Jump to content
FAS Euroauto Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Jel može neko da mi kaže kako se "vidi noću" sa mareom?

 

Napatio sam se sa Punto 2-kom (2001), noć + kiša = kataklizma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom isto kao i sa puntom :)

Taj problem je resen zamenom projektora i samo tako ga je moguce resiti. Nije tesko u uradi sam varijanti, projektori su bili oko 40eur morimoto (kinezi svakako ali pise morimoto), treba ti fen i ajd recimo dan vremena.

Zamenom projektora potpuno druga prica

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stanke007

Pitanje je spojeno sa postojecom temom.

Stvar licnog afiniteta i potreba. Za moj ukus, a posto nisam rob ni jednog brenda, recimo Mito vs neki lep i napucan Evo Sporting - bas mrtva trka :) . Sta prvo naleti atraktivnije, opremljenije, u boljem stanju i sa pikiranom motorizacijom. Imao sam slicnu dilemu, samo u klasi iznad (Giulietta vs restyle Bravo Sport), a u obe klase svaki od predstavnika imaju i svoje prednosti i mane. Pa ko sta voli i misli da je pametnije.

Oko kupovine konkretno Eva, ovde imas i posebnu temu sa gomilom informacija (Grande Punto/Punto Evo/Punto MY2102): 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti trebaju peta (a uz njih i četvrta) vrata, onda Punto! Čini mi se da ima i maaaalko više mesta - subjektivni osećaj!

Ako više voliš nešto sa stilom i nesvakidašnje onda MiTo!

Mada što kaže @Ivan i napucan Evo prelepo izgleda. Lično mi se više sviđala "njuška" Punta pre redizajna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slatke muke. Za razliku od Bravo vs Giuliette, koji, platformski gledano, dele samo pod, kod Mita vs Punto EVO je stvar ipak malko drugacija. To su dosta slicniji auti ovako mehanicki gledano. Ono sto su po meni kljucne razlike : Mito je tvrdji auto gotovo u svakoj izbedbi (osim ako se poredi sa Abarthom mozda). Zatim, Mito ima 'frameless' vrata, sto je izuzetno lepo, ali ima svoje nedostatke (pitajte samo vlasnike Brere, ili nekih drugih kupea). Ono sto je vec napomenuto, znaci Mito je samo trovratni, a Punto moze biti i trovratni i petovratni. Sto se izgleda tice, meni je Mito, gotov uvek lep, cak i ako nije u nekoj besnoj opremi, dok Punto, ako nema neke vece felne i one bocne sajtne/pragove, izgleda mi poput nekog sluzbenog vozila. Ali ako je u tako nekoj atraktivnijoj izvedbi - Punto izgleda apsolutno uporedivo sa Mitom, ako ne cak i malko skladnije od napred :) 

 

Kao sto su ti vec rekli, najbolje prati oba, pa koji iskoci u boljem stanju/opremi/motorizaciji, za tog se odluci :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema greske koji god da izaberes. Biraj koji ti se vise svidja. Na papiru bi mozda bilo lakse da odrzavas punta, eto jedino to.

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako su slicni meni su to babe i zabe :D

Ima nekih preklapanja, ali malo.

 

MiTo je pretezno sportista, sa 1.4 turbakom i 1.6 dizelom. Ideja je da bude mali gradski zvrk.

 

Punto je pororicni auto u malom. Ima manje motore uglavnom iako se neki preklapaju. 
Vise vrata i drufacija filozofija.

 

Po meni je to kao da poredis Alfu GT i Stila petovratnog. Dele po nesto, ali svaki ima svoju pricu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, bane1321 said:

Ako ti trebaju peta (a uz njih i četvrta) vrata, onda Punto! Čini mi se da ima i maaaalko više mesta - subjektivni osećaj!

Ako više voliš nešto sa stilom i nesvakidašnje onda MiTo!

Mada što kaže @Ivan i napucan Evo prelepo izgleda. Lično mi se više sviđala "njuška" Punta pre redizajna...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisacu ovde post u nadi da nije u suprotnosti sa pravilima Foruma.

Radi se o tome da jedan moj poznanik trazi auto za sebe. Posto nije zainteresovan za razne online platforme,forume i sl,a zna da sam ja clan jednog auto-foruma,zamolio me da zatrazim savet/misljenje u njegovo ime.

Naime,on trazi auto za sebe. Nije neki poznvalac,bazicno se razume u kola. Namerava da kupi noviji hecbek (ne stariji od 2016) i sa kilometrazom ispod 100.000. Ne treba mu veci auto,ladja. Po mogucnosti trazi dizela 1.5/1.6 motor. Ne prelazi mnogo godisnje - oko 15.000km. Ja sam ga savetovao da onda razmisli o nekom benzincu (turbak neki) i nije protiv ni te ideje,ali vise ipak naginje ka dizelima.
Uglavnom je to kod njega gradska voznja u Beogradu i vikendom poneko putovanje po Srbiji i regionu.

Nije posebno zahtevan.
Trazi na prvom mestu pouzdanost,da auto ima preko 100ks da moze lepo da povuce,ali ne bi da placa prevelike registracije za takav tip auta. Naravno i standardne stvari - mreza servisa,delovi,odrzavanje..

On je suzio izbor na tri marke/modela,uglavnom se rukovodeci svojim estetskim kriterijumima i nekim recenzijama koje je procitao:
1.Renault Megane
2.Opel Astra K
3.Peugeot 308
(namerno je stavio ovakav redosled po preferencijama)

Budzet mu je nekih 13-14 hiljada evropskih novcanica.

Ako neko moze da napise svoja iskustva,savete i misljenja bio bih vrlo zahvalan.
Ako nesto znaci,momak je u ranim tridesetim godinama svog zivota,nema porodicu i decu.

Edited by Decak Iz Vode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima dobar a4 tdi dioda za njega i kusur da mu ostane :D
Od ovoga ponudjenog ja bih izabrao Astru, a neka gleda sve pa sta je u najboljem stanju to neka kupi :)

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pratim po slicnim parametrima godista/klase i za sebe, za sledecu kupovinu. Od trenutne ponude, za moj ukus i oko, jedino su mi interesantni:

- upravo Megane; jos uvek drzi cenu jer je relativno svez model, 2016-2017 je od 10.000-11.000 EUR, da je neki fin Limited ili Intens. Meni se svidja GT-Line, ali su Mk4 bas, bas retki jos uvek.

- Leon ali iskljucivo FR; i on lepo drzi cenu, od nekih 9500 EUR za benzince 2013-2014, pa do 11.000-13.000 za dizele 2014-2016.

- u nekim trenucima ludila :D , bacim pogled i na DS4 (obican C4 mi je umrtvljen spoljnim dizajnom). Moze da se uzme bas lep autic za 8.000-9.000 EUR (2012-2015). Noviji pod DS brendom su naravno skuplji. Mana im je sto su kao i 308 malo tanji sa prostorom (DS4 je i kraci od prethodnih) i jedino sto mi bode oci je sto je fabricki izdignut.

Benzin vs diesel turbaci - stara prica i stvar licnog ukusa i potreba. Licno ne bezim ni od jednog, sve je dobro dok nas ne pregaze ovi hibridi :D . A za iznos koji pominjes, ima da bira i jos da se izd*kava u Compact klasi :) (ako gleda samo polovnjake).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za pretezno gradsku voznju bih isao na automatika, a novi 308 kao i astra K za razliku od megana imaju dobar pravi automatik, nije robotizovani manuelac.

 

308 meni deluje najkvalitetnije unutra, sve je nekako ususkano i utegnuto maltene kao skupljih nemaca, astra malo zaostaje, a megan mi je na zadnjem mestu, jedino sto ima odlicna sedista, pritom mislim da je 308 najudobniji, mada su svi solidni stvarno.

 

A sa obzirom da moze uzeti vrlo mlad auto sa malo km ne treba da se boji automatika, pogotovo sto su cene setova kvacila i zamajca toliko skocile za nove modele da su u rangu cena popravke automatika skoro.

 

p.s. mk4 oznacava 4 generaciju modela

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

20 minutes ago, Decak Iz Vode said:

Limited i Intens su,pretpostavljam,paketi opreme,a sta oznacava Mk4?

Da, paketi opreme. Videces i sam - bolja sedista, Full LED farovi, vece alu-felne, elektricna rucna, rikverc kamera+prednji parking senzori, hromirane i izbacene cevke izduva, veci ekran multimedije (meni najmanje bitno)... Najveci deo trenutne ponude su oni sa tanjom opremom i motorizacijom i oni su izmedju 9 i 10 soma. Ali vec kada bacis pogled, na prvu vidis razliku zasto je to tako. Intens i Limited ces videti da malo odskacu sa cenom. GT-Line koji mi se najvise svidja ima sportsku crtu, ali je opet samo paket i maltene da ih jos uvek nema po oglasima. Pravi GT je vec em ozbiljnija zverka, em skup, em sa 4Control sistemom...

Mk4 generalno oznacava generaciju modela (cetvrta, najnovija, od 2016.). Megane Mk3 se radio od 2008. do 2016.

EDIT: Kolega pominje 308 - kod njega se treba priviknuti na i-Cockpit. Meni licno zbog visine bas i ne lezi mali volan u krilu i gledanje instrumenata preko istog. Takodje i sve zivo prebaceno na ekran multimedije. Kao i malo prostora pozadi, sto vuce jos od prethodne verzije. Za moj ukus ima malo monotone linije eksterijera (pogotovo bocne), nalik Golfu. Ali generalno, u nekoj napucanijoj verziji sasvim korektan izbor, pogotovo dizel.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je i meni palo na pamet, za 13-14.000 EUR moze da uzme novi Compact - ali da ustine poprilicno... Pa evo i Tipo - da uzmes korektnu opremu, solidan 1.6 MultiJet, ode vec na 17.000 EUR bez problema. I to Fiat :) i to onaj koncipiran za trzista u razvoju.

Apsolutno nemam averziju od polovnjaka, ko ume da probere, moze da uzme lep autic koji ce bez ikakvih problema sluziti godinama. A nasviran opremom i dobrom motorizacijom, da uzivas. Licno glediste mi je da prvi placa, drugi vozi, treci popravlja :) .

Za tih 13-14k kod Compacta uzima se ili kompromis sa novim ili vrlo mlad polovnjak da puca sa motorizacijom i opremom. Pa ko sta voli i misli da je pametnije :) , u taj izbor se vec ne mesam. Nekome je auto za prevoz od A do B, nekome za uzivanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj surak je uzeo nov Renault Kadjar 1,3 Tce u opremi za 16000. Bio je probni auto i presao svega par hiljada km a dobio je garanciju od 5 godina i auto je realno nov i svi najloni i ostalo su bili jos uvek na njemu. 
E sad za 13-14 moze nova Elantra da se uzme a tu je blizu i Corolla. Od opreme imaju sve sto nam treba i preko toga je sve izmisljanje a pogotovo sto se pola te opreme u realnosti maltene nece koristiti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, Ivan said:

Pa evo i Tipo - da uzmes korektnu opremu, solidan 1.6 MultiJet, ode vec na 17.000 EUR bez problema.

Ako se gleda cenovnik po kome je Tipo hatchback PoP (početni paket) opreme 1.4 16v 15k evra, a takav isti u Lounge paketu 17.100...a, koliko ga ljudi u praksi plaćaju?

Tipo hatchback 1.4 16v Lounge je plafon 13k ''na akciji'' samo što ta akcija nikako da se završi... :) Znamo da ne treba slepo verovati cenovnicima novih automobila nezavisno od marke...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolji izbor bi mu bio Focus, nebitno da l' dizel, da l' benzinac (restyling ecoboost mali turbak ima rešen problem sa prve verzije).
E sad, ne ulazim u to da li mu se sviđa ili ne, ali baš baš baš kvalitetan auto.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...