Jump to content
FAS Goran
shuxx

Kupovina benzinca B ili C klase?

Recommended Posts

1.4 atmo u fiatu ti je sigurica, poput 1.2b. Vozio sam astru 1.4 G i fino vuce zato sto ima kratak prenos ali vec preko 100km/h ide u obrtaje :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

GP 1,2 je najbolja kupovina kao prevozno sretstvo po lokalu nije za auto pu.Najpovoljniji u odnosu cena održavanje registracija.Meni u gradu čak i sa klimom nikada nije falilo snage.Na otvorenom malo više razmišljanja ali je svugde stizao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja zadnjih 10 god x 20 000km vozim male aute sa 60 do 80 ks, nikad mi snage nije falilo. Zamisli 0 do 100 za 15 sek. I meni to odgovara.

Tako da se za svaki od njih adaptiram, i vozim u skladu sa mogucnostima.

Naravno da veca snaga vise znaci, ali uvek ima snaznije od onog sto vozis

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda bolje Citroën C3 sa tim motorom,više je mesta...
Ima i ovo



Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

C3 od 2010 je prelep. Malo me buni onolika soferka i kako se vozi kad zalazi sunce...

Ali iznutra izgleda predobro. Bas mi se svidja

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne gotivi se nesto Ford na ovim stranama, pa to ti je :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiesta popularna kod ženskog sveta,pa joj nacepali cenu....
Moj izbor bi bio:
Grande Punto (ili Evo) atmosferac
Clio
C3 8v
Modus
Idea

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Ivan said:

Posto trazis iskljucivo atmo, kod Eva bi jedino u 1.4 varijanti bio "osudjen" na 8 ventila (77KS). Jaci 1.4 16v FIRE je posle GP izbacen i umesto njega je krenuo 1.4 MultiAir ali bez turba, sa 105 KS i 130 Njutna. Sto potencijalno moze poprilicno da zakomplikuje pricu :) , u odnosu na tvoje postavljene zahteve .

@Ivan

 

obrazloži malo, problematiku, i može li TNG u 1.4 multiair 105ks/130Nm je valjana kombinacija

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, shuxx said:

@Ivan

obrazloži malo problematiku, i može li TNG u 1.4 multiair 105ks/130Nm je valjana kombinacija

Auh :) , pisao sam bas detaljno o MultiAir, skoro 3 godine unazad koliko ga imam. Pa procitaj pomocu Search, da se ne ponavljam. U najkracem, elektro-hidraulicni sistem za kontrolu rada usisnih ventila (ne idu direktno preko bregaste). Ima nekoliko modova rada, od Idle do Full Performance, a na istu snagu donosi oko 15% veci torque i za toliko manju potrosnju. Imas MultiAir (atmo) i MultiAir Turbo varijante.

Konkretno u Punto Evo imas MA 105 sa 130 Njutna (koji menja 1.4 16v FIRE) i MA Turbo 135 malo zavrnut na 206 Njutna. Po meni, ne isplati se ulaziti u problematiku oko MA sa atmo verzijom - potencijalno prilican trosak, za relativno malu dobit. Problematicne su bile prve verzije sistema, kasnije je revizijama to sasvim lepo ispeglano i taj sistem vec u svojoj 3. generaciji ide i u najnovije GSE FireFly.

Ako se vec ulazi u tu pricu, mnogo bolji izbor je MultiAir Turbo koji je sjajan za voznju, ima prilican torque i u bunaru sa obrtajima, pun snage kroz ceo raspon obrtaja, nije veliki potrosac... Vozim ga u Bravu u 140 verziji (230 Njutna, tj. 255 Nm u Sport modu). Vidjao sam da je Punta Evo bilo prilicno sa tom motorizacijom i uglavnom sa odlicnom opremom i uglavnom uvoz iz Svice (MA atmo je bas redak). Ali ne deluje mi da ti pije vodu za tvoje postavljene uslove.

Za plin na tom motoru se iskreno nisam ni trenutka interesovao, dovoljno mi je bilo jednom iskustvo sa istim i ne bih vise :) . Ali vidjao sam da je moguce, plin na MA furaju uglavnom po Italiji i Poljskoj (i uglavnom BRC, Landi, Zavoli).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da pogledao sam po forumu, ali nema bas puno o njima, niti tema vlasnika. Generalno su retki...

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si, pogotovo u poredjenju sa ovde masovno prihvacenim motorizacijama. Bilo je par Punta Evo, Brava, Delti...

Opet, i to sto ima vlasnika - generalno se vecina ljudi javlja samo kada ima neki problem, bez ikakve zelje da necim doprinese zajednici.

Tek zadnjih godinu-dve se ovde omasovljavaju. Ljudi se interesuju, sto mi pokazuje broj onih koji su mi slali pitanja na PM. Iako nemam predstavljanje auta, upravo iz tog razloga se trudim da prenesem neko svoje skromno iskustvo po brojnim tehnickim temama. Motorizacija koja me je posle dugo godina posedovanja dizela, kupila bukvalno na prvu voznju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U toj varijanti bih ga zaobisao, rekoh ti, ali to je samo licno misljenje. Ne dobijas puno performansama u odnosu na obicni FIRE atmo 1.4 16v, a imas potencijalnu igranku sa MA jedinicom koja moze da bude od 150 pa do 800 EUR u najgorem slucaju. Pogotovo varijante sa pocetka produkcije, a taj motor je krenuo 2010. godine. E sad, treba proveriti i to - mozda je jedinica menjana nekom novijom revizijom koje su daleko pouzdanije. Te prve su imale problema sa uskim uljnim kanalima i predugim intervalima zamene ulja (i po 30.000 km, toliko i kod mene stoji kada se resetuje interval).

Imas moje slike po forumu - objasnjavao sam gde i kako pronaci FPT-ov broj jedinice, sta koja znaci, sta je tacno koja revizija i sl...

Summa summarum - za potencijalnu igranku sa MA bih jurio iskljucivo turbo. Bar da uzivas u voznji i performansama. A i ne treba gledati crno-belo, svaki moderniji motor ima svoje boljke. Licno se 3 godine slatko vozim, lep motor za voznju, nije veliki potrosac, veliki i mali servis smesno kostaju (maltene identicno kao za atmo motor na tom 1368 ccm bloku), registracija opet niska za tu snagu... Pricam o redovnom odrzavanju, a sve potencijalno vanredno - zavisi kakav primerak nagazis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imao sam tri automobila, iskreno nisu bila srtrastvena, napucana, i slično, ali sam sa njima prešao 200K km, bez bitnih ulaganja, ne volim da se majem po majstorima, da nalazim zašto se ovo ovako čuje itd...

 

prost, i jednostavan atmosferac, sad dal na benzin ili na TNG....

 

sa TNGom imam iskustva, i uzimam STAG komp, sam proveravam dijagnostiku....

 

veoma mi se sviđa 207 SW i kupio bih onaj sa 95ks, ali iz zadnjih godina proizvodnje, 2010-2012, čuo sam se sa par vlasnika, kažu da nisu imali probleme koji se pripisuju tom motoru..

 

škoda fabija karavan 1.4 86ks, možda...

a posle ide C segment, Kia, Hyu...Opel Astra, Bravo....

 

bilo bi extra da je neko sa foruma vlasnik pa da komentariše

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/30/2020 at 12:17 PM, shuxx said:

Imas li neka saznanja o pezoovom 1.4 95 ks...

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk
 

Ako si u prilici, bolje je zaobići tu generaciju BMW/PSA motora. Meni su tako rekli u pežo servisima u Zemunu ( "Tedra" i "Auto Nena Still" ) kada sam ih (za jednog drugara) pitao da li mogu da dovezem na pregled jedan 308 sa 1,6 (odbili su me). Ta generacija motora je (po njima) za izbegavanje i najviše zbog (BMW) VANOS-a, koji su, kažu, mnogi posle kvara "rastavljali i pokušavali da poprave, ali, to je nemoguće a da valja i traje" i tu pomaže samo zamena, a taj VANOS je skup kao otrov. Ostale potencijalno češće boljke tih motora nisu nešto značajne (lanec nije mnogo skup), odnosno, nije ništa što bi značajno odstupalo od ostalih motora u polovnim vozilima te starosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

setih se da mi jedna drugarica radila u Pežoovom prodajno servisnom salonu ovde u Nišu, pa ću je malo konsultovati

 

ima masa tih motora u ponudi, pug 207, pug 307, C3 i puno drugih modela, 

 

ne sumnjam da su prve generacije imale neke probleme, ali cenim da je to otklonjeno, a mene golica baš 207 iz krajnjih godina 2010-2012

 

raspitaću se, a naravno sve što saznam i podeliti

 

što očekujem i od forumaša 

 

govorim o 1,4 VTI, a 1,6 VTI su baš na lošem  glasu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas zelis da cackas mecku :D 

Motore 1.4 i 1.6 kupujes iskljucivo ako si spreman u glavi da izdvojis odredjenu sumu kada nesto crkne i da se petljas sa majstorima i slusas price kako su to BMW motori koji su uzasni :D Ako si spreman na sve to onda kupuj uz dobru proveru. S obzirom da vozis Zastavu 10 na TNG i to verovatno 1.2 i da do sada nisi imao neke zavrzlame i skupe kvarove, moj ti je savet da se ne upustas u PSA benzin pricu, sacuvaj sebi zivce i pare. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može da se desi da su mu i pare za sređivanje džaba, jednostavno nema rešenja, pa čak i da 3 puta menjaš motor.
Govorim za 1.4, iz iskustva. Servisu koji ga je uzeo i dan danas svakih par meseci zauzima dizalicu.@shuxx , ovde nećeš dobiti amin za već donetu odluku

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, rekao sam da mi se sviđa 207 SW 1.4 95ks, šta ću kupiti, zavisi od saznanja do tada, kao i trenutne ponude

čuo sam da je pug 207 nezgodan sa onim farovima i štopkama, da su skupi u nedo bog slučaju....

 

Z10 1.2 8V + TNG, jes klotara, ali da ga ne ureknem pu...pu... bez kvarova... 35K km...

 

možda izbor padne na grande punta, ali voleo bih veći gepek....

Edited by shuxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakve veze ima koliko kostaju farovi i stopke? default_D.gif Za tebe je Gp 1.2 ili 1.4 16v, da se vozis komfornije i luxuznije u svakom smislu a da trosis na njega i da te sluzi kao taj punto koji sada vozis. Trebao bi da uzmes u razmatranje i 500L, pada im cena a odlicno je vozilo. Ja sam vozio jednog, doduse 1.6mjt sa extra opremom ali nebitno, svidja mi se u voznji a o prakticnosti da ne pisem bezveze default_).gif

 

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...