nebojsa zvezdara 196 Posted December 29, 2022 Treba i osvetljeni parking da se iznajmi, da lepo upakujemo naše ljute zverke 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2791 Posted December 29, 2022 Jazz može u dogovoru sa CRV-om da bira da li će da spava u "radnoj" ili u "spavaćoj sobi" 500L do daljega ( kada želi ) može da spava "u hodniku" 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13456 Posted December 29, 2022 (edited) 1 hour ago, Dale said: Da neki AdmiR napravi glasanje na temi ko je za gurmansku, ko za punjeno belo itd Najmanji problem da dodamo rostilj Poll u temu... 2 hours ago, Dale said: Evo ja se ne prijavljujem za (eventualno) cascavanje Kakvo bre, eventualno, bre? Mi moramo da idemo u Vajat ... Edited December 29, 2022 by Ivan 2 2 Dzimbo, moron, Dale and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 6523 Posted December 29, 2022 Srećno sa Jazzom, odavno si ga "snimio", uvukao ti se pod kožu.Testirao, pisao...Mene podseća na C3 Picasso, koji mi se baš sviđa. Taj CVT bih baš voleo da provozam, mislim da je pravi menjač za mene.Želim ti puno kilometara, i naravno iskustva podeli na forumu.Sent from my SM-A536B using Tapatalk 1 1 Decak Iz Vode and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 4254 Posted December 29, 2022 Dislike - vegan, Hvala - ćevapi, Haha - gurmanska, Zbunjen - pileće belo, Tužan - od svega po malo (i ćumur) Evo glasanja! 4 1 Reacher Gilt, Rile_bg, Dzimbo and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 1969 Posted December 29, 2022 Dobar ovaj Jazz,super prica kao hibrid,da ga vozis u zdravlju i sreći po čitavoj Srbiji.Al ovaj Jazz me potseca na musu,isti koncept,samo sto je ovo modernije,a o dizajnu da nepricamo. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2791 Posted December 29, 2022 Da, Musa i Jazz su veoma sličnih dimenzija i forme, pri čemu mi je po nekim aspektima Musa uvek delovala komfornije od 500L ( a u top verzijama i bogatije opreme ). Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2791 Posted December 30, 2022 Nadogr(a)dih Jazz-a Nije neko estetsko unapredjenje (daleko od toga), ali, maksimalno je funkcionalno za "opasna urbana parkiranja" pored visokih ivičnjaka, žardinjera, stubića i zidića. A i "provalija" 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 12773 Posted December 30, 2022 Jbg, kad nemaju svi obaranje retrovizora kad se ubaci u rikverc Sent from my SM-G770F using Tapatalk 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2791 Posted December 30, 2022 Pa, imao je to "obaranje" desnog retrovizora pri vožnji unazad još i moj prastari pežo 308 SW mk1, a gde da nemaju novija kola Pa sam i na Pežou imao ove retrovizore. Sa njima možeš da vidiš "podlogu" oko kola još od polovine prednjih vrata pa unazad "Obaranje retrovizora" je u smislu funkcionalnosti "duplo golo" za ovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 12773 Posted December 30, 2022 Onda ugradi "bird view" kamere Sent from my SM-G770F using Tapatalk 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 6523 Posted December 30, 2022 Jeli more, a hoce li biti "nadogradnje" u vidu dodatnih premaza poda, odozdo...Sent from my SM-A536B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2791 Posted December 31, 2022 Naravno da će biti bitumena, ali, "slabo lepi" od Mitrovdana do Đurđevdana 1 1 shuxx and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3473 Posted December 31, 2022 2 hours ago, moron said: "slabo lepi" od Mitrovdana do Đurđevdana 2 Reacher Gilt and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 6523 Posted December 31, 2022 6 hours ago, moron said: Naravno da će biti bitumena, ali, "slabo lepi" od Mitrovdana do Đurđevdana da ali tad mu je to najpotrebnije 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3473 Posted December 31, 2022 Čestitke i od mene na novom, vrlo neobičnom, Jazzu. I 1.generaciju sam smatrao vrlo lepim autom i praktičnim a ovaj je futuristički skroz, nema šta. SpeJZ Štule. Iščekujem neki review o praktičnosti i zanimljivim rešenjima kod novog mezimca. Srećno da služi! 1 1 moron and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2791 Posted December 31, 2022 2 hours ago, shuxx said: da ali tad mu je to najpotrebnije Za Japance je opštepoznato da je za njih u korozivnom smsilu najopasnija prva kiša i ako prežive taj teški test, mogu da potraju i "godinu dana" 2 1 shuxx, Dale and notalone reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2791 Posted January 3 Provozah Jazz-a ovih par dana možda oko 300 km ( Fruška gora, dva puta Avala i po gradu ) dosadašnji "vlasnički utisci" su u granicama očekivanog (pošto sa testnim bio prešao i malo više). 500L je svakako mekšeg ogibljenja. Nema tu greške u utisku i on baš lepo primeti na ležečim policajcima ili grubim neravninama na kolovozu. Nije da je Jazz tvrd baš kao npr. jedna Fabia (ona poslovna mi "bubege odvaljuje" za moj ukus), ali, nije mekan ni kao 500L ili Yaris. Proverevao sam mu i pritisak u gumama (misleći da je vulkanizer tu preterao pri montaži zimskih guma), ali, sve je naduvano kako treba (napred 2,3, pozadi 2,2 ). I tek sada shvatam koliko je 500L zapravo veoma udoban. Mada, nema greške ni da su sedišta kod Jazz-a prijatnija za moju kičmu i telo. Kao i kod 500L, kod Jazz-a ima npr. ukupno 7 mesta gde mogu da se stave flaše za vodu, ali, kod 500L u zadnja vrata ( kao i ispod onog oslonca za ruku na sedištu vozača ) mogu da stanu flaše od 1,5 litar i ja npr. u zadnjim levim vratima (da mi je uvek na dohvat ruke, da ne moram uopšte da otvaram gepek) držim jednu flašu sa onom "cuclom" za ručno pranje vetrobrana, onu gumu sa sundjerom za pranje prozora, a zimi i sprej za led i strugaljku za led. Kod Jazz-a pozadi i kod menjača mogu samo one flaše od litar ( na druga mesta samo 0,75) i ostave u vratima su mu generalno manje. I sada ne znam gde da (osim u gepeku) držim sve ono što sam kod 500L držao u zadnjim levim vratima. I mada Jazz ima dve one "kasete" napred, gornju i donju ( isto kao 500L ), a ima i baš dobru i veliku ostavu ispod središnjeg naslona ruke izmedju prednjih sedišta, nekako mi po pitanju tih ostava ( zbog XXXL veličine onih u vratima ) ipak tu pobedjuje 500L Naravno, kod 500L je uslovna prednost (ako biste vozili pet osoba) i ravan pod pozadi, jer nema onog centralnog tunela na podu. Kao što je prednost i samo malo povišeno sedenje, mada se ni u Jazz-u uopšte ne sedi nisko ( ipak je i on relativno visok sa svojih oko 155-156 cm) i čak i ovako dugotrupan (kao pas jazavičar) i "krutog vrata" ja veoma lako u njega ulazim i iz njega izlazim. A primera radi, kada sam u par navrata probavao (pa i vozio ) novi Sandero Stepway ( koji je čak viši 1-2 cm), ja bih maltene svaki put pri ulasku/izlasku zakačio glavom za A stub, jer je kod njega A stub mnogo pomeren unazad, dok je kod Jazz-a baš pomeren unapred ( i zato i ima dupli A stub, kao i 500L ). Samo pogledajte bočne siluete kod Jazz-a i Sandera i npr. oblik gornjeg dela rama prozora prednjih vrata. I sve će vam biti jasno. Za mene bitna mana Jazz-a je i što nema rezervni točak i ovo mi je posle 34 godine vozačkog staža prvo tako "sakato" vozilo ( tako da je bezbedan za vožnju samo u krugu od 500 metara od najbližeg vulkanizera i to samo tokom njegovog radnog vremena ). I zbog "prokletih baterija" u podu gepeka on nema ni "rupu" za smeštaj rezervnog točka. U početku sam mislio da to rešim kupovinom run flat guma, ali, odustao sam, jer je to u ovoj dimenziji nemoguća misija No, Jazz ipak u podu gepeka ima neku ostavu od možda 10 litara zapremine najviše, gde može da stane komplet one obavezne opreme i drugih sitnica. Tek, sa oko 50 litara više zapremine gornjeg dela gepeka ( "iznad poda") 500L pobedjuje Ispod par fotki. O utisima iz vožnje drugi put. "Moram" sada opet na Fruškać. Lep je dan. 7 Woodoo, ISV_01, ivica su and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 6523 Posted January 3 Uživaj u Fruškaću, i postavi fotke, ne mogu više da gledam samo neka kola na ovom forumu 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3473 Posted January 4 (edited) #carinasrbije and #sverckomerc likes 'pregrade review' Ja ni nov Kaskai nisam doziveo kao udoban auto iako je to pandam Kadjaru, samo skuplja varijanta. Sta mu dodje 'B' na menjacu ? Edited January 4 by ISV_01 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4368 Posted January 4 B kao braking tj kocnica, pojacava motorno kocenje. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2791 Posted January 4 Da, kada je ručica "menjača" u položaju "B", tada (uz otpušten gas) imaš osećaj jačeg mašinskog kočenja. I to "B" potiče od reči "Brake". Vozilo zaista tada i ima trend jačeg mašinskog usporavanja i koristiš ga za jače nizbrdice. To je zapravo jače regenerativno kočenje i tada generiše više struje za (bržu) dopunu baterija nego što se one dopunjavaju kada otpustiš gas, a "menjač" je u položaju D. U položaju "B" ne možeš da uključiš tempomat ( logično ). Praktično, Jazz ima samo dva nivoa regenerativnog kočenja i dopune, u "D" ili "B". I sem ako nisi na ekstremnim nizbdicama ( npr. 10-ak % ) ili uz veoma spore krivine, poožaj "B" ti i ne treba. A kao primer koliko brzo se baterija i koliko dopuni, zamisli onaj put od Rume ka Jazaku i M. Remeti, kada imaš veoma dobre pravce i ima ona jedna veoma jaka krivina. Na pravcu u "D" ideš recimo 90-100 "u hibridnom modu", kombinacijom rada SUS-a i EM-a i baterija ti je pri tih 90-100 km/h bila na stanju napunjenosti oko 30% (manje od 20% teoretski ne može, sistem ne dozvoljava) ) ti pre krivine otpuštaš gas, vozilo ( regenerativno ) usporava na 60-70, a za to kratko vreme se baterija dopuni na 50%, izlaziš iz krivine, dodaješ gas, ali, sada ideš samo na EM i ti samo "na struju" opet ubrzaš do oko 80-90, kada se opet "upali" i SUS (jer je baterija u medjuvremenu u tom ubrzanju "pala" na 20-30%" ). Ostali Honda hibridi ( CRV, HRV i Civic ), nemaju na "menjaču" položaj "B", ali zato imaju iza volana one polugice (kao "šamaraljke") i pomoću njih možeš da brzo izabereš jedan od četiri dostupna nivoa regenerativnog kočenja. I kod njih , ako želiš da se zezaš ( a nemaš nikoga "u dupetu" ), ti maltene ne treba nožna kočnica, jer kada god hoćeš, možeš veoma brzo i lako da usporiš tako što samo željeni broj puta dotakneš te ručice "na minus". Inače, čim sledeći put dotakneš gas, kod njih regenerativno kočenje ide na minimum ( kao da je menjač u "D" ). Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3473 Posted January 4 Mmm..jel to znaci da 'B' rezim je u slucaju da stanes pa izaberes isti polozaj rucuce menjaca i krenes nizbrdo ili mozes i u toku voznje ? Vozio jesam A/T menjace ali nisam nikad u pokretu prebacivao rucicu menjaca u drugi polozaj sem +/- brzine kao kod mercedesa (to je isti D polozaj samo se rucica pomeri (cukne) u levo ili desno). Zanimljiva ta dopuna baterije, deluje dosta brzo. Jesu li nesto rekli o ciklusu baterije ili opadanja efikasnosti dopune iste ? (Smanjenje efektivnosti sistema dopune kroz vreme) 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 6523 Posted January 4 Koliko cesto se zapravo gasi i pali SUS... koja je ucestalost ubacivanja E pogona.Sent from my SM-A536B using Tapatalk 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4368 Posted January 4 Moze u toku voznje da se menja. 1 1 ISV_01 and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites