neshtry 14853 Posted January 4, 2021 Astra bez dvoumljenjaSent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3449 Posted January 4, 2021 Kakva bre vidljivost. Koga zabole za vidljivost. Pa svaki moderan auto pati od toga sem ovih "kutija". Turiš senzore, kameru... To je sada bagatela. Lično ovog Fokusa ne gotivim ali mi onaj stari baš lep. Od opela jedino što mi se sviđalo su Askone. Uh, kad se setim. 1 skile86 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 4, 2021 Vidljivost je normalna za danasnji pojam, prosecna Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 4, 2021 Bitno da nije DS5 sto se vidljivosti tice 1 skile86 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted January 4, 2021 (edited) Vaistinu , probah komada dva. Shuxx, ako tako gledas, sve sa iole modernijim linijama je nepregledno (ne racunam pravougaone modele tipa Golfa). Visoki bokovi, prozori kao puskarnice, ogromni C stubovi, mala zadnja stakla. Nuova Bravo mi je daleko nepregledniji od Stila na bilo koju stranu da pogledas (sem ogromnih retrovizora koji su mu jedina prednost). Tako da se koriste sva moguca sredstva za snalazenje (pogled unazad, senzori, retrovizori, kamera)... Od onoga sto sam vozio, takodje jedan od mojih favorita po tom pitanju , imam samo ovu fotku: Edited January 4, 2021 by Ivan 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 4, 2021 Megane 3 Coupe? jezivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10863 Posted January 5, 2021 Megan 3 kupe. Prelep auto. Uzivam kad prodje kraj mene. Ali pomislim samo da su zadnji putnici u Albanskoj puskarnici Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted January 5, 2021 (edited) 20 hours ago, horvat said: Megane 3 Coupe? Jap. Uzas za u rikverc, takodje i vrlo klaustrofobicno sa onim trouglastim prozorcicima. Pisah negde, na osnovu izgleda ocekivao sam svojevremeno mnogo vise od tog auta. Mislim jedini gde sam posle 15 min osetio nelagodu u fabrickim, malo profilisanim sedistima. Zvuk zatvaranja vrata i zvuk kvaka kao limena kantica, tapaciri i komande na vratima bas "tanki", volan bez neke povratne informacije... Inace je konkretno taj bio kupljen ovde kod nas nov, sa lepom opremom - panorama, 17'' felne, navigacija, senzori za svasta , lepo sacuvan. Edited January 5, 2021 by Ivan 3 Grafit, neshtry and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 5, 2021 Opisao si jednog...pa Renoa Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 3 neshtry, Grafit and Flex reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10863 Posted January 20, 2021 (edited) 1.2 L TCe 100 D4FT SOHC 16v 1149 cc 101 PS (74 kW; 100 hp) 2007– može li mi neko nešto više reći o ovom motoru Edited January 20, 2021 by shuxx Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10863 Posted June 7, 2021 (edited) Posle malo guglanja, više on line nego realnog iskustva, sve više mi se sviđa Clio III TCE, benzinac 1148ccm, turbo, ima dve izvedbe 2009god 101ks, i 145NM @3000rpm, kao i 2011 god, 103ks 155NM@3500rpm. Clio ima najveći WB u klasi, celih 2575mm. Francusku udobnost, koji mnogi hvale. I nekih 11sec 0-100kmh. Što će posle Z10 klotare 60ks, biti ko raketa... mada mi to najmanje znači.... Kažu da su motori dobri, bez bitnijih problema, bombine, svećice, treba menjati. Može i TNG, nešto skuplji od običnog atmosferca, ali ... Ako neko ima iskustva sa Cliom III, neka piše... https://www.car.info/en-se/renault/clio/iii-phase-ii-12-tce-m5-7858399/specs Edited June 7, 2021 by shuxx Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 7, 2021 Ja francusku udobnost ne videh on '90-i neke godine Sto se toga tice, isti su kao i svi drugi. Ja sam uvek voleo Klia iako je Reno, ne znam ti motori kako su se pokazali samo. Ima kod nas u gradu jedan kupljen prosle godine, drugar kupio zeni, ona zadnja serija, ne znam koji motor bese sli je tako benzinac neki mali. Znam samo da mu je prvi utisak da ne ide uopste i znam da je platio prenos preko 30000din Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 2 Milutinac and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10863 Posted June 7, 2021 Nisam baš stručan, ali svi kažu da sa većim WB om, ide i veća udobnost, Clio je tu u vrhu. Taj tvoj drug je dao gomilu para za auto, tako da 30000 za prenos je sitnica. Kao mi što gledamo polovnjake od 3000-4000K eur, a prenos 50eur... nevažno... u principu svaki auto u toj klasi bi mi završio posao, slična im je i cena, važno da bude poznata istorija, ali.. Clio mi je nešto zapao za oko kolega kupio EVO 1,3 85ks, unutra je odličan, prava vozačka mašina, sedišta, kao pravljena za nas... možda i on upadne ko će ga znati... 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 7, 2021 Evo je meni nekako ozbiljniji auto, robusniji...ja eva gledam, dok mi klio nije ni pao na pamet Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted June 7, 2021 20 minutes ago, shuxx said: Kao mi što gledamo polovnjake od 3000-4000K eur, a prenos 50eur... nevažno... jest da je off ovde, ali npr za deltu je prenos tipa 17-18k, naravno zavisno od godista i opreme. Na oglasima su cene tako 4-5k 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10863 Posted June 7, 2021 5 minutes ago, MS PK said: Evo je meni nekako ozbiljniji auto, robusniji...ja eva gledam, dok mi klio nije ni pao na pamet Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Slažem se da je EVO, jednostavno dizajnerski, a verovatno i sa strane održavanja, BEST BAY u tom godištu Sedoh ko kolege u EVO, namestim sedište, odem iza, sednem, ima finog mesta... sasvim ok za 4m auto... 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted June 7, 2021 Odavno pricamo to za GP/Evo. Iznenadio sam se koliko mesta ima iza vozaca, poredeci npr. sa Bravom iz klase iznad (koji opet placa danak dizajnu i padajucoj liniji krova). Bas su lepo izvukli taj prostor na Punticu, ono gde se vidi razlika u klasi, sto se prostora i komocije tice - naravno sirina vozila i skoro duplo veci gepek. Ali prostor od pedala do zadnjeg naslona odlican za Subcompact klasu. Plus mi je Evo verzija, u nekoj dobroj opremi, bas lep auto. I eksterijer, a pogotovo enterijer, takodje su lepo sklopljeni... Jedino su malo svileniji upravo ti noviji Euro 5 dizeli koje pominjes (u odnosu na legendarne Euro4), pisalo se dosta pa procitaj (ako te uopste interesuje dizel). 2 hours ago, shuxx said: TCE, benzinac 1148ccm, turbo, ima dve izvedbe 2009god 101ks, i 145NM @3000rpm, kao i 2011 god, 103ks 155NM@3500rpm. Ono sto mi odmah upada u oko je bas tanak obrtni na tim motorima. Pa zabarski FIRE 1.4 atmosferac je na 127 Njutna, a prve verzije T-Jet su imale po 206 Njutna. 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10863 Posted June 7, 2021 @Ivan Žabari su majstori za motore, koji god bili, atmo, benzinci, turbo.... skidam im kapu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted June 7, 2021 14 minutes ago, shuxx said: Žabari su majstori za motore, koji god bili, atmo, benzinci, turbo Nemoj da zaboravis 1910 ccm, "tatka na mafiju" . 1 vicent reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 7, 2021 To se više ne pravi a jeste i tatko i sva ostala familijaPoslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted June 7, 2021 (edited) Ne znam kakav je Clio 3, ali Clio 4 mi je najgori auto u kom sam se vozio. Kao u bubnju ves masine, sve odzvanja a pritom auto na satu je imao oko 50k kilometara.. Od turbo benzinaca jedino bih smeo 1.4 t-jet da uzmem, najjednostavniji i sigurno najpouzdaniji. Posle iskustva za THP-om, skonta covek da su ti turbo benzinci jaaaako zajebana tematika Edited June 7, 2021 by dekirs 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted June 7, 2021 Ti si ono bas ubo na kojoj turbo benzini da pocnes da treniras, posle toga sve je pesma . 22 minutes ago, dekirs said: Od turbo benzinaca jedino bih smeo 1.4 t-jet da uzmem Ja od juce imam neke drugacije informacije, iz mojih obavestajnih krugova? 1 1 dekirs and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 928 Posted June 7, 2021 THP je jedno zlo koje nikome dobro donelo nije Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk 1 1 Ivan and vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted June 7, 2021 Nije los THP ali dok je ispravan i na nekim manjim kilometrazama. Zavisi i koja verzija THP-a i u kom autu, npr one verzije sa 200ks su koliko cujem mnogo bolje uradjene od standardnih 156, 163 i 175. 1 hour ago, Ivan said: Ja od juce imam neke drugacije informacije, iz mojih obavestajnih krugova? LAZU 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted June 7, 2021 Pih, kakvi ljudi . 1 hour ago, dekirs said: Zavisi i koja verzija THP-a i u kom autu, npr one verzije sa 200ks su koliko cujem mnogo bolje uradjene od standardnih 156, 163 i 175. Iz tih prica koje si pokupio sa DS - sta je najgora varijanta kod THP 200, npr. ovako nesto? https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18218012/citroen-ds5-16-thp-fulnovnov https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17954947/citroen-ds5 Quote Share this post Link to post Share on other sites