Jump to content
FAS Euroauto Goran
genca

Fiat Stilo - otkazala kazaljka za temp. motora / luduje kazaljka

Recommended Posts

Zdravo, ima li neko iskustva sa sledećim problemom:

Ponedeljak: Lokalna međugradska vožnja, pri usponu, milim iza kamiona, puna linija, topao dan, auto opterećen, Stilo 1.6 2004.g  odjednom zatraza i prijavi sijaset različitih grešaka: Air bag failure, ABS failure, EBD failure, High coolant temperature, izbaci ključ, check engine, stop engine itd. Ne gasi se, ide i dalje, stanem sa strane, ugasim-upalim 3-4 puta, svaki put ključ i check engine. Nastavim, pređem Venac na Fruškoj i stignem u NS - svetli ključ i check engine - sve vreme, ali ništa se ne odražava na vožnju. Posle 1h, auto se malo ohladio, upalim, check ok, ništa dodatno ne svetli. 

 

Utorak: Odem u ovlašćeni servis u NS, dijagnostika, nekoliko grešaka obriše, sumnja na "mikroprocesor"/kompjuter/ECU .. vozi pa ako greške učestaju dođi ostavi auto da probaju da voze da se njima desi u vožnji da prijavi grešku da budu 100% sigurni da je komp. u pitanju.

 

Sreda: krenem na pumpu sa parkinga, vozim na rezervi, posle par km,  još nije postigao radnu temperaturu, odjednom zatrza, ne gasi se, javlja HIGH COOLANT TEMPERATURE, kazaljka temperature motora luduje, ode skroz na crveno, vrati se i to 2-3 puta u roku od 15-tak sekundi, check engine, i dalje vozim ne gasi se, radi normalno, stajem na OMV, gasim, sipam gorivo, palim, javlja LOOSE CONECTION i žuti katanac sa ključem ili trouglom, check engine, vozim, krećem ka ovlašćenom servisu u NS, stajem, gasim, posle dajemo kontakt - check ok! Ostavljam auto ..

 

Četrvtak: vozili ga, ništa ne javlja, sve ok.

 

Petak (danas): vozili ga, javio im u toku vožnje ABS Failure, sumnja na centralu/senzor/žicu ABS-a .. isključili centralu ABS-a .. prijavio grešku u vožnji HIGH COOLANT TEMPERATURE i kazaljka temp. motora luduje .. I dalje sumnja 95% da je komp. Uskoro (10-15dana) im stiže neki novi update software-a i neki instrument (osciloscop?) pa će tek sa tim moći preciznije da utvrde do čega je/ da li je komp. Skoro su sigurni da povremeno dolazi do prekida komunikacije između mikroprocesora (i to baš na toj liniji ka intrument tabli & ABS & šta znam šta još .. Sutra idem po auto.

 

Razmišljam da li da čekam 10-15dana, ili da ga odvezem kod renomiranog električara da pretražuje instalacije & senzore & "automate" - to je moguće tek u utorak ... ili da c-sale-ns otvori ECU i vidi da li je za repariranje .. Svaki savet/sugestija dobrodošao. Početkom jula rađena je zamena seta kvačila i zamena 2 prednja silen bloka (desna viljuška?) .. one dve gume .. zaboravio sam da li idu 2 na jednu viljušku ili jedna na levu jedna na desnu .. Prednje pločice pred zamenom .. Poz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cini se da od svih pznatih simptoma koji ukazuju na ECU imas sve. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

isti problem imao,nakon voznje od 10 min pojavi se grewska high cooln temp,tek kad se ohladi opet radi.izpocetka pomalo kasnije pri svakom paljenju.pogledaj postove moje u ovoj temi imas sve.savjet pazi kome dajes ecu na popravak,ak ces popravljat.ja sam na kraju uzeo nov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subota: Preuzeo auto od ovl. servisa ..  ostaje velika verovatnoca da je u pitanju motorni kompjuter/mikroprocesor .. Koliko shvatam, postoji vise mikroprocesora .. sta ako repariram motorni kompjuiter/mikroprocesor, nastave se greske ..  izgleda da postoji i mikroprocesor/kontroler  levo dole od volana, tamo gde uključuju "dijagnostiku"/lap top, gde su i osiguraci .. i ne znam gde jos sve (modul abs-a nije, mislim da su čačkali i nešto oko volana/brave i da su isključili i tu mogućnost) .. kako utvrditi koji od procesora gubi komunikaciju sa glavnim/ostalim procesorima .. koji od njih je problematičan .. Vozio ga danas po gradu, ništa ne prijavljuje, nema grešaka, ni problema , check ok .. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje misljenje je da krenes od premestanja ECU-a jer to koristi u svakom slucaju, pa onda krenes dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isključi sve mogućnosti tako što ćeš pregledati sve kontakte i očistiti. Posebno D4. Ima tema o tome.

Za reparaciju, moja iskrena preporuka je kod čika crnog saleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo , pošto sam skoro promenio motorni komp , skoro sam tu i doktoriro (mislim teoriski dok nisam sredio) , proveri masu za komp ispod volana i motorni , motorni komp izmesti sa strane , proveri masu do motora , proveri napon akumulatora i koliko je punjenje .

Pogledaj i kontakte ispod oba kompa ima ih ...

Pa javi kako je i šta je 

Nov motorni ECU kupio za 350 evra, teško se može naći polovni motorni i bodi komp  od 200-250 evra , tereba ti i ključ ili čip iz ključa da bi ti radio , itd itd ...

Moj ECU bio??? na dva mesta na popravku ali ništa , treći mi tražili 150 evra za popravku , tako da sam se odlučio za nov.

Sve ovo je Stilo 1.6 -2001

Pozdrav ...

Edited by xxx999

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas upalim, check ok, ubacim rikverc, javi gresku `Rr Indicator` sa zvucnim signalom, ne izbaci check engine, ni kljuc, radi normalno .. sledece paljenje, check ok, nista ne javlja .. Izgleda da svaki drugi dan javi drugaciju gresku .. Sutra idem kod elektricara po preporuci koji je opremljeniji sa shemama instalacija pa ce pogledati, potraziti .. Ako ne nadje nista najverovatnije reparacija motornog komp-a ..

Znaci, mokroprocesor/komp. dole levo od volana, kod kutije sa osiguracima je `bodi komp`? Šta ako je taj posredi ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne dole levo od volana, nego u motornom prostoru, tu se nalazi komp. Imaš slike na temi.

To dole levo od volana je samo jedna od tabli sa osiguračima i relejima, i tu je OBD priključak (priključak za dijagnostiku). :thumbup:

Ako je komp u problemu, reparacija ili nov. Još jednom, pročitaj celu temu na kojoj smo, biće ti jasnije. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam, vidi se ispod poklopca motora .. buni me gubitak komunikacije između mikroprocesora .. Zapravo, da li mikroprocesor na motornom komp.-u gubi komunikaciju sa nekim drugim mikroprocesorom  na nekom drugom mestu .. ili  je reč o prekidu komunikacije samog (i jedinog?) mikroprocesora na motornom komp-u sa nekim/ostalim .. kontrolerima .. itd. Uostalom to je za elektroničare ..

 

Uzgred, upravo sam primetio da MATICA gornje najdeblje crvene žice na razvodu PLUSA akumulatora čiji drugi kraj ide do kutije sa osiguračima (kod akumulatora) stoji skroz labavo!

Pritegao sam je. Klema Plusa je bila i ostala ok.

Na poklopcu akumulatora sa donje strane ima šema sa simbolima osigurača. F01 je npr. od ABS-a .. ABS Failure grešku mi je javljao.

Da li među tim osiguračima ima i onih koji bi mogli biti odgovorni za greške: Mikroprocesor motornog računara (ta greška je bila MEMORISANA, NE PRISUTNA, pa izbrisana u ovlašćenom servisu); High coolant temperature, ludovanje kazaljke temp. rash. tečnosti, Air-bag failulre, Loose Conection, Rr indikator .. ?

Zapravo, da li je labav kontakt te "DEBELE CRVENE ŽICE" na plusu akumulatora mogao biti uzrok .. svega do sada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko ti ne moze sa sigurnoscu reci, ali svaki labavi kontakt nije dobar i moze velike probleme da pravi a i da napravi trajno, tako da, moje licno misljenje je da je moguce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon dijagnostike kod auto-električara: 4 greške: jedna je od ABS-a, jedna od body comp-a .. sve su se javile verovatno pre nego sam pritegao tu "fat red wire" .. Njegovo mišljenje je da je motorni komp. počeo da brljavi i da treba uraditi kuglovanje/reballing štampane ploče procesora (reparacija ili polovan ili nov) .. Tako da ide na reparaciju kod c.saleta-ns i verovatno izmeštanje repariranog. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...buni me gubitak komunikacije između mikroprocesora .. Zapravo, da li mikroprocesor na motornom komp.-u gubi komunikaciju sa nekim drugim mikroprocesorom  na nekom drugom mestu .. ili  je reč o prekidu komunikacije samog (i jedinog?) mikroprocesora na motornom komp-u sa nekim/ostalim .. kontrolerima .. itd.

 

Pridaješ previše važnosti konkretnoj formulaciji (izboru reči) koju je izbacila dijagnostika za konkretan kod greške. U pitanju je samo prevod originala gde nisu hteli da napišu ECU failure, nego su nakitili sa tim ''gubitak komunikacije mikroprocesora...''

Na poklopcu akumulatora sa donje strane ima šema sa simbolima osigurača. F01 je npr. od ABS-a .. ABS Failure grešku mi je javljao.

Da li među tim osiguračima ima i onih koji bi mogli biti odgovorni za greške: Mikroprocesor motornog računara (ta greška je bila MEMORISANA, NE PRISUTNA, pa izbrisana u ovlašćenom servisu); High coolant temperature, ludovanje kazaljke temp. rash. tečnosti, Air-bag failulre, Loose Conection, Rr indikator .. ?

 

Baš to što luduje, tj. izbacuje greške bez reda, smisla (od kočnica do temperature vode u hladnjaku), je pokazatelj da ECU ne zna više šta radi...a, ne zna jer mu se mešaju signali, kontakti, gube se...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi! Pomagajte,vec mesec dana sam bez auta. ECU je bio problem dok ga nisam premestio,i bar godinu dana radio je profi. Onda je pocelo ABS ASR u voznji da mi izbacuje ali nije gasio,znaci ajde OK. Posle par dana,kad dam kontakt izbaci mi katanac, Loose connection, ABS, ASR, i tako dok mu ne dune i dozvoli da upalim. Kad upalim nema frke,ide, ne staje,izbaci ASR ABS al zanemarljivo. Znaci samo pri startovanju auta,nebitno dal je ugrejan ili nije, i nekad ima katanac nekad ne. ECU je bio na reparaciji i opet isto. Kazu kao treba reprogramirati pa je majstor opet slao ECU i + kljuc i kazu da nisu uspeli. Bacio sam 150e i nista. Kaze majstor vratice pare  ili da dodam jos 100e i dobijem drugi komp iz Sapca ali mozda za nedelju dana (ECU od stila iz 2001).

 

Sad me jako interesuje da li mogu da stavim ECU od novijeg Stila npr iz 2004, 2005 iako je moj Stilac 2002.godiste?

 

Unapred se svima zahvaljujem i pozdravljam sve Fijatiste!!!

 

Pozz! Samo da javim da je problem resen (bar se nadam). Tacnije crni sale odradio reparaciju i sve ok. Pre toga sam uzeo drugu klapnu koja mi je zadala muke (neznajuci da je u njoj problem) i na savet crnog vratio onu moju staru i evo 2 dana NO PROBLEMO. Videcemo dokle ce da traje  :smoke:   Stilac leti kao pre,  :police:  :police:  :police:  ostaju u magli  :lol:

Hvala svima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitam ovde dosta postova oko ECU-a i njegove relokacije.
Ja imam drugi problem. Ne mogu da nađem ECU :)
Gledao sam svuda po motoru ali nigde ne mogu da nađem ona dva konektora.
Treba mi vaša pomoć.
Na motoru nije
Na kućištu akumulatora takođe nije.

U pitanju je Stilo 1.9 JTD 59KW sa 5 vrata.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uslikaj ispod haube pa ce ti neko pokazati...A trebao bi da sti stoji odma do posude za tecnost koja je za stakla skroz levo,ali neka me neko ispravi ako gresim

Edited by SrdjanNS86

Share this post


Link to post
Share on other sites

A evo i slika motornog prostora i izmestenog kompa koje sam obecao.Sam odradio ponosio se sobom  :thumbsup:.

Hteo sam da ga postavim direktno na kuciste akumulatora ali mi se nije svidjala zategnutost kablova.

 

Uglavnom procedura je bila......

 

skidanje poklopca motora,

 

raskacivanje skidanje ecu,

 

skidanje aluminijumskog nosaca ecu,(malo je zeznuto zbog mesta srafova za odvrtanje ali pravi alat i nema problema nije tesko) 

 

secenja i brusenja nosaca da bi legao kako treba

 

(treba iseci i zbrusiti poledjinu aluminijumskog nosaca da bi lezao ravno,inace seku se samo rebra koja strce i sluze za kacanje na blok motora)

 

ja sam napravio nosac od nekog cvrstog metalnog dela koji mi je bio pogodan za to slucajno ga nadjem kod drugara ali verujem da moze i nesto drugo,

 

skidanje poklopca akumulatora i samog akumulatora,

 

odredjivanje i busenje rupa na improvizovanom nosacu ,

 

na kraju srafljenje ecu sa nosacem na napravljeni nosac i postavka na kuciste

 

ostalo je vracanje svega na svoje mesto   :whistle:

 

Inace nema bojazni za raskacivanje ecu sa dzekova a i akumulatora.Kada se ponovo sve prikaci samo se resetuju podesavanja ali to se lako resava to svi znate.Nije bilo problema tipa kod za cd ili nesto jos gore..

 

Zao mi je sto ne slika postupak nisam pomislio na to ali nadam se da sam ok objasnio.Uglavnom nije tesko naravno ko  sme i zeli da se igra.Naravno korist je resavanje problema lose postavke ecu, njegovog pregrevanja I crkavanja.Ja sam saznao za to preko foruma i odmah to uradio cim sam kupio auto posto je sve savrseno radilo a zeleo sam da tako i ostane.Tako da ko dosada nije to uradio resavaj te!!!

 

 

20141103_162228.jpg  20141103_162251.jpg
 
20141103_162259.jpg  20141103_162311.jpg
Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene isto uradjeno.
Inace cpu "Central Processing Unit " oznacava procesor u racunaru a ECU "Engine Control Unit" motorni racunar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...