Jump to content
FAS Euroauto Goran
Sign in to follow this  
dobri nikola

Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - ima li plivajući zamajac?

Recommended Posts

12 hours ago, dobri nikola said:

Dali je kod tipa klasican zamajac ili plivajuci?

Kod oba multijeta je plivajuci. U BiH zamjena plivajuceg kod 1.3 Multijet je cca 700 eura, a kod 1.6 Multijet cca 600 eura. Dobro je što kod normalnog vozača gura 200k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno se plivajuci uglavnom gura u vozila sa vecim obrtnim momentom... Slicna prica kao za recimo 500L, u cijoj su ponudi turbaci imali plivajuci - 1.3 i 1.6 dizelke kao i T-Jet benzinka.

Ja sam se nasalio posto se na ovoj temi u odabiru pominje maltene iskljucivo 1.4 atmosferac. Motor starije i jednostavne konstrukcije, sa malim obrtnim momentom (127Nm).

A i da se odabere neki koji ima plivajuci zamajac, pa kupuje se nov auto kod koga ce normalnom voznjom i sa nasim prosecnim godisnjim kilometrazama isti trajati i trajati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema brate on plivajući, nemoj da mračis sadašnje vlasnike, ono kupili a niko im nije rekao... :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro čovek pita, auto sa plivajućim zamajcem je zlo, naročito ovaj 1.6 multijet. A tek Tipo star dve-tri godine ili ne daj Bože nov. Taj zamajac je još gori, nerazrađen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@solaris

 

Nema.

Čak i da ima, šta te briga kad je nov auto.

Čak i da ima, šta te briga kad je u pitanju kombinacija motora i menjača koja postoji već jedno barem 15 godina, ugrađena do sada u pitaj Boga koliko miliona automobila, pa su zato široko dostupni zamenski (jeftiniji) delovi. :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji ce mu (da izvines) plivajuci, za njegovih razornih 127 Njutna :D .

Atmo motor, opusteno...

Poredjenja radi, noviji mali turbo benzinci izvlace bez problema 280 Nm, pomenuti 1.6 MultiJet je na 320 Njutna. To je vec totalno druga dimenzija i dosta veca opterecenja na menjac...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako koji ce mu? Pa cega da se plase vlasnici? Od cega da zive majstori i prodavnice, ako nece od zamajaca? :lol: :D 

 

A u krajnjoj liniji - zbog cega bi se stranci jeftino odricali svojih masina zarad nas ovde, ako ne zbog zamajaca? :D 

 

Zamajac je centar, sve se vrti oko njega :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/11/2020 at 11:18 PM, Ivan said:
Dual Mass Flywheel ili pored promaje najveci strah u Srba default_biggrin.png .
Odmah iza slede turbo i dizne.

Ja bih rekao DPF, pre turba i dizni
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo to je i bila poenta, pravi i iskonski strahovi :lol: . Cek' da se tek dobacimo do "novijih" sa DPF...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato se meni ne isplate dizeli jer mahom vozim po gradu i nemam ni gde ni kako da ga izduvam...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za dpf i pričam. Imao sam skoro dobre prilike, ali bile dizelke... Pređem 4,5km oko 6h, gradske pa stanem do pola tri, pa onda jedno 5km opet gradske, pa opet stanem, pa oko 19h još jedno 3km....smrt za dizlo sa dpf!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...