Jump to content
FAS Goran
genca

Fiat Stilo - otkazala kazaljka za temp. motora / luduje kazaljka

Recommended Posts

Ovo nije  problem ECU-a koji muci mnoge vlasnike Stila.A bogami nece ga ovako ni popraviti.....definitivno se mora prekuglovati da bi radio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može T9 umesto T1,provereno.Ako si u situaciji trazi T9 nešto je kvalitetniji nego T1.

 

 

Posto mi je ecu izmesten na kuciste akumulatora (tako sam uzeo auto), prethodni vlasnik kaze da ga je zamenio novim pre 1,5 god jer je stari brljavio, ovaj je za sada OK.

 

Kako da prepoznam koji ecu imam (T9 ili T1), pitam cisto informativno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi da imaš nalepnicu sa strane gde se priključuju konektori. Tu ćeš videti da piše model i na kraju oznake T9 ili T1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala jos jednom svima. E sad nasao sam komp T9 ali opet vecina mi kaze da ne moze tek tako da se stavi i da radi. Pa koja je procedura??? Mogu da uzmem samo komp a mogu i sa kljucevima body il sta vec (mala razlika  u ceni). Voleo bi sa nekim da popricam o ovome jer auto jos uvek nemam,jos + registracija uskoro istice :(  

Kad stavim T9 umesto T1, sta dalje??? Da li ce normalno primati gas itd.... 

Pozz svima 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje uzmi i ključeve i sve ostalo ako je mala razlika u ceni jer drugi ECU mora da se reprogramira/prilagodi ostatku tvog auta.

Ovako sa ključevima samo prepakuješ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas varijantu "nulovanja" tj brisanja koda iz ECU-a.Kosta 20-tak eura.Onda mozes koristiti i svoj kljuc,cim prvi put das kontakt kod sa kluca se automatski upise u ECU i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako izgleda...

 

5nft1uzy.jpg

 

Kod mene pise T1, znaci lose mi se pise....mada za sada sluzi pez problema, pu, pu, pu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala jos jednom svima. E sad nasao sam komp T9 ali opet vecina mi kaze da ne moze tek tako da se stavi i da radi. Pa koja je procedura??? Mogu da uzmem samo komp a mogu i sa kljucevima body il sta vec (mala razlika  u ceni). Voleo bi sa nekim da popricam o ovome jer auto jos uvek nemam,jos + registracija uskoro istice :(

Kad stavim T9 umesto T1, sta dalje??? Da li ce normalno primati gas itd.... 

Pozz svima 

Samo ako uzmes tako sve u kompletu onda ti trebaju i brave, tj brava gepeka, brava vrata, cep rezervoara, i kontakt brava koji verovatno dobijas uz kljuc, bodi i motorni. Pa dok to sve pomenjas, saberi da li ti je jeftinije da taj novi reprogramiras da radi sa tvojim kljucem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

simonen - to mi se vise svidja. A svidja mi se i ta tvoja slika..Nacionalna klasa nema ECU pa nema ni frke,kresnes i teras :) 

kuvalja - da,o tome nisam razmisljao  :(  zagitujem brave,skinem kvake i sve na dugme    :D  

 Pa moj Stilac ce istrunuti kod majstora..trenutno vecu vrednost ima citava muzika itd u njemu nego sam auto.

Zapalicu ga  :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta ako se ne poklapa paket opreme od drugog bodija sa tvojom opremom na autu? , npr. tvoj auto ima fabricko daljinsko otkljucavanje a taj bodi je od auta koji nema daljnsko, ili klima, panorama. Lepo uzmi samo ecu, odnesi da ga ociste, stavi na auto upali auto i to je to  Odradi kalibraciju klapne jer si menjao ecu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar ne bi trebalo da se to reši proxy alignment-om? ECU i body verovatno mogu da preko can linije pokupe sve neophodne informacije, to je bar neko moje razmisljanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da bodi fizicki nema elektronske komponente u sebi za neki deo od paketa opreme ako uopste nema tu opremu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da ima, ako tvoj ima panoramu i digitalnu klimu a donator nije imao to onda nece ni tebi funkcionisati, verovatno da neki i imaju ako su u visljoj opremi pa je ostavljeno prostora za nadogradnju, ali tipa iz neke osnovne opreme mozes da ocekujes da neke stvari ne bi radile. Zato trazis bodi po njegovom broju koji stoji na nalepnici i u eperu proveris koje su mu zamene da bi lakse nasao.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdje mogu nabavit nov ecu motora 1.616v 2003  IAW5NFT1    55181521.KOJA JE CIJENA.AL SAMO NEKO POUZDAN.I KAK SE NAVIKAVA KAD SE KUPI NOV ECU NA SVOJE VOZILO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam naleteo na nov komp na kupujempr.,ima u subotici za oko 500e. Kaze lik nov nov znaci 2013 ili 2014 nisam puno pitao jer mi je bilo puno 500 jevreja. Navikava se na dijagnostici...


Stavio drugi komp (znaci 3x 5000-6000 obrtaja itd..nastelovano sve...bla bla) radi sve ok par sati voznje kad odjednom ne prima gas. Digo obrtaj sa 800 na 1200 i kad stisnem papucicu tek tek mrdne. Par puta upalim ugasim kad sve ok. Posle nekog vremena opet. Na dijagnostici kaze gresku sa klapnom P1220. I evo sad ostao na tome, u drugoj na leru i na parking. Jel imao neko nesto slicno??? Sta dalje??   :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok,polovan repariran. Kao mozda je do klapne.. Videcemo jos,vazno da je danas registrovan :p


da sam bio pametan, mogao sam kupiti vec dve zastave 10 i da me nema na forumu...  :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

gdje mogu nabavit nov ecu motora 1.616v 2003  IAW5NFT1    55181521.KOJA JE CIJENA.AL SAMO NEKO POUZDAN.I KAK SE NAVIKAVA KAD SE KUPI NOV ECU NA SVOJE VOZILO

Ja sam naleteo na nov komp na kupujempr.,ima u subotici za oko 500e. Kaze lik nov nov znaci 2013 ili 2014 nisam puno pitao jer mi je bilo puno 500 jevreja. Navikava se na dijagnostici...

Stavio drugi komp (znaci 3x 5000-6000 obrtaja itd..nastelovano sve...bla bla) radi sve ok par sati voznje kad odjednom ne prima gas. Digo obrtaj sa 800 na 1200 i kad stisnem papucicu tek tek mrdne. Par puta upalim ugasim kad sve ok. Posle nekog vremena opet. Na dijagnostici kaze gresku sa klapnom P1220. I evo sad ostao na tome, u drugoj na leru i na parking. Jel imao neko nesto slicno??? Sta dalje??   :help:

 

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37445-stilo-12-16-engine-failure/?p=927420

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vec 20 dana se zajebajem oko ecu,pocelo zajebavat auto skace temp,pa gasi se neprima gas i takve gluposti,ja majstoru elekticaru kaze moze bit da je do ecu,kod njih zna zajebavat,ajd reko super,uzet cu drugi.posalje me on fiatovom servisu ja tam,kad i on kaze 99%da je do ecu.ajd reko dobro uzet cu drugi.kad on meni etnov je 700 eura i dam svoj jos u racun,mal nisam zaplako ha.ili da nadem polovan koji pase pa jos dekodiram za 50 eura.ajd reko polovan cu nac.trazim ja polovan nema nigdje,nema sanse,i naso 2 komada hoce po 200 eura za polovan,nisu normalni.skup nov skup polovan,i ja nadem momka koji popravlja,odnesem njemu kaze 150 eura ak popravi ak nepopravi dam za ruke 75.i ajd dobro,nema mi druge.i odnese on popravi donese mi auto upali sve normalno i radi 10 min i gotovo nece nikako vise upalit,ja pobudalio.i ja njemu 75 eura.opet drugom majstoru da pregleda da nije sta drugo,pregleda on citav dan kaze sve uredu i da on nije ispravan.i na kraju nema druge moram nov narucit.narucio treba mi danas ili sutra donjet pa nadam se da ce sad sve bit uredu.

TROSKOVI DO SAD....

 

1. majstor/10 eura                                                                                                                                                                                                                                                  

2. majstor dijagnostika 15 eura                                                                                                                                                                                                                                

3. popravka 1 put i pregled 10 eura                                                                                                                                                                                                                    

4. popravka 75 eura                                                                                                                                                                                                                                            

5. pregled kompletnog auta opet 25 eura                                                                                                                                                                                                            

6. NOV ECU narucio 500 eura plus dostava 50

 

i nastavlja se nadam se da cu sa novim vise rijesit to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

auu druze pa tako sam ti mogao i ja popravljati ecu i ako nemam pojma oko toga i da ti kazem ako uspem daces 150e a ako ne uspem 75e,to te taj zaebo ne bi trebao nista da mu platis ako ga nije popravio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...