Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

On 11/11/2023 at 9:49 AM, knezevic76 said:

Bravo i Punto ne mogu da se porede ni po čemu, ako izuzmemo motore, barem po mom mišljenju. Od prostora, pozicije sedenja, same udobnosti.....jednostavno klasa više, a da ne govorimo o aerodinamici i stabilnosti pri većim brzinama.

A opet isto tako Delta je za neke stvari u prednosti u odnosu na Brava, oprema, gepek.......

A opet npr Giulieta ima nezavisno vešanje , što nekome možda ne znači ali je velika razlika u odnosu na Brava ali i kraće brzine, kao i svaka Alfa pa je i potrošnja veća......

meni je manja potrosnja na djulijeti od tebe sa bravom:harhar:,

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, silenci said:

meni je manja potrosnja na djulijeti od tebe sa bravom:harhar:,

Povuci sedište bliže volanu da možeš da pritisneš pedalu gasa do kraja i videćeš how real magic happens kad krenu brojke za potrošnju da se vrte kao voćkice na aparatu. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Reacher Gilt da menjamo i da mi doplatis 500 dolara za ovaj prelepi Emotion

Ima 150 garavih konja ali ide kao da ima 200, a ne mora da se pere, cudo

IMG_20230907_135453.thumb.jpg.e6a686b530acf23ca4eede313af9ea6b.jpg

 

A ko hoce da testira potosnju na 1.4 Tjetu za tricavih 5500 evrica moze imati ovo

746330989_WhatsAppImage2023-11-06at11_59.05(1).thumb.jpeg.88d5b48f9ae437e405ce7f1c7f8d6bdd.jpeg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kucaš na pogrešna vrata, ja ne znam šta ću ni sa ovih 120. :D

Ideja je bila da prodam Brava i uzmem pare, a ne da dodam pare i da mi ostane Bravo. :thumbup:

Da se razumemo, nemam ja problem sa Bravom, nego sa viškom auta. Da mogu fokusa da utopim za neku normalnu kintu, Brava bih ostavio, al mator benzinac automatik, sa nepunih sto konja = venčanica. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar  je kupio pre nekih godinu i po dana od mene Bravo 1,4 Tjet 2008 sa 150ks u Emotion opremi. Bordo metalik i odradio mu je veiki servis,nabaci AllSeason gume kao nove,doterao trap da nema sta da susne  i generalno je auto bez ulaganja mehanicki ali je estetski izgradiran.

On ga vozi tako  i ne smeta mu tako da ako neko hoce  zujalicu za neke  lepe pare  nek se obrati.

To od grada se resava kod ovih sto masiraju lim ali eto on nije hteo da dira jer i ovako ispred zgrade  mu je haos  i nece da se nervira kad otvaraju vrata. 

Kupio je  BMW 320d  i zato ga prodaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece se razocarati jer  je vec imao ovakav BMW  i to je ono sto mu lezi.

Radi se o E46 iz 2003 i motoru sa 150ks  koji se odlicno pokazao.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/11/2023 at 7:26 PM, integralac said:

Prodavam

On 11/11/2023 at 7:26 PM, integralac said:

A imam i ovo :) jos ima i rikverc kameru

On 11/12/2023 at 12:49 AM, integralac said:

da menjamo i da mi doplatis 500 dolara za ovaj prelepi Emotion

Ima 150 garavih konja ali ide kao da ima 200

On 11/12/2023 at 12:49 AM, integralac said:

za tricavih 5500 evrica moze imati ovo

Cisto da drugarski i dobronamerno priupitam jos jednom - i dalje vas nekoliko kolega koji se bavite prodajom niste zainteresovani da imate svako po svoju temu u odgovarajucem delu foruma za kupoprodaju?

Ne kosta nista, imate dzaba reklamu, kada su Zabari kao iznad u pitanju targetirate najsiru mogucu ciljnu grupu kupaca, u pracenim ste "Clanskim pogodnostima" ili partnerima kluba... A s druge strane, brojni auditorijum u svakom trenutku moze da ima pregled sta tacno nudite (mnogo vise neregistrovanih cita sve ovo), priliku da mozda kupe nesto od ljudi koji su vec poznati na ovim stranama ili mozda kvalitetnije od proseka...

Ili je lakse da se ovako konstantno po temama off-uje i provlaci kada nesto naleti za prodaju ;) ? A na konstruktivan predlog kao iznad, u interesu svih, odgovor je da nema potrebe jer prodaja ide i da nije potrebna dodatna reklama. Pa mi to dvoje nekako ne ide bas zajedno.

 

Pominjem, posto je covek pitao (i spojeno je sa ovom temom) za savete i iskustva ISKLJUCIVO sa benzinskim turbo motorima u Nuova Bravu. A mi pricamo o poredjenju ubrzanja Punta i Delte, kacimo slike sopstvenih vozila i sta na njima moze da se doradi, nudimo auspuhe, dizelske Bravce, Giuliette, itd... :) 

Nikakav problem da se druzimo i caskamo, ali za sve od pomenutog postoje odgovarajuce teme.

On 11/8/2023 at 6:27 PM, Bule222 said:

Pozdrav svima, interesuju me iskustva iskljucivo benzinskih agregata na fiat bravu

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

K'o što reče @Ivan :

- imamo deo za oglase, sve što imate da prodate ide tamo. :thumbup: 

Taj deo ima svoja pravila koja određuju kako ide komercijalna prodaja automobila, a kako neko može da prodaje lični auto. 

  • Ako se želi komercijalna prodaja automobila --> postavlja se oglas na Forumu sa definisanim popustom koji ide kupcu.
  • Skroz je ok i da se ne želi komercijalna prodaja automobila na Forumu --> onda neće biti oglasa na Forumu sa definisanim popustom koji ide kupcu.
  • Jedino rešenje koje nije ok je da se želi provući na ''mala vrata'' komercijalni oglas preko Foruma (pominjući malo-malo po drugim temama), a kako bi se izbegao popust kupcu definisan Pravilnikom. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/8/2023 at 9:49 PM, Ivan said:

Ono sto je bitno je da su do restyle to Euro 4 motori, sa problematicnim Opelovim M32 menjacima (Fiatova oznaka C544).

Od restyle su to Euro 5 motori, sa novim italijanskim FPT C635 menjacima koji su se pokazali kao znatno robusniji.

Po cenu da postanem dosadan, samo bih da primetim da ovo ne mora da bude 100% tačno.

 

Ima i restajl primeraka, dakle '10 godište, sa e4 t-jet 88Kw (i  M32 menjačem), kao recimo ovaj moj (koji više nije na prodaju). 

Što samo po sebi ne mora nužno da znači da su spomenuti u nekom problemu, tj. može da se desi da savršeno rade godinama, tj. hiljadama kilometara, iako svi znamo da ne valjaju. :thumbup:

Eto i mojih 500 dinara, fala lepo. ;)

 

 

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabari su standardno za njih brljavili na tom prelazu, start i do sredine 2010.

Kako je svaki primerak izasao iz fabrike, vrlo lako se proveri preko ePer. Imas i kontra primera, da su novo ubacivali u starije verzije u tom prelaznom periodu. U zadnjim serijama pre restyle imas novije vozacke airbag-ove sa crvenim znakom (a ne one starije koji vremenom odu u ljubicasto) - pricam ne zbog estetike nego zbog totalno razlicitog kacenja i oblika vozackog airbag modula. Tj nisu kompatibilni, ako neko trazi zamenu, ne daj Boze. Pa recimo alu papucice (Bravo Sport 2010+, Giulietta) opet fabricki na ovim starijim. Ili stari (svetli) farovi fabricki na restyle, itd., itd., svasta sam vidjao.

Ima toga, ali su to na ukupan broj primeraka toliko retki izuzeci (sam kraj 2009. do polovine 2010.) da samo potvrdjuju pravilo. Deluje mi kao da su na proizvodnoj traci trosili to sto su u tom trenutku imali od zaliha.

 

Apropo menjaca, naravno da zavisi i od predjene kilometraze, eksploatacije, odrzavanja, zamene ulja... Ali su generalno ti GM deklarisani na 320 Njutna potencijalno falicni, inzinjerski je lose reseno podmazivanje lezajeva visih brzina, losiji korisceni materijali... Dovoljno je pogledati u koje su modele isli i koliko problema sa njima ima u istim tim modelima. Nije ih sigurno dzaba Fiat brze-bolje izbacio iz upotrebe, konkretno u Bravu posle samo 2-3 godine ugradjivanja.

S druge strane, C635 je menjac koji je FPT radio za masu turbaka, sto benzinskih, sto dizelskih sa mnogo vecim torque (isao je i u 2.0 MultiJet posle dosta boljeg GM F40, tj. C542). I ugradjuje se i dan danas, znaci skoro deceniju i po. I retko da ce se po netu, za toliko godina i modela ugradnje, naci neka teza problematika za isti.

Sto opet ne znaci nista, jer budala moze da pokvari i kamen, isto kao sto i onaj prvi moze da potraje. Tu se apsolutno slazem. A i njihova reparacija je danas bagatela u odnosu na ranije, tako da ne mora da predstavlja bilo kakvu prepreku. Cisto komentarisemo kako se sta pokazalo u praksi i na sta obratiti paznju prilikom kupovine. Znam par ljudi koji su pazarili a da nisu ni dobacili auto preko prvih par stepeni prenosa i vrlo brzo natrcali na kosku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/8/2023 at 9:49 PM, Ivan said:

Ovaj podforum je za stari Bravo/Bravu/Mareu i to za tehnicke probleme.

Imas podforum za kupovinu vozila i u njemu temu o Nouva Bravu od 178 strana, u kojoj pisemo od 2009.

Sve sto te zanima je tu ispisano do u sitna crevca (redovno odrzavanje, cene, potrosnja, kvarovi, saveti za kupovinu), pa prelistaj bar ono sto pisemo u zadnje vreme:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43370-fiat-nuova-bravo-savetimišljenjaiskustva-pre-kupovine/

 

Tako je. Verzije od 120 i 150 KS su T-Jet, sa IHI VL37 i VL36 turbinama.

Ono sto je bitno je da su do restyle to Euro 4 motori, sa problematicnim Opelovim M32 menjacima (Fiatova oznaka C544).

Od restyle su to Euro 5 motori, sa novim italijanskim FPT C635 menjacima koji su se pokazali kao znatno robusniji.

T-Jet 120 nastavlja zivot kao Euro 5, a T-Jet 150 zavrsava sa proizvodnjom zbog prevelike potrosnje i Euro normi. I menja ga pomenuti MultiAir Turbo 140, Euro 5 motor na istom 1368 ccm bloku ali sa MA elektro-hidraulicnom jedinicom, varijabilnim usisom u 5 modova rada, kao i Garrett 1238 turbom.

Ne, zavisilo je od zelje kupca. I sve najjace verzije (T-Jet 150, MA 140, MultiJet 165) mogu biti u nizim paketima opreme (Dynamic, Emotion). A i obrnuto, slabije motorizacije su mogle da imaju nesto od Sport paketa (ali bez nizeg vesanja, bez Sport moda, bez duplih cevki izduva i sl.). Procitaj malo, sve imas u gore navedenoj temi.

Iz svog odlicnog iskustva od 5 godina sa bivsim autom, uvek bih isao na restyle verzije Brava (2010+) i Euro 5 motore, nove menjace, ispravljene bug-ove, bolju izolaciju i materijale u enterijeru. I iskljucivo "prave" Sport verzije naravno (motorizacija+vesanje+Sport mode+oprema) - totalno drugi i daleko bolji dozivljaj jednog istog modela.

 

PS: Nepotrebno otvorenu temu spojicemo sa postojecom.

 

 

 

Koliko je pametno cipovati brava 2010+ da makar izgura na 150ks? (+30ks) pretpostavljam da to zavisi od stanja samog motora kao i turbine? Zaista bih zeleo da imam auto koji nece praviti kompromis performansi kada upalim klimu.

Edited by Bule222

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosto i 200 konja da imas, klimu kad upalis osetices gubitak snage. 

Jednostavno ti kompresori vuku prilicno snage, princip rada im je takav kakav je. 

Zet vozi Dustera 1000ccm i kad upali klimu jedva se oseti, ja na 1.9 8v kad upalim kao da mi se 1 cilindar iskljuci.... Tako je kako je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jedno pitanje koje sam zaboravio da dodam pre par dana. Da li bravo tjet ima iste probleme sa drzanjem temperature tokom hladnijih perioda ako se grejanje pojaca vise od 26c?

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, Bule222 said:

Jos jedno pitanje koje sam zaboravio da dodam pre par dana. Da li bravo tjet ima iste probleme sa drzanjem temperature tokom hladnijih perioda ako se grejanje pojaca vise od 26c?

 

To za grejanje prvi put cujem i koji su to isti problemi??? vozim taj motor i zimi mi je uvek na 30-32 podeseno grejanje ali kazaljka nikad ne pada.

 

Sto se cipovanja tice pricao sam sa Saletom Boboom u vezi mog auta, kaze nekih 20ak konja moze da se odradi cipovanjem i da bude skroz bezbedno da ne razmisljas znaci na 140 da ode, sve preko toga moze ali i povlaci neke rizike ili iziskuje neke dodatne izmene. Grci buzde te motore i na 300 konja ali uz dosta modifikacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OMP

Znaci sto se grejanja tice do je problem do mog termostata onda. Ako nemas nista protiv poslacu ti privatno poruku samo da mi potvrdis da li je to taj deo odgovarajuci za moj model auta (1.4 16v 95ks). Hvala takodje za savet o cipovanju, ako 20ks stvarno ne povlaci neke probleme, onda cu rado podici ga na 20ks ako je skroz bezbedno.

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Bule222 said:

Ako nemas nista protiv poslacu ti privatno poruku samo da mi potvrdis da li je to taj deo odgovarajuci za moj model auta (1.4 16v 95ks).

Generalno ti je najsigurnije, sta god da te zanima, da preko ePer uneses VIN svog auta.

Tu imas sve do u detalje - pokupis SN dela koji te zanima, vidis na koje jos modele eventualno ide (Compatibility lista), da li ima nekih novijih revizija, okvirne cene kod ovlascenih...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MiloshBg said:

klimu kad upalis osetices gubitak snage. 

Recimo, već sam pisao u nekoj temi, da mi se kod Bravoa 1.9 8v baš osećao pad snage kad uključim klimu, za razliku od Toyote, pa i Renoa!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MiloshBg said:

Prosto i 200 konja da imas, klimu kad upalis osetices gubitak snage. 

Ja ne znam koliki je ovde gubitak snage u pitanju.

Ako se poredi sa "gubitkom jednog cilindra" ja stvarno nemam takvo iskustvo sa ovim autom trenutno.

Kod Stila 1.6 je to stvarno bilo primetno posebno na kretanju iz mesta.

@Bule222

O kakvom čipovanju se ovde govori?

 

Ja se izvinjavam ali vidim da je u "garaži" 1.4 95ks atmosferac.

Dajte još neko pojašnjenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planira kupovinu brava tjet pa zato pominje cipovanje

 

Kod mene na tjet nije osetan pad snage kad se upali klima, skoro pa neprimetno ali sam na 1.9 jtd osecao, naravno ne bukvalno da bas slabo ide ali oseti se razlika ne mozes a ne pormetis pa i da si laik

 

 

btw sad nadjoh Saletovu poruku u vezi cipovanja, 30 konja i 70Nm je varijanta tj stage 1 i to je po njegovim recima bezbedna varijanta uz preporuku goriva od 100 oktana. znaci 150 konjica na puntu bi bilo lepo ali sam iskreno odustao od toga, prvo sto mi stvarno nije potrebno jer i sa 120 ide odlicno a drugo sto bih morao da idem kod njega u SD a sto mi nije usputno a ni blizu sem u nekoj varijanti kad idem za BG pa onda ali kao sto rekoh vise mi je zbog toga sto nemam potrebe za vecom snagom na ovom autu ali ako bih uzeo bravo ili djulietu sa tim motorom sigurno bih odradio chip.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...