Jump to content
Goran

Strasni JA

Members
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

About Strasni JA

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 11/23/1971

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Čačak

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB lpg 120ks 2017.

Recent Profile Visitors

1931 profile views
  1. @silenci Da podelim moje iskustvo što se tiče distancera na Đulki... felna je 18-tica ET 37 (guma 225/40) Prva etapa, napred nisam stavio distancere, a pozadi stavio 10mm. Možda za nijansu mi je u nekim trenucima malo zadnji kraj cimao. Ne kažem, možda nisam u pravu, možda me moj osećaj vara. Ali mi đavo nije dao mira, pa sam opet merio i našao da imam još 10mm fore da razvučem oba distancera. Druga etapa, stavio sam sva 4 distancera od 20mm. To se poklapa sa gornjom ivicom prednjih i zadnjih blatobrana... Ludo izgleda!!! Blato i prljavština pršti na sve strane, ima je i na krovu!!! Kad dvoje odraslih sednu pozadi, na jakim neravninama, spoljni deo gume začeše unutrašnju korugu. A kako se vozi jbm li ga... Čini mi se da bolje leži... Opet kažem možda grešim... Možda malo neki put zakleca na neravnom asfaltu...Ali kad vidim kako sve to stoji, sve praštam... To gledam kao neku top žensku, ima struk, guzu, nogu, ma top!!! Ali jbg neki put kad hoda u štiklicama malo se spotakne... Al jbg volim kako izgleda pa taman i pala svaki put i noge izlomila, ja ću da kažem kriv sam što sam je posadio na preveliku štiklu
  2. Ček, ček i ja sam tu... Okoreli "Alfadžija" benzino-plliaš... Osetio sam se prozvan jer vozikam se baš u takvoj Đulietici (2017. g.) o kojoj @Somzara97 traži informacije. Moja iskustva sa dve godine korišćenja je da taj T-jet od 120 ks troši prosečno oko 7,5 litara benzina i oko 9 litara plina. Sve je čep metoda. Pre mesec dana sam bio do Trebinja i prosek 7,1L. Na autoputu sa klimom troši i 10-11, u gradu oko 9-10L. Ja vozim sigurno preko 90% na plinu. Samo sipaj i vozi, menjaj redovno ulje, filtere i nema čega da se plašiš. Jeste da je gepek mali , ali baš me briga. Ne selim se pa da mi na more treba brdo stvari. Ludo se vozi, još luđe izgleda. Milina mi je i voziti i gledati je. Moj sin, tri godine vozi MultiAir 170ks (2011.) samo na benzin. Njemu je potrošnja bar 20% niža. Nađeš dobro očuvan primerak i Bog da te vidi! Srećno!
  3. Hvala kolege forumaši na savetima @Zvezdo i meni je bilo ĉudno da se skupljaju neke naslage, pošto znam da je plin daleko čistije gorivo od benzina. Ali računam majstor bolje zna od mene. Dekarbonizacija mi je pala na pamet samo iz razloga zbog čišćenja navodnih naslaga. @frostysrb da T-jet je motor od 120ks. Sve sam više ubeđen da je neki problem u glavi motora. Tipa, ventil, podizači, opruge??? Jer se manje čuje na plinu nego na benzinu. Valjda zato što je slabija eksplozija na plinu, a i možda ima do toga što plin ima veću oktansku vrednost, t.j. veću otpornost na detonaciju. @zeljkoci od kako je kupljen uvek se sipa 100-oktanski benzin. Zavisi od godisnjeg doba, troši se benzina između 5 i 10 litara mesečno,. Uglavnom, u pun rezervoar od 60 L sipano je Motul-ovo sredstvo za čišćenje: Potrošeno je 2/3 rezervoara i nikakvog efekta nema. Tako da moj laički zaključak je da su klipovi i ventili čisti, a da problem stoji na nekom drugom mestu. Ostaje da se otvara motor, to je reklo nekoliko majstora, čak neki iz AutoGaranta. Čekam da se majstor vrati sa odmora, pa da rešava zagonetku Pozdrav
  4. Ćao svima Tražio sam temu gde da pišem moj "problemčić", pa mi se ovo mesto učinilo zgodnim, jer se pominju "zveckanja" i "crtice turbine na displeju". Vozim tačno dve godine Đulieticu 1.4 TB (120ks) sa ugrađenim plinom (2017. 250.000km). Pre 15 dana, na pola puta do Lefkade, osetih "zveketanje". Ali ne pri oduzumanju gasa, već pri dodavanju. Kad se drži konstantna brzina, bez ubrzanja, ništa se ne čuje. Takođe mi se čuje i na uzbrdici i ako držim konstantan gas. Čuje se kao ventili, kao kad se sipa loš benzin, pa se događa detonacija pre nego što svećica odradi svoje. Onda sam počeo da ga mazim u narednuh 1.500 km i tako se vratim za Srbiju. Nije mi se upalila nikakva lampica. Više je zveketalo na benzinu, nego na plinu. E sad na grafičkom prikazu za turbinu, u prve tri brzine nikad ne prelazi preko stednje crte, a u 4., 5. i 6. brzini crtice se pune do kraja i stvarno se oseti kako povlači. Ovo mi je bilo standardno i pre problema sa zveckanjem. Majstor je zamenio svećice, uradio veliki servis, merio kompresiju, gledao senzore na radilici, gledao usis, izduv, mislio je da je zapušen katalizator i ... NIŠTA!?!? Auto i dalje zvekće, a ne pokazuje nikakvu grešku ni na tabli ni na dijagnostici. Majstor sumlja da se nakupio talog na klipovima i ventilima, pa to smanjuje kompresioni prostor. Rekao mi je da probam da vozim samo na benzinu pun rezervoar i da sipam aditiv za čišćenje. Ako to ne pomogne, da otvara motor i da vidi šta je. Da li bi ovde pomogla Dekarbonizacija? Ima li neko ideju u čemu je problem? Da li je uopšte na forumu neko nešto slično pisao i diskutovao? Pozdrav
  5. @OMP Taj model , osim sivo-crnog štofa, rađen je i sa crnom alkantarom i sa kožom crnom, crvenom i oker. Mada nisam siguran možda je taj model sedišta bio i u kombinaciji sa crnom-oker kožom.
  6. @Ivan Baš takva sedišta kao na slici imam u svojoj Đulieti (2017.). Iskrene preporuke. Mogu reći da su sjajna iz mog iskustva. Odlično drže u krivinama, imaju finu bočnu podporu, a pri tom su udobna. Sedalni deo je duži nego na ostalim verzijama. U cugu do Lefkade, bez odmora, samo sipanje goriva i 1000 km. pređenih bez umora. Kad sam bio prošle godine sa drugom Đulietom (2011.) sa polukožnim sedištima živ sam se namučio. Koliko su lepog retro izgleda, toliko su katastrofa za udobnost.
  7. @somi92 Vozim baš taj autić, već godinu i po. Sa njim sam prešao 20.000km. Apsolutno nikakvih problema i ako je auto prešao ukupno 242.500km. 2017. godište i ima ugrađen gasni uređaj. Samo redovni servisi na vreme i kvalitetni delovi i ulje. Samo vozi. Sve kako je @Ivan opisao, nema mnogo filozofije, najbitnije je u kakvom je stanju, kako je predhodno održavan i korišćen. Sve se svodi na to.
  8. P.S. ako admini (@Ivan) misle da.ovo ne odgovara rubrici neka premeste ili obrišu. Imao sam samo nameru da malo informišem i podsetim na 20-tak god. unazad. Takođe ne znam kako su mi neke slike naopako postavljene?
  9. Podstaknut pominjanjem pojave 156-tice '97.-'98. setio sam se da sam imao u rukama prve nacrte iz nekog časopisa, da li je bio Đente Motori, ili AutoMoto und Sport, (kupovao sam ih redovno). Naime prva prezentacija je bila tako što su novinare doveli i zamolili da ostave svoje fotoaparate i da pokušaju da nacrtaju ono što su videli. Koliko se sećam donekle su uspeli na tim crtežima da dočaraju spoljašnost i unutrašnjost Alfe 156 Siđem u podrum da pogledam gde su mi ti časopisi od pre 20-tak god. Sugurno ih je bilo preko 100 komada u kutiji... I nađem samo ovo Grehota od toliko časopisa i kataloga ostalo samo 4 kom. Tuga... Niko se ne seća kad je to bačeno. A znam 100% da sam imao časopis sa tim crtežima od 156 i novinarsko oduševljenje sa njom. Jbg! Onaj katalog od Tipa je iz '89. sa Beogradskog sajma, takođe sa sajma '90. je i Yugo-v katalog. Gente Motori je iz '90. Vrele Gume su iz Januara '98. Garantni list je od mojih prvih kola, Yuga 55 iz '90. Evo nekih sličica iz G.M. kako su najavljivali 155 naslednika Alfe 75 Katalog Tipa iz '89. Katalog Yugo i garancija
  10. Kad sam rekao volan na 159-tki mislio sam na sam oblik, svakako ga uzeti kao osnovu i malo doraditi u skladu sa tradicijom i novim vremenom. Za dugmiće se slažem da su bzvz, njih treba sigurno izmeniti, nešto kao na Giuliji. Sedišta ta polukožna su vizuelno extra, ali strašno neudobna. Oblik mojih štofanih sedišta MY 2017. Su daleko bolja , bar za mene. Video sam da se taj model sedišta radio pored štofa i sa alkantrom i kožom. E sad pitanje je koliko je % takvih izašlo na tržište, s'obzirom kakvi su italijani šlamperaji, moguće je da mu to dođe kao neka eksluziva
  11. Mmm... Kako ste se raspisali... U principu slažem sa svakim od vas, ali ja sam vrlo pristrasnog mišljenja u vezi Đulke U početku kad se pojavila bila mi je vrlo čudna, jer posle 156, 147 i 159, pojavilo ze nešto "buljavo"...!?!? Hmm... Onda početkom 2011. moj poznanik kupi novu belu 1,4TB... Uh ... Izgledala je fenomenalno uživo!!! I dan danas mi mnogo bolje izgleda uživo nego na slikama. (Zateknem sebe da mogu satima da blejim u nju). Kako me je tad oborila sa nogu. Onda sam shvatio da ta buljavost dolazi iz korena starih Alfi Stradale, pa preko nove 8C, tako da nema govora da napred nije uspeo dizajn (bar meni). Unutra onaj (kako kaže @Ivan) retro stil sa dugmićima ispod radija, instrument tabla, menjač, DNA... Ma gotovo, bio sam zaljubljen do ušiju... Al jbg tad samo što sam uzeo iz neke kombinacije Lagunu II karavan, troje male dece, a i nekad i prikolica mi je trebala za brdo njihovih stvari..., rekao sam kad odrastu kupujem Đulieticu pa nek košta šta košta. Nisam probirljiv za kvalitet unutrašnjosti, niti vidim neku manu, ma sve mi ekstra! Čak cela unutrašnjost mi je skroz pogođena i sa ukusom, nema sličnosti ni sa jednim drugim... Evo al 'ajde kad bi filozofirao malo, recimo ja bi sad ispod multimedije rado video one stare dugmiće sa početka proizvodnje, volan kao na 159-tki i prednji gril da bude u fazonu 147 sa početka proizvodnje, da ima samo horizontalne rešetke, bez hromiranog trougla oko njih P.S. koliko ljudi, toliko ćudi... Elem i dan danas ona mi je najlepši heč, na drugom mestu nova Delta, pa novi Bravo... jok nisam pristrasan Recimo kod mog sina, on ima polukožna sedišta, lepa su, nekako retro, ali brate mili nekako su neudobna, pri tom nisam neka grdosija pa da sad ne mogu da se.smestim u njih (kepec od 70 kg sa sve zimskom opremom i 175 cm sa sve dubokim đonom na patikama). Moja ima običan štof i baš su mi udobna, niš' im ne fali. Nisam zahtevan da mi treba ovo ono, tu multimediju kad sam sam, nikad ne palim, jedino kad sam sa nekim, pa da njemu ne bude dosadno i da manje mene zapitkuje dok vozim. Tempomat ne uključujem (jer kad mi je uključen k'o da me sam đavo vozi, nekako nemam potpuni osećaj kontrole). Panorama, lepo za videti, ali meni to ne treba volim da vrtim "đevrek" i gledam kroz šoferku, šta ima ja sad da blejim po plafonu i nebesima, gledam zvezde, šta li !?!?. To ze zove namćor
  12. Nisam siguran, da li je ovo 1,4 MA? Pošto ima 150ks i prosečnu 5,5L I tvoja je takva? Još nešto me zanima, čemu služi dugme sa leve strane od Start/Stop-a? Ja to nemam. A na slici ne vidim dobro ikonicu na dugmetu.
  13. Iz mog ugla gledanja, meni je ova cena sasvim korektna. Ja sam moju (1.4 TB 120 ks LPG 2017.) pre 15 meseci platio 9.000€ + 350€ za 18-tice felne i gume. Navodno je bila prešla 92.800 km. Posle sam na prvom servisu ustanovio da je prešla ipak 224.000 km. (jbg ko mi je kriv, šta ću zaljubio sam se). Nisam imao srca da je vratim prodavcu. Nisam dobio ni servisnu knjigu, ni dva ključa, zimske 16-tice koje nisu bile ni za leto. Od dodatne opreme ima samo tempomat, i automatsku klimu i al felne 16". Ostalo je ono što je standard. Moju sam vizuelno pregledao, provozao, osluškivao i kupio... Elem, gledajući na sve to, ja sam moju verovatno preplatio, ipak ova iz oglasa je za samo 1650€ skuplja, ali zato od opreme nema šta nema! Ugrađeno je sve što se u Giuliettu moglo ugraditi. A pored toga dobija se i MA motor, Brembo, difuzori, pragovi, sedišta koja su po meni najlepša za Đulku.... A povrh svega kompletna servisna istorija automobila. Nema sumlje da je ova bila u ponudi kad sam ja kupovao auto, uzeo bih je is prve. Ali tada sam imao izbor od samo tri komada. Jedini kriterijumi su mi bili da je benzinac i da je što mlađi od 2016. pa na dalje..
  14. @TheWickerMan a ha, znam gde je, super, otićiću do njega. Hvala! @OMP ta 147 još uvek je u fazi izrade, biće brutalna kad se završi. I ovako u ogoljenoj fazi izgleda opako. Vreme je Nešecu najveći problem. Jedino da se klonira u nekoliko kopija, onda bi sve stigao
  15. @Ivan ti si živa enciklopedija Dr. za alfe u kraju je Nešec, kao što je i rekao @OMP. Prvo sam čuo za njega, blizu je mene, a i čovek sprema aute za trke, kartinge..., a šta se sve nalazi kod njega u servisu, to je za reportažu. Nisam imao pojma da je servisni interval za pumpe tako dug?! @TheWickerMan gde se nalazi Milan i Auto Sportiva servis, nisam čuo za njega? Voleo bih da ga posetim

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...