Skorpion 27 Posted June 22, 2015 Focus ovaj zadnji sasvim OK.Jas licno vise sam za stari focus redizajn nego novi i tu bi dodao astra H. To moze da se nadze vo top stanje do max 7000eur. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted June 22, 2015 Hajde da budemo malo realni. Taj C4 1.6 hdi koji si video je 12 500 +pdv!Znaci plus 20% na tu cenu ili ti 15 000e.I to je neka ponuda "business line" za kompanije. Tako je Dante Hans, nemoj da mi smanjuješ vrednost auta Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted June 22, 2015 (edited) Cena je sa PDV-om....Znaci kupis i vozis.... Totti reci mi posto si dobar sa Balkanom, koliko spustaju cenu za cash u odnosu na onu izrazenu na sajtu?Sad tek vidim Sliku koju si postavio, mozda sam se zaj...., ali ne znam sto bi na auto stavili cenu bez PDVa , nece me mrzeti da odem da proverim... Edited June 22, 2015 by hansf Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted June 22, 2015 (edited) Teško je to reći, pošto su na njihovom placu vozila od 10 različitih ljudi. Cena bez PDV-a se stavlja kad je proizvod prvenstveno namenjen firmama. Edited June 22, 2015 by totti Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted June 22, 2015 Mislim na one sto uzimaju sa Aukcija.... Neko mi rece da kad se uzima preko kredita banka njima obracunava kamatu koju oni onda zaracunavaju tebi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted September 23, 2015 Malo malo pa razmisljam o prodaji Stila Mw. Zasto? Jednostavno mi se auto ne svidja. Nekako mi je dosadan za voznju, bucan je, trese u leru i ljulja u krivinama. E sad sve se to da srediti: drzac motora, amortizeri, 16-tice gume umesto postojecih 15-tice...Ali eto, mozda sve to po malo uticalo da ne budem odusevljen Stilom. Nakon neke potrage, zakljucio sam da ostajem pri Jtd-u, ali u kom pakovanju, jos ne znam. Za srce, Alfa 159, ali mi fali jos jedan dzep Ostaju jos dva auta u igri Alfa 156 sw 1.9 16v (2003-ce godiste) i Croma mislim da je 1.9 16v mjet 2007-mo. Za bilo koji od njih bi otisao moj Stilo plus nekih 500 e doplate, ali onda bi na "novim" autima morao da radim veliki servis, mozda gume, i ko zna sta jos mozda...Hladne glave, Croma je pametniji izbor, ali ako mi je do sada Stilo bio dosadan za voznju, Croma bi bila jos dosadnija Znaci ostaje Alfa 156 sw...malo me plase trapovi i klapna usisa na 16v masini, ali zato srce zaigra kod vidim Alfu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted September 23, 2015 156 definitivno.I ne moraš da juriš mjet, možeš i JTD. Nešto je jeftinije održavanje.E sada, dobra Alfa i košta.Ortakov burazer je uzeo JTD Facelift (2003. ili 2004.) odlično očuvanu sa urađenim servisima, od vlasnika.Platio je pre neki dan 4100 evra. Ja bih Chromu izbegao baš zbog toga što si rekao da ti se Stilo loše vozi. Chroma nije auto za jurnjavu Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted September 23, 2015 ja sam posle Stila sa 16'', panoramom, čipom, polu kožnim sedištima unutra kupio Idejku, znaci totalno kontra auto Za grad je extra, turiš ga gde god hoćeš, za zenu isto tako, pegla ga kao bajs da vozi.Jedino sam se zeznuo što nisam kupio benca jer je većinom gradska vožnja ali ok. Gepek je upitan, videćemo da li će izdržati bebca prvih godinu dana, ako bude tesno, C4 ili Lancia Delta je u opciji sa nekim krovnim koferom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted September 23, 2015 bucan je, trese u leru Vix, da ne razumes pogresno (posto se ne znamo licno, drugarski se zezamo) ali postao si sinonim za Stilo vibracije .Ja sam imao identican "problem" u mozganju i izboru, s tim sto sam, za razliku od tebe, i dan danas prezadovoljan Stilom (performanse, oprema, pouzdanost...). Ono sto je najbolje u celoj grupaciji su dizel motori, ali manjka izbor modela novijih godista, zbog poznate Fiatove politike za evropske modele. Nadam se samo da ce se na kraju pokazati kao ispravna, krenuli su polako da cupaju Alfu... 159 izgleda vrhunski, ali mi je odbojan ceo koncept deljenja platforme, menjaca i ostalog sa GM...Isto vazi i za Cromu (veca, teza) koja vec ne odgovara mom stilu voznje i nisam je uzimao u razmatranje. Na neke modele koji su koncepcijski stariji, bez obzira na poboljsavanja vremenom, se ne bih nikada vracao (156 je krenula da se radi 1997, 147 2000. godine..). Sto se tice tih klapni, one su samo na 16v i mozes da ih izbegnes kupovinom 8v motora. Kad podvucem crtu, ostaje Bravo, koji je za moj dozivljaj voznje (a i mehanicki 70%) prepakovan Stilo sa nesto kvalitetnijim enterijerom. Ne znam kakve su leseve od Stila ljudi vozili kad komentarisu da je Bravo neki primetan korak napred. Ja se uglavnom smorim kada pogledam ove po placevima. Da jurim njega, gledao bih neki restyle 2010+. Ili eventualno Delta, koja je vec druga prica i egzoticniji auto.Tako da nam je grupacija tanka, da jurim polovnjak verovatno bih menjao brand, a razmisljao sam i o novom, pisao sam ranije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 23, 2015 I cisto da znas, nemaji svi 16v motori klapnice u usisnoj grani, motori od 140ks nemaju, a od 150 imaju, tako da 156 jtd16v 140ks mozes slobodno da gledas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted September 23, 2015 Vala, kako nas cepaju po putevima (a i sa dazbinama), vise ni ovih tricavih 115 KS jos malo pa nemam gde da iskoristim . Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted September 23, 2015 Ja sam to shvatio sa svoja 92 konja Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted September 23, 2015 Croma mi je nekako smor vec i pri samom pogledu na auto. Ostaje 156-tica u igri. Bravo bih uzeo, ali eto merak mi da probam Alfu, a i za Bravo mi treba dodati vise para.Ne smeta mi sto je 156-tica koncepcijski starija, vozio sam Punta 1 iz1994-te, pa mi je bio ok auto P.s.sto se tice vibracija, da,znam da sam vas opasno smorio. Moracu opet da menjam taj nosac. Eto jbg meni te vibracije toliko smetaju da zamalo da resim da predjem na benzinca. (Vozio se neki dan u Meganu 2 1.6 16v benzinac, ma milina, nista se ne cuje, moz' zaspat')Mozda podjem Totti-jevim putem pa predjem na francuze:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted September 23, 2015 Ako si u BG, bani na skup da se upoznamo i pogledamo te vibracije, da provozas neki drugi Stilo i uporedis...Moderni dizelasi su reseni i tih muka, evo i Tottijev HDi je primer, em miran motor, em solidna izolacija.Mada ja licno volim kad motor zabrunda (ali bez vibracija ) i bukvalno osetis snagu i pouzdanost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted September 23, 2015 Kolega Vix, ne zelim da te ubedjujem jer ne znam detalje niti sta je presudno pri tvom odabiru kola. Ali, s obzirom da si u Stilu SW navikao na dovoljno prostora I veliki gepek, kao I na JTD, ne verujem da si spreman da ides na nizu klasu.Vidim da ti je Croma "smor",(stvar je licnog poimanja -lepota je u oku posmatraca ), ali ima sve sto je potrebno I vise od toga. I sto je najvaznije, nema vibracija kao na Stilu. Uz to, vecina je bogata opremom a sam auto je D segment sa svim prednostima koje to nosi. Pisao sam na vise tema o Cromi, ne zelim da se ponavljam ili budem dosadan ali ima sve preporuke za nekoga kome treba snazan, veliki, udoban I pouzdan auto sa dosta opreme. Restyling verzije, 8v/120ks sa nekom normalnom kilometrazom imaju od mene uvek Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted September 23, 2015 Čudno mi je da ti je Punto 1 bio dobar a Stilo ne valja, mislim da uz malo para pretreseš taj auto, središ šta ne valja da ne naletiš recimo na nekog leša od Alfe pa da ti se ne zgadi zivot jos vise posle... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 23, 2015 Goran me slatko nasmeja. Samo da dodam +1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted September 23, 2015 Moj izbor je 156sw. To je pravo uzivanje voziti,dozvoljava lepo da se sredi . Chipuje po potrebi i to onda nikako nije dosadan auto iako je karavan ( limuzinu ne bi uzimao,lepsi mi karavan ) . Trap ne znam zasto vas brine to sto ima duple viljuske ? Jos nesto ? Ako si do sad vozio stila koji ima 2 viljuske i placao si ih remontovane 60€ ( reparirana je bolja od nove ) za alfu ces dati 120€ i to je cela prica. Jel zbog toga odrzavanje alfe skupo ? Pa nece se trap menjati na 10000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted September 23, 2015 Znam ja da mog Stila treba malo protresti, ali nije mi do toga. Sto jednom neko na forumu rece (ne secam se tacno kad i gde), otprilike ovako: "hocu da mi se auto svidi, kad izadjem iz njega, da se jos jednom okrenem i da kazem - uh sto je dobar!" . To moze Alfa. Ili cu psovati i nju i dan kada bi je kupio. Ali, ako nadjem solidan primerak, mozda prodjem bez psovki Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted September 23, 2015 Moj ..hm... prijatelj vozio Alfu i jako simpaticno definisao to iskustvo. Kaze - to ti je kao kad setas sponzorusu. Opaka riba, vrhunske performanse, luda "voznja", poslusna na putu, ljudi se okrecu za vama, al trosi ko sam djavo! Pri tome je mislio samo na redovno odrzavanje i gorivo, kada je vec pocela da se kvari nije hteo da trpi harac i prodao je. Pa ti sad vidi. Al ima i ono - jednom se zivi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 23, 2015 Ne smeta mi sto je 156-tica koncepcijski starija, vozio sam Punta 1 iz1994-te, pa mi je bio ok auto Malo više je starija koncepcijski. Sa stranog foruma 145/146/155/147/156/GT/Tipo/Tempra/Coupe/GTV/Spider/Dedra/Delta2 all share the same basic floorplan design, but I think only the earlier ones (ie 155/Tipo/Tempra/Dedra) would be similar enough to be interchangeable.Da je lepša jeste. Da je manja i to stoji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted September 23, 2015 Manjak para i visak vremena na forumu pokrecu rat na tastaturi Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted September 23, 2015 Vise manjak para Nego, da se ovo ne pretvori u za-i-protiv Alfe, ili Sponzorusa vs. Debeljuskasta domacica... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted September 23, 2015 Pa gledaj, za stila i 500e doplate odmah zaboravi Cromu, a Alfu vec mozes da ganjas. Skroz drugi auto i neopisivo bolji u voznji , a vec o tome da li je lepsi kao auto, to je do coveka. Meni licno jeste.Alfa jtd ne trazi nikakvo dodatno ulaganje u odnosu na stilo, cak su joj i drzaci drugacije reseni Trap jeste nezniji u odnosu na stila, ali to se pretrese i uzivas u voznji posle Jedino je tesko naci dobar primerak, jer je star auto jbg. Benzinci su vec druga ( skuplja) prica Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted September 23, 2015 Ja nikada ne bih menjao Stila za 156.Jeste 156 neuporedivo bolji auto, ali doplatiš 500e i opet sređuješ, upoznaješ se sa kolima, radiš servise, kupuješ gume,.. i na kraju si dobio auto iste starosti, sa verovanto istom kilometražom (ili većom) i dao 1500e na taj dodatni luskuz, a nisam baš ubeđen da to toliko vredi.Lepo reče neko da ako se gleda auto treba gledati makar 5 godina mlađi.Pojačaš lepo muziku i za koju godinu pređeš na Deltu ili 159 sw pa da kažeš da si napravio veliku promenu. @Ivan a zašto ne Gilulietta? Quote Share this post Link to post Share on other sites