Jump to content
FAS Goran

swifty_kg

Members
  • Content Count

    597
  • Joined

  • Last visited

About swifty_kg

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kragujevac

Previous Fields

  • Garage
    Opel Astra H 1.7 Cosmo (ex Fiat Stilo 1.6 16v, Fiat Bravo 1.2 16v)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 🤷‍♂️ Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Skoro sam čitao jedan članak baš u vezi zagadjenja koje izaziva brodski transport i koliko javnost ignoriše tu činjeci, tj. pre će biti da se činjenica krije od javnosti. Taj vid transporta je i najjeftiniji pa eto...
  3. U Nemačkoj su u nekim gradovima zabranjene i kosilice, motorne testere, trimeri i slično. Samo ako su na struju ili baterije onda može.
  4. Godinu dana druženja bez većih problema. Zamenjen stabilizator i diodni most na alternatoru. Osim toga, samo sipaj i vozi. Generalno sam zadovoljan autom osim što me vuče da predjem na Alfu 159. Taj auto odavno želim. Sent from my iPad using Tapatalk
  5. Naravno, svi ti podaci se vuku sa različitih senzora ali to ne znači da je dovoljno da se samo nakači ekran. Tačno je i za masivnu proizvodnju ali za ovakvu primenu se koristi dosta skupih komponenti. E sad, postoje dva načina: Jedan je da je instrument tabla samo ekran + kuciste, a da se cela elektronika nalazi u okviru nekog od kompjutera. Drugi je da je instrument tabla kompletan uredjaj - displej sa elektronikom u kucistu i da ta elektronika manipulise sa podacima sa senzora. Ja ti ovo pišem kao neko ko radi u automobilskoj industriji, a izmedju ostalog, kompanija u kojoj radim pravi elektroniku za automobilsku industriju. Doduše, ne radimo ovako sofisticiranu elektroniku za automobile već uglavnom elektroniku za svetlosne grupe. Inače, pojedine el. kokponente mogu da kostaju i par desetina eura... Mobilni telefoni, tj. cela ta industrija trenutno pravi ogromne probleme automobilskoj industriji jer crpe nenormalne količine komponenti. Većina renomiranih proizvodjaca ima pune kapacitete. Mogu ja o ovome do ujutru.
  6. Grešiš. Sve što se koristi u automobilskoj industriji podleze posebnim standardima i zahtevima. Ovo svakako nisu ekrani koji se npr. ugradjuju u tablete i slične uredjaje jer moraju biti proizvedeni po dosta strožijim zahtevima. Takodje moraju da izdrze brojna ekstremna testiranja. Instrument tablu ne čini samo ekran već veoma kompleksna i skupa elektronika.
  7. Varijanta sa ekranom ne može nikako biti jeftinija od klasične varijante sa kazaljkama.
  8. Odicna! Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Kakva mašina, prelep auto! Pozdrav za kolegu "Opelaša".
  10. Hvala! Iskreno, ništa od Fijatove flote mi nije odgovaralo osim novog Tipa koji je bio izvan budzeta, a ne zelim toliki kredit na ledjima. Malo je falilo da padne Alfa 156 SW ali eto... Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Ćao svima, Odavno nisam ništa pisao pa rekoh da predstavim svoju "novu" mašinu. Naime, nakon Stila, malo sam prešao na Opelov program. Prvo Astra G, a sada, nakon godinu dana, Astra H. Razlog zašto pišem ovde jeste zato što je ovaj forum definitivno za klasu iznad ostalih. Auto je kraj 2006. godine, 1.7cdti sa 101ks. Poseduje Cosmo opremu koja uključuje polu-kožu, automatsku digitalnu klimu, komande na volanu, stilizovane lajsne, metalne lajsne sa natpisom na pragovima, ukrasne detalje na krovu, hromirane lajsne, Sportski režim, zatamnjena stakla, itd. Nedostaje tempomat ali potrebno je samo da zamenim ručicu, što planiram da uradim. Felne su 17", atraktivno izgleda i to je to otprilike. Ko za inat, nemam nijednu sliku enterijera osim ove po mraku ali biće i toga.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...