Ticma 533 Posted December 23, 2013 Od delova idu zupcasti kais i spaner zupcastog. Klinasti i spaner klinastog i vodena pumpa. Taj lezaj sto pise ide sa spanerom klinastog. Kupis set i dobices sve sto treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mornar popaj 0 Posted January 9, 2014 Nikada nemojte kupovati delove u Evro 007.Ni destilovanu vodu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mornar popaj 0 Posted January 11, 2014 Delovi su nekvalitetni.Semerinzi,nosači motora,kaiševi,motorna ulja,sajle,ležajevi su falš.Osetio na svojoj koži misleći da ću uštedeti a platio duplo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasaru 0 Posted January 12, 2014 Kupujem delove u euro 007,zadnjih 7-8 godina. Ni jedna reklamacija do sada,vodene pumpe,pumpe goriva,viska,setovi kvacila,cilindri kvacila...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted January 15, 2014 Jedno pitanje, u tabeli rasporeda servisa za 1.2 8v mi piše "Proverite stanje zupčastog kaiša" na 45000km, ali sam od ljudi čuo da niko to ne proverava, već samo menjaju na 90000 ili na 5 godina (3 u lošijim uslovima) Pitao sam i ove u Kompresoru, i dobio sam isti odgovor... Možda mi je već vreme da ga menjam, 3 i po godine se vozi skoro svaki dan po gradu i periferiji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted January 20, 2014 cao, ja sam nov na forumu tako da ako nesto ne recem kako treba ne zamerite. Moj matori je vozio punta, 5 godina, isao na dva servisa i to je to, u Kragujevcu gde ne znam da li smem da kazem nista nisu uradili, to se npr primetilo da nisu pipali svecice jer je prasina nakon servisa bila kod svecica. Nakon toga je auto prosledjen meni, ja sam skupljao pare za veliki servis prosle godine na otprilike 70 000 km ,1.2 8v punto ili ti Z10 2007 god, filter za gorivo je Frad-ov, za vazduh neki bosanski, ulje selenija 20 k, plocice ferodo, pozadi pakne may.... neke kao nemacke, i to je promenjeno....sad ide onaj smesniji deo. majstor mi je reko da ne menjam sveice a to je pricao i mom matorom..... sto se tic zupcastog ....to nam je reko da nadjemo negde u inostrasvu nekog da nam kupi jer ovde nista nije kvalitetno.... ja nasao na nekom nemackom sajtu kod broja sasije se bira 188 i to j to.... medjutim kada je majstor pogledao kais koji je isao u aketu sa pumpom i spanerom... je uži od originala.... tad smo prekinuli sa radom... igrom prilika se svasta izdesavalo kod mene ...svadba .... bebac ... i sl... sad ima 77 500 km ...taj kais , pumpa i spaner su ostali kod mene.... kais je continental ... spaner je pravljen u meksiku a na pumpi nista ne pise.... sta da ja radim da ugradjujem te delove i ako je kais uži ili da kupujem nove i sta jos da zamenim i kada to da uradim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted January 20, 2014 Najnormalnije kupi delove ovde i zavrsi sa tim, a mozda i majstora da promenis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted January 20, 2014 dao sam pare za te delove i to dosta.. 70e Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted January 20, 2014 Prodaj ono što ne paše Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 20, 2014 Kao što je rečeno, kupi delove kod nas.Nije od značaja da li si dao pare jer ugradnjom neodgovarajućih delova ćeš kasnije dati još više para za havarije i probleme koji će nastati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted January 21, 2014 shvatio poentu..... posto sam prosle godine uradio mali servis.... naravno bez promene svecica.... kada da uradim veliki sad je kao sto rekoh 77 500 km i molim vas preporuka za delove za veliki servis. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 21, 2014 (edited) Probaj kod Boleta, ja sam uzimao delove od njega ... das mu broj sasije i on ti nadje sve sto ti trebai promeni majstora ... http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/user/2983-boleabarth/ Edited January 21, 2014 by beli_Punto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted January 21, 2014 koliko vidim to je u bg-u, da ne bude komlikacija oko delova slanje pa ne odgovara i sl, malo sam skeptican povodom toga jer mi se to ve desavalo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted January 21, 2014 Kod Bola nema komplikacija,daš broj šasije i dobiješ odgovarajući deo Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted January 21, 2014 Mogu samo da potvrdim receno za Boleta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted January 21, 2014 da ne budem dosadan ali ja sam po broju shasije trazio zupcasti i dobio sam uži.... ovde se ti siri kaisevi prodaju za 16 v. Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted January 21, 2014 Možda su te jednostavno zeznuli na konto broja šasije, ne mora da znači da će ti se to ponoviti. Uostalom, pitaj Boleta da ti kaže širinu kaiša na osnovu broja šasije A možda su i ovi iz tadašnje Zastave nešto zeznuli oko papirologije Jedno pitanje, u tabeli rasporeda servisa za 1.2 8v mi piše "Proverite stanje zupčastog kaiša" na 45000km, ali sam od ljudi čuo da niko to ne proverava, već samo menjaju na 90000 ili na 5 godina (3 u lošijim uslovima) Pitao sam i ove u Kompresoru, i dobio sam isti odgovor... Možda mi je već vreme da ga menjam, 3 i po godine se vozi skoro svaki dan po gradu i periferiji Neki savet u vezi sa problemom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 18, 2014 Pa, nije to u stvari problem, zar ne? Ti samo imas nedoumicu sta da radis. Odes kod majstora, pogleda zupcasti i onda odlucis. Ako je dobar, ne diraj nista jos. Ako je poceo da gubi svojstva-menjaj. Moj Punto ima jos oko 15ak hiljada do velikog servisa, tj tad ce biti 60000km od proslog velikog, a zupcasti je u odlicnom stanju. Doduse i ostale komponente oko kojih zupcasti kruzi se tada menjaju, ali je pucanje zupcastog ono cega se svi boje, pa se samim tim on PREVENTIVNO (kljucna rec) menja. Na Renaultu Kangoo 1.9 dci kojeg sam vozio u firmi zupcasti je pukao na 192 000km!!! Tak tada! A, trebalo je na 120 000 da se menja. Cist primer da nema pravila kad ce da rokne posle onog sto je fabrika rekla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorans90 0 Posted March 25, 2014 Pozdrav ljudi... Kupio sam skoro punta 1.2 16v sportinga 2002 godiste, i naravno odmah sam imao ulaganja, e sad me interesuje da uporedimo cene da znam da li me je majstor odrao ili je to ok.Uglavnom menjano je:- Oba prednja amortizera- Paknovi- Plocice- Prednje viljuske obe- Manzetne sve Sve to sa rukama me je izaslo 30000din, pa me interesuje da li je to ok ili ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted March 25, 2014 S obzirom sta je sve menjano rekao bi da je ok.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 25, 2014 ...sad me interesuje da uporedimo cene da znam da li me je majstor odrao ili je to ok.Uglavnom menjano je:- Oba prednja amortizera- Paknovi- Plocice- Prednje viljuske obe- Manzetne sve Možeš i sam da uporediš cene, klik:http://www.ap-sport.rs/prodavnica/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
mare batica 0 Posted March 28, 2014 odrađen veliki servis na puntu ( nisam dirao vodenu pumpu jer je menjana),sa prednjim amortizerima (monroe) sve oko 25000 dinara, ja zadovoljan,a đunto prede kao mačka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto mk2 JTD LE 9 Posted July 17, 2014 Od delova idu zupcasti kais i spaner zupcastog. Klinasti i spaner klinastog i vodena pumpa. Taj lezaj sto pise ide sa spanerom klinastog. Kupis set i dobices sve sto treba. Ni meni nije bas najasnije ovo na sajtu ap sport-a .Tamo stoji set zupcastog 6800-7700 , a onda ispod kanalni kais itd. Kupis set i dobices sve sto treba.Jel to znaci da ovaj set od 7700 obuhvata i klinasti i lezaj klinastog kaisa . Quote Share this post Link to post Share on other sites