njegovog pase. U ZG je bio garaziran, a u NS je blejao tamo kod higijenskog, srecom ne dugo Kod mene opet u garazu Hvala puno -------------- Moram slikovito da pokazem, ovo su famozne kugle rukavca na Cliu 3 RS (ima ih i Megan RS): 38 minutes ago, shuxx said: s obzirom da nisi pisao, samo mogu da googlam Renault Clio III (Phase I) RS 2.0 16V(200Hp) Izzvinjavam se, kasno vidim ovo, u pravu si, nisam napisao, ali nesto mi tu ne stima. Moj jeste phase 1, ali nije 200 ks, nego 197. Taj od 200 je facelift. 2 Milutinac and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6622 Posted September 4 (edited) Otprilike ovako ide zivotni ciklus Clia 3 RS (uz ogradjivanje da mozda postoje neki edge-casevi koji odudaraju od ovog): 2006. - 2009. je isao 197 (uz sitne modifikacije po godinama), i postojale su Sport i Cup verzije, i jos neke specijalne tipa R27, Gordini itd. 2010. - 2013. je bio 200 ks, facelift, sa drugacijim farovima, izmenama u motoru, menjacu, trapu, elektronici itd. Takodje su postojale Sport i Cup verzije, i jos sijaset tih specijalnih. Za razliku od Megana RS, kod Clia nema nikakve razlike u pogonskom sklopu izmedju Sport i Cup, dakle identicno je sve, razlika je samo u tvrdoci opruga, amortizera i balans stangle i brzini letve volana. Po internetu se vrte teorije o tvrdoci silena, ali trazeci delove mesecima po svim mogucim katalozima, ja nisam ustanovio da tako nesto postoji. Gde god sam video info, uvek je za silene stajalo da idu isti na obe verzije. E sad, dodatno komplikuje pricu cinjenica da se sa faceliftom promenio 'stimung' sport i cup vesanja. Sport je sa faceliftom postao meksi nego pre, a Cup je postao tvrdji. I tako sada postoje 4 kombinacije, koje su zapravo medjusobno zamenjive. Svaku tu oprugu ili amortizer ili balans stanglu ili letvu volana, mozete ugraditi na bilo koju verziju Clia 3 RS. Ja imam dakle drugi setap po tvrdoci, od 4. Mogao sam da se igram jos sa tim, ali zapravo mi poprilicno odgovara kakav je. Auto je tvrd ali nekako nije ekstreman. Najvise osetim kada velikom brzinom naidjem na talasast put, tad auto bas skace i prati, umesto da amortizuje. A preko rupa, ovako po gradu, pa i nije nesto tvrd. Za Cup verziju sam svuda citao da kida bubrege kako je tvrdo, i to definitivno ne zelim da imam. A za facelift-sport trim bih morao da menjam i opruge, tako da bi mi to sve jos dodatno poskupelo igranku, a nisam video potrebu za tim, jer mi je prihvatljiva tvrdoca skroz. Inace trap na ovom autu je prepun nekih wtf momenata, gde se i majstor i ja nakrivimo ko neandertalci i onako buljimo i pipkamo ga prutom jedan primer je prednja viljuska, koja je ista i za levu i za desnu stranu! Druga stvar je taj cudni stabilizator rukavca. Evo slike da vidite o cemu se radi : Znaci kod Clia 3 RS nije klasicno McPherson vesanje, gde se sa tockom rotira i amortizer, nego je rotacija tocka u rukavcu, a taj stabilizator sluzi da se sam rukavac ne bi rotirao u svojim spojevima. A one kugle sto sam spomenuo gore, one idu u rukavac u toj osi po kojoj se okrece tocak. Stvarno su svasta smislili! Ovakav trap jos nikad nisam video! Zadnjica je mnogo klasicnija, polukruta osovina i to je to, mada je stimung svega veoma specifican za RS. On i ima u sebi kao neku sipku, poput fiksno ugradjene balans stangle. Edited September 4 by horvat 2 1 PremieRacing, Zan Batist and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16792 Posted September 5 Da te služi u zdravlju i puno kilometara bez problema . 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4329 Posted September 5 Mali......vecito nadrndan i pod adrenalinom kad god se probudi (upali)... nije bas sleeper zbog vizuelnog sport stanja ali medju onima koji ti niotkuda iskacu u retrovizoru i dignu prasinu... Tako nekako je taj RS Nek te lepo sluzi 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 300 Posted September 5 9 hours ago, horvat said: E sad, posto sam ja bolesnik slazem se! pretjerujes sa odrzavanjem.. al dobro, bolje nego zapustanje ("amortizeri prilicno losi al nisu procureli..." :D) cak mislim da znas, ubjedjen sam da znas, da su svjecice bosch bile odgovarajuce i u solidnom stanju! Odlican je Clio, srecno! 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6622 Posted September 5 (edited) Hvala svima ! Bile su odgovarajuca zamena, inace auto ne bi radio, ali prave su samo Renault sa kataloskim brojem ili NGK sa oznakom iz knjizice (a i kataloga njihovog). A sto se stanja tice, nije dobro sto su nagorele u gornjem delu, ne daj Boze da pukne ta keramika (ili od cega je vec), eto belaja! A i zazor je bio jedno 3 puta veci nego sto treba! Edited September 5 by horvat Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2756 Posted September 5 (edited) Mislim da sam video ovaj RS u oglasima i svidja mi se sto je crven, mahom su sivi i plavi, drugar ga ima vec godinama ali mene taj auto, kao i jos neke drugare, uopste nije odusevio kako ide, ja sam ocekivao mnogo vise od malog auta sa 200 konja ali dobro simpa je prevoz, mnogo vise mi se svideo clio wiliams kako je isao i kako se vozio, mada ja vise volim ta starija kola koja mozda i nisu brža ali ostavljaju mi mnogo bolji utisak u odnosu na nove koji su previse ususkani....ja se u zadnje vreme sve vise lozim na twingo RS, bas mi se svidja kako izgleda e sad kako ide ne znam morao bih da probam. Edited September 5 by OMP 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6622 Posted September 5 Pre svega, razlog zasto mnogima ne idu tako kako ocekuju, jeste sto oni zapravo nemaju 197 ks Cak i primerci sa cetvorocifrenim kilometrazama na dino merenjima nisu izbacivali 197, a kamoli ovako neki posle 100 i vise hiljada. Druga stvar, oni bas i nisu tako lagani. Internet kaze 1240 kg, a meni u saobracajnoj pise 1320 kg. +/- to je tezina recimo moje bivse Giuliette, koja je klasa iznad i veca. I treca stvar je ta sama priroda atmosferskog motora, posebno ovog koji pravi bas puno obrtaja i gotovo sve se desava iznad 5000 rpm. Kratko naslagan menjac je optimizovan da kad na 7500 rpm presaltas, obrtaji padnu na preko 6000 rpm, i tako ga treba voziti ako se zeli iscediti sva snaga koju ima. Da je ususkan, ne znam, to nije moj utisak, poprilicno je sirov, osecaju se vibracije i motora i menjaca i iz trapa kroz pod i sediste, a buka u obrtajima je poprilicna. Ali da, svakako nije to nivo sirovosti automobila iz '80 ih i '90 ih. I poslednja stvar koja mislim da doprinosi tom utisku je taj fenomenalan trap. Kad se pogleda, on je gotovo isti kao na Meganu 3 RS koji u toj generaciji ide i do 275 ks i to uz turbo ("masnija" kriva snage). Cak su i kocnice slicne (mada ne iste, ali oba nose 4 klipni Brembo napred). Tako da taj motor definitivno ne forsira dovoljno ostatak setapa. Sto se meni na neki nacin i svidja, jer mogu cesce i vise da uzivam u punom gasu i da ga stiskam. A opet, daleko je to od sporog auta, samo nema tog lepljenja u sediste. Ali apsolutno stoji da je prvi utisak da ne ide bas tako impresivno... 5 nemanja84bg, Milutinac, nidza and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2756 Posted September 5 (edited) Da znam da ti francuzi nemaju tu konjazu koja je napisana, znam da su bila kod nas neka merenja tih clia rs i koliko se secam pezoa 206 gti i rc koji su vozeni na trkama i da su pokazivali manju fabricku snagu nego deklarisanu cak i kad su bili maltene novi. Nisam mislio na taj clio da je konkretno ususkan vec na uopste nova i moderna kola plus ako dodamo gomilu elektronike koja ti pomaze to sve i da ide neuporedivo bolje po stoperici i papiru ne ostavlja utisak kao neki stariji siroviji model. Edited September 5 by OMP 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 634 Posted September 5 15 hours ago, horvat said: Znaci kod Clia 3 RS nije klasicno McPherson vesanje, gde se sa tockom rotira i amortizer, nego je rotacija tocka u rukavcu, a taj stabilizator sluzi da se sam rukavac ne bi rotirao u svojim spojevima. Između ostalog, eliminiše torque steering. Civilni klio ima klasičan makferson pretpostavljam? Opasan autić, neka je sa srećom! Nije valjda baš tolika razlika na volanu u odnosu na 159? Ja sam baš zadovoljan bio upravljačem i fidbekom u setapu u kom je bila moja. To što je mrcina i teška i spora, šta da mu radiš... 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3605 Posted September 5 Sve-sve al', šta je sa gumama? Mora li na Hunter? Jbg, samo da se ne "zalomi" ta smaračina a ovako mi je top-top/now-now. Aj' po gasu al' polako! 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2656 Posted September 5 Ajde sredjuj te sitinice pa da vidimo sledece godine Clio vs Yugo Ko moze brze do 100km/h i ko moze brze u kruznom 2 2 nemanja84bg, horvat, PremieRacing and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5775 Posted September 5 Čestitam od srca i ovde, i neka te besprekorno služi dok je kod tebe! 21 hours ago, horvat said: ...em da ne radim optiku svako malo. ... Napokon si se izbaždario 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6622 Posted September 5 (edited) Hvala svima! 5 hours ago, nidza said: Između ostalog, eliminiše torque steering. Civilni klio ima klasičan makferson pretpostavljam? Opasan autić, neka je sa srećom! Nije valjda baš tolika razlika na volanu u odnosu na 159? Ja sam baš zadovoljan bio upravljačem i fidbekom u setapu u kom je bila moja. To što je mrcina i teška i spora, šta da mu radiš... Da, i to radi. Da, obican Clio ima klasican McPherson. Meni je isto 159/Brera nekako bila referenca dobrog volana, sve dok nisam probao Clia RS. Ovo je jednostavno jos preciznije, jos vise ima povratnih informacija (iako je elektricni servo!). To mu je ubedljivo glavni adut. Motor nista, kocnice OK, ali steering i handling, next level stvarno. 4 hours ago, Mijailović P. said: Sve-sve al', šta je sa gumama? Mora li na Hunter? Jbg, samo da se ne "zalomi" ta smaračina a ovako mi je top-top/now-now. Aj' po gasu al' polako! Za sada sve ok! Dosao je na nekim all season, pa mi je drugar pozajmio istrosene GY Eagle F1 Asy 6, dok ne sredim trap i estetiku i dok se ne oporavim malo finansijski. Nisu tresle ni all season, a ni ove polovnjace GY. Inace je plan da kupim bas te takve iste nove, ali verovatno nagodinu. Preko zime mozda budem vozio te AS, ako uopste i bude potrebe, s obzirom na vreme. -------------- Inace da napisem i par detalja o samom balansu i hendlingu. Nisam bas imao puno prilike, ali jesam izvrteo neke krugove na nekom asfaltu usred njive. Pod gasom blago odlazi prednjica, ali vrlo brzo se neutralise. A kada skretanje nije pod gasom, onda se neutralno ponasa, a sasvim je moguce i zaneti auto zadnjicom! Sto mi je eeeekstremno zanimljivo. Znaci bez rucne kocnice, pri brzinama od recimo 40-60 km/h, kada se naglije ubaci u krivinu, moze se desiti da se blago zanese zadnjica. Kako je citav auto nekako nizak i sirokog traga tockova, jako se sve predvidivo desava, i ni malo nije opasno. Jako lepo komunicira i kad proklize, bas nekako jasno stavlja do znanja dokle ce otici. Edited September 5 by horvat 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 634 Posted September 5 Koje si gume imao na Alfi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6622 Posted September 5 GY Eagle F1 Asy 5 (nije postojala 6 u trenutku kupovine), ako mislis na 159. Na Giulietti sam imao Falken Azenis FK510... Ali vozio sam 939 i na Michelin Pilot Sport 4s i na Michelin Pilot Sport 5 i na nekim Pirelli, mislim P Zero. Od tih boljih naravno, ne ubrajam zimske i kojekakve krs sto su mi prosle kroz ruku. 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6622 Posted September 17 (edited) Dosta sam poradio na estetici ovih dana. Jedna od iritantnijih zamerki koje sam imao pri kupovini su ova dva probusena dela na sedistu. To sam odneo kod tapetara da mi sredi Kupio sam i nove patosnice. Trazio sam original, sa nekim RS natpisom, medjutim u ovlascenom Renaultu imaju mogucnost da poruce oko 10 verzija patosnica za Clia RS, ali ni za jednu nemaju sliku. Imaju sifre, ali niko zapravo ne zna kako izgledaju. Nisam zeleo one sa zutim natpisom i slicno. Pokusavali smo i da guglamo, ali bezuspesno. Na kraju sam odustao od tih i kupio najkvalitetnije moguce koje sam nasao ovako. debeli tepih, iz Poljske. Ne znam zasto kod nas niko to ne pravi? Ili barem ja nisam uspeo da nadjem. Uzeo sam cisto crne, bez ikakvog natpisa. Nemam slike toga, ali okacicu ovih dana, samo da usisam Edited September 17 by horvat 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2656 Posted September 17 Da si mi rekao dao bih ti ja jedno ime da proveris, Hrvatska firma, isto dobre patosnice, ako prave za Yuga verujem da bi imali i za Clio 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites