Jump to content
FAS Goran
klaywert

Fiat Punto mk.2 - veliki servis / mali servis

Recommended Posts

A gde su tu još tri rolera, svaki prosečno po hiljadu petsto din?

Isece me bre...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A gde su tu još tri rolera, svaki prosečno po hiljadu petsto din?

 

Pa ti vozi dizela. :harhar:

 

Ma, može nam se. To je taman koliko VI date za svećice. :welcome:

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ce se pitas kad reatestiras plin il kad krene da stuca ili trosi ko nenormalan

Mante se off-a vise

Share this post


Link to post
Share on other sites

2023. sigurno neću voziti isti auto. :smoke:

 

Ma neka štuca, vozit ću benzin, nije problem, dok se to ne riješi. S ovom potrošnjom, sve mu je oprošteno. :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo mali servis ruke i delovi oko 4870 rsd......A veliki servis bez malog servisa oko 15300 rsd. Nadam se da se razumemo....ako nesto nije jasno javite se Natasi na 065 2193543.

 

Eto ti sad,sta znaci veliki servis bez malog? Pa zar mali servis nije sadrzan u velikom?

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sadržan.

Nikad nije ni bio.

Promena ulja u motoru i svih filtera = mali servis. Koristi se i pojam redovan servis.

Radi se ili jednom godišnje, ili više puta u toku 12 meseci ukoliko se prelazi veći broj kilometara.

Promena kaiševa, španera, rolera, pumpe vode = veliki servis.

Radi se na znatno većim kilometražama, ili najkasnije posle 5 godina ukoliko se za to vreme ne predje dovoljan broj kilometara.

Jedno sa drugim nema nikakve veze.

Dobra je praksa po kupovini polovnjaka odmah uraditi oba servisa kako bi novi vlasnik bio sigurniji u auto koji je kupio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sadržan.

Nikad nije ni bio.

Promena ulja u motoru i svih filtera = mali servis. Koristi se i pojam redovan servis.

Radi se ili jednom godišnje, ili više puta u toku 12 meseci ukoliko se prelazi veći broj kilometara.

Promena kaiševa, španera, rolera, pumpe vode = veliki servis.

Radi se na znatno većim kilometražama, ili najkasnije posle 5 godina ukoliko se za to vreme ne predje dovoljan broj kilometara.

Jedno sa drugim nema nikakve veze.

Dobra je praksa po kupovini polovnjaka odmah uraditi oba servisa kako bi novi vlasnik bio sigurniji u auto koji je kupio.

Pa ne znam sad sta da kazem,ja kad sam radio veliki servis kod Mikija u Tim servisu,on je zamenio sve ovo sto si naveo,samo bez vodene pumpa ali sa svecicama.!!!

p.s.

Znaci veliki se radi najkasnije za 5 godina (ako ne i ranije zbog velike km)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za svaki auto postoji servisni interval šta se kada menja. Nekada se mali i veliki servis poklapaju, nekada ne. Nekada je ljudima mnogo para da daju za veliki mali servis odjednom pa rade odvojeno. 

 

Isto važi i za vreme/kilometražu. Treba da pitaš majstora koji ti radi koliki je servisni interval kod njega za mali, a koliko za veliki servis. Taj interval se daje u km i vremenu pa šta pre nastupi (na primer 15.000km ili godinu dana). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nije sadržan.

Nikad nije ni bio.

Promena ulja u motoru i svih filtera = mali servis. Koristi se i pojam redovan servis.

Radi se ili jednom godišnje, ili više puta u toku 12 meseci ukoliko se prelazi veći broj kilometara.

Promena kaiševa, španera, rolera, pumpe vode = veliki servis.

Radi se na znatno većim kilometražama, ili najkasnije posle 5 godina ukoliko se za to vreme ne predje dovoljan broj kilometara.

Jedno sa drugim nema nikakve veze.

Dobra je praksa po kupovini polovnjaka odmah uraditi oba servisa kako bi novi vlasnik bio sigurniji u auto koji je kupio.

Pa ne znam sad sta da kazem,ja kad sam radio veliki servis kod Mikija u Tim servisu,on je zamenio sve ovo sto si naveo,samo bez vodene pumpa ali sa svecicama.!!!

p.s.

Znaci veliki se radi najkasnije za 5 godina (ako ne i ranije zbog velike km)?

 

Sigurno ti nije džabe zamenio ulje i sve filtere, tj. naplaćeno ti je i to. Platio si i mali i veliki servis. Poklopili su ti se termini da se urade oba, ili si hteo da uradiš oba, ili šta već.

Veliki servis se radi na 60.000, ili na 80.000, ili na 120.000 kilometara....to je ono što Dovla kaže da sve zavisi od auta do auta. Imaš u vlasničkoj knjižici za tvoj auto propisane servisne intervale. Tu knjižicu imaš postavljenu na forumu.

Nije svejedno i da li je prvi veliki servis, ili već neki sledeći po redu jer interval zavisi i od kvaliteta delova koje si stavio (ili je stavio vlasnik pre tebe) radeći prethodni veliki servis.

Ali, ukoliko se ne pređe toliko kilometara, onda se veliki servis svejedno radi posle 5 godina. Šta pre nastupi, pređeni kilometri, ili godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaaaa poludeo sam od ovog googlanja vise :D

nas punto classic kupljen 2009. 1.2 44kw, klot verzija (bez klime, serva itd), presao 57.000km, pa racunam da bi trebalo odraditi (prvi) veliki i mali servis pre mora

beli mi rece da je oko 150e veliki servis, sad gledam na APsportu ( http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=41195 ) izadje po njihovom sve zajedno 14-15k din, e sad koliko se ja (ne)razumem ovde je samo izostavljena pumpa za vodu? da li nju obavezno menjati ili? jel treba jos nesto proveriti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi veliki servis se radi na 80 hkm. Svakako, ne može biti loše da ga uradiš pre GO, ali ja se ne bih žurio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema veze sto je jul 2009. Godine? Ma kome se jos zuri da daje pare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sutra cu da odem do servisa pa cu videti sta ce mi reci, zanimljivo je to da u knjizi uopste ne pise kada treba raditi servise...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kad bi ih dirao? Proslo je 6god. I da je stajao u mestu pa bi morali da se menjaju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svako iznosi svoje misljenje, ti bi menjao ja ne bi sigurno, po meni bacanje para...

Edited by gorank82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cale vozi Astru G 2005. godiste. prvi vlasnik 66000 km......

Majstori mu govorili da ne treba da se radi veliki servis a ja da treba.

Pitam ja caleta: ako pukne kais i ako se napravi karambol, hoce li tada taj tvoj majstor da plati stetu? I tako je uradio veliki servis.....

Kod tebe je znacajno mladji auto, mislim da je sredina negde izmedju: cekaj jos godinu dana i onda menjaj.

Edited by kakoonobese

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ovoj temi u postu od 21. Juna imaš da se radi na 90.000 km ili na 5 godina. Po meni je ovo malo sramota za vremenski interval, ali tako je...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...