Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

2 hours ago, OMP said:

i klimom na tockice

Ovo u neku ruku moze da bude samo plus :) , kako su je bagljavo odradili na Stilu/Bravu/Delti.

Tesko da se moze proci bez neke zaje*ancije sa motoricima i klapnama, pitanje samo koliko bolno sto se kupusanja tice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakve specifikacije jedno je papir drugo praksa, ide to sekundu vise do 100 nego sto pisu, vrsi posao taj motor svakako pogotovo za grad ali ga ja ne bih uzeo u obzir kod ovako velikog auta mada nekom je i to brzo sve zavisi koji su i kakvi vozacki afiniteti.

svakako je klima na tockice prednost ali dzabe kad je ruzno u pm i nikako ne ide uz ovaj auto

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve se ja slazem sa tobom, jurio sam Bravo iskljucivo sa najboljom opremom...

Dok ne dodje do muke oko kupusanja i do trenutka kada svoj enterijer vidis u punom sjaju :D .

 

IMG_20200516_134115.jpg.6ba0e770fd75c862db96a8dd947bb9b2.thumb.jpg.49105833fa1ef07bd3899be52c2892bc.jpg PXL_20210718_140304972.jpg.9aa7129d0d8d4120c7e5b659c2069294.thumb.jpg.0f2d871b40fdf3c51480a90f49f91eac.jpg

 

Tako da je to jedina prednost manuelne klime :) , konkretno na ovim modelima. A i davno poznata problematika i na cast proizvodjacu da je nesto tako falicno nastavio da "gura" u neizmenjenom obliku i u generaciju vozila iza.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj moj Zrenjaninac se i dalje 'fali i ne odustaje...

Pa kud ti ne ostavih one svoje bivse Sport 17'' felne, bar da imas za slikanje ako vec neces da ih vozis :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brat ima deltu tjetom 120ks, ja sam se iznenadio kako ide. Skroz okej nosi karoseriju sa cak i korektnom potrosnjom. Po Ljubljani ne prelazi 9l a cesto je i ispod. Naravno LJ i BG nisu za poredjenje ali eto.

Fali joj snage u visim obrtajima i brzinama, sto je i ocekivano. 

 

Po mom subjektivnom osecaju ide bolje od 1.6 120ks sa automatskim menjacem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na FLCS forumu nista subjektivno :stuart: . Salu na stranu, evo nije me mrzelo da izvucem aproksimaciju za te verzije od 120 KS u Delti.

Da ne ubacujem bez potrebe i zaglavlje koje ce samo uzeti mesto, poredjenja medjuubrzanja je ovim redom:

- T-Jet 120, MultiJet 120 manuelac, MultiJet 120 Selectronic (iste verzije opreme):

 

Untitled.thumb.png.d02e5e664e543f6e45ccc991b616271e.png

 

Prilicno uporedivo, a u prevodu benzinac je trunku bolji u medjuubrzanjima sa saltanjem, dok je dizel zbog veceg obrtnog ocekivano elasticniji i ima bolja medjuubrzanja u istom stepenu prenosa. Tj. malo se lakse vozi i sa manjom potrebom za saltanjima. Pa ko sta voli :) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide ona OK, al ovde su svi nešto sportski nastrojeni :)
I ja bi pre uzeo benzinaca od 120ks nego dizela od 120ks. Jest da dizlo manje troši i ima 100Nm više obrtnog momenta.
Ali, ako se pogleda motorizacija, delte su se nudile sa samo dva benzinska motora od 130 i 150, ostalo su sve čađavci.
Ipak ta Delta je teža oko 130kg od Brava sa istim motorom a sporija pola sekunde samo, a opet nudi više komfora itd.

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno, meni pola sekunde ili 1 sekunda ne znaci nista, meni je i atmosferac 1.4 po gradu trosio oko 8l (zivim u Kraljevu) ako bi okvirno tjet bio tu negde sa potrosnjom to mi je prihvatljivo.

Ono sto mi jeste bitno da u preticanju ne moram da razmisljam da li cu stici ili ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vozim taj motor ali u grande puntu i zivim u krusevcu, znaci slicno kao kraljevo sto se same gradske voznje tice, nema sanse ispod 10l da spustim i to leti, zimi je 11, delta je teza 250kg od punta sto znaci da nece moci da trosi isto a kamoli manje, racunaj 1-2l vise.....kolega integralac vozi deltu multiair, isto ne moze ispod 10 ako se ne varam a taj motor manje trosi od klasicnog tjet, tako da ako misis da ti nesto trosi oko 8l po gradu onda samo dizel.

Sto se preticanja tice i same voznje ici ce ona neuporedivo bolje od toga sto sad vozis, tako da sa te strane ne brini

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, rage_man said:

meni je i atmosferac 1.4 po gradu trosio oko 8l (zivim u Kraljevu) ako bi okvirno tjet bio tu negde sa potrosnjom to mi je prihvatljivo

Racunaj da ti kombinovana potrosnja (ukupna u posedu) bude okvirno toliko. Cisto gradska, kao sto kolege kazu, nema sanse (pogotovo sa T-Jet 150).

Meni se MultiAir 140, jos stedljiviji, sa lepim procentom otvorenog puta, u laksem autu - drzao za 5 godina na zivotnom proseku od okruglo 7.0l (6.7l pre Corone), 1.9 i 2.0 dizeli na nepun litar manje.

2 hours ago, knezevic76 said:

I ja bi pre uzeo benzinaca od 120ks nego dizela od 120ks. Jest da dizlo manje troši i ima 100Nm više obrtnog momenta.

Za svaki iduci auto cu se truditi da bude turbo benzinac, bar iz dosadasnjeg iskustva. Naravno, ako nije neko dokazano smece u modelu koji me zanima :) .

Sto se ukupnog odrzavanja tice (registracija, potrosnja, redovno odrzavanje i kvarovi), na kraju se sve to svede na slicno. Lepo su ih unapredili sa obrtnim, manje trose nego ranije, nema traktorisanja, vibracija, "cadjavih" problema, za mene i lepsa raspodela snage i dinamicnija voznja, laksi u nosu sto se itekako primeti... Sve to pricam kao trenutni vlasnik 2.0 traktorcine od 163 KS :) i bivsi 1.9 JTD-ovac - sve su to neosporno izdrzljivi i dobri motori starog kova (mada od Euro 6 pored DPF problematike stize i AdBlue), ali mi generalno vise leze turbo benzinci.

E sad - i oni postaju sve komplikovaniji, direktna ubrizgavanja (citaj gomilanje cadji na ventilima), GPF filteri, takodje mi se nikako ne svidja raniji downsize trend, trocilindrasi, pa poznati problemi na pojedinim motorima odredjenih proizvodjaca... S druge strane, opet moze da se probere, svakako idealno ne postoji :) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo benzinac se nikad ne kupuje ako je potrosnja prva stavka, ja sa G cisto grad 9.5-11 u zavisnosti klima/guzva. GP tjet je nesto manje ali ne mnogo. 

 

U svakom slucaju ako nisi trkac, 120 tjet ce ti zavrsavati posao u delti.

 

@Ivan znaci subjektivni osecaj ne laze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otprilike :) . Sto se benzinca tice, ako neko gleda iskljucivo potrosnju - malo veca potrosnja potire se jeftinom registracijom, konkretno na MultiAir sam imao redovno odrzavanje kao na 1.4 atmo motoru (secam se da je jedne godine mali servis kod Gorana bio tacno 58 EUR), a 5 godina bez i jednog kvara ili i najmanjeg problemcica.

Apropo potrosnje, kod nas dodatno imamo apsurd da je benzin jeftiniji od dizela (razlika je isla i do blizu 30 din, sada je opet na oko 15 din). A recimo u mojim uslovima voznje, dizeli mi trose od 0.6 do 0.9 l manje, pricamo o dugorocnoj kombinovanoj, po cepu. Kada se sve stavi "na gomilu", ukupni troskovi za benzin/dizel turbaka dodju na slicno, po meni ostaje samo sta je nekome po ukusu - traktorce ili kosacica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moja potrosnja je
grad 10 zimi 11
mix neki oko 8
putovanje ap 6-6.5-7 zavisi od zurbe
 
nije mi jsano kako nekome moze 8 po gradu, kako se to meri da i meni tako trosi
Imam brava 1.4 MA od proleća , za sve vreme posedovanja , nikada mi na bordu nije napisao prosečnu potrošnju iznad 8 litara, sem ono kad ga nisam spuštao ispod 4000 obrtaja i sport mod.

Na nekih 4000km, prosek po bordu je 7.1l, dodati i da bord laže. Eto, a živim u BGu :)

Moja lepša polovina , živi na 2 km od centra BGa, MiTo 1.4 155ks (al ima više) kratke relacije po par km, non stop radi klima, prosek oko 11 litara.
Verujem da bi i kod mene bila desetka potrošnja u sličnim uslovima.

PS oboje smo iz BGa, samo iz različitih delova, ona radi u samom centru, a ja u centar samo kad moram, tako da je vrlo diskutabilno reći vožnja po BGu :)

PPS skoro sam išao za Zrenjanin i nazad, 80 u šestoj na 1700 obrtaja, bord sve vreme pokazivao 4-4.5litra, ukupno na kraju 4.8litra.
10 dana, samo posao kuća, dakle 300km, prosek 5.8 litara. (I to je BG al uglavnom otvoren put)
Kad bi ga tako pažljivo stalno vozio, prosek ne bi prešao 7 litara.





Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

bord nikad ne gledam jer mi ni na jednom autu nije bio tacan, samo cep-cep metoda je validna, bord ne znas koliko laze sem ko nije bas uporedjivao ali samo bord gledati i prema njemu se voditi onda svima nama kola trose znatno manje i meni sad na bordu pise prosek mislim 8,7 ili 9 cist grad, a znam da nije toliko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merenje čep metodom na uzorku od 800km je pokazalo da bord laže u minus 0.6 litara i nakon toga više nisam merio čep metodom. Otprilike toliko dodajemo na bord.

S tim što moram reći da je merenje BG-ZL i nazad razlika između čepa i borda bila 0.4 litra, dakle manje laže na otvorenom, al nebitno, svakako nikad kod mene preko 8 litara, pogotovo kad na kraju meseca uporedim kilometražu i količinu kupljenog goriva, uvek se vrti između 7 i 8 litara.

 

A s obzirom da sipa od 100-120€ goriva mesečno, poprilično sam siguran u potrošnju.

 

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

 

 

PS bord na Tipu Cross se razlikovao od čepa celih 1 dcl.

 

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bela delta ecochick 2013, 1.4 t-jet, benzin plin fabricki, ako je zanimljivo, saljem slike, auto se vodi na meni, drugarica posle 2.5 godine otisla u Nemacku i ostavila mi da je prodam. 

Imate u ovoj temi istoriju tog vozila :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam skoro uzeo deltu tjet 150. potrosnja po NS normalne voznje bez potapanja je 8-9l, ukupan prosek za 5000km mi je 7.7l, jedan odlazak na more i par odlazaka van grada su malo spustili prosek.

Generalno mi je potrosnja skroz ok ozirom na gabarit auta, gt dizel mi je trosio oko 8 u gradu ali je bio i mnogo jaci.

U planu mi je da mapiram deltu uskoro pa cu videti koliko ce da bije onda :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Evolution said:

Bela delta ecochick 2013, 1.4 t-jet, benzin plin fabricki, ako je zanimljivo, saljem slike, auto se vodi na meni, drugarica posle 2.5 godine otisla u Nemacku i ostavila mi da je prodam. 

Imate u ovoj temi istoriju tog vozila :)

@Rile_bg isprati ovo, nemoj posle nema pa nema :secret:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Evolution said:

Bela delta ecochick 2013, 1.4 t-jet, benzin plin fabricki, ako je zanimljivo, saljem slike

Slobodno otvori besplatan oglas u odgovarajucem podforumu, okaci par slika i opis, kontakt...:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/26-automobili/

 

Ovde imas najvecu bazu vlasnika i ljubitelja Italijana, dodatno sto gomila neregistrovanih cita sve ovo sa strane. Verujem da ces naci zainteresovanog daleko brze nego na PA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bila je jedna MA dok sam bio na odmoru van zemlje, nestala je iz oglasa za tipa 2-3 dana. 2011 ili tako nesto, znaci nije imala najnoviju MA reviziju (sem ako nije naknadno menjana).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...