ostoja 769 Posted April 4, 2015 (edited) Senna, molim te, samo javi sta bi na kraju. Caletov auto poceo isto da se ponasa kao na onom yt snimku sa prve strane, mislili smo da je fals vazduh i da pravi cep negde pa smo odzracivali sistem, ali se pojavilo posle 10ak dana ponovo. 15ak dana bude sve normalno, i onda poludi na par dana, pa se unormali na duze vreme.Doduse nisam probao da pomeram konektor na ECU, ali sam na fiat forumu (onom engleskom) video na sta moze da lici ECU koji se dugo cvario na motoru (bukvalno upadnu pinovi jer se kalaj koji ih drzi skroz otopio), samo sto bi odradili komplet servis ECU (pinovi i prekuglavanje procesora), a nakon toga izmestanje pored motora. editEvo primera koji sam pominjaohttp://www.fiatforum.com/stilo/355773-stilo-1-6-ecu-mystery.html Edited April 4, 2015 by ostoja Quote Share this post Link to post Share on other sites
senna021 0 Posted April 4, 2015 posle dosta testiranja, utvrdio sam sigurno da je do ECU problem, posle setanja kazaljke temperature, pocele su da se pale i poruke za abs, asr, loose connection, da se gasi itd... odneo sam ECU kod crnog saleta na reparaciju, evo vec jedno vreme radi odlicno... izmestio sam ga pored motora, ako ti treba br saleta, javi..znaci kod mene je bilo do ecu-a problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 769 Posted April 5, 2015 Mentoli iz FIATa... A na Lybri sa istim motorom je pozicija racunara lepo izmedju motora i akumulatora i nema pregrevanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted April 5, 2015 Nisu oni mentoli nego jednostavno se desio propust da mozda pasta/kalaj koju su koristili za polaganje konponenti nije bas najbolja u tim uslovima rada. Na novijim modelima je na istom mestu ECU pa ne pravi probleme. Nesto su promenili sto nije valjalo u procesu proizvodnje sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
senna021 0 Posted April 5, 2015 polozaj ECU=a nije bas najsretnije resen, ali i sam kvalitet je u pitanju, za bosch ili hitachi ECU nisam cuo da su imali problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
diefaust 0 Posted April 5, 2015 Ljudi, hvala puno na odgovorima, nadam se da ce nesto od toga pomoci U svakom slucaju, sutra idem kod majstora da vidim u kom stadijumu mi je auto, pa izvestavam kakvo je stanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted April 5, 2015 @diefaust Javi sta je rekao Zoća. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 769 Posted April 6, 2015 (edited) Pozicija kumuje problemu, Lybra isto ima Marelli racunar, ali nema te probleme . Inace, bese kljuc 10 za plasticni poklopac motora i ECU? Ili neki drugi, da znam sta da zajmim... Edited April 6, 2015 by ostoja Quote Share this post Link to post Share on other sites
diefaust 0 Posted April 7, 2015 Zoca je rekao da je popravio auto... Auto sam uzeo danas, otisao u Gornji Milanovac i auto je ostao tamo posto opet nece da upali. Ukoliko uspem da pronadjem majstora koji ume da popravi ovaj auto, javicu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted April 8, 2015 Tako sam i pretpostavio. On je dobar električar ali ovde treba neko ko se razume u elektroniku. Kontaktiraj @crnisale i vidi sa njim da li može da ti pomogne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 8, 2015 Danas sam postao vlasnik Stila 1.6 i problem posle pola sata vožnje, duže sam ga gledao, kačio na dijagnostiku i potera me na prvu... Tačnije, u vožnji je samo usporio, upalio Check Engine i neće preko 15km/h.. DOvukao sam se do servisa i ostavio ga ispred da prenoći, ali opet bolje da pitam da li su to simptomi crknulog kompa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2596 Posted April 8, 2015 (edited) ee pa Pero neka je sa srecom i prodaja ooodlicnog puntica i kupovina stila,a ja da sam na tvom mestu,ovakav potez nebi nikad napravio i dalje bi vozio tog puntaal cestitam i sa srecom da vozis stila i da ga sredis da bide ko puntopa sta je stilu nisi posteno ni seo u njega,a vec problemi Edited April 8, 2015 by silenci Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivick 2 Posted April 8, 2015 Iskreno, moze biti do ecu-a (imao iskustva sa tim), ali ne mora da znaci... Dijagnostika, pa ako da neko smisleno pojasnjenje. Najsigurnija varijanta ti je opet da uglavish drugi ispravan ecu u svoj auto i proverish ponasanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted April 8, 2015 SikterBre obrati paznju na klapnu.Ima ovde objasnjeno do detalja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan UE 0 Posted April 8, 2015 (edited) Kolega Diefaust, u pravu je kolega Sale, ne vredi vise da se smucas po majstorima, tako sam i ja prosao kad sam imao problem sa ECU, svi su imali svoju teoriju ali ne i konacno resenje, naravno naplacivajuci svoje eksperimente! Nije sramota reci "nije za mene ali znam nekoga ko ti moze pomoci" a i maksimalno je profesionalno. Ne kosta te puno da skines ECU i posaljes brzom postom do nekog dobrog elektronicara da ga pogleda i otkloni ti sumnju, bar ce ti biti mirnija glava kad saznas definitivno jel crkavela i da li moze da se reparira. Ja sam imao odlicna iskustva sa kolegom Crnim Saletom, on je specijalista za ovaj tip ECUa i covek je maksimalno korektan! Edited April 8, 2015 by Bojan UE Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 8, 2015 Pročitaću to za klapnu kad uhvatim vremena sutra na poslu, uglavnom ubacio me je u safe mode i neće preko 15-20km/h da ide. Najveći mi je problem što ide vaskrs i planirao sam kući i sad sam se našao zatečen, ali videćemo ujutru kada ga zakačimo na dijagnostiku, pa izveštavam šta je bilo. Sale iz Kg-a mi je takođe prosledio kontakt Crnog Saleta, tako da ako je komp, šaljem ga što pre.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3667 Posted April 8, 2015 Ajd neka je sa srećom Siktere! Dečije bolesti... Lako se to rešava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted April 10, 2015 Sena Da li je stanje sa temperaturom i dalje dobro, nakon što si popravio ecu?Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted April 30, 2015 I kod mene je defitivno bio ecu. Bio je kod Crnog Saleta na reparaciji, danas ga dobio sa reparacije i testirao ga ceo dan. Sve je bio ok , i testiracu ga i ovih dana. Dakle ecu je i kod mene bio problem. Veliko BRAVO za Crnog Saleta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diefaust 0 Posted May 4, 2015 Ljudi, hvala puno na savetima. Auto mi je trenutno kod majstora i ceka da konacno negde stigne kompletan racunar posto je definitivno uginuo... Zamenicu sve i da jednom stavim tacku na ovo. Inace sto se tice Zoce - kostao me je 100e, nije uradio nista i drzao mi je auto kod njega duze od dve nedelje.... U normalnoj zemlji za tako nesto bi isao u zatvor! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan UE 0 Posted May 4, 2015 Kolega Diefaust, nisam dobro razumeo, jel ECU definitivno crkavela i da li ti je to potvrdio neko od iskusnijih elektronicara? Nemoj gubiti nerve i nemoj se zaletati, vec si dosta novca potrosio, moze ECU da se reparira a onaj koji ne moze da se reparira moze da se zameni nekim polovnim ispravnim... Raspitaj se malo za cenu i reparacije i ove druge varijante, ima ih dosta po otpadima, narocito ovde kod mene u Sapcu... I ja sam obigravao sve moguce varijante kad sam imao isti problem i na kraju sam reparirao ECU, za sad vrlo uspesno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
diefaust 0 Posted May 6, 2015 Sto se tice reparacije, u ovom slucaju je nemoguca. Radjena je, a gasen je i kod kljuca, kako ga ne bi trazio, pa da mogu da upalim auto... Nista od toga nije uspelo. Na kraju sam odvezao auto u ovlasceni servis, gde su mi dijagnostikovali problem, pa tako moram da zamenim sve... Sto bi onaj batica sa klipa rekao SVEEEE AAAAAAAAA No sta da se radi, moram to da zavrsim, a sto se mora nije tesko. Trebalo bi da sam u Uzicu nasao citav komplet racunar/BSI/kutija sa osiguracima/kljucevi, imobilajzer/ sve brave...Tako da ako samo to bude odgovaralo uzimam, menjam i stavljam tacku na tu pricu, bar se nadam. Nadam se da ce sve biti OK.U svakom slucaju, u oktobru cu da uvezem auto kao moj, pa da cerupam sa njega sta mi treba, kad sve saberem i oduzmem, taman ce me toliko kostati kad saberem sav novac koji sam bacio do sada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milke985 0 Posted May 14, 2015 (edited) Drage kolege forumasi moj problem je sledeci:Kazaljka sa temperaturom je pocela da luduje na kolima, prvo je malo prelazila preko pola, pa se vrati. Odem do majstora on kaze davac temperature na termostatu. Njega zamenim, problem resen nedelju dana i opet pocinje. Ukupno sam zamenio tri davaca temperature. Ponovo kod majstora on kaze termostat, zemnim i njega, opet nekih par dana kako treba pa se problem ponovo javlja.Sve stavljeno novo a kazaljka sa temperaturom ode u crveno pa se vrati, pa opet ode u crveno pa se vrati, stalno varira u voznji, cas je preko pola cas stoji kako treba, jos veci problem je kad je auto hladan, dam kontakt temperatura na pola i nema sanse da upalim auto jer nema ler gasa vec se auto ponasa kao da je zagrejan, par puta probam da upalim i jedva iz desetog puta. Na dijagnostici nema greske. Molim vas za pomoc i sta dalje da radim i gde da vozim auto da mi rese problem jer ovako ima da poludim pored njega.Da i da napomenem nema pritiska u prelivnoj posudi niti motor kuva, cak sam i merio temperaturu vode i sve je ok, termostat otvara kako treba samo sto ventilartor zbog prikaza vece temperature stalno radi. Znaci auto ne kuva vec samo prikazuje laznu temperaturu.Hvala unapred Edited May 18, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted May 15, 2015 Pogledaj temu koja vec postoji o problemu i resenju problema sa temperaturom. Ja sam tako isao od majstora do majstora misleci da nije problem ecu. Na kraju sam poslao ecu na reparaciju kod Crnog Saleta i nakon reparacije svi problemi su nestali. Crni Sale je odlican majstor i veoma korektan. Ecu je glavni problem jer brljavi sa podacima koje dobija. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 743 Posted May 15, 2015 Proveri i kakav ti je akumulator, hoce tabla da brljavi (razne greske, problem skalom sa temperature) zbog slabog, loseg akumulatora. Ja sam prosle godine imao takva ludovanja sa skalom za temperaturu, ispisivao mi je raznorazne greske na bordu, do ECU-a nije mogao biti problem jer je originalni bio zamenjen novim koji je bio star 1,5 godina u trenutku tih brljavenja i od trenutka zamene novim, ECU-a je bio izmesten na kuciste akumulatora, a do tada je bio samo u eksploataciji samo 28.000 km. Pa sam krenuo od akumulatora (koji je bio gotov) zamenio ga i vise nikada ni jedan problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites