Jump to content
FAS Goran

frke87

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

  1. probaj ecu,nadi polovan i probaj.samo bacas pare hodajuci od majstora do do majstora,govorim iz iskustva
  2. bravo..pomiri se sa tim.otiso ti ECU nisi ni prvi ni posljednji.govorim iz iskustva
  3. isti problem imao,nakon voznje od 10 min pojavi se grewska high cooln temp,tek kad se ohladi opet radi.izpocetka pomalo kasnije pri svakom paljenju.pogledaj postove moje u ovoj temi imas sve.savjet pazi kome dajes ecu na popravak,ak ces popravljat.ja sam na kraju uzeo nov
  4. samo stavi prikljuci,i upali auto.pokazivat ce ti greske,i onda gas na 6000 obrtaja drzi sekundu i pusti gas,i tako 3 puta zaredom ponovi.nakon toga ugasi auto i upali i treba sve bit uredu
  5. jos nije sve,uzeo novi ecu i opet nije htio upalit,samo vergla.majstor po dana trazio zasto nece,mislio klapna gasa pa ovo pa ono.na kraju dvije zice ja mislim od radilice motora bile u spoju.izolacija malo pregorila i napravila spoj tak da auto nije htio upalit.sad rijeseno nadam se
  6. danas uzeo nov ecu u zagrebu 400 eura sutra ujutro pravo majstoru i isprobava nadam se da cu rijesit problem sa tim, ak ne probacu jos leptir gasa,jel tu samo nov leptir ili se moxe popravit,ocistit ili sta vec
  7. i meni je kad je hladan vozi cim se ugrije nece,na dijagnostici nista ne pokazuje ne prima signal. majstor kaze da je ecu otiso
  8. iz doboja a momak radio iz zepce,jbg taj mi bio najblizi sto popravlja pa et.sutra mi treba stic nov iz srbije molim boga da cu vise zavrsit sa tim
  9. jbg sad sam i ja pametniji,ajd reko jeftinije da prodem,et moje iskoustvo,samo nov i nezajebavat se
  10. ja vec 20 dana se zajebajem oko ecu,pocelo zajebavat auto skace temp,pa gasi se neprima gas i takve gluposti,ja majstoru elekticaru kaze moze bit da je do ecu,kod njih zna zajebavat,ajd reko super,uzet cu drugi.posalje me on fiatovom servisu ja tam,kad i on kaze 99%da je do ecu.ajd reko dobro uzet cu drugi.kad on meni etnov je 700 eura i dam svoj jos u racun,mal nisam zaplako ha.ili da nadem polovan koji pase pa jos dekodiram za 50 eura.ajd reko polovan cu nac.trazim ja polovan nema nigdje,nema sanse,i naso 2 komada hoce po 200 eura za polovan,nisu normalni.skup nov skup polovan,i ja nadem momka koji popravlja,odnesem njemu kaze 150 eura ak popravi ak nepopravi dam za ruke 75.i ajd dobro,nema mi druge.i odnese on popravi donese mi auto upali sve normalno i radi 10 min i gotovo nece nikako vise upalit,ja pobudalio.i ja njemu 75 eura.opet drugom majstoru da pregleda da nije sta drugo,pregleda on citav dan kaze sve uredu i da on nije ispravan.i na kraju nema druge moram nov narucit.narucio treba mi danas ili sutra donjet pa nadam se da ce sad sve bit uredu. TROSKOVI DO SAD.... 1. majstor/10 eura 2. majstor dijagnostika 15 eura 3. popravka 1 put i pregled 10 eura 4. popravka 75 eura 5. pregled kompletnog auta opet 25 eura 6. NOV ECU narucio 500 eura plus dostava 50 i nastavlja se nadam se da cu sa novim vise rijesit to.
  11. jel to sa novim ecu te yeyalo ili....jesil uyeo taj novi ya 500eura ili sta si
  12. gdje mogu nabavit nov ecu motora 1.616v 2003 IAW5NFT1 55181521.KOJA JE CIJENA.AL SAMO NEKO POUZDAN.I KAK SE NAVIKAVA KAD SE KUPI NOV ECU NA SVOJE VOZILO
  13. Pali auto ujutro normalno i nakon voznje od 5 ili 10 minuta upai se lampica od motora i ispise gresku visoka temp rashladne tecnosti i trza auto nepima gas i moram stat,al se auto neugasi.stanem radi u leru normalno.i opet krenem i opet isto.ostavim auto da ohladi jedno sat vremena normalno pali i vozi opet isto 5 min i opet isto ispocetka

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...