Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pa o tome je i suvisno diskutovati :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je Croma kvalitetnija, to se moze primetiti i samim pogledom na auto, a kamoli u voznji

 

Inace, ja ovde mogu primetiti krizu srednjih godina 

Hoces auto da ima mesta a da ga vozis sportski i sa dusom, pa gde to ima :)

 

Ako vec hoces sportsku voznju, ona vec kosta (ramena, vesanje, gume ...) a to vec trazi visak para :)

A s obzirom da sad neces da popravis to na Stilu sto te nervira (trese (nosac), ljulja u krivinama (amorti) ... ) kako ces tek Alfu da sredjujes

 

Mislim da ti je za odrzavanje i jedan skok napred u kvalitetu Croma mnogo bolji izbor  od Alfe

 

Ma normalno da ima, ali košta... recimo, pada mi napamet Maserati Quattroporte. :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se poredi Bravo 1.6 sa 120hp i 1.9 sa 120hp, 1.6 nikako nije tromiji. Pasce i neki grafici kasnije. :D

Pazi, to nikad nije bilo niti ce da bude . Sirova snaga uvek dodje do izrazaja :)

Jedino 1,9 moze da ima duzi prenos pa da ti se cini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci, nije lako menjati auto :) Ovako, da skratim:

Alfa-trap, Croma-tezina-zamajac (i jos ponesto), Bravo-skuplji, Lybra-lesevi. (Bez uvrede, ali sve Lybre koje sa gledao su bile teske lesine)

GP ne bi bio los izbor da mi zbog klinaca treba gepek od najmanje 400 lit (500 jos bolje). Linea ima 500 lit. Ali takvih auta bas slabo ima u ponudi a i nikad se nisam vozio u njemu, pa ne znam da li kao GP ili nesto skroz drugacije.

P.s. a i GP je skuplji od Stila !#$/&!

Izgleda cu da se vratim svom Stilu :), sto vise gledam to mi vise lici na "iz supljeg u prazno"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pratim prepisku I dileme.

Cinjenica je da svaki auto ima mana I da ce svaki vlasnik naci stotinu razloga zasto misli da je bas njegov izbor dobar. To je I normalno. Kolegi Vix-u, nakon svih postova I postavljenih informacija, predlazem da prestane da gleda dalje.

Stilo 2006. uz ulaganje od par stotina eur ce biti sigurno najbolje resenje u ovom trenutku za njega. Da ja imam Stila 2006. u dobrom stanju a vazni su mi prostor, pouzdanost I volim JTD, nikada ne bi ni gledao Lybre. AR156 I ostale koje su starije I u verovatno losijem stanju od tog mog Stila. Zasto bi?

U ovom slucaju, zamena ima smisla samo ako se ima minimalno 2500-3000 eur za doplatu pa da se kupi mladje, servisira I registruje za cenu Stila+3000 eur.

Edited by Siciliano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci opet se vracamo na to kako da sredimo cuvene vibracije na Vix-ovom Stilu :p .

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sve cu da vas svecano obavestim kad sredim te vibracije na Stilu. :) Jos nesto: ta stvar preosetljivosti na vibracije je izgleda licne prirode. Danas sednem u drugog Stila (kolega), a ono trese jos gore od mog :)

Meni vec zuji u glavi, a lik nasmejan, ma nist' mu ne smeta...

A sto se zamene auta tice, izgleda da ce ova tema da saceka neke bolje dane...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 120ks povlaci skoro pa identicno kao i 1.9 120ks ako ne i za nijansu bolje. Potrosnja nema sanse da se poredi u gradskim uslovima, 1.9 trosi i do litar vise.

A izmedju ostalog 1.6 je trenutno najskuplji motor koji fiat pravi i ugradjuje u sve italijane...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega s posla ima Punta Evo 0'11god., ni sa potrošnjom ni u performansama ne može da se poredi sa mojim Puntom.
Dolazim do zaključka da je laž u pitanju, dal kod mene, dal kod njega. Izgleda da je u pitanju trka u snazi, a snaga malko naduvana, kao i performanse i zagađenje (naročito vodeći evropski proizvođači).

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kupi Ford S Max. Mesta kolko oćeš, ide , lepo izgleda a cene padaju li padaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj savet!

Tih 500eur (koje si spremio za doplatu). uloži u Stila i vozi se kao gospodin čovek sledećih nekoliko godina. Ne verujem da možeš da se usrećiš sa autom za kojeg ćeš dati svoj auto i doplatu, a pritom ostaneš bez novca. Najlakše je kupiti auto, svima savetujem da prilikom kupovine ostave BAR 500eur. jer samo registracija je više od 200, veliki servis oko 200, set kvačila oko 200, pod uslovom da ništa drugo ne treba da ulože !  A gde su trapovi, kočnice, sitnice i gluposti, termostat i sl.  Cifra vrlo brzo poraste na 1000eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

U bilo kojeg polovnjaka stuces 500e kao nista na potrosni materijal uglavnom, pa moze i do 1000e na auto koji je limarijski u perfektnom stanju kao i sam motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stuci 500-600 evra u nosače, amorte, felne (zavisi do čega je probld.) i ima Stilo da progleda.

Još 200-300 uložiš u dodatnu opremu i bez problema će da te služi 5-6 godina minumum.

Pritom znaš kakav je auto i šta voziš.

Što se tiče ležanja, taj auto nije trkalica, posebno karavan.

E sada jedino ako ti Stilo kao auto nikako ne leži kao vozaču onda razmotri neku drugu opciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

To je ujedno i glavni problem prosecnog kupca u Srbiji danas, sto ne vidi dalje od pocetne cene auta. Ode na PA izabere model, sortira po ceni rastuce i onda gleda sta od najjeftinijih moze da se probere.

Evo primera mog auta. On jeste na PA 4990 i jos bih ga malo spustio, ali niko ne gleda sto je u taj auto u zadnjih godinu dana ulozeno dobro preko 2000 i to ne pricam o gorivu i registraciji kao ni malim servisima. Pricam o krupnim zahvatima kojih se svaki prosecni Srpski kupac plasi kao sto su veliki servis, kvacilo i zamajac, EGR, DPF, a gde su nove gume, protokomer, remap i.t.d? 

A sve to ceka i kupca koji za 3500-4000 kupi Cromu pa se nada da nece bas njega da saceka taj trosak. Hoce sigurno samo je pitanje trenutka.

 

 

 

U šta uloži 2000 ? Evra ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kvacilo sa zamajcem i lezajem je oko 80000 skoro ako se nevaram, veliki oko 35000. Malo trap, gume i kocnice i eto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima tu jedna caka... Skoro sve ovo može i da ga zadesi i na sopstvenom autu u narednih 6-12 meseci, čak i ako trenutno nema nikakvih naznaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...