Markoni147 50 Posted March 20 (edited) Nisam predstavio auto. Ženomobil. Uzesmo ga pre 15ak dana. Akcijski 500X Sport 1.0 T3. Edited March 21 by neshaoct formatiranje 12 ivica su, Reacher Gilt, Djole_M and 9 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djole_M 178 Posted March 20 Ma opusteno ,auu brate ganz nov ....moras da ga predstavis . Pa pazi meni je to X crveno Послато са 22101316G помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 50 Posted March 20 Ima varijacija na temu. Ovom novom Sportu je ovako, i znak mu je napred nov, umesto FIAT znaka ima 500.Biće predstavljanje malo dok ga izvozam i ja, mada mi je uglavnom sve već poznato.Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djole_M 178 Posted March 20 Sport je dosta nizi od Crossa , izgleda sa tim branicima bruka .Послато са 22101316G помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 50 Posted March 20 Što je najgore meni deluje da nije niži, samo vizuelni efekat zbog dubljih branika i pragova. Ako te ne bude mrzelo izmeri napred i pozadi rastojanje od centra felne do ruba krila.Ja razmišljao da ga počastim nekim Eibach oprugama da malo više ima smisla sa Sport nazivom. Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk 1 Djole_M reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djole_M 178 Posted March 20 Za vikend ide redovan detailing pa ću izmeriti i slikaću ....u medjuvremenu videću sta kaze specifikacija na netu.Послато са 22101316G помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7810 Posted March 21 Fića na stereoidimaSent from my SM-A546E using Tapatalk 2 3 Dzimbo, nemanja84bg, Djole_M and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19449 Posted March 21 19 hours ago, Markoni147 said: Ja razmišljao da ga počastim nekim Eibach oprugama da malo više ima smisla sa Sport nazivom. Opusteno, mislim da je vrhunac Fiatove gluposti u koriscenju sufiksa "Sport" na modelu 500L . 3 5 ISV_01, nobutado, igor0511 and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3099 Posted March 21 AMG Line u fazonu "hold my beer" Bilo ih je i sa 1.5dci 110ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4377 Posted March 21 16 minutes ago, Ivan said: Opusteno, mislim da je vrhunac Fiatove gluposti u koriscenju sufiksa "Sport" na modelu 500L . Istina. Ne mogu da gresim dusu, jeste bio bolji enterijer i eksterijer. Kao i u STREET varijanti Tipa (samo eksterijer mislim). Dok 500x sport stvarno je do 00 odradjen. 1 Aurelio reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 50 Posted March 21 Pošto me je Neša malo ubrzao sa otvaranjem teme skupih još par fotki koje imam. U principu potpuno neplanirano smo kupili auto. Ja sam igrom slučaja video akcijsku cenu na polovniautomobili, i pošto mi je taj 500X Sport oduvek dopadljiv, poslao sam ženi link oglasa da pogleda. Njoj se naravno svideo, otišli do salona, i pokrenuli proceduru za auto kredit. U nedelju dana se sve rešilo i to je to. Malo smo i ishitreno to uradili, ali kad je prodavac rekao da je to jedini 1.0 koji je ostao mi se izložismo, i ostalo je istorija. Beli nam se svideo više od crvenog i plavog, ali posle kod drugog dilera videh tamno plavi metalik i taj mi je definitivno najlepši. No šta je tu je. Ženi se dopada i to je najbitnije. Evo još koje fotke... U principu oduvek mi je kod Sporta smetalo što je visok kao jarac, i usukan, pa ću od njega napraviti verovatno malo nepraktičniji i lep automobil montažom drugih opruga i distanca. Samo da se žena malo izvoza ovako pa ćemo videti. Što se motora tiče, imao sam ga ranije kratko isto u 500X pa sam znao šta da očekujem. Fino on ide, za to što nama treba odličan. Žao mi je što ovi akcijski primerci nemaju crno nebo, i onu lepšu ručicu menjača, kao i alu pedale, ali tako je kako je. U principu oprema je skroz dobra. Full LED farovi, automatska duga svetla, navigacija, adaptivni tempomat, senzor mrtvog ugla, rikverc kamera, praćenje trake itd... Biće još fotki za vikend kada ga operem. Zamolio dilera da ne pere auto, ali nije mogao da mi ispuni tu želju. Na kolima vidljivi sitni risevi, pogotovo na B stubu na lak crnom delu. To je gore nego na mom službenom autu koji se pere 2 godine. Verovatno ću i to rešiti za vikend ako bude bilo lepo vreme. 17 IDzO, Aurelio, Misha87 and 14 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 769 Posted March 22 Cestitam! Lep i upotrebljiv Ficoni. Meni se ne svidja generalno ta koncepcija vozila, ali ovaj je bas bas lep i za koju god (5+) mozda potrazim slicnog. Kako se pokazao taj 1.0 T3 sto se odrzavanja tice i skupih kvarova? MultiAir problematiku znam, TwinAir pocinjem da se upucujem, ali ovaj 1.0 mi je nepoznanica... 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19449 Posted March 22 (edited) 15 hours ago, Markoni147 said: Pošto me je Neša malo ubrzao sa otvaranjem teme skupih još par fotki koje imam. Taki je co'ek - hoces, neces, moras . Posto je izdvojeno u zasebno predstavljanje, da se i ja pridruzim cestitkama i da vas lepo sluzi. Nisam ljubitelj crossovera generalno, ali bas lep autic, sa pravim zabarskim smekom i dizajnom. Felnice su taman, pa detalji poput diskretnih pragova, crnog kacketa, delovi karoserije+poklopci retrovizora+kvake u verziji mis sive boje (kao na Sport Giuiettama)... Pretpostavljam da su pozadi duple cevke izduva sa desne strane, ne vidim sa slika? I ima li "carobno" Sport dugmence kao na njihovim ranijim modelima? Delovi enterijera takodje bas imaju smek, svidjaju mi se cajgeri u tunelcicima, a preko njih tabla presvucena alkantarom i crvenim stepom. Pa zasecen volan, uz sedista prostepan crvenim koncem, bas onako ima lepih detalja na koje u Fiatu nazalost sve vise zaboravljaju. Posto pominjes da fali crno nebo - kada vam dosadi, to se bar lako odradi, rade ljudi bas kvalitetno i povoljno. A verujem da lako kasnije mogu da se ubudze i alu pedale (ako su vam zelja). Kao sto rekoh i za Djoletov 500X - pravo osvezenje u ovom nasem moru prelazaka u suprotnom smeru, u druge tabore. 4 hours ago, ostoja said: ali ovaj 1.0 mi je nepoznanica GSE motor (komercijalni naziv FireFly), tj. direktno ubrizgavanje preko injektora sa 6 rupa pod pritiskom od 200 Bar. Integrisan MultiAir sistem 3. generacije, koji na visim obrtajima redukuje kompresiju sa standardnih 10.5 na 9:1 (Late Valve opening). A na manjim obrtajima omogucava ranije otvaranje, sto rezultuje boljom TD efikasnoscu i samim tim manjom potrosnjom. Sam sistem ima jos 3 moda rada. Prava stvar je kada u ovoj kombinaciji dodatno postoji i Sport mode (imao sam ga na bivsem MA Bravo Sportu). Baza ovih motora je 333 ccm, provrt 70x86.5 mm, znaci "long stroke". Blok i glava aluminijumski, razmak izmedju cilindara malo jace od 70 mm, tako da je T3 motor tezak samo 90-ak kg. Turbo je mono-scroll, sa manjim krilcima kako bi se na motoru sa malom kubikazom brze zavrteo i pruzio bolju responzivnost u nizim obrtajima. Wastegate nije klasican pneumatski, nego elektromehanicki. Interesantno je i da je Intercooler integrisan na samom motoru i hladjen je vodom (za razliku od prethodnih verzija IC na MultiAir motorima, koji su bili smesteni klasicno iza glavnog hladnjaka i hladjeni vazduhom). Verzija T3 u 500X je prvobitna, sa 120 KS, 190 Njutna i sestobrzinskim menjacem. Dok su, recimo na Tipu, T3 zavrnuli na 100 KS i ostavili ga sa petobrzincem. U T4 verzijama su iz GSE motora fabricki izvlacili 180 KS i 285 Nm, znaci lepih 136 KS po litru zapremine. Edited March 22 by Ivan 4 1 shuxx, igor0511, Martin and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 769 Posted March 22 (edited) Bolje pitati Ivana nego Google Ma pitam zbog kasnijeg odrzavanja... I MultiAir je na papiru mama i tata u odnosu na ranije modele, al videsmo kako je forumski kolega lose (skupo) prosao sa istim. Zato pitam... Nije ova tema zapravo mesto za ovaj tip pitanja. Edited March 22 by ostoja 1 1 igor0511 and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19449 Posted March 22 Zaboravio sam da pomenem i GPF . Svi ti mali benzinski turbaci su nakrcani nekim tehnologijama, kako bi iz tako male zapremine izvukli snagu, obrtni ali i zadovoljili norme. Za GSE nesto nisam nesto nailazio na neke fatalne konstrukcijske promasaje i zalbe... Kakve su imali pojedini "motori godine" drugih proizvodjaca. MultiAir sistem je prilicno ispeglan, a recimo postoji problem sa naslagama na ventilima, ali to je problematika motora sa direktnim ubrizgavanjem generalno (kod klasicnog ubrizgavanja, kombinacija vazduha i goriva pre ventila je spirala te naslage). Jos uvek je i relativno mlad motor, a i kod nas su na nivou statisticke greske. 1 ostoja reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 769 Posted March 22 (edited) To za naslage na ventilima sam citao kad je VW predstavio TSI motore. Da se posle nekog vremena prilicno sve zapusi (kao na dizlu) i da se ciscenjem usisa silni neki konjici dobiju nazad. U medjuvremenu je VW popravio na novijim motorima, imaju dizne koje sluze maltene samo za to (iako je direct injection ima i dodatni set dizni u usisu). Edited March 22 by ostoja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19449 Posted March 22 Kako okrenes, jednostavno smo osudjeni da ce skoro svaka novija generacija motora imati neku glavolomku ili slabu tacku. I zbog ekoloskih normi, a i zbog potrosackog drustva u koje smo se pretvorili. Za par godina stara vozila, na nama je "samo" da biramo manje zlo, a za masne pare u odnosu na ranije. Opet kazem, koliko sam se informisao, FCA GSE su jos i dobri sta su sve pojedini od konkurencije prolazili. Nije mi samo jasan njihov prelazak na PureTech pod Stellantisom (600, Avenger, potencijalno i neke verzije nove Pande), ali da ne offujem coveku vise predstavljanje . 1 ostoja reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2897 Posted March 22 lep auto i lepa oprema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 50 Posted March 22 Hvala kolege.Ivane hvala na ovim detaljnim informacijama, otprilike da nisam znao ništa od ovoga . U principu sam se raspitao za motor kod poznanika koji je u FIAT mreži, i reče mi da motor nema nekih poznatih mana. Obzirom da sam na kratko već imao 500X 1.0, na njemu sam tada produžio garanciju na 4 godine baš iz razloga što ne poznajem taj motor dovoljno. To nije bilo nešto skupo, pokušaću da nađem. To bih uradio i kod ovog, ali trenutno nemaju mogućnost da produže garanciju. Ako se nešto promeni obavestiće me.Što se tiče ovih stvari oko dodatne opreme, možda me nisi razumeo. Nisam mislio da krov bude crn, već nebo u enterijeru. To mi dobro izgleda samo kad je fabrika.Pedalice nisam uspeo da nađem za manuelca, samo za automatik. Ako neko zna gde ima vikajte.Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk 1 ostoja reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 50 Posted March 22 Sad videh da na par pitanja ne odgovorih.Da, ima duple cevke pozadi. Prave, u moru fejkova.I nema Sport dugme.Sent from my SM-G930F using Tapatalk 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19449 Posted March 22 4 hours ago, Markoni147 said: Što se tiče ovih stvari oko dodatne opreme, možda me nisi razumeo. Nisam mislio da krov bude crn, već nebo u enterijeru. Savrseno sam te razumeo, da je u pitanju nebo, a ne krov : 9 hours ago, Ivan said: Posto pominjes da fali crno nebo - kada vam dosadi, to se bar lako odradi, rade ljudi bas kvalitetno i povoljno. Radio sam kod Steve kozu u autu, apsolutna preporuka. A ima i ekipu za nebo i raznorazne modifikacije, evo njegove teme na nasem forumu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/83503-tapaciranje-volana-neba/ A evo i profila na Instagramu, pa baci pogled sta sve moze da uradi: https://www.instagram.com/tpcvolana/ Ako juris bas iz originala, Maki Sabac je znao da ima delove i opremu za maltene nove modele. Cak i novo, naravno iz originala. Secam se da je preko neke veze imao kompletnu mehaniku za 500L cim je krenuo da se pravi, dok su ovde forumasi koji su radili u Fiatu u KG tvrdili da je to nemoguce . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 50 Posted March 23 Izvini onda Ne bih to dirao naknadno, šta znam. Nekako mi je hardcore za novi auto. Ali dobro si mi dao preporuku za presvlačenje pošto imam na mojom kolima nekoliko stvari u enterijeru koje bih trebao da rešim.Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6515 Posted March 23 (edited) Evo ti predlog, da ne budem jedina kičerica na forumu! https://a.aliexpress.com/_EJ5NO4p Inače prelep auto! Dobrodošao u klub bele tehnike! Edited March 23 by bane1321 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites