Jump to content
FAS Goran
Petza

Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Pozdrav

Kako vec neko vreme pratim AR G oglase, a i forum i temu, da dam i svoj doprinos :)

 

1. Bela se prodaje dosta dugo. Kilometraza porasla a cena samo 500 e manje za 4 god i dosta kilometara vise :)

2. i 3. Ova 2014 TCT iz Balkana je sad na oglasima za 8650 sa promenjenim kvacilom, prva slika je sa foruma.

4.  Obicna provera po tablicama, i kaze da prodavac smanjio minimum 72000 kilometrazu...

5. Crna 2012 MA je postavljena pocetno na 7500 pa spustena na 7300 pa nije bila na oglasima par dana i evo je ponovo za 6990 ali kao 2011?

Meni i dalje deluje primamljivo...

 

BTW pomenuta Sportiva iz NS otisla za 8700. Imao sam nameru da odem, ali jbg radne obaveze nisu dozvolile... A sto se tice opreme samo je falila panorama da bude perfektna :)

 

8000e.PNG alfa g 2014 tct.png g 2014 2.PNG Ita.PNG bavaniste.PNG

 

Edited by Ivan
Sredjene slike i format

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, KrCicko said:

Crna 2012 MA je postavljena pocetno na 7500 pa spustena na 7300 pa nije bila na oglasima par dana i evo je ponovo za 6990 ali kao 2011?

Trebalo bi i da jeste pravo 2011. Imas VIN u oglasu za proveru u ePer i to je jedino validno za godiste (na slici stakala se vidi "1", naravno ne kao 100% tacan nego cisto kao dodatan podatak). Verovatno je prva registracija 2012., ali to je ona poznata zvaka "AMSS vratio godiste". Na pravo :D .

32 minutes ago, KrCicko said:

BTW pomenuta Sportiva iz NS otisla za 8700. A sto se tice opreme samo je falila panorama da bude perfektna :)

A fabricke ksendze :D ? Cisto da se posle ne patis sa zabarskim projektorima i halogenkama, tj. naknadnom ugradnjom ksenona (sto mene nikako da zaobidje :D).

PS: Da ne zaboravim - pozdrav i dobrodoslica na forum. A i neka je sa srecom dalja potraga ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/2/2022 at 1:05 PM, Decak Iz Vode said:

Znaci 150 eura manje od cene sa oglasa. Cestitke i prodavcu,ocito :D

Mislim da nije bilo tesko prodati je za taj novac, bila je jedina sportiva :)

 

Sto se tice crne 1.4 MA iznad, juce se cuo sa vlasnikom. Sve od opreme radi, cak i mape :) U oglasu navedeno da je od prvog vlasnika, i svi servisi odradjeni. Kilometraza provereno prava :)

U realnosti nema servisnu knjizicu tj nema nikakvu istoriju vozila... 

Broj sasije u oglasu nije dobar, fali na kraju 1. Datum proizvodnje 23/11/2011.  MA jedinica je prva revizija tj 55236341. Stigla je u SRB sa 16 obicnim duplim petokrakama sa solidnim letnjim gumama, a ove bicolore su stavljene naknadno-takodje letnje gume ali lose,stare. Sve u svemu cena je ta sa oba seta felni, samo sa 16" je 500 manje tj 6500 EUR i prodavac/vlasnik ne bi ispod toga...

Na to treba dodati u startu:

mali i veliki servis-pretpostavljam oko 500 EUR

Gume 18" recimo Riken (Tigar) +ugradnja=300+ EUR ili zimske 16 a ove 18" letnje naknadno, opet oko 300 EUR za pocetak

Sigurno bi imalo bar jos neko ulaganje jer se nema nikakva istorija, bar MA jedinica da se servisira+ nesto oko trapa npr, dakle bar 200 EUR

I dolazim da auto treba da izadje 8k + registracija...

Mislim da je to puno, bez obzira sto ima NAV,Xen,Bose. Ipak je 2011... Cini mi se da se za 8k+ moze naci 2014 sa manjim pocetnim ulaganjima, tipa gume, mali ili veliki servis...

Opet pod pretpostavkom da je auto OK-sto bez detaljnijeg direktnog pregleda nije moguce utvrditi online  

Inace, kad ode MA sklop i auto radi (tj ne radi) kao traktor- da li se sme tako voziti bar par stotina km do proverenog majstora? Ili odmah slepka  

 

Edited by horvat
sredjen font

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, KrCicko said:

Datum proizvodnje 23/11/2011.

Lepo rekoh da je AMSS "vratio godiste" :D :

On 12/2/2022 at 1:00 PM, Ivan said:

Trebalo bi i da jeste pravo 2011. Imas VIN u oglasu za proveru u ePer i to je jedino validno za godiste (na slici stakala se vidi "1", naravno ne kao 100% tacan nego cisto kao dodatan podatak). Verovatno je prva registracija 2012., ali to je ona poznata zvaka "AMSS vratio godiste". Na pravo :D .

 

45 minutes ago, KrCicko said:

mali i veliki servis-pretpostavljam oko 500 EUR

Veliki i mali servis su ti maltene kao na 1.4 atmosfercu. Ja sam pre neku godinu platio sve zajedno oko 200 EUR. Posto su cene otisle uvis, treba proveriti trenutno stanje.

Da, svecice moraju iridijumske, oko 50 EUR ti je komplet fabricki preporucenih NKG, model je IKR9J8 (ako treba da se menjaju). Proverava se i mali MultiAir filter, ako treba da se menja, reda je velicine 30 EUR (cesto je dovoljno da se samo ocisti sito). Malo jace od 50 EUR je bio mali servis, registracija je oko 20.500 din+tehnicki.

45 minutes ago, KrCicko said:

Sve od opreme radi, cak i mape :)

Ako nekome zatreba, imam poslednju verziju mapa Evrope (i Srbije) za InstantNav koje su napravljene konkretno za taj uredjaj, iz 2017. Radi sve kao satic, instalirao sam kod mene odavno.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/6/2022 at 4:16 PM, Ivan said:

Veliki i mali servis su ti maltene kao na 1.4 atmosfercu. Ja sam pre neku godinu platio sve zajedno oko 200 EUR. Posto su cene otisle uvis, treba proveriti trenutno stanje.

Da, svecice moraju iridijumske, oko 50 EUR ti je komplet fabricki preporucenih NKG, model je IKR9J8 (ako treba da se menjaju). Proverava se i mali MultiAir filter, ako treba da se menja, reda je velicine 30 EUR (cesto je dovoljno da se samo ocisti sito). Malo jace od 50 EUR je bio mali servis, registracija je oko 20.500 din+tehnicki.

Na bivsoj 156 2004g sam veliki servis placao oko 200 EUR sa uslugom, oba velika servisa je bilo da ima jos nesto kad se vec rastura i proverava-tipa remenica alternatora pa je uvek izlazilo skuplje :( 

Zato sam racunao da bar 200 EUR bude taj "osnovni" veliki servis + jos nesto...

A kako je mali servis 50 EUR? za 156 je to bilo oko 10000 RSD 5W40 Selenia i filteri oni koje imaju na stanju (radio sam na 5-8 meseci pa nisam mnogo birao filtere).

Ulje je oko 10 EUR i samo 4l ulja je 40 EUR :) Plus filteri...

 

Ispravite me ako gresim :) 

 

Ima li neko lose iskustvo sa MA da mi pojasni da li sme tako da se vozi? Ili taj kvar mora da se tretira kao "zovi slep da ne bi napravio veci haos"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@KrCicko imao sam ja problem sa MA jedinicom (nije radio jedan cilindar ili dva, kako kad pa onda proradi sve) i odvezao sam auto do majstora, a do tamo sam imao 110km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, KrCicko said:

A kako je mali servis 50 EUR? za 156 je to bilo oko 10000 RSD 5W40 Selenia i filteri oni koje imaju na stanju (radio sam na 5-8 meseci pa nisam mnogo birao filtere).

Ulje je oko 10 EUR i samo 4l ulja je 40 EUR :) Plus filteri...

Ako sipas kod majstora, ide 3.5l (ili 4l ako kupujes sam), Shell koji koristim je oko 1000 din/l, znaci 3500 din (imas naravno i jeftinije i skuplje).

1000 kinti filter vazduha, 500-800 din filter ulja i filter klime od 700 pa naviseImamo i klupske popuste po 10-15% u odredjenim radnjama. Pisao sam sve detaljno svake godine bas za MultiAir, pa mozes da procitas, da se ne ponavljam i ne reklamiram bilo koga.

I na to dodas ruke majstora (ako ne radis sam), opet i za to imamo popuste kod partnera kluba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima na forumu!

 

Unapred se izvinjavam u koliko krsim pravila foruma, ali nadam se da mogu da se ukljucim u temu.

 

Pa ovako,

Vec nekoliko godina vozim A3 i doslo je vreme za zamenu, gde mi zapada za oko Giulietta.

Pratim oglase vec neko vreme, i citam forum kako bih doznao sve sitnice oko ovog modela.

Za oko mi je zapala crna Giulietta sa 130k km koja je pomenuta ovde, i tako eto mene.

 

Danas sam išao da vidim i probam auto...

Vizuelno auto je relativno ocuvan, kako spolja tako i iznutra.

I voznji auto je utegnut i sve deluje okej.

Medjutim na prvom paljenju primetio sam dosta belog dima, takodje i vožnji dok se auto nije zagrejao. Kad se auto zagrejao nisam primetio nista cudno sto se toga tice.

Nakon voznje otvorio sam haubu i primetio sam mali sloj bele mase po obodima ekspanzione posude koja izgleda kao da je mala kolicina ulja dospela u rashladni sistem.

Inače motor radi lepo i mirno.

 

Da li ima neko ovakva iskustva?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

On 12/9/2022 at 6:50 PM, silenci said:

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20900439/alfa-romeo-giulietta-16-jtdm?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0

dal su ljudi realni,jeste odlicna djulijeta,top stanje,al cena je malo visoka,a i stavio je samo 3 slike

Iako auto ima malu kilometrazu, cenu smatram vrlo nerealnom. Auto nema hrom okvir oko prozora, i verovatno je u pitanju akcijski paket sa malim ekranom bez navigacije, uglavnom mislim da je klot sa dodatim 18" felnama.

Ako se ne veram takve su bile oko 16-17k nove, tako da 14k moze samo uz jos jednu :) :) :)

 

On 12/11/2022 at 10:41 PM, milanmilan said:

Medjutim na prvom paljenju primetio sam dosta belog dima, takodje i vožnji dok se auto nije zagrejao. Kad se auto zagrejao nisam primetio nista cudno sto se toga tice.

Nakon voznje otvorio sam haubu i primetio sam mali sloj bele mase po obodima ekspanzione posude koja izgleda kao da je mala kolicina ulja dospela u rashladni sistem.

Inače motor radi lepo i mirno.

 

Da li ima neko ovakva iskustva?

Pretpostavljam da mislis na crnu MA od 6990?

Dihtung? Znaci otvaranje ne gine + uvek ima jos nesto... Onda u mojoj glavi prolazi misao o uzroku toga... 

 

Meni je telefonom receno da auto nema servisnu istoriju, dakle nema knjizicu iako u oglasu stoji da je od prvog vlasnika i da su svi servisi odradjeni. Cak vlasnik nije ni znao da li je MA radjena i uopste problematiku oko iste... 

 

On 12/8/2022 at 6:41 PM, Ivan said:

Ako sipas kod majstora, ide 3.5l (ili 4l ako kupujes sam), Shell koji koristim je oko 1000 din/l, znaci 3500 din (imas naravno i jeftinije i skuplje).

1000 kinti filter vazduha, 500-800 din filter ulja i filter klime od 700 pa naviseImamo i klupske popuste po 10-15% u odredjenim radnjama. Pisao sam sve detaljno svake godine bas za MultiAir, pa mozes da procitas, da se ne ponavljam i ne reklamiram bilo koga.

I na to dodas ruke majstora (ako ne radis sam), opet i za to imamo popuste kod partnera kluba.

Znaci oko 7000 + ruke, U svakom slucaju manje nego za dizelasa :) 

Ali kad dodamo svecice + MA filter, manje vise dodje mu na isto u proseku :) 

 

Iako imam zelju da predjem da vozim na pravo gorivo, cini mi se da su dizeli pouzdaniji i dostupniji za odrzavanje. Naravno pricam iz moje perspektive, zivim 250 km od BG-a :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, KrCicko said:

Znaci oko 7000 + ruke, U svakom slucaju manje nego za dizelasa :) 

Otprilike, zavisi sta i gde kupujes. Meni je pre mesec i kusur izaslo oko 6.000 din ulje & delovi. Osrednje Helix HX7 ECT 5-40 ulje i da ne uzmes neke bofl filtere, recimo da se opredelis za UFI, izadju toliko. Plus ruke, sve ukupno oko 70 EUR sa FLCS karticom. Prosle godine je bilo 50 i kusur, nepunih 60 EUR, cini mi se (za toliko su otisle cene).

1 hour ago, KrCicko said:

Ali kad dodamo svecice + MA filter, manje vise dodje mu na isto u proseku :)

Svecice i MA filter naravno neces menjati na svakom servisu :) . Menja se obicno po kupovini, pa kontrola svecica ili po potrebi ciscenje sita MA filtera.

Za turbo motore, idu duplo skuplje iridijumske svecice, oko 50 EUR je komplet fabricki preporucenih NGK IKR9J8 (Iridium Laser). Po knjizici stoji da je zamena na 20.000 km (svaki drugi servis u nasim uslovima) ali mislim da retko ko to praktikuje. Mali MA filter je 30 EUR, ako uopste treba da se menja.

2 hours ago, KrCicko said:

Iako imam zelju da predjem da vozim na pravo gorivo, cini mi se da su dizeli pouzdaniji i dostupniji za odrzavanje. Naravno pricam iz moje perspektive, zivim 250 km od BG-a :)

Summa summarum, mali a pogotovo veliki servis su jeftiniji nego za dizelasa, iz licnog iskustva (po kupovini sam svojevremeno platio oko 200 EUR veliki+mali servis, ali su i cene naravno otisle uvis). Jeftinija registracija (20.500 din + tehnicki). Veca potrosnja za nepun litar kombinovane na vozilu iste klase, tezine i u istim uslovima (mada sa trenutnim suludim razlikama u ceni goriva, meni ispada trunku jeftinija cak i voznja u odnosu na prethodni 1.9 :blink: ).

Lepi su za voznju pogotovo negde po krivinama jer su laganiji u nosu i upravljiviji, zabavniji kada se zavrte u obrtaje. Za po gradu, imaju i lep torque na nizim obrtajima i lagano se voze, zimi brzo zagreju. Meni je licno veliki plus jer nema zaje*ancije i troskova oko ekologije (EGR, DPF, AdBlue), regeneracija ili gasenja, ali uvek imas potencijalan trosak sredjivanja MA jedinice. Koji te mozda zadesi, mozda ne, slicno kao problematika sa diznama na Euro 5 dizelima (koje su oko 500 EUR komplet jer se ne repariraju). Plivajuci imaju i jedni i drugi, s tim sto je kod benzinaca daleko manje na udaru zbog linearnijeg razvoja snage i manjeg obrtnog. S druge strane, njihove turbine su vise na udaru zbog daleko vece temperature izduva. I na kraju, miris kada na pumpi otvoris rezervoar i krenes da tankujes - neprocenjivo :D.

Salu na stranu, pisao sam vec X puta da su po meni razlike u cenama posedovanja novijeg turbaka male da bi se neko razmisljao ako mu vise odgovara jedno ili drugo pogonsko gorivo. Benzinjara me je kupila lepim performansama, jednostavnoscu odrzavanja, malim troskovima, a u mom slucaju i vrhunskom pouzdanoscu za ovih 5 godina. Dok bih za sledeci auto bez problema gledao i turbo benzin i dizel, zavisno od proizvodjaca i ponude motora za model koji me zanima. Mada, sa novijim motorima koji su sve svileniji i sa gomilom komplikacija - bukvalno biras manje zlo. I opet se dosta toga svede na to kakav primerak odaberes, uz uvek potrebnu dozu srece :) . Ma koliko se razumeo i proveravao.

1 hour ago, KrCicko said:

sa malim ekranom bez navigacije

Posto se covek udostojio da od enterijera postavi 3 slike spolja :D - slabo se vidi, ali po bazi antene bih rekao da nema GPS prijemnik. Tj. da ima mali 5'' Uconnect, a ne 6.5'' sa navigacijom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, KrCicko said:

 

Iako auto ima malu kilometrazu, cenu smatram vrlo nerealnom. Auto nema hrom okvir oko prozora, i verovatno je u pitanju akcijski paket sa malim ekranom bez navigacije, uglavnom mislim da je klot sa dodatim 18" felnama.

Ako se ne veram takve su bile oko 16-17k nove, tako da 14k moze samo uz jos jednu :) :) :)

 

Pretpostavljam da mislis na crnu MA od 6990?

Dihtung? Znaci otvaranje ne gine + uvek ima jos nesto... Onda u mojoj glavi prolazi misao o uzroku toga... 

 

Meni je telefonom receno da auto nema servisnu istoriju, dakle nema knjizicu iako u oglasu stoji da je od prvog vlasnika i da su svi servisi odradjeni. Cak vlasnik nije ni znao da li je MA radjena i uopste problematiku oko iste... 

 

Znaci oko 7000 + ruke, U svakom slucaju manje nego za dizelasa :) 

Ali kad dodamo svecice + MA filter, manje vise dodje mu na isto u proseku :) 

 

Iako imam zelju da predjem da vozim na pravo gorivo, cini mi se da su dizeli pouzdaniji i dostupniji za odrzavanje. Naravno pricam iz moje perspektive, zivim 250 km od BG-a :)

Da, da, crna sa cenom 6990.
Pretpostavljam da je dihtung ili glava, mozda oba, naravno nece se pokazati na kratkoj test voznji, ali dovoljno je da pokaze malo u posudi. U svakom slucaju ne moze da prodje samo sa zamenom dihtunga bez provere glave, a kad je vec dotle doslo, onda i provera MA + neka estetska ulaganja. Bez servisne je sto sam se uverio uzivo.
U svakom slucaju od tog primerka sam odustao jako lako, ali tragam dalje u nadi da cu naci dobar primerak :D 
Ovo je prva koju sam provozao i odusevljen sam kako ide i kako se ponasa, tako da ne odustajem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, milanmilan said:

Da, da, crna sa cenom 6990.
Pretpostavljam da je dihtung ili glava, mozda oba, naravno nece se pokazati na kratkoj test voznji, ali dovoljno je da pokaze malo u posudi. U svakom slucaju ne moze da prodje samo sa zamenom dihtunga bez provere glave, a kad je vec dotle doslo, onda i provera MA + neka estetska ulaganja. Bez servisne je sto sam se uverio uzivo.
U svakom slucaju od tog primerka sam odustao jako lako, ali tragam dalje u nadi da cu naci dobar primerak :D 
Ovo je prva koju sam provozao i odusevljen sam kako ide i kako se ponasa, tako da ne odustajem.

Znaci 6990 samo u snu :) 

 

Nego da prekinemo mi diskusiju, ipak smo konkurencija :) :) 

 

@Ivan sve znam a nista ne znam :)

Slazem se za DPF i ostale gluposti... Posle 156 sam hteo da predjem na 508 2.0 BlueHdi ali sam se nakon probne voznje (nakon 156 kao da vozim kutiju sa volanom :) ) i citanja problematike sa ekologijom ipak odlucio da preskocim lava. G znam da ima te skupe dizne, grejace itd i to je i bio razlog razmatranja "Turbo Benzina" oznake na poklopcu. 

Nazalost nikakva ponuda mladjih MA, a 11 god stara G MA moze da vredi 7k samo ako je perfektna IMHO. Cak sam razmisljao da odem do mojsinja da bacim pogled na TCT brinetu :)

 

Pobegla mi je skoro crvena 1.6 105 hp iz NS (2015), kupljena nova kod nas, 1 vlasnik. Slaba oprema ali sa 100+kkm, ful odrzavana bez greske i 2 seta guma otisla za ravno 8500.

Definitvino kao sto rece kolega, cekamo, gledamo...

Edited by KrCicko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebi bi bilo najbolje da prvo razmisliš koji i kakav auto možeš da održavaš u blizini svog mesta boravka.

Šta ćeš da radiš sa npr. problemom na MA, ako niko u okolini nije nikad ni čuo za to? Ili da kupiš automatik, a za koji ti je najbliži dobar servis udaljen 200 km? Ponekad treba biti i racionalan, pa ne slušati samo srce

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti Uh. Onda bi mi izbor spao na VW eventualno Dacia, kao sigurica :) Ipak bih da biram (ne)racionalno, virus jos uvek radi :) 

 

156 sam odrzavao u E*R* *18 u D.M. (ne znam da li smem da napisem ime da ne ispadne reklama). Ekipa korektna, jtd moze zmurecki da sastavi i rastavi... Giuliete imali samo par komada na odrzavanju, cini mi se osnovni benzinac sa 120 HP, TCT mislim da nikad nije usao u njihovu garazu... E sad, vidjao sam po gradu da ljudi voze i MA, i TCT varijante ali ne znam kako se snalaze za odrzavanje.

 

Imate li neku preporuku za servis u Nisu? npr Videh na forumu Tbi iz pljeskovca, ne znam gde kolega odrzava to?

 

Edited by KrCicko

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, KrCicko said:

Imate li neku preporuku za servis u Nisu?

Probaj i sa pretragom u odgovarajucoj temi, pominjalo se (cini mi se) vise puta:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat Hvala, setio sam se, to je Nenad. U sustini on prodaje delove a servis je "usluzni" tj nije licno njegov :) U trenutku odabira servisa za 156 sam se dvoumio izmedju njega i Euro 018 kod Gorana, ali sam ipak odabrao drugi jer mi je bio blizi :)

 

@Ivan hvala za temu. Pokusavao sam da nadjem, ali nisam ocekivao da stoji u "Opšte teme o Fiat-Lancia modelima" :)

 

Hvala svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. U potrazi sam za novim automobilom, i pomalo sam zaljubljena u Đulijetu. Iz BiH sam, i kod nas ih gotovo i nema. Takođe, svi me usmeravaju na nešto iz VW grupacije, najdalje 308.. Budžet mi je oko 7000€ i naletela sam na jednu alficu koja bi se možda uklopila. Ako možete sa bacite pogled na nju, bila bih vam zahvalna.

 

https://www.olx.ba/artikal/51208514/alfa-romeo-giulietta-1-6-jtdm-2011god-led-senzori/ 

 

Untitled.thumb.png.3496107f27012a37998cae47e7329158.png

 

 

Edited by Ivan
Sredjen format i novi PrintScreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Boxy13

Deluje dosta okej, ali dve stvari mi upadaju u oko

 

image.thumb.png.527e52534a0b8d9543dc0aa6301d6249.png

 

Ovo nije originalni tempomat, a i visokotonac (mali zvucnik) je izvucen i zalepljen tamo. Druga stvar: 

 

image.thumb.png.99e6b0abae7f90a94b22835a71f17121.pngimage.thumb.png.61f5f708e8fb0eb052c5bd47281ad9c9.png

 

Brisac koji stoji zaglavljen u ovoj pozicij mi nagovestava neki problemcic sa elektricnim instalacijama gepeka, a to nije retka pojava kod Giulietta. Ako je to u pitanju, resava se lako i jeftino, al ne znam naravno, nagadjam samo sa slike... 

 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrodošla na forum ! :)

 

Glede ove koju si postavila, osim što je prelepa, izgleda i baš očuvano, a lepo je i opremljena. A kakva je zaista, to ćeš sama videti kad je uživo pogledaš/isprobaš. :thumbup:

 

Male su fotke, ali pored ovog što je Igor rekao, dodao bih još i da mi se čini da je prodavac slagao za ksenone, tj. da ih ova Đulka nema ?

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...