Jump to content
FAS Euroauto Goran
Petza

Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Pozdrav društvo, neko slučajno neki info o ovaj Gulietti, ovako na prvu kako sam se čini? I generalno pošto do sada nisam imao Guliettu neka iskustva što se tiče konkretnog ovog motora, potrošnja, cena velikog servisa, i možda na šta da obratim pažnju kad budem išao da je gledam ?

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20379699/alfa-romeo-giulietta-14-t

 

Untitled.thumb.png.46035f464eb6f6bf57e1e70158d8b2d2.png

 

Edited by Ivan
Dodat PrintScreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marcco

Pravilo foruma je da uz eksterne linkove ostavimo i PrintScreen oglasa. Kako bi sadrzaj foruma bio nezavisan i imao smisla za buduce citanje i kada navedeni link bude izmenjen ili obrisan.

 

Sto se tice T-Jet i MultiAir motora, pisano je do u sitna crevca godinama unazad. Veliki i mali servisi, delovi, odrzavanje, cene, potrosnja... Pisano je i na ovoj temi, a daleko vise i na temema:

- o kupovini Nuova Bravo: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43370-fiat-nuova-bravo-savetimišljenjaiskustva-pre-kupovine/ 

- u Tehnickom Nuova Bravo podforumu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/22-stilonuova-bravo/

 

Tako da slobodno iscitaj malo ako se vec interesujes za kupovinu, a nisi upucen u tu motorizaciju - lako ces pronaci sve sto te zanima do u detalje pomocu Search foruma. Konkretno za primerak iz oglasa, T-Jet 120 je motor starije generacije, tako da se ne istice performansama (samo 206 Njutna) niti nizom potrosnjom. Ali je s druge strane, upravo zbog te jednostavnosti, jedna od najracionalnijih kupovina sto se tice danasnjih turbo-benzinaca kao polovnjaka generalno. I sto se tice pouzdanosti, redovnog odrzavanja (maltene kao za atmosferca), dostupnosti i cena delova... Na to se dodaju i povoljna cena registracije, trenutno na ruku ide i primetno niza cena benzina koji je 40 i kusur dinara jeftiniji od dizela, itd...

Konkretno ova spolja bar meni izgleda fino, u liniji, ali nista dok se ne pogleda uzivo i ispod sminke. Oprema je poprilicno mrsava za Giuliette (cak i bez zadnjih parking senzora, obican radio, stofana sedista, male felne). Nema ni tamna stakla, s druge strane lep detalj su pragovi. U oko mi upada poprilicna disproporcija izmedju "oglodanosti" menjaca i volana, zakaci dijagnostiku pa vidi sta ce reci i motorni komp (mada sve moze da se izmenja).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo nova djulijeta sto su dobili momci sto sam kupio djulijetu kod njih,a imaju i jednu qv

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20444691/alfa-romeo-giulietta-14tbqvnavtct?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0

 

438edb46191e-1920x1080.jpg aad7fffa0a05-1920x1080.jpg c63a70f83a9e-1920x1080.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored po meni nedopustivog kvaliteta odredjenih delova unutrasnjosti, falio je i naslednik tj naslednica koja bi se uspesno nosila sa rivalima.

Kad pogledam rivale iz 2010, realno ne moze niko da joj prismrdi.

Takodje, mogli su i neki jaci motor da ubace koji bi mogao da parira nasviranijim verzijama konkurencije.

Svakako i danas, meni jedan od lepsih automobila za kojim se skoro uvek okrenem,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pored po meni nedopustivog kvaliteta odredjenih delova unutrasnjosti, falio je i naslednik tj naslednica koja bi se uspesno nosila sa rivalima.
Kad pogledam rivale iz 2010, realno ne moze niko da joj prismrdi.
Takodje, mogli su i neki jaci motor da ubace koji bi mogao da parira nasviranijim verzijama konkurencije.
Svakako i danas, meni jedan od lepsih automobila za kojim se skoro uvek okrenem,
Bogami ne gledas realno ni blizu.

Bilo mnogo rivala u klasi koji su prismrdavali jedni drugima 2010.

A bilo je i mnogo boljih rivala od djulijete.

Ako gledamo najjace verzije, pa pocevsi od obicnog reno megana rs kome djulijeta qv ne moze da prismrdi, a bez jaccih verzija rs trophy, clubsport i trophy r...

A bilo je jos tu jakih auta koji su tada pucali na kralja staze (reno megana).

Da ne spominjem sad svr rivale.

A ako gledamo normalnije i obicnije verzije onda i ford focus bez problema moze da prismrdjava djulijeti, pa cak i u upravljivosti i voznji.

A audi bmw i mercedes da ne spominjemo jer je smesno i implicirati da im aktuelni modeli nisu sposobni u najmanju ruku da prismrde aktuelnim rivalima u klasi jer se tradicionalno guraju u vrhu.

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Megan RS i Gia QV nisu rivali. Megan RS je rival sa tom gornjom kategorijom, poput Honde Civic type R, a Gia QV je jedna pod-kategorija ispod toga. A ni u obicnim verzijama nisu rivali, jer se totalno drugacije voze. Mercedes je 2010. godine pravio ovo

 

image.thumb.png.6ed6c3f1ed36688284ceecd18e9d3bdf.png

 

Golf GTi (obican) je bio rival po snazi, ali po ceni nikako. Klot GTI (ali potpuno klot) se tada kretao od 30k, pa na gore, dok se Gia QV u solidnoj opremi (ali ne i total full) mogla kupiti vec od 26.5k. Pandan opreme su bile najmanje 10.000e razlike. BMW i Audi su takodje bili znatno skuplji, iako ne znam konkretne cifre, kao sto se secam za Golfa i Giu. Od svega sto si nabrojao, jedino je Focus zaista bio pravi konkurent, i po ceni i po karakteristikama. Kome se on estetski svideo vise od Giuliette (?!), morao je da se pomiri sa famoznim "ecoboost" benzincima, koji su se potpuno raspadali tih godina, dok je Alfa gurala 1.4 blok, koji se pokazao neuporedivo bolje i pouzdanije. A sto se tice dizela, Focusa 2.0 je bilo bas dosta tesko nabaviti, dok je Giuliette 2.0 jtdm bilo u normalnim kolicinama (u odnosu na ostale motore iz ponude). Ovo pricam za nove, jer je blizak drugar pokusao da kupi Focusa 2.0 tdci 2011. godine, i bukvalno nisu mogli da mu nabave. A i sad ih je polovnih daleko manje (procentualno) nego Giulietta 2.0 jtdm. 

 

Giulietta je projektovana tako da bude predstavljena negde ~2008. godine, ali je zbog krize odlozeno za 2010. Ni ostali u tom segmentu nisu uradili bog zna sta u tom periodu, tako da kada je ona izasla, bila je poprilicno dobar izbor za entuzijasticnog kupca C segmenta. Uz naravno sve mane koje smo vec sto puta naveli... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda je Mercu,Musa bila glavni konkurent tih godina 

Djulijeta je zaista prelep auto,dizajnerski perfektan auto,al koliko sam video ima nekih malih nedostataka u unutrasnjosti oko detalja,al sve u svemu sjajan vozacki auto,mislim da su to motori,dal benzinci il dizeli najbolje od svega 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/20/2022 at 11:45 AM, vagenovac said:

Bogami ne gledas realno ni blizu.

Bilo mnogo rivala u klasi koji su prismrdavali jedni drugima 2010.

A bilo je i mnogo boljih rivala od djulijete.

Ako gledamo najjace verzije, pa pocevsi od obicnog reno megana rs kome djulijeta qv ne moze da prismrdi, a bez jaccih verzija rs trophy, clubsport i trophy r...


 

Napisah to u redu ispod, da je falio jaci motor ali dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...