Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Delta mi je skroz ok sto se komfora tice, ali u DS kad sam seo bas mi nije odgovarao doduse nisam cackao sedista i volan da namestim prema sebi mozda bih nasao neki polozaj usao sam kratko da preparkiram taj auto i posedeo par min u njemu cisto da vidim kakav je a to mi je ostavilo neki prvi utisak, da je sve tesno i ususkano....crno nebo mi nije bitan detalj u autu jer ga realno nikad ne vidim a inace mi to ne pravi kaustrofobiju vec sto je sve nekako tesno i blizu, kod obgljivanja jedino volim, sem zena, da me sediste obgrli :) ostatak enterijera jok

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Ivan said:

vec mesecima unazad trazim DS5

Kako su otkinuti ovi dizajneri u sitroenu, jbt. :thumbup: Kakve su mu ovo hromirane aplikacije na haubi, je l' to svetli u mraku, il' je samo za ukras ? :lol:

 

Inače, sviđa mi se što si odabrao model koji je ne samo puno pregledniji kad voziš u rikverc, već i kad voziš u napred. :rolleyes: Znam, sad sledi odgovor kako ima kameru za rikverc pa i ne mora da bude pregledan. :D

 

A je l' ima i kameru za napred ? :stuart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provozaj peticu, pa mi javi :P .

Jbg, Spirit of Avant-Garde, sta su pusili kada su ga dizajnirali pojma nemam... Ali deluje da im je bilo bas dobro :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kog godista im kreće ova maska sa vodoravnim linijama? Negde procitah 2010. a na oglasima pola sa starom pola sa tom novijom bez obzira na godiste. 

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od MY11, tj. od restyle.

Pretpostavljas sta je uzrok za te "kontra" na oglasima :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

odlicna bas...btw sta jos ima restyle drugacije od stare sem maske, ja ne primetih jos neke detalje?

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo bitniji su bili novi Euro 5 motori (T-Jet 120, novi MultiAir 140 menja T-Jet 150 Srkija :)). Novi i robusnji C635 menjaci pojacani na deklarisanih 350 Njutna, koji se i danas ugradjuju na vecinu njihovih jacih benzinskih i dizel turbaka.

Kod Brava su od restyle bolji materijali unutra, izolacija (bar ovo sto sam kupusao pre/posle restyle), puniji zvuk zatvaranja vrata, moguce da su i Deltu malo ususkali.

Da ne zaboravim najvazniju stvar, pored drugacije maske - izbacen natpis Bravo/Delta na tabli ispred suvozaca :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

MIslim da je ta ususkanost u deltu dosla sa 2010. godistem. Tada su skinuli i onaj Delta ablem ispred suvozaca. Od 2011. je nova maska i novi motori. 
Kupusao sam svoju i fino je ususkana sa filcom na sve strane, pa pretpostavljam da je bio taj mild upgrade

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/12/2023 at 3:26 PM, Ivan said:

Juce zajedno sa nasim drugarom @Đole_11 skoknuh do Mladenovca, da pogledamo ovu Deltu za njega. Kad smo vec ubili put, u starom, dobrom forumskom duhu ne mrzi me da ispisem par utisaka. Ako se slucajno jos neko bude interesovao, mozda bude koristilo:

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20832270/lancia-delta-14-t-jet

 

Untitledx.thumb.png.d16de32b6dc6c5a90a4a96651233d937.png

 

Vec i sa slika se videlo da, ocekivano, ima stvari za ulaganje. Znaci, naravno da nismo posli sa idejom da je NOV, NOV, NOV, pa se razocarali :) . Vec da se, s obzirom na godine, uzme mehanicki i estetski sto bolji primerak, uz neophodno sredjivanje.

Zainteresovalo nas je bas lepo ocuvano stanje skoro kompletnog enterijera (sedista i bokovi bez greske, rucica menjaca, naslon za ruku, instrument tabla,...). Lepa oprema, InstantNav, digitalna klima, Blue&Me uz standardni USB ima i dodatni AUX ulaz, tempomat, elektro-sklopivi retrovizori sa hrom poklopcima, konfigurabilna Matrix tabla, Stop&Start, parking senzori samo pozadi... Felne su OEM 18'', duple cevke izduva, proverili smo po ePer, sa svim tim je izasla iz fabrike. Motorizacija je kao kod mene, MultiAir od 140 KS, nazalost bez Sport moda, menjac standardno FPT C635.

 

Motor i mehanika... Verzija MA jedinice nazalost prva revizija, 55228221, sa kojom je i izasla iz fabrike. Trenutno sve lepo radi, ali opet potencijalna zvrcka, jer su te prve verzije bile najproblematicnije, a i dosta je zavisilo od odrzavanja i eksploatacije:

 

IMG_20230111_173949_resized_20230112_103111374.thumb.jpg.f170842cfb6b09d9100d835c6a10f55b.jpg

 

Motor lepo radi, pogotovo sto je upaljena posle ko zna koliko stajanja na hladnoci. Dijagnostika mi je javila par "Stored" gresaka od ranije, obrisao sam ih i kasnije se ni tokom voznje ni jedna nije javljala.

Medjutim, turbo verovatno ima problem sa osovinicom Wastegate ventila, sto se prvo vidi karakteristicnim "zvrcanjem" na oduzimanje gasa. Opet, to se neretko desava na ovim Garrett GT 1238 turbinama - fabricki propust sa konstrukcijom osovinice WG u izduvnom delu (koja je takodje i na velikom udaru toplote izduva kod benzinaca). E sad, bolja varijanta je ako to zvrcanje moze da se sredi stelovanjem osovine WG, a gora ako cela klapna za rasterecenje glavi i onda mora na sredjivanje (u tom slucaju se javlja i nedostatak snage). Stvar koju svakako treba proveriti na ovim turbinama, a retko se pominje. Uhvatio nas je mrak i hladnoca, pa se zeznuh sto nismo ostavili zakacenu dijagnostiku i za probnu voznju (sa ukljucenim Boost Presure i Desired Boost Pressure grafikonima). Lako bi se uporedilo sta turbina stvarno daje, a sta motorni ECU trazi, tj. da li pored zvuka te klapne ima i gubitka snage. Iz razloga jer primetno slabije ubrzava od mog Brava - e sad, koji je i laksi, a i nas je bilo trojica u Delti. Polomljen konektor bobine na 3. cilindru, fiksiran vezicom.

Kvacilo je lepo i mekano, visoko odvaja, lepo salta, ali ono sto mi je cudno za C635 menjac - ima neki zvuk skripe (nije krcanje) samo pri saltanju iz 1. u 2. u pokretu. Uvek, i uvek sa kvacilom stisnutim do poda. Kada stoji u mestu ne, a nema problem sa menjacem ni u jednom drugom slucaju.

Lepo lezi, amortizeri/opruge deluju OK, nema nikakvih zvukova iz trapa, zadnji diskovi i plocice solidni, prednji diskovi i plocice za zamenu. Gume takodje stizu na zamenu, 225/40/18 Nexen iz 2017. godine, felne sa obrijanim rubovima ali ne tresu, lepo se ponasa na kocenju.

Enterijer - vec smo na slikama videli odlepljeno nebo u zadnjem delu i odlepljene tapacire zadnjih vrata. Ostalo sve u vrlo lepom stanju. Dijagnostikom uradih kalibraciju klapni digitalne klime, pa iscitah greske - javlja gresku za klapnu recirkulacije. Sreca u nesreci pa bar nije u zatvorenom polozaju jer auto nije maglio (mada ni to nije problem otvoriti rucno kod brisaca, za prvu pomoc). Mehanizam pomeranja zadnjih sedista lepo radi, fali jedna zabica na roletni ka gepeku, gepek uredan. InstantNav radi u fullu (telefon, navigacija, BT).

Eksterijer - videli smo na slikama "cesanje" na zadnjim desnim vratima i zakacenu prednju masku. Uzivo, cesanje jos na prednjem braniku desno i rez do lima na desnom krilu (slabije uocljivo na slikama zbog odsjaja). Farovi solidni i na putu, maglenke dobre bez zutila. Ne radi motoric sklapanja desnog retrovizora, podizaci stakala i stelovanje retrovizora u funkciji. Nema ni rezervni tocak/alat ni set za reparaciju, fali krovna antena (radio/GPS verzija).

U motornom ECU sam iscitao tacno 200.232 km, tabla pokazuje oko 143.500 km. Uvoz iz Italije, pa po tablicama Ultima Revisione na zadnjem pregledu izbacuje oko 180.000 km.

 

Summa summarum - bar meni prilicno razocaranje u odnosu na ocekivano i vidjeno u oglasu. Auto je "skinut" sa kamiona, oni krecu da ga sminkaju polako pa ce neke stvari biti verovatno sredjene. Eto, mozda nekome ko trazi Deltu pripomognemo sa nasim iskustvom i utiscima, a vi sami pogledajte slike.

Covek koji radi je stvarno bio ljubazan i korektan, bez "supljih" prica, tako je kako jeste, sve provere su dozvoljene, dogovor oko cene na osnovu stanja... Sto se toga tice, sve pohvale.

 

 

Pozdrav, nov clan ovde! (Doduse vec dugo "lurk"-ujem na ovom forumu)

Bukvalno sam planirao da odem u utorak u Mladenovac da vidim ovaj auto jer me zaintrigirao kako izgleda spolja, doduse bila mi je km malo sumnjiva. Izgleda da si me spasio putovanja, hvala ti :D Ne bih je skroz iskljucio iz price, al cisto da znam sta da ocekujem.

 

Inace zelim da kupim svoj prvi auto zbog porodice. Ceo zivot volim Lancije i na Lanciji sam naucio da vozim na dedinoj Lancia Prisma 4WD (Integrale) pa mi je s obzirom da mi ne treba neki preterano skup auto, Delta bila prvi izbor. 
Uzeo bih benzinca, ali ako iskoci i neki fin dizel, sto da ne. Ako znate nekoga da prodaje, ili vi sami, javljajte ko Boga vas molim :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje jedno vruće pivo nego četiri 'ladna :D Ako se ubode nešto, moraće da padne neka čast. To dajem reč. :) 

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam neki poznavalac, stoga me zanima- koliko su ovi motori zahvalni za paljenje na kratke relacije? Iz mog laickog znanja (iliti, rekla-kazala) znam da su benzinci zahvalniji za odrzavanje i voznju ukoliko se cesto pale za kratke relacije.

No svakako, cena je skroz korektna. 

Da li je iko isao da proveri ovu Deltu?

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20456848/lancia-delta-14?attp=p1_pv0_pc1_pl1_plv0 

 

Untitledx.thumb.png.7a6f54dc17f8fbe3d2ad29ceb6582c3f.png

 

Vidim da stoji dugo na oglasima. Ne znam da li vase oko nesto zapaza, ali sa slika mi izgleda okej. Jedino je upitno kakva je mehanicki. 

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post, dodat PrintScreen

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Nik032 said:

Pozdrav, nov clan ovde! (Doduse vec dugo "lurk"-ujem na ovom forumu)

Kao prvo, pozdrav i dobrodoslica na FLCS forum. Nema potrebe da se "sunjate" okolo :) - registrujte se, pridruzite caskanju, zezanju, druzenju, skupovima... A ne samo kada nesto zatreba ;) .

Samo dve molbe za tebe za pocetak (a i pravila su foruma):

1. Ne citiraj post iznad svog, tj. odgovaraj u temama sa "Reply" a ne sa "Quote" (sem ako se ne citira neki konkretan raniji post ili neki njegov deo). Kako ne bi bespotrebno miltiplicirali sadrzaj i cinili forum nepreglednim za buduce citanje.

2. Pravilo je da uz link eksternih portala ostavimo bar PrintScreen (u ovom slucaju oglasa sa PA). Kako bi sadrzaj foruma bio nezavisan od tudjeg sadrzaja i kako bi prica ovde imala smisla i kada ti linkovi budu obnovljeni/obrisani. Hvala unapred.

3 hours ago, Nik032 said:

Bukvalno sam planirao da odem u utorak u Mladenovac da vidim ovaj auto jer me zaintrigirao kako izgleda spolja, doduse bila mi je km malo sumnjiva. Izgleda da si me spasio putovanja, hvala ti :D Ne bih je skroz iskljucio iz price, al cisto da znam sta da ocekujem.

Nema na cemu naravno, upravo to je i bila poenta posta. Drago mi je trud nije bio uzaludan i da sam bar nekome pomogao, kada smo vec nas dvojica otisli. Tj. poenta je da uz korekciju cifre, potrebna ocigledna ulaganja i malo srece moze da se dobije solidan autic sa odlicnom opremom. E sad, da li vredi cimanja, koliko ce to izaci - na svakome je da sam proceni da li mu to odgovara i sta su mu ocekivanja.

1 hour ago, Nik032 said:

Ako se ubode nešto, moraće da padne neka čast. To dajem reč. :) 

Meni je najvece zadovoljstvo kada vidim nova lica i ljude na druzenjima ;) .

E sad, @Dzimbo je, kao clan mladje garde, preuzeo evidenciju za cascavanja ("Ko je vjera, a ko nevjera"), to ti on dalje vodi :stuart: ...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista dok klasika ne sevne sa vatrometom u prtljazniku :D od po 0.6 apatinac logo preko :lol:

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nik032 ako si iz Bg za pocetak isfiltriraj oglase u tom području da ne pucas za neku 200-300 km a na kraju bolja bude neka koja ti je "ispred nosa".

 

Oprema ako ti nije presudna gledaj i sa manuelnom klimom, a motore pored benzinaca 1.4 mozes uzeti u razmatranje i 1.6 mjet, bilo manuelni ili onaj robotizovani polumanuelac. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gleda moj kum neke Giuliete i Delte, pa i ja sa njim, nikad se ne zna. Ja više pretežem ka Delti.
Ono što me interesuje su baš motori, ok, upućen sam u cene održavanja uopšteno, vanredni kvarovi, pa bože moj, dešavaju se.
Ali, kako bi rangirali benzince i njihovu paletu motora i dizel i njihovu paletu motora kroz prizmu potrošnje, sveukupne izdržljivosti i nekih problema koji se učestalo javljaju, tj njihovih standardnih boljki.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma za kratke relacije samo 1.4.

Još ako nije gadljiv na plin, onda 1.4tjet 150ks. 
 

Za delte je teško naći baš sve ono što tražiš. Mali je izbor dobrih i pouzdanih, slabo se uvoze jer se slabo prodaju kod nas. Ljudi ih izbegavaju, imaju predrasude da je auto skup za održavanje, da je kvarljiv... 


A uvoziti... Ja sam lično za ako neko uzima auto za sebe. A cene preko se mogu videti, svaka je skuplja bar 2000 eur nego što je kod nas u oglasima sa sličnom km i opremom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je lepsa od djulijete , zanimljivo je to da nema uopste  sa alfinom tbi verzijom motora nigde nigde a iako ima to je vec 7,8k evra i lokacija inostranstvo ... brzo se to rasproda :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76 za benzince je tjet pred restyle najbolji izbor. Proveren, jednostavan, nema nekih specifičnih kvarova. 1.4MA ima tih problema sa MA jedinicom koje je @Ivan apsolvirao na jedno 15 mesta na forumu i to prve revizije, ostalo je ok. Manja je potrošnja sa MA jedinicom i veći obrtni moment. Što se kvarova tiče, 1.8tb je meni nepoznanica i mislim da bi taj motor mogao pouzdano održavati kod 3 čoveka u Srbiji. @horvat je pisao o problemima 1.8 tb motora

Za dizele, 1.6 je downgradeovan 2.0, boljke su iste, gumica uljne pumpe, hladnjak egr-a. 1.6 troši više od litra manje nego 2.0 mjet. Malo ređi problem je plastična usisna grana koja zna da naprsne i onda curi antifriz jer prolazi kroz usisnu granu i hladi vazduh.

Meni 2.0 mjet, u zavisnosti od relacija, troši od ispod 5l pa sve do preko 9l. Ispod  5l je bio put NS - HN preko Bosne, a ovo preko 9l sam pre nekih 10tak dana testirao, kad je bilo oko 0 neku moju jutarnju vožnju, jedan vrtić, drugi vrtić, žena posao, pa kući. Napravio sam nekih 7 km u krugu od 2km od kuće u NS špicu, prosečna brzina je bila 13km/h, a potrošnja preko 9l po bordu na toj relaciji. Meni lično, u proseku sam tu oko 7l/100km za ovih nekih 40k+ km.

Što se 1.9 biturbo tiče lično mislim da je najbolji i najzanimljiviji izbor za dizela spram uloženo/dobijeno. Naravno, treba naći dobar primerak. Ovaj motor je poznat pa tipa 25 godina. Konkretni modeli imaju problem sa krilcima na usisu koji znaju da se odlome i završe dalje. To se skida preventivno. Potrošnja ovde zavisi od noge i zna biti ili kao na 2.0 mjet ili veća.

Na sve ovo bih dodao da su počele da pucaju opruge na starijim deltama, trebalo bi da je od 2010 pa na ovamo to sređeno. Najatraktivnija verzija sa Poltrona Frau kožom uglavnom ima problem sa odlepljivanjem iste na tabli jer je izložena suncu. Problem su motorići automatske klime. 

Probao sam sve motorizacije sem 1.4 benzinca. Nikad mi nisu bili zanimljivi. 

I ovo sam napisao ovako na prvu, iz glave, šta se mogu setiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je još ko zainteresovan?
image.thumb.png.0f35421d886232967ccf58f01271ff12.png

 

35eur +10 eur poštarina. Neki Italijan sa FB radi. Mogu ostaviti i njegov fb, nije problem. Ja sam ga kontaktirao pošto bih ja menjao.

*stavio sam ovde u temi pošto verujem da će najviše ljudi sa deltama videti. Da ne stavljam tamo u neko negde nešto prodaje

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/21150663/lancia-delta-16mjet-bose-pan-aut?attp=p1_pv0_pc1_pl1_plv0

evo jedna zanimljiva Delta,ima lepu opremu,selespeed menjac,1.6mjet motor,panoramu,bas korektno izgleda na slikama

ne znam zasto se vecina Italijanskih automobila slabo prodaje po evropi ,a neke grdobe se prodaju kao lude.

 

60f0eaa2ba94-1920x1080-dw.jpg 7eba2ca8c3db-1920x1080-dw.jpg 52a23df926ee-1920x1080-dw.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...