Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Normalno je da se ne cuje. A ne znam sad za varijacije, nisam istestirao 100 primeraka, samo sam svog izucio do tancina :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, horvat said:

samo sam svog izucio do tancina :D

I ja sam svog :P .

Kod mene se na MultiAir recimo Garrett 1238 nije cuo u OEM varijanti kada sam ga kupio.

Posle sredjivanja Wastegate ventila i "vracanja" na nulu u TS Uzice (ovo drugo za svoj cef) - pomalo je zvizduckao :D . Ali i izuvao kako ide, pogotovo u Sport modu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa one kada su "dobre " ne cuju se ali nisu bukvalno necujne , cujes po malo u voznji ili na leru kada isturiras. Moja se cuje i na ler gasu vise od decenije vec i opet je "dobra", nema lufta, ne trosi ulja..dokle, niko ne zna :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cityNikad pre brava nisam vozio ništa sa turbom, prespavao sam celu tu turbo dizel revoluciju, pa ne znam kako da se ponašam. ;)

 

Ovaj ihi je u mojim rukama odzviždukao poslednjih nekoliko godina i ~25K i za to vreme nije promenio melodiju, al' vidim mnogi pričaju da to ne treba ič da se čuje, pa reko' da priupitam čisto preventivno, za drugara. :D

 

Sluš'o ga Goran onomad kad sam ga pazario, i merili mu neki pritisak, valjda nešto bilo niže od normalnog, ne znam. A mom majstoru sam jednom dao da ga proba jer mi nije verovao da se čuje, i tad je seo na vozačko sedište, i više vala neće. :rant:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni moj se nije cuo i onda  odjednom u Bg-u nece preko 2000 obrtaja, po ravnom dodje do 40km uzbrdo ni do 20 crni dim pozadi... do Mladenovca sam putovao 2,5 sata zastavnom trakom uglavnom :) Ne secam se sta je tacno bilo crklo al zamenio turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad citam o tome  da  1,4 T-jet moze da ima vise ks nego sto je deklarisano.

A ja kad sam dovozio moju Giuliettu sa tim motorom  vidim da auto bas ide  i sve sam se odusevio  da sa toliko kas  bas ide  za medalju.

Znaci to je u pitanju da mozda imam vise ks nego sto mislim.:heart:

A i ona ce  uskoro na onu temu -oglasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@darkman14 Da, ali to je auto C segmenta (pravog C segmenta) u sport opremi sa najjacim motorom tada u ponudi (posle ide 1.6 i 2.0 mjet), navigacija, tempomat, sportska sedista i metalne papucice...

 

Sad za 25k za C segment...skoro pa da je ulazna svota novca..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko me sećanje služi, nov Bravo 1.4 active, od 90ks, je te 2008. kod nas koštao 14.500.

Čini mi se da se 2009. pojavio Pro C'eed za 9.990, a potom su i drugi proizvođači počeli da obaraju cene. 2018. ulazna verzija Aurisa - Terra je bila 13.300... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76 Što bato ? Zbog seke ? :)

 

@darkman14 Fala ti za ovaj čas 'talijanskog, mor'o je translejt da radi za pojedine opcije. :D A "Vernice lenticolare" nisam ni uspeo da skontam, to mu dođe metalik farba ?

Da l' je realno da je celih 500e bila doplata za nju, ili je po sredi neka specijalna varijanta?

 

15 hours ago, bane1321 said:

Bravo 1.4 active, od 90ks, je te 2008. kod nas koštao 14.500.

Ovaj moj nesport je nov plaćen oko 21000, nije baš mala razlika u odnosu na tu osnovnu verziju. Ispada da je turbo, sport + hrom paket koštao prvog vlasnika skoro šest hiljada više, ali realno, vidljiva je i razlika.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tome i pricam.
Za to vreme ovakav bravo je prilicno bio skup. Negde sam nasao da je moja delta bila nesto preko 30k eur.

To je sada cena golfa 8 u nekom slicnom paketu opreme sa daleko vise opcija na koji kukamo da je dranje.
Ili kia ceed.

Bilo koji c segment je sada tu neka cena u slicnom paketu opreme. A tada 25k eur i sada 25k eur nije ni blizu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

147 Veloce, proizvedena 12/2009. koštala nova 26.300€

Delta 1.4 TJet u Oro opremi 2008. koštala nešto ispod 25k €. Tvoja Darkmane je koštala više jer imaš dosta bolju opremu plus dizel plus panorama.

Giulietta 2012. u solidnoj opremi koštala nova 26k €.

Cene su u Nemačkoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TheWickerMan tako je, skroz si u pravu. 
O tome ja i pricam, tada C segment sa nekom dobrom opremom i sada C segment isto sa visim paketom opreme slicno kostaju.

Zakljucak je da nista nije poskupelo sem bazne verzije automobila.

 

 

*PS nije ni cudo sto su pukli sa Lanciom. 25k eur za klot auto... Tada je neki i30 benzinac bio ispod 10k eur cini mi se, oktavije su bile nesto oko 14k eur, golf tu negde. Sve govorim o osnovnim modelima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd Delta, te 2008. godine je bila relativno nov model, pa da razumem i cenu. ( Nije baš klot, automatska klima, zadnji senzori, polu koža, komande na volanu, sklapanje retroviziora itd )

Ali ta gospođa što je dala 26.300€ za 147, generacijski 10 godina star model, ne razumem. Jeste bila dobra oprema, najjači motor ( JTDm 170 ks ) , ali tolike pare dati za model na zalasku karijere je po meni ludilo. Mislim, hvala joj puno što ju je kupila i što se posle 8.5 godina rastala od nje za 20% cene, da nije nje, ne bih je ni ja vozio :D

Edited by TheWickerMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staro pravilo je da modeli na zalasku budu najboljeg kvaliteta,pa kolekcionari,ako nije  neki poseban detalj koji je poželjan,biraju baš te sa kraja produkcije. Tada su svi uvežbani,i nabavka , i kooperanti, i sklapanje

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bar na Nuova Bravu, problematika se vrlo lako zaobidje biranjem restyle modela, sa proverenim C635 menjacima.

@shuxx

Cuveni "Chocolate bearings" :) , pisali smo do u sitna crevca i na forumu. A pre par godina sam, pored prilicno drugih, bas na ovoj temi okacio upravo i taj link ;) :

On 4/8/2021 at 10:41 AM, Ivan said:

Krece sa pomeranjem rucice menjaca (obicno u 1. i 5. brzini koje su na istoj osovini sa najproblematicnijom 6.), zvizdanjem (obicno u visim brzinama, tj. 5. i 6.). Pa ako se ne intervenise na vreme - do ozbiljnijih simptoma, ostecenja kucista menjaca... Da ne ponavljamo, pogledaj sa Search, pisali smo dosta ;) , a imas i gomilu klipova o tome po netu, najplasticnije ces tu videti simptome.

Kucaj samo "M32 gearbox problem", ima toga koliko hoces jer je isao u masu modela i sa benzinskim i sa dizel motorima (Opel, Fiat, Alfa,Lancia, Saab...).

Mislim, nista strasno, danas se sredjuju za daleko manju cifru nego ranije (reda velicine 250 EUR) i ako, ne daj Boze, krene da zeza. Svakako je mnogo lakse i jeftinije odrzavati kako treba, sipati sveze ulje (preporucuju i trunku preko fabricke specifikacije, zbog lose resenog podmazivanja lezajeva visih brzina), dodati eventualno neki MOS2 aditiv...

 

PS: Imas i ovde lep tekst: M32 Gearbox: Chocolate Bearings

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne zameri na dupliranju. Mene ova tema bas i ne dodiruje, pa sam delimicno upoznat. Ali, nesto guglajuci, naidjem na ovaj link, i detaljno procitam. Tako da sam sad razumeo problematiku.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, shuxx said:

Ne zameri na dupliranju.

Kakvo crno zameranje ;) , hvala tebi na zelji da podelis pronadjeno sa ostatkom zajednice.

Samo dopunjujem da uz taj link postoji gomila materijala i na ovoj i na slicnim temama vezanim za Opelov M32 (C544) menjac.

Koga zanima tematika, pisu se deceniju i kusur unazad i teorija i licna iskustva ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...