Jump to content
FAS Goran
klaywert

Gume nove vs. polovne vs. protektirane

Recommended Posts

1 hour ago, Goksi1980 said:

Drzak i bezobrazan bio neki lik,zalim goriva

Pa vidi se i po onom gde kaže ne zanima me što ste došli s malom decom, što ste žensko pa se ne razumete, ne šaljem nigde gume. S takvim stavom prodavac nikad od njega neće biti.

Valjda je normalno da se posvetiš mušteriji i da mu izađeš u susret jer dobra reč putuje daleko a loša još dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Axic said:
Pa vidi se i po onom gde kaže ne zanima me što ste došli s malom decom, što ste žensko pa se ne razumete, ne šaljem nigde gume. S takvim stavom prodavac nikad od njega neće biti.
Valjda je normalno da se posvetiš mušteriji i da mu izađeš u susret jer dobra reč putuje daleko a loša još dalje.

Ispran mozak na razgovorima za posao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih, Auto otpad Kidi :D na početku Vinogradske. Ima on određena specifična shvatanja... B) ...ništa niste uradili dok ne odete na drugi njegov plac (tu blizu odmah pored prvog), i kad kaže da morate da pripazite da mu patke ne izađu... :D:D

Hoće on da napravi cenu, razume se dosta i hoće da kaže, da pomogne šta bi moglo od drugog modela (uživo više priča, ne znam kako je telefonom)...ali je eto, ponekada drugačiji malo, vidi se i po tekstovima na njegovim sajtovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sagledamo kakvu robu (gume konkretno) prodaje i po kojoj ceni, koju količinu toga ima, koliko ga ljudi dnevno zove (zbog cene naravno, kvalitet je tu sekundarna stvar), onda potpuno razumem njegov princip poslovanja i mislim da bi totalno prso da nije takav. Hoću da kažem da ga potpuno razumem
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zali boze potrosenog vremena na citanje teksta. Kaze ne ubedjuje nikoga da kupi polovne gume a onda napise 20 recenica o tome kako su nove skupe i kako se kradu, kako guma gazi put i svj dal je polovna il nova.. Bas raznih slucajeva ima u ovoj drzavi. 

A to za javljanje i spustanje, pa ljudi rade u call centrima za 200, 300e jave se na 60, 70 poziva dnevno pa su uvek ljubazni, plus rade za drugog i jebe im se al se opet trude.. A ne on sto radi za sebe i od toga zivi, kakav glupan. Ako ga smara sto ga zovu i pitaju ljudi, nije trebao telefon da ostavi nego samo adresu. Retard. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je taj mentalitet... i onda ako ne radi na 100% marže, priča kako radi za džabe, kako ne valja ništa isl.. jedan moj Burazer dovlaci gume od preko kamionom. Placa ih 5€ po kom, prodaje nakupcima na količinu 20-30-50-100kom na 10€ po kom. Imao bi čisto 5€ da ne mora da placa i “carinu”.. i onda takvi njemu spuštaju cenu na 6-7€ po kom iako će većinu guma da proda na 20€ koliko prodaje i ako ih plati 10€. Jer 10€ ga ne zadovoljava, onih 2-3-4€ koje bi iz tudjeg džepa, oni su sladji.. i onda nam kriva vlast.. sami smo sebi robija...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok postoji tržište i način da se podmiri, tako će biti. Jedini izlaz je da osiguranja ne isplaćuju kad se desi neka havarija sa matorim gumama, nego iz svog džepa. Na keca bi stala prodaja matorih guma, liferovanih iz tih razloga preko.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/9/2018 at 12:29 PM, nidza said:

Dok postoji tržište i način da se podmiri, tako će biti. Jedini izlaz je da osiguranja ne isplaćuju kad se desi neka havarija sa matorim gumama, nego iz svog džepa. Na keca bi stala prodaja matorih guma, liferovanih iz tih razloga preko.

Onda bi svaki dan prvo kod vulkanizera po nove gume pa tek onda dalje.

Svi teramo polovne gume samo je razlika da li smo ih kupili nove ili već korišćene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za starost guma postoji DOT, bez problema bi montirao neke premujum polovne stare par godina. Ne vidim tu neki problem..

Guma se vidi dal je krpljena ispucala stradala od lošeg trapa itd..

Edited by kreator

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, jevta said:

Onda bi svaki dan prvo kod vulkanizera po nove gume pa tek onda dalje.

Svi teramo polovne gume samo je razlika da li smo ih kupili nove ili već korišćene.

Naravno da postoji razlika između nove i polovne gume. Kada kupiš 4 nove, znaš im čitav životni put, podjednako stare i troše se, znaš ako si klepao po rupama i oštetio im strukturu. To sa polovnom ništa ne znaš, a svaka je šansa da ćeš dobiti 4 gume sa 4 različita automobila.

 

Mizeran deo prodatih polovnih guma je poznatog porekla, većina se ovde donosi na kile, raspareno, skinute iz ko zna kog razloga. Sav razvijen svet je glup, a mi smo mnogo pametni, pa nečiji ekološki otpad dalje upotrebljavamo. 

 

Guma je najvažnija potrošna stvar na automobilu. Koliko god da postoji realna šansa da se kupe 4 polovne upotrebljive, možda i baš dobre gume, ne mogu da preporučim taj pristup.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam nikad bio srećne ruke sa izborom,sa polovnim gumama,tako da mi "lakše" da kupim nove.Vozim ih otprilike 5 godina(zavisi...),pa Jovo nanovo...

Inače zimske koje su sada montirane su došle sa autom, iz Nemačke,nemam pojma kako su stigle do mog auta...DOT iz 2014.,šara na svima 6,5 mm.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, Rile_bg said:

Na gumama i kocnicama ne treba stedeti.

 

Pa ni na amortizerima onda jer treba taj tocak i drzati na kolovozu :D Gume, trap pa kocnice :D Nisam nikad shvatao koncept ljudi da mi se zale kako im propao keder na vratima, manzetna na poluosovini, crevo na interkuleru i onda ga ne mozes ubediti da guma na felni isto propada od starosti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre bih zadrzao za moj auto ako mi odgovara dimenzija polovnu gumu iz DE,nego sto bih stavio neku novu kupljenu u Srbiji.

Ovog leta sam bio svedok,gde je covek kupio i montirao dve polovne gume,jedna je bila 2000 druga 2001god.To je već strasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, neshtry said:
Nisam nikad bio srećne ruke sa izborom,sa polovnim gumama,tako da mi "lakše" da kupim nove.Vozim ih otprilike 5 godina(zavisi...),pa Jovo nanovo...
Inače zimske koje su sada montirane su došle sa autom, iz Nemačke,nemam pojma kako su stigle do mog auta...DOT iz 2014.,šara na svima 6,5 mm.

Nije samo sreca nego dobru polovnu gumu placas kao novu jeftiniju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moraš da uzmeš u obzir da mi koji smo van centara trgovine i nismo baš obdareni izborom ...
U ostalom se slažem.Kemoimpex ima dobar izbor premium guma sa starijim DOTom i to može nekome da bude rešenje...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je ispravno skladištena guma, stariji DOT je skroz okej. Tu sad može da pomogne samo reputacija doboavljača.

 

Starija, nekorišćena guma, je sasvim različita stvar od korišćene. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lično uvek kupujem nove gume i polovne mi nisu alternativa. Do sada sa novim gumama nikada nisam imao nikakvih problema, a zamenio sam ih poprilično. Sa novom gumom pređem oko 40.000 km i tada ih menjam. Ako nemam dovoljno novca kupim neku novu gumu niže klase, a ako sam pri parama kupim neku srednju klasu. Lošije gume sam vozio jedino 90-ih, jer su nove gume bile skupe, a ni izbor nije bio baš kao danas. Tada sam sa letnjim vozio i na +40 i na -20, ali takva su vremena bila, mada letnje gume iz tog vremena nisu bile baš kao ove današnje prave letnje sa uzdužnim kanalima, već su više bile kao neke univerzalne. Trenutno na autu vozim Fuldu Multicontrol. To su inače univerzalne gume, ali sa njima nemam iskustva po zimskim uslovima, jer su kupljene pre 2-3 meseca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...