Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

6 hours ago, Malmsteen said:

Ne bih rekao da se kod majstora daju smešne pare ako želiš presvlaku od prave kože. Smešno je samo ovih 10 evra koliko je koštala "kineska" presvlaka od eko-kože verovatno.

Da ne reklamiram coveka, ovde je dobro poznat - to sto vidis na slikama iznad je, sa klupskom karticom, bilo 30 EUR skuplje od tvoje cifre. Cena zavisi od komplikovanosti kroja koze volana, za te klasicne i jednostavne tipa Brava/Delte, to su te cene. Vec sam planirao i pitao, npr. za DS bi mi bilo skuplje, jer ima dodatnih delova, preklapanja i sivenja u donjem, zasecenom delu volana. Sto uzima i malo vise vremena za rad.

Odradjeno je pedantno do najsitnijeg detalja, a forumske pi*ajzle su itekako zagledale :D (a i ja sam jedan od njih). Savovi kao fabricki, nista se nije mrdnulo dok je auto bio kod mene, a sluzice jos ohoho i kod iduceg/ih vlasnika. Kvalitet koze odlican, totalno drugaciji osecaj i dozivljaj kada sednes u auto - zato sam i rekao da od sada to pi*anim na svakom autu (sem novom :)), u ma kakvom stanju koza bila.

Dalje, svaki ozbiljan majstor, bar za ove najcesce modele, ima i zamenske volane. A ako se dogovoris na vreme, oteras auto i moze da se odradi i u jednom danu. Cisto prenosim svoje iskustvo i da po meni taj posao vredi svakog dinara, pogotovo sto danas ima gomila ljudi koji se bave sa tim i cene su daleko povoljnije nego ranije. Mislim da je kolega iz KG ovde na forumu to svojevremeno vrlo lepo presvlacio za 35 EUR, sigurno je po unutrasnjosti jeftinije.

Onaj moj volan je uradjen identicno kako je i bio fabricki, u Sport opremi - sa crvenim stepom i perforiranom kozom sa strane. Kitnjasto nekom ili ne - covek radi sta vam padne na pamet, daje svoje ideje... Od razlicitih vrsta koze, boja, stepova, kombinacija konca, alkantare, prstenova na 12h, zasecanja volana u donjem delu, ugradjivanja grejaca volana... - sta vec ko voli, u to ne bih zalazio i stvar je ukusa.

 

I na kraju - da me neko pogresno ne razume, ne zelim da omalovazavam bilo ciji trud, posto to i entuzijazam najvise cenim... Ali svaka ova navlaka izgleda mnogo bolje na slikama, a video sam vise "radova" uzivo. Pocev od kroja, stepova, sastava i detalja, eko koze koja se oseti da klizi pod rukom... A apsolutno se slazem sa kolegama, da ovo izgleda mnogo bolje od vecine slicnih koje smo vidjali. Ali razlika izmedju eko-navlake i presvlacenja kvalitetnom kozom je evidentna i najbolje se vidi uzivo. Nadam se da se sugestija dozivljava iskljucivo kao dobronamerna, ako se vec daju pare na sredjivanje i ulepsavanje - uvek bih dao malo vise na nesto sto je kvalitetno, odradjeno kao fabricki i sto ce trajati godinama.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo linka za navlaku:

https://www.aliexpress.com/item/4000042153781.html?spm=a2g0o.store_pc_allProduct.8148356.25.1471772ckOWWpo&pdp_npi=3%40dis!RSD!RSD 2%2C640.10!RSD 1%2C267.38!!!!!%402103250d16884507122562513ec699!10000000094225558!sh!SRB!897820454

 

Sad kad sam pogledao sve proizvode u ovoj prodavnici vidim da za Fiat Bravo / Lancia Delta imaju više vrsta navlaka - imaju i skuplje varijante sa "pravom" kožom i sa više detalja i kombinacija materijala.

Jedina caka je što za Deltu kroj mora da se seče na mestima gde obruč dodiruje krakove jer se razlikuje u odnosu na Bravo. I mora da se vodi računa kako se seče jer ako se iseče već odrađena bordura od konca neće moći da se lepo stegne jer će se rašiti bordura. Potrebno je da se bordura izvuče - rašije na samom kraju i izvuče određena dužina konca kako bi mogla da se zategne i veže novi čvor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, darkman14 said:

Ajd bice oprecnih misljenja

Bice :lol: .

Samo sto vidim sa te jedne slike od napred - pomenuti DRL (wannabe Propeler) jos i dobro izgleda u odnosu na ostatak umetnickog izrazaja vlasnika. Umesto zlatne krune unutra na tabli, natpisa na soferci, karbona, vizira, obrva na farovima, lipova, stikera - bolje da je zamenio onu cadjavu maglenku :D , koja mi najvise bode oci. 

 

PS: Bar meni ne radi ta FB stranica sa linka (Sorry, this content isn't available right now). Bacite jos koju sliku, stvarno me zivo zanima ostatak posto prednjica auta bas obecava. Mozda je u pitanju neki zabarski gastarbajter :) ? Prva asocijacija mi je na styling jeftinih modela koje vidjah po Turskoj, bez zezanja, gledajuci samo ovu jednu sliku.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Privatna grupa, zato se ne vidi objava.

 

Meni se svidjaju farovi, a ostatak auta ne bih komentarisao. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako Dara od Radojka?! :blink:

 

Napisah da je meni ovo ok. Nekako su mi asocijacija na ove nove Alfe, tipa strelvio restyle sa novim farovima kao sa tonalea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je oblik DRL automatski asocirao na one koje guraju u Bembare:

 

Untitled.thumb.png.9c1a9dc30f1bf240cf7ae1ac30efb752.png

 

Tonale i restyle Giulia/Stelvio DRL su em drugaciji oblikom, em su iz 3 segmenta?

 

Alfa-Romeo-Tonale-2022-m04.thumb.jpg.71c507083c2d5b13962d95e15d2cd05e.jpg

 

A i nekako mi nikada ne lezi taj "wannabe" pristup, kada nesto em nije islo fabricki em se implementira nesto sto je kopija sa drugih modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Ivan said:

Tonale i restyle Giulia/Stelvio DRL su em drugaciji oblikom, em su iz 3 segmenta?

 

potejto/potato...

 

znamo odakle je krenulo, sve ostalo je varijacija na temu

segmenti su za bmw, to stoji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav kolege, danas smo prodali Grande punta pa smo u razmisljanjima da nam sledeci auto bude bas Delta.

95% bi bila gradska voznja i kratke relacije pa bi izbor bio benzinac i to 1.4 tjet 120ks.

Kako se nosi karoserija Delte sa ovim motorom?

Konkretan primerak koji bismo pogledali(a mozda neko od vas vec jeste pa bih molio komentar)

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/22057219/lancia-delta?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0

 

 

Screenshot_20230822_222725_Kiwi Browser.jpg

Screenshot_20230822_222803_Kiwi Browser.jpg

Screenshot_20230822_222811_Kiwi Browser.jpg

Screenshot_20230822_222818_Kiwi Browser.jpg

Screenshot_20230822_222829_Kiwi Browser.jpg

Screenshot_20230822_222837_Kiwi Browser.jpg

Screenshot_20230822_222842_Kiwi Browser.jpg

Screenshot_20230822_222900_Kiwi Browser.jpg

Screenshot_20230822_222906_Kiwi Browser.jpg

Screenshot_20230822_222912_Kiwi Browser.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima TV u boji :D
Pa nema ih puno sa tom motorizacijom, mnogo je cesci bravo sa tim motorom. Koliko sam citao na forumu ljudi su zadovoljni performansama kod brava. S obzirom da imas toliko gradske voznje mislim da ce ti biti zadovoljavajuce. Moj komsija ima deltu 1.6mjt 120ks i kaze da mu je slaba, nisam je probao jos uvek :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam ni znao da postoji delta bez kožnih sedišta.:D

Barem ih ovde ne viđasmo često,

Isto kao i brava bez "sporckog" enterijera.

Što se t-jet-a od 120ks tiče, ne verujem da ima problema sa "nošenjem" delte. U nekoj opuštenijoj, "normalnoj", vožnji svakako ne.

Ali, ako si sportista u duši i voliš često da "potapaš" gas, razočarenje ti ne gine. Bolje gledaj dizelke. :thumbup:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slabo je to za deltu, taj motor je idealan za punta sve teze od toga jedino ako ti nije bitno kako ce auto da ide vec samo da kupis takav motor iz nekih sebi znanih razloga, MA je neki minimum minimuma za deltu, taj auto je skoro 200kg tezi od brava i skoro 300 od punta

 

Oprema kod ove je stvarno cirkus, kupiti ovakav auto sa ratkapnama, stof sedistima i klimom na tockice je bzvz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad, nije bas apsolutno nebitno kako ce da ide, ako ce u preticanju biti kao atmosferac 1.4 onda je bitno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je ovaj konkretan auto mehanički dobar, i tebe oprema zadovoljava, treba ga kupiti 'na ponudu' pa app. Ponudiš koliko hoćeš i ako pristane, budeš zadovoljan.

 

U suprotnom ga nemoj više gledati. Ima i naći ćeš bolje ponude. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih da kvarim koncept, meni je Delta vrh auto i draga bas i dalje, ali ne bih je uzeo za gradsku voznju nikako :D 

Ponuda prostora je brutalna, ali po guzvama za parking nije definitivno najlaksi auto za snalazenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda u manjem gradu, sa eventualno vise (vecih) parking mesta i moze da pije vodu. Mada i tamo postaje zakrceno kao i ovde, negde jos i gore.

Na svom primeru vidim kolika je razlika samo izmedju standardne Compact klase (bivsi Bravo) i DS5 (koji je nesto izmedju C i D), duzi skoro 20 cm, 13 cm vece medjuosovinsko... Iako ima i parking senzore (imao je i Bravo) i parking kameru, bukvalno je "tri put meri, jednom seci". U poredjenju sa Bravom sa kojim sam imao osecaj da mozes da se vrtis na petoparcu, iako je i on bio nepregledan pozadi. A Delta je tek nesto malo manja, najveca razlika je u sirini jer je DS primetno siri od Brava/Delte. Sa D klasom i vecim je tek patnja za mesto i parking, najbolje je uvek probati i videti da li odgovara.

Za pretezno gradsku voznju, iako veci potrosac - benzinac je po meni bolji izbor. Ako se ide na T-Jet, onda ide klackalica da je 120 verzija tanusna za poprilicno tesku Deltu, a 150 verzija je poprilican Srki za po gradu. Iz odlicnog licnog iskustva ("samo" da posluzi MA jedinica :)), po meni je bas dobar izbor MultiAir - veci obrtni, lepo ide kroz ceo raspon obrtaja, manji potrosac od ova dva... Sa dizelima ide sva poznata potencijalna problematika, svi su sa DPF, dizne, EGR, plivajuci, pucanje kucista hladnjaka EGR na 1.6 i 2.0, traktorisanje i vibracije... Tako da idealnog izbora nema, svaki iole noviji turbo motor je neki kompromis :) , samo je od slucaja do slucaja pitanje sta nekome vise odgovara i koje su mu preferencije.

Sto se Delte tice, od predstavljanja sam je video kao gospodski autic, pa mi nekako "po default" ide jedino sa dobrom opremom. Ali zbog niske cene, ocigledno dozivljava sudbinu kao svojevremeno Stilo ili sada Bravo, jedino sto je brojno manje ima. Pa je sve teze videti neku lepo odrzavanu, bas je dosta izubijanih krseva iz uvoza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj motor u Delti po specifikacijama ide ispod 10 sekundi do stotke, što je više nego ok. Ono što bi ti možda zasmetalo je potrošnja po gradu koja ti me bi bila baš ok, zbog same težine auta.

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...