mitros 142 Posted January 12, 2021 (edited) 23 hours ago, neshtry said: Nekada bre kec bio pojam,od NS do Le bez kvarova,eej!1.1 motor,55ks gorivo blaga katastrofa (normal 88 oktana, super 98 oktana i po neka trunka unutra) Tako je,kad se samo setim keca koji je ćale kupio 1978. Verzija 101S (super),64KS ,11000ccm,dupli veber karburator,sedista iz jednog dela "avionska",FIAT ov motor,mali sporstki volan...čudo,do mora bez problema...bio kod nas 20 god.,presao 150,000km,bez greske...a sad nam sve smeta. BTW jel zna neko nekog ko prodaje bilo koji auto do 500e,da je benzinac i registrovan. Edited January 12, 2021 by mitros 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14869 Posted January 12, 2021 Kakav tačno,noviji ili oldtimer?Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 142 Posted January 12, 2021 25 minutes ago, neshtry said: Kakav tačno,noviji ili oldtimer? Treba mi za dostavu preko Wolt trazi drugar,neki jugo,kec,punto1...posle moze i u dunav da ide.samo da je registrovan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14869 Posted January 12, 2021 Koje mesto?Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 12, 2021 Zar nije 65ks verzija bila 1300ccm? Ali ima jos jedna stvar ovde bitna: Kec presao 150kkm za 20 godina. Ja ne vozim Leona pa sam stukao 50kkm za 4 godine. Sa Stilom presao 60kkm za 4 godine. Vise se voze kola i brze, vise stvari imamo, kvalitet zivota je drugaciji. A i gu*ice su nam profinjenije danas Meni je to ok da se naviknemo na bolje i koristimo prednosti 21. veka. Ne mora da bude 6m auto da bi mi bio udoban, ali ako moze da ima klimu i elektricne podizace, zasto to ne iskoristiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14869 Posted January 12, 2021 101SC je bio 1100 i 65ks sa dvogrlim karburatorom,a 1300 je bio 73ksSent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted January 12, 2021 Ja sam isto mislio da je 60 ks verzija, 1.1 sa dvogrlim karburatorom, a 65 ks da je uvek 1.3... Slazem se sa Igorom, treba ici napred, ne nazad, ali opet, ako je budzet tesan, onda je, po meni, prioritet ispravnost, a tek zatim komforni opcionali 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14869 Posted January 12, 2021 To je posle kod juga 60, drugačiji karburator...Kod 101 je išao 32/34 na 1100 i 34/36 na 1300,a na juga 30/32...a možda se i ne sećam dobro...Na 101sc 1300 je išla specifikacija motora kao za 128 sportSent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted January 12, 2021 3 hours ago, igor0511 said: Ali ima jos jedna stvar ovde bitna: Kec presao 150kkm za 20 godina Drugacija vremena. Moj ćale je za 25 godina presao 200k km sa Renaultom 18. Zamisli ti sad da imas 25 godina jedan te isti auto. Prosto nezamislivo. 2 Grafit and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 12, 2021 Bukvalno, mene posle 4 godine krene auto da zamara 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14869 Posted January 12, 2021 Keva vozila Renault 4 od 1977. do 1884. pa onda dobila drugi Renault 4 (GTL) u vozila ga do 1994.Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 12, 2021 "Tehnički razvoj Zastave 101" https://autoblog.rs/blog/auto/istorija/2013/08/15/tehnicki-razvoj-zastave-101 '79 preuzeli Confort u AK u Smederevu, oker žut sa crvenim enterijerom. Inače, prvenstveno je bio uplaćen Super, međutim dosta duže se čekao, pa smo se prešaltali na gore navedeni I dan danas se sećam tablica - BG 409-827 Sent from my SM-G770F using Tapatalk 2 neshtry and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted January 12, 2021 I ja se secam na Renaultu 18 od ,sad vec,pokojnog oca. NS 165-005 Sta se taj mladenaca u svadbama navozao. Bio auto u ono vreme. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14869 Posted January 12, 2021 I bio,brate, skup....Zovu nas,1984.,da idemo da pokupimo naš Renault 4 GTL,otišli mi u IMV u Osijeku,3 bela,3 kafena i 4 plava Renault 4 i dva Renault 18, jedan kafeni i jedan beli...Kaže čovek, birajte koji ćete...ja se zalepio za osamnaesticu,ćale drnda po džepovima, ali nije bilo šanse.... sledeće godine kupio Kadett D...32 milijona,sećam se cene ko da je juče bilo...Sent from my motorola one macro using Tapatalk 1 Dule 021 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted January 13, 2021 Ljudi smeši mi se senik lll dci 1.9 131ks u nekoj budućnosti pa me zanima mišljenje o tom automobilu... Malo me plaši ta kartica i elektronika ali vidim da drugar nema problema sa tim nikakvih.. Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted January 13, 2021 Motor je dobar, kartica nema problema, samo nemoj da uzimas sa automatskim menjacem jer sam se nagledao primeraka sa relativno malim kilometrazama i problemom sa menjacem. 1 Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6007 Posted January 13, 2021 (edited) 4 hours ago, Djuk85 said: Ljudi smeši mi se senik lll dci 1.9 131ks u nekoj budućnosti pa me zanima mišljenje o tom automobilu... Malo me plaši ta kartica i elektronika ali vidim da drugar nema problema sa tim nikakvih.. Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk Zar i ti sine Brute??? Koncept i prostor odlični. Za nijansu komforniji od 500l, a manji od C4 Picassa. Puno ostava za sitnice, generalno ok oprema, kvalitet obrade u kabini korektan. Nezgodno rešen tempomat (kao na svakom Renou), rukovanje klimom je malko idiotsko. Velika čeona površina smanjuje aerodinamiku što se da odraziti na potrošnju. Održavanje skuplje od FIATA. Ja imam 1.5 dCi, koji je Aj da kažemo dovoljan, 1.9 će sigurno bolje ići. Sa karticom sam imao jedno brljavljenje, koje je rešeno za dva minuta i jedno pivo. Obavezna ugradnja neke zaštite se podrazumeva. Što se brljavljenja elektronike tiče - dešavalo mi se da mi prijavi "duhove" na zadnjim sedištima sa sve vezanim pojasevima, pa da pišti kad se oni odvežu! Ali ništa kapitalno! Koja verzija je? Redizajn ili starija? I @Siciliano ima Scenica Mk3 ali i on 1.5! Edited January 13, 2021 by bane1321 2 djomla and Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted January 13, 2021 Starija je verzija , to drugar vozi pa mu znam istoriju održavanja dok je kod njega...a on to održava i više nego što treba...kupljen u Balkanu. Pošto sam često u tom autu primetio sam da ima dosta prostora i puno ostava za sitnice...ide bolje od multiple , možda mu je malo jača potrošnja ali je to zanemarljivo... Zadnje sedište i njemu prijavljuje grešku. A što se održavanja tiče, pa imao bih uradjene servise, dobre gume... tako da bi mi ostalo samo redovno održavanje ako ne iskrsne nešto...zato mi i zapao za oko...Još je ostalo samo da on krene u potragu za autom... On bi uzeo mk4 verovatno... Nije hitno ni meni ni njemu ali rekoh da se raspitam malo... Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted January 13, 2021 Ajd kad smo presli na Francuze ovde, zainteresovao me je 1.6dCi od 160ks(118 kW, euro 6 norma). Vidim da je relativno nov motor a da onaj stariji slabiji od 130ks ima mana. Da li je nesto od toga otklonjeno na ovoj verziji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 13, 2021 Ja iskreno osim broja turbina ne znam za neke druge bitnije razlike. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 13, 2021 (edited) 1 hour ago, andreja.micovic said: Da li je nesto od toga otklonjeno na ovoj verziji? koliko sam procitao, 1.6 dci do 2013-e su imali te neke decije bolesti, 2013 i posle nova generacija motora i sve je ok. Edited January 13, 2021 by srdjos 1 1 darkman14 and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 13, 2021 e sad ja malo off topic, tj jedno pitanje oko Renoa. Jesu li još uvek na meti lopova? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14869 Posted January 13, 2021 Koliko ja pratim,jesu...ženinoj koleginici ofufali Megane nešto pre nove godine...pa je još i Korona navatala... kuku i lele 1 srdjos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10884 Posted January 13, 2021 20 hours ago, Dule 021 said: Drugacija vremena. Moj ćale je za 25 godina presao 200k km sa Renaultom 18. Zamisli ti sad da imas 25 godina jedan te isti auto. Prosto nezamislivo. kolega, je imao golfa 2 dvadesetak godina, vozio ga on, žena, kasnije deca, lupan, popravljan, ali uvek u dobrom stanju. Nije što nema, već mu završava posao, jednostavan 2 neshtry and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted January 13, 2021 Moja porodica je kupila novog juga '89 55ica i vozio se ne znam tačno 20ak godina, uglavnom do raspada, prešao oko 320.000 koliko sećam, rađene karike šta već, naučili i brat i ja na njemu da vozimo na putu do sela, al kad je pukao limarijski pozadi kod amortizera tu mu je bio kraj, otišao na otpad za 50eur... Ceo životni vek auta... Tako da nije ni čudo što ja branim 1.4 atmo 6 igor0511, neshtry, Zvezdo and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites