milke985 0 Posted May 15, 2015 Da li mozda mozes da mi das broj od Crnog Saleta da vidim sa njim za ecu ako je on problem.A sto se tice akumulatora on je nov, tako da nije do toga. Meni ne izbacuje nijednu drugu gresku vec samo za temperaturu kad skala zakuca u crveno i nakon nekog vremena sama se vrati u normalu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 743 Posted May 15, 2015 Evo teme o izmestanju ECU-a i njegovoj reparaciji: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/48755-fiat-stilo-16-16v-preme%C5%A1tanje-ecu-a-nov-ili-reparacija/page-19 Evo profila clana @crnisale, tu imas i broj telefona: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/user/699-crnisale/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted May 19, 2015 Da ne otvaram novu temu. Imam problem sa skazalkom za nivo goriva. Desava se da pokazuje od pola rezervoar kad je ugasen auto pa kad se upali da spadne dole. Danas bio kod majstor i on kaze da je definitivno problem vo mehanizam na skazalku za nivo goriva. Da li ima neko pokvaren saat ili zna gde moze da se nadze taj mehanizam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sorabi 0 Posted May 30, 2015 Pozdrav. Imao sam problem sa ecu,popravljao ga jednom i sluzio je sedam meseci. Opet je uginuo i nema mu vise spasa . Ima li ko, ili znate li koga, da prodaje polovan i neotvaran, naravno ispravan ecu. Automobil je stilo 1.6 16v 2002god. Nasao sam na par mesta po otpadima ali mi je to sve nesigurno i bez ikakve garancije. Moj broj 060/3812638 pa ako ima neko ili zna nekog neka me nazove ili pusti sms. Hvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted May 30, 2015 Pozdrav sorabi.Kako se ponasa ECU ?Ko ti je rekao da mu nema vise spasa ili si to sam dosao do zakljucka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sorabi 0 Posted May 31, 2015 (edited) Popravljan je jednom prosle godine u Beogradu, servisu koji sam nasao na forumu. Pre mesec dana se opet pokvario i izbacivao neku drugu gresku pa sam ga poslao u drugi servis, koji je konstatovao posle par pokusaja da ipak ne moze da se popravi. Prvi put je izbacivao gresku klapne gasa,koja je zamenjena a sad senzora radilice( padaju obrtaji ) koji je isto zamenjen ali je u oba slucaja bio ECU. Edited May 31, 2015 by sorabi Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 104 Posted June 1, 2015 Ecu se ne moze popraviti samo u jednom slucaju,ako je deformisana ploca ispod BGA.A ploca se deformise tako sto pojedinci ne kugluju cip,vec raznoraznim metodama grejanja pokusavaju popravku.Znaci ako nije upropastena ploca,popravlja se sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sorabi 0 Posted June 1, 2015 Nerazumem se mnogo u to . Rekli su mi da je nesto unutar njega pokvareno sto ne moze da se popravi. Kod njih je vec tri nedelje ECU pokusavajuci da ga osposobe . Iskreno, od kada sam uzeo auto imao je stalno nekih problema sa tim,skroz sam se smorio i stvorio ogromno nepoverenje prema samom automobilu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted June 1, 2015 Nije kriv auto,vec oni drugi.Kao sto rece simonen,nestrucne popravke uniste ECU jos vise.Imao sam vise takvih i tesko se vracaju u zivot,ali moze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sorabi 0 Posted June 2, 2015 Ja sam pokusao da te dobijem pre nego sto sam poslao ECU ali nisam uspeo. Ne znam ima li nade da ti saljem, posto je vec toliko puta radjen a rekli su mi da su podizali stampu i sa druge strane i da je u katastrofalnom stanju i nema joj spasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3667 Posted June 2, 2015 Pa sa "druge" strane se i popravlja. Cccc Quote Share this post Link to post Share on other sites
darioni 0 Posted June 8, 2015 Imao sam i ja takav problem. pokusao naci polovan, trazio i preko amazona i sl... polovni oko 200/tinjak funti, kod nas oko 100 evrica bez garancije.... otisao u ovlasceni servis u NS i resio problem za 300tinjak evra, novi ECU, uz garanciju . Izmestio ecu na akumulator i jos se vozim (druga godina). Mozda je to sada i najpovoljnije resenje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1lanch3 0 Posted July 6, 2015 E konacno da se i ja prikljucim onima sa premestenim ECU-om. Konacno danas odradjeno, uspesno naravno. Nisu bas najsjajnije odradjeni pojedini detalji posto mi se matori mesao u posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladdjor 0 Posted July 17, 2015 (edited) Zdravo. Imam Stilo 1.6.16 v, 2002 godiste. Moj problem je sledeci. Auto me laze za temperaturu motora. Kazaljka se pomera kao na kilometar satu. Posle par meinuta voznje ode u crveno pa se vrati na normalu, pa opet u crveno i stalno tako. Kada posle 24 ili 48 sati ne paljenja da mkontakt prikazuje mi temperaturu kao normalnu radnu (kazaljka na sredini. Pa posle par verglanja i pokusaja paljenja, vrati kazaljku na nulu i slicno.Menjao sam mu i termostat i davac. I nista. Sad je poceo da mi i po gradu odlazi u crveno i to posle par minuta voznje. Ode pa se vrati. Samo pisti. A ponekad ne stignem ni da pogledam u tablu kad zapisti. Odmah vrati kazaljku.Skace mi kazaljka i kad mu dam malo jaci gas, prilikom zaleta na uzbrdici recimo. A ventilator radi odlicno. Ukljucuje obe brzine. Moze li mi neko pomoci? Sta mu nije u redu? Kako da ga sredim? Ne obracam vise paznju na temperaturu ali nije bas prijatno kada pisti stalno. Hvala. Edited July 20, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted July 18, 2015 Imas temu, temperatura motora 1.6. Tamo je dokazano da je problem kompjuter koji brljavi. I ja sam u pocetku sve probao i potrosio puno para i nista nije moglo da se resi dok nisam resio da popravim ECU. Predlazem ti Crnog Saleta koji je veoma dobar i iskusan po pitanju problema sa ECU. Meni je reparirao pre 3 meseca bas zbog istog problema. Od tada kazaljka temperature radi normalno, i normalno pali ventilator. PS : tebi sigurno kad kazaljka ode preko normale automataki pali ventilator 2 brzine. Javi se Crnom Saletu i resices problem, ne trosi pare uzalud, problem je ECU Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9703 Posted July 20, 2015 Pogledaj i sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mirza84 0 Posted September 1, 2015 Pozdrav, imam Fiat Stilo 1.6 16v. U septembru prosle godine, nakon standardnih gresaka i nemogucnosti voznje, poslao sam ECU na reparaciju. U junu ove godine ponovio se isti horor i nakon ponovnog pokusaja reparacije kod dva majstora dobio sam odgovore da je procesor dao svoje i da mu nema spasa. S obzirom da drugi polovan nisam nasao ispod 250 eura, kupio sam novi koji ke proizveden 2015. u virgin state i sam sam ga istalirao i pokrenuo auto. Sada ne prikazuje nikakve greske i ide odlicno. (osim standardno airbag failure). Sada imam pitanje. Sta uraditi osim eventualnog premjestanja ECU na ranije opisane lokacije. Da li da zamijenim svjecice, pregledam instalacike, uzemljenje itd. Takodjer na jednoj stranici sam vidio da su ECU proizvedeni nakon 2008. 100 puta manje kvarljivi od starijih. Ako smijem postavio bih link te stranice. Svaki savjet je dobrodosao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sorabi 0 Posted September 17, 2015 (edited) Samo da javim,moj problem resen uz dobrog majstora(cetvrtog po redu) i ECU od crnisale koji sljaka odlicno . Hvala svima na pomoci,pozdrav. Edited September 17, 2015 by sorabi Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted September 18, 2015 Crni Sale, Crni Sale ,ale ale Quote Share this post Link to post Share on other sites
baki030 0 Posted April 19, 2016 Moj problem je sledeci, u pitanju je fiat stilo 1,6 16v. Ujutru upalim auto, sacekam nekih 30 s, krenem do posla nekih 2 km i dok stignem relativno brzo postigne se radna temperatura koja je 90 stepeni i koja ne bi trebala da se tek tako pokaze za tako kratku relaciju, pali se ventilator normalno 1 brzina sve lepo radi, nekad mi je u trenutku voznje do posla i vratio kazaljku temperature na drugi podeljak tj. 2 crtu , znaci sa 90 stepeni padne na 50, 60 stepeni pa polako podize do 90. Danas sam ustanovio kad stignem do posla parkiram pritisnem gas na leru do 3000 obrtaja i drzim nekih 1 min do 2 min, kazaljka temperature pocinje polako da raste na 4 pa cak stigne i do 5 crtu tj. preko radne teperature 90 stepeni, pustim gas cujem radi 2 brzina ventilatora opada temperatura ukljucuje se 1 brzina ventilatora, kazaljka se vraca na 90 stepeni sto je i normalno mada meni je nenormalno tako da se motor ponasa, zima leto radna temperatura je 90 i 90 stepeni treba da ostane 1 mm gore dole nije strasno ali ovo jeste. akomulator nov, termodavac nov, klima napunjena...molim forumase da mi malo vise kazu o mom problemu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3667 Posted April 19, 2016 Neka majstor proveri puNpu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted April 19, 2016 @baki030 1)Izluftiraj sistem hladjenja 2)Temperatura mora da stoji ravno na pola na 90 i ne sme da mrda.Sad je toplije vreme i normalno je da brze dostigne radnu temperaturu ali treba da ti drzi ravno.Ventilatori ti pale normalno. Normalno je kada si ga testirao tako na leru na tim obrtajima da predje i 90 i da je upalio drugu brzinu i vratio u normalu. Posto si to sve izmenjao ostaje samo termostat ali reko bi da ti je termostat dobar probaj malo dzek onaj na termostatu malo naprskati i obavezno izluftiraj sistem hladjenja. 3) Kada dostigne radnu temperaturu na sredini motora ka prednjem braniku mislim da je 13 kljuc imas maticu na cevi tu popusti da krene antifriz i imas iza termostata crne boje i tu izluftiraj i onda dospi antifriza i uzivaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7988 Posted April 19, 2016 Termostat Quote Share this post Link to post Share on other sites
baki030 0 Posted April 19, 2016 Sutra menjam termostat pa cu napisati, hvala Dalibor Lazarevic, hvala Knezevic76 Quote Share this post Link to post Share on other sites