Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ljudi zanima me ako neko zna koj od Renault Megane III 1.5 Dci 110ks vs 1.9 Dci 130ks dva motora je...pouzdaniji,jeftiniji za odrzavanje,jednostavnije konstrukcije itd....ja sam nesto cuo al ne znam koliko je to tacno da ako su dizne simens onda tog treba izbegavati a ako su Bosh onda je ok....ja bas skoro nista ne znam vezano za ova dva motora sem da je ovaj 1.5 dci od 110 konja mozda i najstedljiviji motor u toj klasi automobila....

 

Svaka informacija dobrodosla...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oba ?

Iskreno ne znam nikoga ko se sa Renault-ima novijih generacija usrećio.

Slovenci (dok sam dobijao Avto Magazin) su se žalili na riknjavanje turbina u garanciji i da su ih često odbijali zbog navodno loše uporabe.

Ortak je kupio nov Megan 1.5 dCi i na 40 000 radio dizne, drugi isto ali na polovnom radio posle par meseci vožnje. Treći na Espace-u i to 1.9 radio isto dizne i koštalo ga 400 e + pun rezervoar goriva. Burazera ne smem ništa da pitam jer ga je Laguna 1,9 dCi zavila u crno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znam jednog ćaletovog kolegu koji je presrećan sa 1.9dci-jem, ali koliko čujem troši baš dosta.

Sa druge strane imam tri drugara sa 1.5dci motorima od 65,105 i 110ks i nijedan nije prošao bez makar jednog lupanja po ušima od preko 400e, tj ovaj od 65ks će na prodaju pošto kaže čovek da se ni ne isplati ulagati u to čudo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima sad već bošista koji rade i Siemens, ali su redji, pa je samim tim i cena remonta dizne veća.

Ovaj 1.9 dci sa 130 ks je razvijen još sredinom prošle decenije (prosti naslednik onog od 120 konja, sa nekim sitnijim izmenama), pa bi trebalo da je sad relativno prostiji i jeftiniji za održavanje od nekih novijih, a i većina majstora ga verovatno već dobro poznaje.

U prošlim generacijama Megana 2, kad pričamo o pouzdanosti 1.5 dci motora, jedini za koji je to moglo da se kaže je verzija od 106 ks, sa upravo Siemens ubrizgavanjem. Jedina mana je bila cena nekih delova... Npr. turbina mu je bila drastično skuplja od slabijih verzija (čak i njen remont) i jako retko je mogla da se nadje kao polovna.

 

Najbolje ti je da kontaktiraš neki dobar privatni Renoov servis i da se kod njih raspitaš. Poslaću ti na pp kojim servisima da se obratiš, ako nemaš ti nekog svog :thumbup:

 

Sad pročitah Ivanov i Igorov post i generalno se slažem sa njima, izbegni ih ako možeš :turned:

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ovde konktetno mislim samo na te motoru u meganu trece genracije a ne uopsteno...videcu izgleda da cu morati tako....usput sam saznao da su problem bile delphi dizne koje su izbacili iz ugradnje 2005 godine tako da pa navodno ovi novi nemaju problem sa diznama.....to mi sad rekao neki momak iz reno kluba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 1.5 dci se raspadaju lopatice turbine pa hoce da stradaju malo i ventili i glava kad ulete delici ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 1.5dci od 105ks Siemens, rebrasta cev koja ide od izduvne grane do EGR ventila kosta 16k rsd nova iz originala (nema kopija). Bila je 7 pa su ceo taj komplet deo zamenili kada su videli da je problematican. Ne pase sa drugih 1.5 dci modela, jedva sam je nasao sa nekog havarisanog Scenica 2010 za 35€. Nema koji otpad nisam zvao u Srbiji. Taj 1.5 od 105 trosi stvarno malo, ali zato ne ide. Virtuelni su mu ti konjici... 1.9 Reno nisam vozio odma' da se ogradim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo, nisam se bas dugo javljao,

U zadnje vreme malo lutam u potrazi za naslednikom ljute Multijet masine.... :), ali ne nalazim mu dostojnu zamenu.

Probao dosta novih Brava 1.6 i 1.9mjt. Ovi 1.6 nisu me bas odusevili, svi redom tandrcu i dime kao traktori, jedan je pokrenuo i regen. dok sam ga probao....Vise mi se svidja stariji 1.9 koji mnogo lepse radi, osim sto se neki malo jace zatresu pri paljenju, valjda nosac.... Ja sam hteo mladji auto a sa 1.9 se ogranicavam na ranija godista, a ona vec imaju preko 260000km. Neko ce reci, pa sta pricamo o motoru koji prelazi min. 500000... Tacno ali meni se ne daje moj odrzavan auto koji ima pravih 154000 za nesto sto je preslo puno vise...

Da menjam tabor, ne znam.... Astra J je skupa i najcesca je samo u onom nesrecnom isuzu 1.7 koji ide ko K*rac a trosi ko kadilak, a pri tom nije nesto ni pouzdan a i skup je za odrzavanje....Novi Focus i C4 sa 1.6tdci/hdi su skupi ko otrov iako mislim da su bolja opcija od Astre. 308 mi se uopste ne svidja.

Jedini auto pored Brava, koji mi pase, a uklapa se u budzet je Megane 3 iako nisam fan digitalnih tabli, covek se na sve navikne....plus sto mogu birati izmedju karavana i hatcha ( 'bem ti Talijane, kud ne napravise Bravo SW :D ) ,a moze se zapristojnu lovu dobiti auto sa boljom opremom. Problem je sto se kradu tako da ne vredi razmisljati bez dodatne zastite....

Pucajte.... :laughing:

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko vidim kriterijum je ~1.9 motor i karavan?

U tom rangu su meni favoriti Astra H 1.9 i Croma. Lagune su lepe, ali me nešto ne oduševljavaju, Focus je odličan izbor, ali ako ne želiš..

 

Mada ako ti auto ima 150 000 i dobro radi teraj još malo. Teško da možeš velike pare da dobiješ za tog Stila koliko god bio dobar, a šteta je prodati ga za neku siću i još dati 2000e na sređivanje novog automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je 1.6 slab, ne pominjes Bravo 2.0 Multijet, restyle (2010+) moze da se uzme za korektnu cifru?

Meni je od polovnjaka OK i pomenuti C4 Mk2, cena im je za nijansu jaca od Brava, HDI je svakako dobar izbor.

Bio sam u slicnoj situaciji, trenutno sam obustavio potragu :) (cak sam razmisljao i o novom, to mi je jedino neki primetniji pomak).

Sto kaze Igor, Stilu je vec pala cena i nema mnogo gde, a ovo sto gledas ce primetno brzo opadati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije C4 mnogo skup, a u boljim opremama bezobrazno dobro izgleda.

 

A i Totti reče da ga zanima zamena C4 za Stila 3v uz minimalnu doplatu :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, ne.

 Sto se tice Brava tu bih isao na 1.9 zbog pouzdanosti i odrzavanja, a i jevtiniji su modeli. problem je ko sto sam i rekao tesko je naci model napr. 2008 god. koji je presao oko 160kkm. i da je u odlicnom stanju...

Za Renault bih planirao downsizing od 2010.... :Dizbor je mnogo veci, potrosnja manja, dobra kasnija postprodaja itd...

Igore, pominjao sam megane 3, ne Lagunu.... :) I naopako da ulozim 2000eu u sredjivanje novog auta, davno sam ulozio u eskorta 4 1000eur, ne ponovilo se, pu, pu, pu.... Od tad samo sto novije....

 Totti, mislio sam na one najcesce od 110ks....

a sto se tice C4, iole sa boljom opremom cen a se penje daleko iznad 7000....

Bravo 2.0 nisam video vise od 2kom, ali dDelta bi bila dobra.... :D opet skupo

Cini mi se Da Megane 3 nudi najvise za ulozen novac, kao nekad stilo....

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minimalnu, minimalnu...

Prihvati mu potvrdu reciklažnog centra.

Focus je sasvim dobar izbor, a i Lagune imaš sa 1.5 dCi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Bože koliko kontradiktornosti. Na ta nova francuska govna bih zaboravio i uzeo Bravo 2.0 MJET. Pričao sam nedavno sa Ivanom, gazdom V&B servisa, i kaže da je taj 2.0 pouzdaniji od 1.9 MJET 16v, i da troši manje od njega, što sam već pročitao ovde na forumu. Inače, reče mi da je od tih novijih najpouzdaniji 1.6 MJET, u fazonu ako možeš da se navikneš na vozne karakteristike onda je to najbolji izbor.

P.S

Otkud ti da Astre 1.7 CDTI mnogo troše?

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja nigde rekao da je 1.6 mjt nepouzdan , nego da mi se ne dopada kakva je buka u autu sa tim motorom.... a2.0 mjt nije da trosi bas malo.

Ja ovde pricam o izboru neceg najboljeg sto se moze dobiti za ulozen novac kao sto je to nekada bio stilo, nema potrebe za iskljucivoscu.... :)

Moj stilo manje trosi na putu od astre 1.7/110 a mnogo bolje ide...

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 MJ samo da pazi na čuvenu gumicu kod pumpe za ulje / ako već nije napravila neku štetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sad prvi put cujem.

 Da hoce ove Delte malo da pojeftine pa da onda bar sa merakom trezim neki 2.0mjt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmedju 6 i 6,5 hiljada, ako pricamo o 2010+, TJ Stilo i doplata od 3000-3500. odprilike tako...

Imao sam ponudu da menjam za Brava 1,9\120/2008 motor kao moj, sa pedjenih 265000 i doplatu od 1900 eur., ali nisam hteo...

Pizdim na Italijane jer nemaju vise adekvatne zamene u c-segmentu, niti karavana....

Jedina stvar koje se bojim kod novijih kola je DPF, jer zimi recimo retko izlazim van grada,...

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nezgodna cifra u pm. Da imas nekih 8000e pa bi ti vec bilo mnogo lakse, + otezavajuca okolnost je sto radis i zamenu. Ja bih isto bravo 1,9 120ks gledao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...