Jump to content
FAS Goran
igor0511

P: Leon 2.0 TDI FR

Recommended Posts

Kratko sam gledao, prodavac me bas nervirao pričom ( tipa: "Kako vam se čini? Ovako opremljena Kia Sportage košta najmanje 15 hiljada evra više " ili "Ne, nema lumbalnu podršku, to imaju samo sicevi sportskih automobila" i slično).

Ali, prvi utisak enterijerom mi je generalno pretežno pozitivan.  Možda mi ona eko koža na oko deluje suviše veštački, ali, sedišta su meni estetski baš lepa, veoma udobna, završna obrada deluje vrlo precizno i solidno. Pod rukom mekano šta treba da je mekano. 

Vrlo pohvalno što pozadi skoro nema centralnog tunela.

Ja pozadi imam visine da sednem čak i u sredini, ali, čak i kada se maksimalno podignu, zadnji nasloni za glavu me svojim donjim delom udaraju u ramena odozgo. Neprijatno. Ali, normalan čovek neće imati taj problem. 

One unutrašnje kvake mi nisu baš ergonomski kako bih želeo i kako je uobičajeno. 

Dopada mi se kako je izveden onaj centralni greben između prednjih sedišta i što su svi bitni tasteri klima uređaja izvučeni ispod "televizora".

Gepek na oko dobre veličine.

Ćopavi je dole.

Sve u svemu, dobro je ono za prvi utisak. A za onu cenu ( 33.700 sa bojom ) neuporedivo prijatnije deluje enterijer nego za iste pare u Sportage 1,6 T 150 6MT Lx Fresh. Ona unutra za te pare materijalima i opremom odaje utisak jeftilena u odnosu na Atlas Pro.

Ne pogledah mu cenu, ali u Volvo salonu pored pogledah i neki XC-40 ( mislim da je izložen neki nizi paket, za razliku od salonskog XC-60 koji je "svila i kadifa" za 63 hiljade) . Nije naravno taj XC-40 kao ona pomenuta Kia, ali, na oko su u njemu materijali daleko od Atlasa.

Posebno razočaran sam unutrašnjom oplatom vrata na XC-40.

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvala [mention=8569]Dale[/mention]! Inace i uzeo je covek sa detetom. 
 
I ja sam dobio gomilu komentara steta sto nije karavan ili automatik.
 
A janse u medjuvremenu pripremam za naredni auto, u medjuvremenu planiram da teram Scott Scale 
 
Jest bas lep. Mada boja mi se uopste ne svidja. Ostalo bi bilo vrh
Mada mi je eksterijer lepsi na Geelyju, nekako mi deluje ozbiljnije
Nedavno sam imao prilike će družiti se s MGom i osim cijene, nema nijedan razlog zbog kojeg bi ga uzeo prije konkurencije. Po meni kinezi trebaju biti osjetno jeftiniji da bi ih se isplatilo uzeti, zasad je razlika u cijeni premala.

U obitelji isto gledamo neki SUV uzeti, ne mora biti 4x4, nešto i ovako sam poredao best buy:

Seat Ateca
Ford Kuga
Hyundai Tucson
Renault Austral
Citroen C5 Aircross

Ateca mi je osobno najskladnija, oldschool je u digitalnom dobu i to mi se sviđa, iako će je preskočiti netko tko pati od modernih gadgeta.

Kuga izlazi novi model za 2024, i to je osnovni problem trenutnog modela, izgleda dosta neskladno, jedine mane su mu taj čudan izgled prednjeg kraja i tri cilindra motor, inače dobije se za 27k € u dobroj opremi.

Austral je sad za 30 k € na nekoj akciji, djeluje mi kao dobar auto.

Tucaon isto.

C5 aircross je najudobniji od svih, najviše prostora, ali usrani Puretech motori su uništili sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron hvala na detaljnim utiscima!!! Bas mi je drago sto isto mislimo.

Ja sam QQ gledao odmah nakon Geely-ja i tu ide 4x4 i panorama za iste pare parkticno, ali deluje kao da nisu isti segment vozila.

Jedan pokusava da bude premium, drugi cak i u ultra jakoj opremi moze siromasno da izgleda, bas cudan utisak.

 

Izgleda da si naleteo bas na prodavca malera. Ovaj sa kojim se ja cujem rece da ne radi danas, a nije bio zaista ni najmanje neprijatan. Sa druge strane na test voznji QQ u 09:30 je prodavac ozbiljno isparavao na alkohol da me jos malo odvrati od kola :D

 

Ja pravi Volvo (za razliku od ovog kineskog) nisam ni gledao jer mi je XC-60 gotovo prevelik auto, a XC-40 mrvu manji od ocekivanja. A i cene idu u drugi rang skroz.

 

@DiscoVolante ja sam slicna vozila gledao. Ono sto je meni bio za dobar deo razlog odustajanja je da mi je SUV bez 4x4 sminka, a sa bas divljaju sa cenama. 

Ateca bi mi bila kul da ne vozim Leona preko 7 godina, ovako bih imao osecaj da je isti auto.

Kuga mi je onako isto, malo mi nudi zbog motora i opreme, mada je ultra praktican auto, Reno i Citroen bas malo nude, uzas sta stavljanu u nazovi dzipove od motora. C5 ima cak 1.2 trocilindras.

Tucson tu najozbilinije deluje, ali 4x4 i ako razmotris jos hibrid idu u nebesa sa cenom (50k navise). Plug in hibrid kod nas nema u ponudi uopste.

MG ja nisma ni gledao, video sam u trznom centru davno i rekao da samo nije to to. U poredjenju sa svim ovima meni se Geely bas svidja. Nije nesto jeftiniji, ali za iste pare nudi mrvu manje, tek toliko da bude zanimljiv na trzistu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, DiscoVolante said:

Nedavno sam imao prilike će družiti se s MGom i osim cijene, nema nijedan razlog zbog kojeg bi ga uzeo prije konkurencije. Po meni kinezi trebaju biti osjetno jeftiniji da bi ih se isplatilo uzeti

MG, narocito ZS, je neki ulazni nivo danasnjih Kineza za Evropu. Mislim da je cak mozda i najjeftiniji SUV u klasi, kineski pandan onome sto radi Dacia. Sto se vidi vec na prvu, pogotovo u enterijeru.

Cak ih i po testovima (ZS, HS) direktno porede sa Dusterom, ZS je ovde oko 19k.

Atlas i Tiggo vec primetno odskacu, totalno druga filozofija i pristup, bar ovaj drugi koji sam pregledao i uzivo.

8 hours ago, igor0511 said:

Hvala @Ivan! Odgledah upravo. Bas me je ovaj Testosteeron razocarao. Kontam da se lozi na Cherry, ali vise puta sam cuo Cherry nego u testu Tigga 7 :lol:

Ili je uzeo pare da izreklamira Cherry, ali bas mi je los test. Previse netacnih informacija, u comfort modu prica o lagu gasa, preskocio grejanje volana, omasio kapacitet gepeka.. nista korisno nazalost.

Nema na cemu ;) , ti mi prvi pade na pamet kada sam sinoc video novi klip kao predlozen sadrzaj. Ono sto je prilicno verovatno je da po svojim testovima reklamira i na sva usta hvali Hondu. Mada, iskreno retko i gledam te puke "prezentere" iskljucivo sa nabiflanim internet znanjem, a ima ih prilicno.

Daleko vise cenim ljude koji imaju znanje, tehniku i licno iskustvo u prstima i od kojih moze nesto pametno da se cuje i nauci. 

 

Super za prodaju, ostaje li Leon na forumu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da, bas se vidi da je covek promoter odredjenih brendova. Tucson je isto hvalio na sva zvona, takoreci sam zbog njega stekao nerealna ocekivanja. Kada je rekao da je menjac na Cherryju bolji nego DCT bilo mi je jasno da se radi o reklami, nazalost.

 

Super je imati misljenje, ali treba valjda i neki kredibilitet da ima, a ne samo da reklamira ko plati vise.

 

A Leon ostaje u porodici forumasa. Kolega koji je preporucio je bas aktivan. Registrovao se i ovaj covek na forum da se javi inicjalno, nadam se da ce da zadrzi temu, bilo bi lepo ispratiti kako ga sluzi auto 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, moron said:

A za onu cenu ( 33.700 sa bojom )

Ovo za Geely?

U NS je 30500 eur + set zimskih guma za dinar ili kako vec. 

Geely je stvarno best buy. Moram se iscimati do cheryja da isprobam 8 pro.

U NS prodaje Bel Car, opelov zastupnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

reklamira i na sva usta hvali Hondu.

Jedan drugar mi je sugerisao da pogledam njegovu YT recenziju za ZRV, kao i komentare na YT. I baš je gadno preterao sa hvalospevima. Degutantno. Kao da su kola bez mane. A mane imaju i ona od 150 hiljada.

4 minutes ago, darkman14 said:

Ovo za Geely?

U NS je 30500 eur + set zimskih guma za dinar ili kako vec. 

Geely je stvarno best buy. Moram se iscimati do cheryja da isprobam 8 pro.

U NS prodaje Bel Car, opelov zastupnik

Sad gledam sajt, AWD verzija sa AT7 je 32.990 + 500 za boju (ne razumem zašto mi onaj reče 33.710 sa bojom) + 1 evro za zimske gume. Pitao sam ga koji brend su te gume i navodno nije znao.

 

2WD verzija sa AT6 je 28.990, ali je i mršaviji sa opremom.

Chery 8 Pro je baš ozbiljna mašina, za onoga kome treba vozilo sa 3 reda sedišta.

 

Mene je oduševilo kako motor lepo vuče i kako Getrag DCT7 lepo šalta. Ja nisam primetio bilo kakvu razliku u odnosu na šaltanje Getrag DCT7 menjača koje sada koristi BMW.

Samo me nerviralo seckanje LKAS-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron to je aktuelna cena. Na to ide priprema vozila 120e i set patosnice + prva pomoc od 100e sto dolazi do onog sto su ti rekli, nije hteo da podvali prodavac kod kog si bio :)

i da 1e za gume :D

 

Drago mi je da ima jos utisaka za ovog Testosteeron. Bas mi je nerelevantan previse. Danas gledam i razmisljam koliko ce jos puta reci Tiggo 7 na testu Geelyja :D

 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stranu sama recenzija ( više sam preleto preko komentara na YT i neverovatno mi je za moj ukus da je bar 2/3 komentara afirmativno ), ali, ne razumem nešto, onako čisto "vozački", uz svo uvažavanje činjenice da su kola "tudja".

 

Kaže da je preuzeo na test nova kola, sa 13 km na satu (što znači da ni kočnice nisu "razradjene"); pa napominje posebno "da svi znamo da novim motorima treba 2-3.000 km da se "razrade""; onda kaže "da je tokom testa prešao ukupno 260 km", a onda na jednom ili dva puta kaže da je kola vozio i po 160-170 km/h ???. 

Greh je možda ipak malo. Prema vozilu. Po mom vidjenju.

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preporuku za kanal buduci klasici.

Ako ne gledate,obavezno pogledajte neki klip,kako to lepo,detaljno i sa uztikom Borko objasni.Do duse,vise se radi o mehanici i uvozu egzoticnih i redjih vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, igor0511 said:

Ja pravi Volvo (za razliku od ovog kineskog) nisam ni gledao jer mi je XC-60 gotovo prevelik auto, a XC-40 mrvu manji od ocekivanja. A i cene idu u drugi rang skroz.

Ja se zaprepastih kada kod XC-40 videh dana oplati vrata polovinu materijala čini običan itison.

 

viber_image_2024-01-28_10-51-18-616.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to običan itison, nego termoakustični izolator, koji je pritom izrađen od 99% recikliranih akrilnih polimera armiranih mikrofiberom od švecki čelik. ;)

 

@vagenovac Tako je bato ! :thumbup:  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, danijel55 said:

 

 

19 hours ago, moron said:

 

Kaže da je preuzeo na test nova kola, sa 13 km na satu (što znači da ni kočnice nisu "razradjene"); pa napominje posebno "da svi znamo da novim motorima treba 2-3.000 km da se "razrade""; onda kaže "da je tokom testa prešao ukupno 260 km", a onda na jednom ili dva puta kaže da je kola vozio i po 160-170 km/h ???. 

Greh je možda ipak malo. Prema vozilu. Po mom vidjenju.

Moze biti i da je menjac predugacak pa da i ne ide u previsoke obrtaje, ali svakako nije lepo da se tako ophodi prema test vozilu. Meni vise nervira to gazenje po gradu. To ce neko da kupi posle za 90% cene novog uz parolu "skoro nov".

 

Apropo toga, bas se iznenadih da su mu privatni vlasnici dali i Geely i Cherry gotovo nerazradjene da testira. Ne bi mi to palo na pamet da uradim.

 

 

P.S. izvinjavma se za los quote, zeza me telefon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...