simonen 81 Posted June 21, 2014 Ovo nije problem ECU-a koji muci mnoge vlasnike Stila.A bogami nece ga ovako ni popraviti.....definitivno se mora prekuglovati da bi radio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted June 23, 2014 Može T9 umesto T1,provereno.Ako si u situaciji trazi T9 nešto je kvalitetniji nego T1. Posto mi je ecu izmesten na kuciste akumulatora (tako sam uzeo auto), prethodni vlasnik kaze da ga je zamenio novim pre 1,5 god jer je stari brljavio, ovaj je za sada OK. Kako da prepoznam koji ecu imam (T9 ili T1), pitam cisto informativno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted June 23, 2014 Trebalo bi da imaš nalepnicu sa strane gde se priključuju konektori. Tu ćeš videti da piše model i na kraju oznake T9 ili T1. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted June 23, 2014 Ovako izgleda... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone88senta 0 Posted June 23, 2014 Hvala jos jednom svima. E sad nasao sam komp T9 ali opet vecina mi kaze da ne moze tek tako da se stavi i da radi. Pa koja je procedura??? Mogu da uzmem samo komp a mogu i sa kljucevima body il sta vec (mala razlika u ceni). Voleo bi sa nekim da popricam o ovome jer auto jos uvek nemam,jos + registracija uskoro istice Kad stavim T9 umesto T1, sta dalje??? Da li ce normalno primati gas itd.... Pozz svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 23, 2014 Bolje uzmi i ključeve i sve ostalo ako je mala razlika u ceni jer drugi ECU mora da se reprogramira/prilagodi ostatku tvog auta. Ovako sa ključevima samo prepakuješ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone88senta 0 Posted June 23, 2014 Hvala..to mi sad kaze i crni sale - boss Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted June 23, 2014 Imas varijantu "nulovanja" tj brisanja koda iz ECU-a.Kosta 20-tak eura.Onda mozes koristiti i svoj kljuc,cim prvi put das kontakt kod sa kluca se automatski upise u ECU i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted June 23, 2014 Ovako izgleda... Kod mene pise T1, znaci lose mi se pise....mada za sada sluzi pez problema, pu, pu, pu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted June 23, 2014 Hvala jos jednom svima. E sad nasao sam komp T9 ali opet vecina mi kaze da ne moze tek tako da se stavi i da radi. Pa koja je procedura??? Mogu da uzmem samo komp a mogu i sa kljucevima body il sta vec (mala razlika u ceni). Voleo bi sa nekim da popricam o ovome jer auto jos uvek nemam,jos + registracija uskoro istice Kad stavim T9 umesto T1, sta dalje??? Da li ce normalno primati gas itd.... Pozz svima Samo ako uzmes tako sve u kompletu onda ti trebaju i brave, tj brava gepeka, brava vrata, cep rezervoara, i kontakt brava koji verovatno dobijas uz kljuc, bodi i motorni. Pa dok to sve pomenjas, saberi da li ti je jeftinije da taj novi reprogramiras da radi sa tvojim kljucem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone88senta 0 Posted June 23, 2014 simonen - to mi se vise svidja. A svidja mi se i ta tvoja slika..Nacionalna klasa nema ECU pa nema ni frke,kresnes i teras kuvalja - da,o tome nisam razmisljao zagitujem brave,skinem kvake i sve na dugme Pa moj Stilac ce istrunuti kod majstora..trenutno vecu vrednost ima citava muzika itd u njemu nego sam auto.Zapalicu ga Quote Share this post Link to post Share on other sites
f2tality 1 Posted June 24, 2014 A sta ako se ne poklapa paket opreme od drugog bodija sa tvojom opremom na autu? , npr. tvoj auto ima fabricko daljinsko otkljucavanje a taj bodi je od auta koji nema daljnsko, ili klima, panorama. Lepo uzmi samo ecu, odnesi da ga ociste, stavi na auto upali auto i to je to Odradi kalibraciju klapne jer si menjao ecu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted June 24, 2014 Zar ne bi trebalo da se to reši proxy alignment-om? ECU i body verovatno mogu da preko can linije pokupe sve neophodne informacije, to je bar neko moje razmisljanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
f2tality 1 Posted June 24, 2014 Mislim da bodi fizicki nema elektronske komponente u sebi za neki deo od paketa opreme ako uopste nema tu opremu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted June 25, 2014 Naravno da ima, ako tvoj ima panoramu i digitalnu klimu a donator nije imao to onda nece ni tebi funkcionisati, verovatno da neki i imaju ako su u visljoj opremi pa je ostavljeno prostora za nadogradnju, ali tipa iz neke osnovne opreme mozes da ocekujes da neke stvari ne bi radile. Zato trazis bodi po njegovom broju koji stoji na nalepnici i u eperu proveris koje su mu zamene da bi lakse nasao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
frke87 0 Posted June 26, 2014 gdje mogu nabavit nov ecu motora 1.616v 2003 IAW5NFT1 55181521.KOJA JE CIJENA.AL SAMO NEKO POUZDAN.I KAK SE NAVIKAVA KAD SE KUPI NOV ECU NA SVOJE VOZILO Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone88senta 0 Posted June 30, 2014 Ja sam naleteo na nov komp na kupujempr.,ima u subotici za oko 500e. Kaze lik nov nov znaci 2013 ili 2014 nisam puno pitao jer mi je bilo puno 500 jevreja. Navikava se na dijagnostici...Stavio drugi komp (znaci 3x 5000-6000 obrtaja itd..nastelovano sve...bla bla) radi sve ok par sati voznje kad odjednom ne prima gas. Digo obrtaj sa 800 na 1200 i kad stisnem papucicu tek tek mrdne. Par puta upalim ugasim kad sve ok. Posle nekog vremena opet. Na dijagnostici kaze gresku sa klapnom P1220. I evo sad ostao na tome, u drugoj na leru i na parking. Jel imao neko nesto slicno??? Sta dalje?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted June 30, 2014 Pa lici na... Quote Share this post Link to post Share on other sites
frke87 0 Posted June 30, 2014 jel to sa novim ecu te yeyalo ili....jesil uyeo taj novi ya 500eura ili sta si Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted June 30, 2014 to mora da su ovi neki novi kinezi Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone88senta 0 Posted June 30, 2014 Jok,polovan repariran. Kao mozda je do klapne.. Videcemo jos,vazno da je danas registrovan da sam bio pametan, mogao sam kupiti vec dve zastave 10 i da me nema na forumu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
f2tality 1 Posted July 1, 2014 gdje mogu nabavit nov ecu motora 1.616v 2003 IAW5NFT1 55181521.KOJA JE CIJENA.AL SAMO NEKO POUZDAN.I KAK SE NAVIKAVA KAD SE KUPI NOV ECU NA SVOJE VOZILOJa sam naleteo na nov komp na kupujempr.,ima u subotici za oko 500e. Kaze lik nov nov znaci 2013 ili 2014 nisam puno pitao jer mi je bilo puno 500 jevreja. Navikava se na dijagnostici...Stavio drugi komp (znaci 3x 5000-6000 obrtaja itd..nastelovano sve...bla bla) radi sve ok par sati voznje kad odjednom ne prima gas. Digo obrtaj sa 800 na 1200 i kad stisnem papucicu tek tek mrdne. Par puta upalim ugasim kad sve ok. Posle nekog vremena opet. Na dijagnostici kaze gresku sa klapnom P1220. I evo sad ostao na tome, u drugoj na leru i na parking. Jel imao neko nesto slicno??? Sta dalje?? http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37445-stilo-12-16-engine-failure/?p=927420 Quote Share this post Link to post Share on other sites
frke87 0 Posted July 1, 2014 ja vec 20 dana se zajebajem oko ecu,pocelo zajebavat auto skace temp,pa gasi se neprima gas i takve gluposti,ja majstoru elekticaru kaze moze bit da je do ecu,kod njih zna zajebavat,ajd reko super,uzet cu drugi.posalje me on fiatovom servisu ja tam,kad i on kaze 99%da je do ecu.ajd reko dobro uzet cu drugi.kad on meni etnov je 700 eura i dam svoj jos u racun,mal nisam zaplako ha.ili da nadem polovan koji pase pa jos dekodiram za 50 eura.ajd reko polovan cu nac.trazim ja polovan nema nigdje,nema sanse,i naso 2 komada hoce po 200 eura za polovan,nisu normalni.skup nov skup polovan,i ja nadem momka koji popravlja,odnesem njemu kaze 150 eura ak popravi ak nepopravi dam za ruke 75.i ajd dobro,nema mi druge.i odnese on popravi donese mi auto upali sve normalno i radi 10 min i gotovo nece nikako vise upalit,ja pobudalio.i ja njemu 75 eura.opet drugom majstoru da pregleda da nije sta drugo,pregleda on citav dan kaze sve uredu i da on nije ispravan.i na kraju nema druge moram nov narucit.narucio treba mi danas ili sutra donjet pa nadam se da ce sad sve bit uredu.TROSKOVI DO SAD.... 1. majstor/10 eura 2. majstor dijagnostika 15 eura 3. popravka 1 put i pregled 10 eura 4. popravka 75 eura 5. pregled kompletnog auta opet 25 eura 6. NOV ECU narucio 500 eura plus dostava 50 i nastavlja se nadam se da cu sa novim vise rijesit to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted July 1, 2014 auu druze pa tako sam ti mogao i ja popravljati ecu i ako nemam pojma oko toga i da ti kazem ako uspem daces 150e a ako ne uspem 75e,to te taj zaebo ne bi trebao nista da mu platis ako ga nije popravio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
frke87 0 Posted July 1, 2014 jbg sad sam i ja pametniji,ajd reko jeftinije da prodem,et moje iskoustvo,samo nov i nezajebavat se Quote Share this post Link to post Share on other sites