Jump to content
FAS Euroauto Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

23 hours ago, neshtry said:

 Nekada bre kec bio pojam,od NS do Le bez kvarova,eej!1.1 motor,55ks gorivo blaga katastrofa (normal 88 oktana, super 98 oktana i po neka trunka unutra) emoji4.png

Tako je,kad se samo setim keca koji je ćale kupio 1978. Verzija 101S (super),64KS ,11000ccm,dupli veber karburator,sedista iz jednog dela "avionska",FIAT ov motor,mali sporstki volan...čudo,do mora bez problema...bio kod nas 20 god.,presao 150,000km,bez greske...a sad nam sve smeta.

BTW

jel zna neko nekog ko prodaje bilo koji auto do 500e,da je benzinac i registrovan.

Edited by mitros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav tačno,noviji ili oldtimer?

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, neshtry said:

Kakav tačno,noviji ili oldtimer?

 
 

Treba mi za dostavu preko Wolt trazi drugar,neki jugo,kec,punto1...posle moze i u dunav da ide.samo da je registrovan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje mesto?

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar nije 65ks verzija bila 1300ccm? :D

 

Ali ima jos jedna stvar ovde bitna: Kec presao 150kkm za 20 godina. Ja ne vozim Leona pa sam stukao 50kkm za 4 godine.

Sa Stilom presao 60kkm za 4 godine.

 

Vise se voze kola i brze, vise stvari imamo, kvalitet zivota je drugaciji.

 

A i gu*ice su nam profinjenije danas :D Meni je to ok da se naviknemo na bolje i koristimo prednosti 21. veka. Ne mora da bude 6m auto da bi mi bio udoban, ali ako moze da ima klimu i elektricne podizace, zasto to ne iskoristiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

101SC je bio 1100 i 65ks sa dvogrlim karburatorom,a 1300 je bio 73ksPSX_20210112_130318.jpg

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam isto mislio da je 60 ks verzija, 1.1 sa dvogrlim karburatorom, a 65 ks da je uvek 1.3... :question:

 

Slazem se sa Igorom, treba ici napred, ne nazad, ali opet, ako je budzet tesan, onda je, po meni, prioritet ispravnost, a tek zatim komforni opcionali :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je posle kod juga 60, drugačiji karburator...
Kod 101 je išao 32/34 na 1100 i 34/36 na 1300,a na juga 30/32...a možda se i ne sećam dobro...
Na 101sc 1300 je išla specifikacija motora kao za 128 sport95dac88ca4b53bce515dfdf44fa28584.jpg

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, igor0511 said:

Ali ima jos jedna stvar ovde bitna: Kec presao 150kkm za 20 godina

Drugacija vremena.

Moj ćale je za 25 godina presao 200k km sa Renaultom 18.

Zamisli ti sad da  imas 25 godina jedan te isti auto.

Prosto nezamislivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keva vozila Renault 4 od 1977. do 1884. pa onda dobila drugi Renault 4 (GTL) u vozila ga do 1994.

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Tehnički razvoj Zastave 101" https://autoblog.rs/blog/auto/istorija/2013/08/15/tehnicki-razvoj-zastave-101

 

'79 preuzeli Confort u AK u Smederevu, oker žut sa crvenim enterijerom. Inače, prvenstveno je bio uplaćen Super, međutim dosta duže se čekao, pa smo se prešaltali na gore navedeni

 

I dan danas se sećam tablica - BG 409-827

 

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja se secam na Renaultu 18 od ,sad vec,pokojnog oca.

NS 165-005

Sta se taj mladenaca u svadbama navozao. Bio auto u ono vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I bio,brate, skup....
Zovu nas,1984.,da idemo da pokupimo naš Renault 4 GTL,otišli mi u IMV u Osijeku,3 bela,3 kafena i 4 plava Renault 4 i dva Renault 18, jedan kafeni i jedan beli...
Kaže čovek, birajte koji ćete...ja se zalepio za osamnaesticu,ćale drnda po džepovima, ali nije bilo šanse.... sledeće godine kupio Kadett D...32 milijona,sećam se cene ko da je juče bilo...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi smeši mi se senik lll dci 1.9 131ks u nekoj budućnosti pa me zanima mišljenje o tom automobilu... Malo me plaši ta kartica i elektronika ali vidim da drugar nema problema sa tim nikakvih..

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor je dobar, kartica nema problema, samo nemoj da uzimas sa automatskim menjacem jer sam se nagledao primeraka sa relativno malim kilometrazama i problemom sa menjacem. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Djuk85 said:

Ljudi smeši mi se senik lll dci 1.9 131ks u nekoj budućnosti pa me zanima mišljenje o tom automobilu... Malo me plaši ta kartica i elektronika ali vidim da drugar nema problema sa tim nikakvih..

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

Zar i ti sine Brute???:thumbup:

 

Koncept i prostor odlični. Za nijansu komforniji od 500l, a manji od C4 Picassa.

Puno ostava za sitnice, generalno ok oprema, kvalitet obrade u kabini korektan. 

Nezgodno rešen tempomat (kao na svakom Renou), rukovanje klimom je malko idiotsko. 

Velika čeona površina smanjuje aerodinamiku što se da odraziti na potrošnju.

Održavanje skuplje od FIATA.

Ja imam 1.5 dCi, koji je Aj da kažemo dovoljan, 1.9 će sigurno bolje ići.

Sa karticom sam imao jedno brljavljenje, koje je rešeno za dva minuta i jedno pivo. Obavezna ugradnja neke zaštite se podrazumeva. 

Što se brljavljenja elektronike tiče - dešavalo mi se da mi prijavi "duhove" na zadnjim sedištima sa sve vezanim pojasevima, pa da pišti kad se oni odvežu!:lol: Ali ništa kapitalno!

Koja verzija je? Redizajn ili starija?

I @Siciliano ima Scenica Mk3 ali i on 1.5! 

 

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starija je verzija , to drugar vozi pa mu znam istoriju održavanja dok je kod njega...a on to održava i više nego što treba...kupljen u Balkanu.
Pošto sam često u tom autu primetio sam da ima dosta prostora i puno ostava za sitnice...ide bolje od multiple , možda mu je malo jača potrošnja ali je to zanemarljivo... Zadnje sedište i njemu prijavljuje grešku. A što se održavanja tiče, pa imao bih uradjene servise, dobre gume... tako da bi mi ostalo samo redovno održavanje ako ne iskrsne nešto...zato mi i zapao za oko...
Još je ostalo samo da on krene u potragu za autom... On bi uzeo mk4 verovatno... :)
Nije hitno ni meni ni njemu ali rekoh da se raspitam malo...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd kad smo presli na Francuze ovde, zainteresovao me je 1.6dCi od 160ks(118 kW, euro 6 norma). 
Vidim da je relativno nov motor a da onaj stariji slabiji od 130ks ima mana.

Da li je nesto od toga otklonjeno na ovoj verziji?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, andreja.micovic said:

Da li je nesto od toga otklonjeno na ovoj verziji?

 

koliko sam procitao, 1.6 dci do 2013-e su imali te neke decije bolesti, 2013 i posle nova generacija motora i sve je ok.

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja pratim,jesu...ženinoj koleginici ofufali Megane nešto pre nove godine...pa je još i Korona navatala... kuku i lele

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Dule 021 said:

Drugacija vremena.

Moj ćale je za 25 godina presao 200k km sa Renaultom 18.

Zamisli ti sad da  imas 25 godina jedan te isti auto.

Prosto nezamislivo.

kolega, je imao golfa 2 dvadesetak godina, vozio ga on, žena, kasnije deca, lupan, popravljan, ali uvek u dobrom stanju. Nije što nema, već mu završava posao, jednostavan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja porodica je kupila novog juga '89 55ica i vozio se ne znam tačno 20ak godina, uglavnom do raspada, prešao oko 320.000 koliko sećam, rađene karike šta već, naučili i brat i ja na njemu da vozimo na putu do sela, al kad je pukao limarijski pozadi kod amortizera tu mu je bio kraj, otišao na otpad za 50eur... Ceo životni vek auta... Tako da nije ni čudo što ja branim 1.4 atmo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...