Jump to content
FAS Goran

Strasni JA

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About Strasni JA

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 11/23/1971

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Čačak

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB gpl 120ks 2017.

Recent Profile Visitors

177 profile views
  1. @Sem Ma kakva te izvinjenja i smaranja spopadaju!? Bez tih tehničkih detalja ne bi ništa naučili. Samo iznisite te pikanterije, pa ko se snađe. A da li ti je palo na pamet da pređeš u naš tabor, pa da se i sam igraš sa DNA?
  2. Uh, baš ga objasni... Sve sam razumeo, samo onaj prvi deo: "billet" točak, srce VI38, ispolirano kućište VI37, a turbo VI36...? e tu se zaglavih... Šta si ti meni tu ispričao jbm li ga...? Uglavnom skontao sam da za to treba biti potkovan tehničkim znanjem, ali ja to nemam, pa zato ne razumem. Ali sve ok, jer ostatak si zaista sve objasnio da nemam nikakvih nejasnoća. Još jednom hvala na odgovoru Veliki pozdrav!
  3. @Sem Kod mene je LPG LandiRenzo. Bio sam kod servisera za plin, čisto da sve proveri. Pogledao je, prekontrolisao i rekao mi je da ništa neće da dira jer je sve fabričko i ako ne osećam neke probleme nema potrebe da bilo šta dira. Prikačio ga je na dijagnostiku. Kaže da je sve ok i da ga vozim 5-6k km pa da dodjem opet. U N modu linearno ubrzava bez turbo rupe? To mi je čudno, ili ja pak to ne osećam? U D modu podivlja od 2000rpm i izraženo se oseća taj osećaj naglog ubrzanja i nekog mehaničkog režanja. Divota jedna! U A mod ne ubacujem. Sad mene interesuje: Zašto je taj tvoj drugi turbo VI36 "mazga"? Kasnije se budi, ali zato gura do 6000rpm? Da li si samo njega zamenio, ili si zbog drugog turba morao da promeniš još što šta? Imaš li sad izraženiju turbo rupu nego ranije? Kako se taj tvoj apgrejt odrazio na potrošnju? Meni troši u proseku do 10L u gradu. Vrlo teško mogu prići na 9L. Na otvorenom i auto putu od 6-9L. Naravno pričam sve za vožnju na gas. Dodatne opcije i podešavanja na plinskom uređaju su vrlo zanimljive mogućnosti. Nisam imao pojma da je to nešto moguće. Pitaću servisera kad budem otišao kod njega na servis. On vozi Deltu sa tim motorom i kaže da je prezadovoljan. Hvala još jednom na iscrpnim informacijama
  4. Hvala na željama. Đulietica mi je prava miljenica. Kad je u dvorištu blenem u nju k'o budala Znao sam da sagorevanjem plina veća temp u cilindru, ali nisam znao da i boost povećava temp.? Kombinacija obe stavke zaista može napraviti problem. Svakako vredi otvoriti četvore oči kad se upušta u tu egzebiciju. Meni dodatna agilnost nije potrebna u manijačenju, već samo veća sigurnost u obilaženju kad zatreba. U D mod sam ubacio 3-4 puta da probam. N mod mi je sasvim odgovarajući za moje potrebe. Čak uvek prebacujem u veći prenos na max 2-2,500rpm. Za zagrejavanje i hlađenje pre i posle oštrije vožnje sam pročitao od iskusnijih kolega sa foruma i to redovno primenjujem . Ali... uvek ima ali... Moja gospađa kad uhvati volan, oblije me hladan znoj... Prihvata ona sve savete, ali žensko pa se zaboravi. Kad me ona vozi uvek mi je knedla u grlu... Pazi, rupe, šahte, ivičnjake... Sam sam sebi se popeo na Q. Lakše mi je kad joj nisam suvozač Kolegu @DiscoVolante-a pratim i jer su nam slične Đulke i on je uradio remap. Samo ne bih mnogo ukrutio vešanje. Ja bih to komplet sa nekog sport-paka skinuo amortizere, opruge, čeljusti i diskove 330mm. Stavio bih tu neku fabrički nižu i tvrđu suspenziju. Veliko hvala na savetima i svako dobro
  5. Malo sam u ove kasne sate pobrkao lončiće Kolege @horvat i @Branislav su mi pisali u isto vreme pa sam omašio kome šta odgovaram Uglavnom, umesto horvatu, Branislavu sam trebao da odgovorim za njegov razgovor sa Grcima i ceo taj replies je namenjen Branislavu A sad ću da se raspišem za horvata
  6. @Sem Hvala na čestitkama. Žena mi je plavuša, a ljubavnica crnka , šta mi još u životu treba? A ha taj gremlin..., u tom grmu je ležao zec! , znači ipak postoji caka zbog čega se desio kvar. Sad mene interesuje da li na dijagnostici može da se vidi ili nekako da se istestiraju ti senzori na ulazu i izlazu, da se vide da li su usaglašeni? Predpostavljam da si ti taj senzor zamenio i kalibrisao plin i da sad to šljaka bez problema? E sad kad ti potopiš gas do kraja i počinje taj remap da radi svoj pos'o, jel se on sam prebacuje na benzin i po otuštanju pedale, on se vraća na plin? Kako je to upošte rešeno? Takođe sam vrlo zainteresovan, da li se zaista oseti nagli porast snage od 3.000rpm, ili je to linearno? Kolega @DiscoVolante je pisao nešto na tu temu. Alu njegova Đulka je bez plina. Sad si mi opet podgrejao nadu, da ipak postoji rešenje da imam dotne konjiće da me poguraju kad mi zatreba
  7. @horvat Imao sam mišljenje da se vrši remap samo glavne jedinice za ubrizgavanje, a da se plinski komp ne dira. Jer on čita te podatke, modulira ih od tog čipovanog glavnog kompa kome je izmenjen program. Ali ako se i taj plinski čačka, onda je to sve zaista mačka u džaku. Ti grci su stvarno čarobnjaci Oni su stvoreni za posebne extremne entuzijaste, koji mogu da se igraju sa tim stvarima i da prave svoj kit-car možda za track-day. Da imam dokone love, sigurno bih se igrao sa tim.
  8. A ha... To je onda ozbiljna zjbancija! I kolega horvat mi je upravo pisao o tim problemima. Nisam imao pojma da se to može desiti. Totalno ste me pokolebali Vas dvojica, mislim da ću odustati od čipovanja. Hvala drug
  9. Ako sam te dobro razumeo ti si imao isto uradjen remap na benzin+gas i da si imao problemčiće? Ja vozim već tridesetdve godine na plin i nisam imao probleme, doduše svi su bili atmosferci. Ovo mi je prvi turbak. Moj brat ima već 6tu godinu Brava 1,4 T-Jet sa plinom i nema nikakvih problema. Doduše on nije čipovao motor.
  10. Zevam po forumu i naleteh na ovaj post koji je "mrtav" već nekoliko meseci. Rekoh da malo obnovim temu, da podelim svoje iskustvo sa plinom. Elem, vozim već 32 (trideset dve) godine automobile na plin. Lično preferiram isključivo benzince sa ugrađenom gasnom instalacijom. Svaki lični automobil mi je bio takav, počev od Fiata 125p, Yugo 55, Golf 1,8i, Punto Classic 1,2, Laguna 1,6 16v i sad na kraju Gulietta 1,4 TB LPG. Samo firmine automobile vozim na dizel, jer tako kaže gazda... Dakle svi auti su pre Alfice bili atmosferci. Redovno održavanje plinske instalacije nisam primenjivao, jer nisam navikao na tako nešto, a imam ludu sreću da nikad nisam imao problema. Jedino kad nešto zaštuca u nekoliko godina, ja zamenim membrane i teraj... To je važilo za 125ticu, Yugića i Golfića Puntić je kupljen nov i redovno je plin održavan 3 god. zbog garancije. Posle toga, nakon 10god. i pređenih 100.000km zamenjene su membrane, filter i očišćene dizne. "Ružno pače" Laguna kupljena je sa 10 god. i 250.000km, ugrađen je nov sekvent plin. Vozio sam je ravno 10god. i još 100.000km. Odgovorno tvrdim: nikad na njoj ništa nisam pipnuo u vezi plina!!! Osim, pre 5 god. U 3., 4., i 5. brzini na nekih 4-4.500 rpm kao da gubi snagu. Uz muku kad preskoči te obrtaje, vuče posle bez problema sve do blokade na nešto preko 6.000rpm. Odem do majstora, na dijagnostiku, on kaže da pokazuje sve ok. Zamenimo preventivno dizne, isto. Vratim one stare da ne bacam pare bzvz. I tako bilo nekih godinu dana i posle mi se taj problem izgubio. Kako, nemam pojma!? Valjda je to nešto "progutao"? Uglavnom posle, vukao je linerarno sve do blokade bez štucanja. Sad već dva meseca vozim Alficu turbaka na plin. Nikakvu anomaliju ne primećujem u odnosu na benzin. E sad, moj brat ima Brava 1,4 T-jet, isti motor, plin ugrađen, vozi ga već 6tu godinu i 70.000km bez ikakvih problema. On nije extrem kao ja , pa radi redovne servise na 20.000km. Znam sigurno da tada menja filter i šteluje plinski sistem, sad je na 3. servisu menjao membrane na isparivaču, preventive radi. Po njegovoj i mojoj računici troši na otvorenom 7-9 litara zavisi od uslova i u gradu 9-11, opet od uslova i leto-zima. Neki moj laički zaključak je da taj konkretan motor ne bi trebao da bude neko đubre, jer upravo taj motor skoro svi hvale da je izdržljiv, pouzdan i nije zahtevan. Mislim da je problem negde u gasnoj instalaciji. Treba pravi majstor sa iskustvom i voljom da reši taj problem. Umorih i Vas i sebe Lep pozdrav
  11. Narvno! I mene živo zanima kako će ta softverska budževina da funkcioniše na oba goriva? Samo da skupim dovoljno love za tako nešto i da vidim ko je od tih remapa najpouzdaniji i najbolji. Dosta sam čitao o tome i prava mi je konfuzija u glavi
  12. Strasni JA

    F1: Ferrari

    Pol!!! Žuta boja je ipak brža! Žuta boja deluje kao žuti zejitin... Zamašćena cela karoserija i vazduh samo klizi... Otpor vazduha je zanemarljiv i bolid ide kao raketa!
  13. Zaista hvala na dobrodošlici Ivane Spava li se noćas? E sad, poprilično sam lenj za pisanje, pa je to jedan od glavnih razloga zašto se nisam ranije aktivno uključivao u forum. A pošteno sanjam već decenijama, od momkovanj mi je źelja da kupim neku Alfu, ali nikako da to i konkretno i uradim. Sad pošto napokon imam ono što zaista volim, imam jaku želju da je sredim onako kako meni odgovara. I gde je bolje mesto za savete svakakve vrste, nego među ljude koji imaju razumevanje i koji imaju iskustva u tome, a to je upravo ovo mesto Da slažem se da napravimo novu temu za ovo moje predstavljanje, nego sam mislio da možda ne pretrpavam forum sa novim temama. Pridružiću se u "F1 party" na forumu, jer svakako redovno pratim vesti na netu vezano za taj sadržaj. Jedva čekam da dođem na neke od narednih skupova koje budete organizovali da se družimo i razmenjujemo iskustva. Hvala još jednom na željama i dobrodošlici Veliki pozdrav!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...