nemanjas 0 Posted July 1, 2014 pa znam al nisi trebao da pristajes na takav nacin, u redu popravis majstore pa dobijes pare a ne ovako mozda ga nije ni otvorio a uzeo 75e,odakle si ti i gde si to radio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
frke87 0 Posted July 1, 2014 iz doboja a momak radio iz zepce,jbg taj mi bio najblizi sto popravlja pa et.sutra mi treba stic nov iz srbije molim boga da cu vise zavrsit sa tim Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted July 1, 2014 Neka je sa srećom, a sto se tice prethodnih majstora, pare, a ni vreme da vratis ne mozes, tako da zaboravi na to i teraj dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone88senta 0 Posted July 2, 2014 Moram jos da smaram.. Posle zamene kompa da ne ponavljam...Da li je do kompa ili do klapne ili nesto peto??Nov zakljucak: Kad je ladan motor, kresnem teram prima gas, nista nema da varira,sve super. Dodjem do grada prodjem krug dva tamo vamo parkiram se,prosetam,obavim sta trebam. Vratim se u auto (znaci vec ugrejan) kresnem bez problema i obrtaj je na 1200 a ne 800 i tu drzi. Stisnem papucicu dodje do 2000 i to je neki max. Tako ga doteram kuci,i sutradan kad je ladan krese fura sve ok, dok ne stanem ostavim ga i onda sve iz pocetka. Znaci nije istina da niko ne konta sta je 100% problem i da niko nije imao identican problem? Cim budem slobodan,za pocetak skidam klapnu jer je za nju BOSH izbacio gresku,al ko zna sta je.. Da uzimam drugu polovnu klapnu?Hvala na bilo kakvom savetu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted July 2, 2014 Ne uzimaj klapnu već prvo dijagnostka. Zavisno od greške, znaćeš šta dalje. U međuvremenu proveri senzor radilice.Klapna može da se sredi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone88senta 0 Posted July 2, 2014 Druze na dijagnostici kaze gresku P1220 nesto za klapnu.. bosch uredjaj.. Sta onda? Da probam ovu da skinem, ocistim i vratim? Valjda necu nesto zaje....? thanxZrenjanin....e pa spasavaj me jer sam u Zrenjaninu uzeo auto. Doduse lik doterao iz italije. Od prvog dana muke sa njim,a 4 godine ga teram Quote Share this post Link to post Share on other sites
frke87 0 Posted July 3, 2014 i meni je kad je hladan vozi cim se ugrije nece,na dijagnostici nista ne pokazuje ne prima signal. majstor kaze da je ecu otiso Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted July 3, 2014 Posudi senzor radilice pa probaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivick 2 Posted July 3, 2014 (edited) Ne uzimaj klapnu već prvo dijagnostka. Zavisno od greške, znaćeš šta dalje. U međuvremenu proveri senzor radilice.Klapna može da se sredi. Druze na dijagnostici kaze gresku P1220 nesto za klapnu.. bosch uredjaj.. Sta onda? Da probam ovu da skinem, ocistim i vratim? Valjda necu nesto zaje....? thanxZrenjanin....e pa spasavaj me jer sam u Zrenjaninu uzeo auto. Doduse lik doterao iz italije. Od prvog dana muke sa njim,a 4 godine ga teram Ja se ne bi zahebavao previse sa tim. Sve sto mozesh da procitash na netu upucuje na to da je comp problematican. Jeste da sam ti ga ja "zavalio" da me izvinesh Ali kao sto sam rekao dok smo ga testirali ja i Sale ponasao se kulturno i fino Elem na komp upucuje i cinjenica (tj. nisam video da si sa starim kompom imao ovaj problem) da ti se ovo javilo tek kada si stavio ovaj reparirani. Da ne pricam u prazno imash recimo temu ovde :http://autodijagnostika.biz/carforum/archive/index.php/t-558.html i josh na par mesta sam procitao tu istu tuznu pricu. E sad ovo jedino moze da se potvrdi na zaheban nacin, a to je ispravan ECU Sve u svemu ako je ECU kriv zao mi je sto sam ti produzio agoniju umesto da ti je skratim... Edited July 3, 2014 by Ivica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sima-Koya 4 Posted July 3, 2014 (edited) ja vec 20 dana se zajebajem oko ecu,pocelo zajebavat auto skace temp,pa gasi se neprima gas i takve gluposti,ja majstoru elekticaru kaze moze bit da je do ecu,kod njih zna zajebavat,ajd reko super,uzet cu drugi.posalje me on fiatovom servisu ja tam,kad i on kaze 99%da je do ecu.ajd reko dobro uzet cu drugi.kad on meni etnov je 700 eura i dam svoj jos u racun,mal nisam zaplako ha.ili da nadem polovan koji pase pa jos dekodiram za 50 eura.ajd reko polovan cu nac.trazim ja polovan nema nigdje,nema sanse,i naso 2 komada hoce po 200 eura za polovan,nisu normalni.skup nov skup polovan,i ja nadem momka koji popravlja,odnesem njemu kaze 150 eura ak popravi ak nepopravi dam za ruke 75.i ajd dobro,nema mi druge.i odnese on popravi donese mi auto upali sve normalno i radi 10 min i gotovo nece nikako vise upalit,ja pobudalio.i ja njemu 75 eura.opet drugom majstoru da pregleda da nije sta drugo,pregleda on citav dan kaze sve uredu i da on nije ispravan.i na kraju nema druge moram nov narucit.narucio treba mi danas ili sutra donjet pa nadam se da ce sad sve bit uredu.TROSKOVI DO SAD.... 1. majstor/10 eura 2. majstor dijagnostika 15 eura 3. popravka 1 put i pregled 10 eura 4. popravka 75 eura 5. pregled kompletnog auta opet 25 eura 6. NOV ECU narucio 500 eura plus dostava 50 i nastavlja se nadam se da cu sa novim vise rijesit to. Koji je auto u pitanju i motor?Ukoliko je u pitanju Fiat Stilo sa IAW 5NF racunarom,potreban ti je elektronicar a ne elektricar.ECU se moze uspesno popraviti. Edited July 3, 2014 by Sima-Koya Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted July 4, 2014 (edited) @shone88senta Sličan problem sa tim da auto neće da prima gas dok se ne ugasi i upali ponovo sam imao i ja dok nisam promenio kompletan leptir gasa. Kada sam tu staru stavio na ćaletov auto, isto se ponašao - ide ok i onda u nekom momentu neće da primi gas preko 3.000 obrtaja, guši se i jedva vuče i izbacuje grešku za leptir.Išao sam tako skoro do V. Gradišta, sve OK u putu tamo. U povratku je išao super i onda odjednom nije hteo da prima gas preko 3.000 obrtaja. Izašao na auto-put, stao na neku pumpu, ugasio ga, upalio opet i onda je radio ok. Kad sam i na ćaleteovom zamenio elektroniku leptir gasa, nije se više gušio niti izbacivao grešku. Ako imaš nekoga sa ispravnim Stilom 1.6, vidi da staviš njegovu klapnu i da probaš. Edited July 4, 2014 by sale Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone88senta 0 Posted July 4, 2014 Ivice nema frke,ispao si korektan skroz. Videcu za koji dan sta da radim,sad sam glup skroz.Sale kontam da nije leptir jer sam ga cistio i deluje mi ok. Nece da prima gas ni kad ugasim pa opet upalim,mozda se desilo jednom dvaput a 100x ne Moj cale ima JTD,inace bi ga davno ja rotirao sa njegovim Nemam od koga da uzmem na probu leptirica. Nasao sam polovnu za 30e..ne znam dal bi mi taj poslao za probu pa ako je to, onda je uzimam..muuuuukeeee...bem ti stila kad je na parkingu. U gradu me gledaju kako ja da vozim tako fino na leru..nisu navikli Quote Share this post Link to post Share on other sites
frke87 0 Posted July 4, 2014 danas uzeo nov ecu u zagrebu 400 eura sutra ujutro pravo majstoru i isprobava nadam se da cu rijesit problem sa tim, ak ne probacu jos leptir gasa,jel tu samo nov leptir ili se moxe popravit,ocistit ili sta vec Quote Share this post Link to post Share on other sites
frke87 0 Posted July 5, 2014 popravljeno,novi ecu 400 eura Quote Share this post Link to post Share on other sites
frke87 0 Posted July 5, 2014 jos nije sve,uzeo novi ecu i opet nije htio upalit,samo vergla.majstor po dana trazio zasto nece,mislio klapna gasa pa ovo pa ono.na kraju dvije zice ja mislim od radilice motora bile u spoju.izolacija malo pregorila i napravila spoj tak da auto nije htio upalit.sad rijeseno nadam se Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted July 5, 2014 Posudi senzor radilice pa probaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted July 5, 2014 Vidovita Zorka! Lečim na daljinu do dva obima po Ekvatoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane73 0 Posted July 8, 2014 pozdrav narode , imam stilo1.6 2001 na plin imam problem auto bio kod majstora zamenio usisnu granu,leptir gasa ,svecice ,veliki servis i sad je auto nemiran na leru a to mi inije neki veliki problem nego kad upalim klimu podigne obrtaje ali posle pola minute kad upali spoljni ventilator ugasi auto i izbacuje gresku po 645 nesto sa strujom klime ( zapalicu ga vise ) a da kad upalim sve ostalo bez klime auto radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted July 8, 2014 Lici na neku masu, neki i spoj mozda Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted July 9, 2014 Ja sam na par 1.6 stilaca vidjao da su ljudi direktno doveli masu na klapnu sa aku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone88senta 0 Posted July 11, 2014 Cisto da javim situaciju.Menjao klapnu i opet nista,opet trosak. Pa da poludim vec. Definitivno komp (( menjam stila za yugica!!! Hitno!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted July 11, 2014 Sve si odradio? Kalibraciju, malo vožnja, ovo-ono da pokupi parametre... Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted July 11, 2014 Cisto da javim situaciju.Menjao klapnu i opet nista,opet trosak. Pa da poludim vec. Definitivno komp (( menjam stila za yugica!!! Hitno!! Ocisti map senzor! Nalazi se posle leptira na usisu. Ja sam tako caletu resio mnoge probleme. Dva srafica, karb kliner i za dva minuta gotovo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone88senta 0 Posted July 11, 2014 Xmmmm,opet kalibracija ako sam menjao samo klapnu? Radjena je kad sam menjao komp,malo bilo ok,i posle 1200-2000 obrtaja. Sad sa ovom klapnom ide do 3000obrtaja. Znaci valjala bi kalibracija,parameri ovo-ono...?Map senzor? Pogledacu kasnije,ne znam ni kako izgleda.. Quote Share this post Link to post Share on other sites