ivan.ik 625 Posted April 11, 2016 Kako možeš da kažeš šta te briga ? Pa neko recimo može da naleti na taj odvaljeni protekt i ......... Protekti kao i normalne gume nisu za igranje, znači pravilan pritisak / zavisno od opterećenja i samo nežno sa njima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted April 11, 2016 Da bre, to kad se odvali sa kamiona to su komadine bas velike. Video sam vise nego par puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 11, 2016 To zovu krokodil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zastavnik10 19 Posted April 11, 2016 1 hour ago, ivan.ik said: Kako možeš da kažeš šta te briga ? Pa neko recimo može da naleti na taj odvaljeni protekt i ......... Protekti kao i normalne gume nisu za igranje, znači pravilan pritisak / zavisno od opterećenja i samo nežno sa njima. Ja? Pa ja ne vozim kamion, mada verovatno moja Z10 ima obrtni moment veći od MACK-a i FAP-a zajedno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 18, 2017 Evo šta se desi kada kupite jeftine gume Vreme je za sezonsku zamenu guma, a mnogi vlasnici će se odlučiti za nabavku novih letnjih pneumatika. Pritom je u današnje vreme cena itekako važan faktor u izboru guma, posebno ako ste u potrazi za većim, a time i skupljim gumama. Poslednjih godina tržište su preplavili egzotični proizvođači koji po značajno nižim cenama nude gume ''atraktivnih'' šara. Testovi su pokazali da poneka guma zna da iznenadi i pokaže se veoma dobrom, ali po pravilu su im performanse daleko od renomiranih rivala, a neretko i toliko loše da se ne mogu preporučiti. Video u nastavku donosi poređenje dva tipa gume, Bridgestone i Fuzion, a koje su testirane po pitanju zaustavnog puta, vremena zaustavljanja i sila usporavanja. Rezultati merenja na Hondi S2000 su iznenađujući, razlike u performansama guma su drastične. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 16, 2018 Od stare do protektirane gume Video ima dva dela. Prvih 6:09 minuta pokazuju kompletan postupak u nekoj od fabrika...i drugi deo pokazuje kako nastaje protekt u nekoj od improvizovanih radionica: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 17, 2018 Cenim da je cilj ovog videa da potencijalnim mušterijama predoči razliku između šusterski odrađenog protektiranja u jeftinoj radionici i "vrhunski" odrađenog protekta u hi tech pogonu ali gle čuda.... Meni je ovo samo još jedan dokaz koje je ovo đubre od posla i još veće đubre od proizvoda koji se prodaje i predstavlja ljudima kao neki sveti gral zajeba gumarske industrije gde su oni naravno pljačkaši koji nam prodaju komplet nov proizvod a ovi protektirani nam spasavaju džep i glavu Pa ko pažljivo pogleda tih prvih 6min videa videće da na ovoj je.enoj gumi nema kakvog oštećenja nema i to po nekoliko komada... oštećeno platno, žica, bok, ekseri, šrafovi, klobuci.... Onda nam ovaj bata lepo prebuši male rupe većom burgijom pa iskrpi iste, obrusi platno/žice onako momački (dal ih prekine par komada ko ga je.e), izroka fleke i lepkove malo tamo malo vamo! Pa ne bi stavio ovako nešto na vozilo taman da nem'o 'leba da jedem 3 Axic, Zvezdo and bane1321 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 17, 2018 Nemo si na kraj srca. Sećaš se da je pre par godina Dalibor Dace makedonac (makedogas čini mi se) uporno falio protekte koje je prodavao, i da je njiov dal gazda il neki diša na OOOO to tero, i to 200 na sat u nemačku, prešo čoek na tim gumama tipa 20000km bez grešku. A cena je bila ubilo se, negde recimo 90% cene neke jeftine gume ala Tigar.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted April 18, 2018 Ja da stavim to na auto i da vozim npr do Milana bez stajanja 160-170kmh nema sanse, mislim da bi ostali samo dugmicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 23030 Posted April 18, 2018 Priznaj Tićma da si samo hteo da se pohvališ da imaš putovnicu za Milano 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 18, 2018 Buahahahaha, gde ga izvuče, to je iskustvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6010 Posted April 18, 2018 Ja ne vidim neku razliku, sem u cistoci I tipu radionice... Djubre jedno, djubre drugo! Sve se radi odokativno, pipa prtsticem po gumi I rengenski ne radi nista! Sune lepka malo vise, prelepi I vozi Misko! To me podseca kad me je komsija pre xy godina, kao klinca odveo u Mladenovac da postavljamo izolacije u nekim novoizgradjenim zgradama. Pitam ga ja da li je ikad to radio, posto ja sigurno nisam, kaze on, ma opusteno izredjamo onaj papir I samo dosta smole I nema da procuri! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted April 18, 2018 Dovoljno je to sto se maltene polazi od tvrdnje da je guma iskljucivo njen gazeci sloj, dodaj jos "mesa" i teraj dalje... U kakvom je stanju karkasa, sta je ona sve prezivela, koje udare, ostecenja, busenja, koliko je km vec presla, da li ce i priblizno sa karakteristikama biti ista osnova za par ili ceo komplet protekta - sve je to manje bitno, ali je jeftino... Licni bih pre uvek uzeo i ove gume koje kostaju 5 'ljade u svim dimenzijama, bar su nove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6010 Posted April 18, 2018 pa gledajući cene na forumu koje su kačene pre par godina i nisu baš jeftine! Zimske bile 200-300 dinara jeftinije od wintere! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 938 Posted April 18, 2018 Ma to ne dolaze u obzir za auto, svaka nova je bolja, pa čak i polovna dobra je bolja od protekta. Ta priča o protektima mi je kao nekan sektaška priča. Možda je isplativo za utovarivače, bagere, traktore ali i tu sumnjam.Bilo ranije popularno za starije kamione, ali otkada ima guma 11,25x 21 i većih za 250_350 e, i vrlo vrlo solidnih polovnih za 120e, to je izgubilo svaki smisao. Inače kineske gume po pričama prevoznika su za iznenađenje odlične kao i ruske kama, a cena skoro duplo manja, tako da novo bar to, ako nije auto, ni vi ne kupujete polovne cipele, tuđi gaz, gljivice ofucano. A od nove gume, sem osetne udobnosti, upravljivosti i prohodnosti očekujemo i trajnost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tesha 18 Posted April 18, 2018 Ja sam na sajmu naleteo na neke ljude iz Rumunije, firma je Radburg i rade protekte. Bas me interesovala cena tih guma i u dimenziji 165/70R14 bila je 12,5e. U odnosu na ove gore klipove, saru ne lepe vec je u presi rade. Inace na klipu gde onaj lik iz EE testira gume na zutom kabriu, testirao je polovne M+S gume krs brenda sa novim letnjim iz premium klase....sto i nije za uporedjivanje. Ili ja nisam nesto dobro pohvatao...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted April 18, 2018 Pre dve godine kupim protektirane gume, trajale su mi dve nedelje, prva rupa je dve ostetila... Bolje je kupiti najeftiniju novu nego protektiranu ili polovnu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 938 Posted June 1, 2018 Nisam nikad uzeo polovnu, ali dobra polovna sa ok DOT je daleko bolja od protekta. Mada cene polovnih su i dalje visoke, dok cene novih guma "većih" dimenzija su pale pislednjih godina tako da ni tu nema uštede. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 28, 2018 BMW M5 sa istrošenim gumama na ''testu severnog jelena'' U pričama o performansama automobila, često se zaboravlja na gume, odnosno njihov značaj. Dokaz za to je i novi BMW M5, koji je pao na ''testu severnog jelena'' zbog istrošenih pneumatika. Ovaj test je kreiran da bi determinisao koliko je vozilo sposobno da izbegne iznenadne prepreke na putu i zadrži stabilnost. Ovo je sjajan način da se vidi kako se automobil ponaša pri naglim manevrima izbegavanja. U priloženom videu mogu da se vide performanse BMW-a M5 sa veoma istrošenim gumama. ''Petica'' je prošla test pri tri različite brzine: 74, 76 i 78 km/h. Razlika između prolazaka je naprosto zapanjujuća, s obzirom na malu razliku u brzini. Prvi pokušaj je prošao sa samo jednim dodirivanjem čunja. Međutim, stvari su se pogoršale pri 76 km/h. U finalnom testu od 78 km/h vozač je pokušao da se izvuče iz neželjene promene pravca. Automobil ulazi u prvi manevar izbegavanja, ali tokom korekcije gubi kontrolu. Treba imati u vidu da je reč o sportskoj limuzini sa najboljim voznim osobinama u klasi, tako da je ovo dobar primer koliko su ''zdravi'' pneumatici važni kada je bezbednost u pitanju. Performanse ''na papiru'' naprosto - nestaju, tako da je jedan običan hedžbek kada ima dobre gume, bezbedniji i vozniji od jednog M5 sa istrošenim pneumaticima. preuzeto sa - autorepublika.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14883 Posted December 8, 2018 (edited) Polovne gume,odličan text,najbolji deo počenje od "ovako stoje stvari"...https://www.polovnegumebeograd.rs Edited December 10, 2018 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goksi1980 43 Posted December 8, 2018 Bio jednom tamo i nikad vise.Drzak i bezobrazan bio neki lik,zalim goriva i vremena izgubljenog 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14883 Posted December 8, 2018 A ha, u tome je poenta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted December 8, 2018 Heeh treba ga zvati svaki dan i samo reci guma 1 bit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14883 Posted December 8, 2018 dobra ideja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 938 Posted December 8, 2018 ^^ , tekst je vrhunski Quote Share this post Link to post Share on other sites