Jump to content
FAS Goran

Cruiser

Members
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

About Cruiser

  • Rank
    Regolari

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.6 16v
  1. Nakon dijagnostike kod auto-električara: 4 greške: jedna je od ABS-a, jedna od body comp-a .. sve su se javile verovatno pre nego sam pritegao tu "fat red wire" .. Njegovo mišljenje je da je motorni komp. počeo da brljavi i da treba uraditi kuglovanje/reballing štampane ploče procesora (reparacija ili polovan ili nov) .. Tako da ide na reparaciju kod c.saleta-ns i verovatno izmeštanje repariranog.
  2. Znam, vidi se ispod poklopca motora .. buni me gubitak komunikacije između mikroprocesora .. Zapravo, da li mikroprocesor na motornom komp.-u gubi komunikaciju sa nekim drugim mikroprocesorom na nekom drugom mestu .. ili je reč o prekidu komunikacije samog (i jedinog?) mikroprocesora na motornom komp-u sa nekim/ostalim .. kontrolerima .. itd. Uostalom to je za elektroničare .. Uzgred, upravo sam primetio da MATICA gornje najdeblje crvene žice na razvodu PLUSA akumulatora čiji drugi kraj ide do kutije sa osiguračima (kod akumulatora) stoji skroz labavo! Pritegao sam je. Klema Plusa je bila i ostala ok. Na poklopcu akumulatora sa donje strane ima šema sa simbolima osigurača. F01 je npr. od ABS-a .. ABS Failure grešku mi je javljao. Da li među tim osiguračima ima i onih koji bi mogli biti odgovorni za greške: Mikroprocesor motornog računara (ta greška je bila MEMORISANA, NE PRISUTNA, pa izbrisana u ovlašćenom servisu); High coolant temperature, ludovanje kazaljke temp. rash. tečnosti, Air-bag failulre, Loose Conection, Rr indikator .. ? Zapravo, da li je labav kontakt te "DEBELE CRVENE ŽICE" na plusu akumulatora mogao biti uzrok .. svega do sada?
  3. Danas upalim, check ok, ubacim rikverc, javi gresku `Rr Indicator` sa zvucnim signalom, ne izbaci check engine, ni kljuc, radi normalno .. sledece paljenje, check ok, nista ne javlja .. Izgleda da svaki drugi dan javi drugaciju gresku .. Sutra idem kod elektricara po preporuci koji je opremljeniji sa shemama instalacija pa ce pogledati, potraziti .. Ako ne nadje nista najverovatnije reparacija motornog komp-a .. Znaci, mokroprocesor/komp. dole levo od volana, kod kutije sa osiguracima je `bodi komp`? Šta ako je taj posredi ..
  4. Subota: Preuzeo auto od ovl. servisa .. ostaje velika verovatnoca da je u pitanju motorni kompjuter/mikroprocesor .. Koliko shvatam, postoji vise mikroprocesora .. sta ako repariram motorni kompjuiter/mikroprocesor, nastave se greske .. izgleda da postoji i mikroprocesor/kontroler levo dole od volana, tamo gde uključuju "dijagnostiku"/lap top, gde su i osiguraci .. i ne znam gde jos sve (modul abs-a nije, mislim da su čačkali i nešto oko volana/brave i da su isključili i tu mogućnost) .. kako utvrditi koji od procesora gubi komunikaciju sa glavnim/ostalim procesorima .. koji od njih je problematičan .. Vozio ga danas po gradu, ništa ne prijavljuje, nema grešaka, ni problema , check ok ..
  5. Zdravo, ima li neko iskustva sa sledećim problemom: Ponedeljak: Lokalna međugradska vožnja, pri usponu, milim iza kamiona, puna linija, topao dan, auto opterećen, Stilo 1.6 2004.g odjednom zatraza i prijavi sijaset različitih grešaka: Air bag failure, ABS failure, EBD failure, High coolant temperature, izbaci ključ, check engine, stop engine itd. Ne gasi se, ide i dalje, stanem sa strane, ugasim-upalim 3-4 puta, svaki put ključ i check engine. Nastavim, pređem Venac na Fruškoj i stignem u NS - svetli ključ i check engine - sve vreme, ali ništa se ne odražava na vožnju. Posle 1h, auto se malo ohladio, upalim, check ok, ništa dodatno ne svetli. Utorak: Odem u ovlašćeni servis u NS, dijagnostika, nekoliko grešaka obriše, sumnja na "mikroprocesor"/kompjuter/ECU .. vozi pa ako greške učestaju dođi ostavi auto da probaju da voze da se njima desi u vožnji da prijavi grešku da budu 100% sigurni da je komp. u pitanju. Sreda: krenem na pumpu sa parkinga, vozim na rezervi, posle par km, još nije postigao radnu temperaturu, odjednom zatrza, ne gasi se, javlja HIGH COOLANT TEMPERATURE, kazaljka temperature motora luduje, ode skroz na crveno, vrati se i to 2-3 puta u roku od 15-tak sekundi, check engine, i dalje vozim ne gasi se, radi normalno, stajem na OMV, gasim, sipam gorivo, palim, javlja LOOSE CONECTION i žuti katanac sa ključem ili trouglom, check engine, vozim, krećem ka ovlašćenom servisu u NS, stajem, gasim, posle dajemo kontakt - check ok! Ostavljam auto .. Četrvtak: vozili ga, ništa ne javlja, sve ok. Petak (danas): vozili ga, javio im u toku vožnje ABS Failure, sumnja na centralu/senzor/žicu ABS-a .. isključili centralu ABS-a .. prijavio grešku u vožnji HIGH COOLANT TEMPERATURE i kazaljka temp. motora luduje .. I dalje sumnja 95% da je komp. Uskoro (10-15dana) im stiže neki novi update software-a i neki instrument (osciloscop?) pa će tek sa tim moći preciznije da utvrde do čega je/ da li je komp. Skoro su sigurni da povremeno dolazi do prekida komunikacije između mikroprocesora (i to baš na toj liniji ka intrument tabli & ABS & šta znam šta još .. Sutra idem po auto. Razmišljam da li da čekam 10-15dana, ili da ga odvezem kod renomiranog električara da pretražuje instalacije & senzore & "automate" - to je moguće tek u utorak ... ili da c-sale-ns otvori ECU i vidi da li je za repariranje .. Svaki savet/sugestija dobrodošao. Početkom jula rađena je zamena seta kvačila i zamena 2 prednja silen bloka (desna viljuška?) .. one dve gume .. zaboravio sam da li idu 2 na jednu viljušku ili jedna na levu jedna na desnu .. Prednje pločice pred zamenom .. Poz.
  6. Servis1 (NS): Na desnoj viljušci ima malo lufta, tek počelo .. Servis2 (NS): Uzmi "prednje silen blokove" (KitKomercNS-SWAG-810din/kom), staviće ih gde treba, levo i desno, ruke 3000din, + centriranje trapa. "Prednji silent blok" = Čaura Ram V-Control Arm Mounting-SilentBlock Wahacza itd. Da li da menjam te prednje silen blokove za te pare na obe viljuške ili da uzmem repariranu desnu viljušku?
  7. zamenjeno ulje za kocnice, tutela top 4, izluftirano, 708din ruke.
  8. Sutra zovem da vidim sta je tacno sipao, i koliko... Prisecam se: 'dosuo kociono ulje u istom standardu', ali, dot 5. Nije bio dovoljno precizan, mozda je dot 5.1, ili 5+... Moram proveriti sutra. (By the way, mislim da 3 ne sme da mesa ni sa 4 ni sa 5)
  9. .. majstor mi posle zamene zadnjih silena, usput rece: dosuo sam ti kociono ulje - dot 5! nije znao da u gepeku imam bochicu tutela top 4, i ide dot 4, obavezno, jel', ne sme da se mesha ? U nedelju, rano jutrom, treba da krenem za Grcku... Da ne diram, ili da sutra (subota) izmenjam komplet kociono ulje ? Ako da, ide i izduvavanje vazduha iz kocionog sistema ? Kol'ko treba ukupno ulja ? Tnx POZ
  10. Sudeći po onom Grku sa FiatForuma, Stilo 1.6 ima 4 žice za masu. Kod mene matica srednjeg šrafa kabla mase pokazuje znake korozije i skrame. I baš ta, srednja žica, iza bakarnog konektora, rascepljena plastika žice, vidi se snop bakarnih licnastih žica.. ?? Sem toga, četvrta, najtanja, žica kabla mase je zakačena na treći (gledajući s’leva na desno) šraf i maticu iznad Minusa na akumulatoru. Ta, tanka, četvrta žica mase ima žutu ovojnu toplotnu traku na samom kraju, dužine oko 2cm, i PRESEČENA JE. Ne vodi nigde. Molim komentare i pomoć. Auto ima prekidač za rotaciju iza ručice menjača u kabini. Auto je kupljen polovan i vožen donedavno bez rikverc svetla (zamenjen prekidač i sijalica.)
  11. Dakle, epopeja se nastavlja: Pošto je Servis gde održavam auto bio prebukiran oteram juče kod Ovlašćenog u NS: Predihtovano crevo vodene pumpe (simptomatično da se isto skida kad se radi zamena dihtunga sa ravnanjem glave). Bilo je probušeno!?. Zapravo samo ga je samo skratio i vratio. Trebalo bi da više ne gubi antifriz. (Uptina ostaje vodena pumpa, ili eventualno mali radijator u kabini). Test motora na Examiner-u OK. Ventilator hladnjaka u redu. 'Ulje u menjaču u redu'. (Tražio sam proveru nivoa, po potrebi dosuti, eventualno komplet zamena - Tutela Car ZC 75 Synth). 'Akumulator je slabiji - potrebna zamena'. (e, sad - sutra Servis gde održavam auto treba da ga nosi na reklamaciju kod Ovlašćenog u NS za Vartu - Remax, Veternik, jer Accu nema još ni godinu). Vrlo sam skeptičan u pogledu rezultata reklamacije. Kablove nisam kupio. Nosači motora OK. (Mislim da se stvarno stanje nosača može utvrditi tek kad se skine - mehaničar kaže da kod benzinca i u slučaju puknute gume nosača isti nema 'di) Zamena PL stabilizatora (prednja leva uporna spona balans štangle). Delphi. 1400din. Sa PDV-om. Zamena prekidača rikverc svetla (i sijalice 12V 3W ubodna ?). 'Rikverc prekidač Punto' 700din. Konačno IMAM rikverc svetlo.. I radi. Zamena sijalica oba kratka svetla. Wurth FirstTec. 300din/kom. Inače postoji i Wurth FirsTec Longlife (800din/kom) ali ih u Ovlašćenom nemaju. Ruke obaška, i to 4300din. LOŠ nov VARTA akumulator i probušeno crevo.. Napraviše nekom posla nekom štete..
  12. Crkla kratka svetla. Oba. Večeras. Da se nije smrklo k'o zna kad bi primetio.. A prošle nedelje sam prvi put čitao 'o sijalicama' na Forumu.. I kupio u Merkatoru H7 i H1 po 1kom, Autopraktik, Made in Bulgaria čini mi se, oko 170din/kom, da imam da pokažem. Sad, sutra sijalice vaskrsnuti neće..
  13. Desni nosač motora (gledajući iz pozicije - sediš za volanom - negde kod posude za rashladnu tečnost) na Stilu benzincu 1.6 2004. godište: puknuta guma skroz unaokolo. I to dok nismo skinuli i videli (majstor nije mogao da veruje, kopkalo me, i srecom insistirao sam da ga skida, da proveri). Stila sam kupio 2008. u Aprilu, polovnog, sa takvim nosačem. Tada (leto 2008.g.) novi Acron-ov kod Stojanova oko 6000din, ili je to bilo sa rukama, više se ne sećam.. Međutim, druge nosače, a pogotovo taj, nosač menjača, nisam proveravao, valjda je i kod benzinca ispod akumulatora.. Nemam nikakvih vibracija, sem što mi ponekad zatrza u nižim stepenima prenosa 2.-3. (i to nisam rešio do kraja, od kako sam ga kupio). Sad kako je otoplilo, prosto milina, prede, dobar odziv na sve strane itd.
  14. Nisam znao da postoji Silver Horse 66Ah 550A, Olovni (Pb), Sa odrzavanjem! Koshta oko 6000din. Ne znam za dimenzije, ali ovo bi mogao biti interesantan izbor, uz pazhnju da ne ostane suvih celija i pod uslovom da neshto jaci accu od fabrickog ne smeta. Varta zasad drzhi. Majstor zamenio upaljac (narandzasti plastichni prsten) polovnim (Shabac, City Express, 2010g., 800din) ali opet nema dobar contact kad se ubode dzek npr. fm-transmitera.
  15. Dakle, moglo bi se reci da me ovaj put majstor donekle spasao od samog sebe i vishka chitanja forumskog tkiva. Vreme ce pokazati. Znachi, rashladni sistem OK, termostat, termodavach, ne obara temperaturu pri vecoj brzini, drzhi kazaljku zakucanu na sredini.. Jedino ima neshto crvenkastih, svezhijih, tragova manjeg flisovanja na antifriz crevu ka vodenoj pumpi a ispod izduvne grane. To pratiti pa eventualno predihtovati (kazhe mor'o bi da skida izduvnu granu da predihtuje to crevo. Kazhe da je ozrachio sistem kad je menjao antifriz, josh onda. Kad sam okrenuo Contact kod njega na parkingu nisam chuo strujanje, zhuborenje u kabini. Al' kazhe da mozhe (pogotovo ako flisuje na tom crevu ka vodenoj pumpi da povlachi neshto vazduha u sistem...). Josh me i chastio i zamenio mi upaljach (imao sam neki polovni-ko nov spremljen od ranije) poshto skroz raspukla ona narandzasta plastika okolo. Odmah sam chastio i Stila s' malo vishe 'Evro Premium-a BMB 95' na NIS-ovoj kod Mlekare u NS-u (131 din/lit).

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...