Jump to content
FAS Goran
klaywert

Fiat Punto mk.2 - veliki servis / mali servis

Recommended Posts

Ne znači,nijedan set ne obuhvata klinasti i njegove elemente. Razlika je samo u ceni.

Sve što piše na sajtu je potrebno,jedino biraš cenu i kvalitet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji zupcasti skf 7700 ili dayco 6700 ? Prronasao sam a da dayco radi kaiseve vise od 40 godina a i ima ljudi koji su zadovoljni dayco-m.

Sta mislite jel razlika u ceni samo ime i marketing ili ima neke razlike u kvalitetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam stavio na punta dayco i posle 65000 je imao sitne pukotine ali je kais generalno bio ok kao i spaner.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam dayco set zupcastog .Jedan od servisera mi je rekao da je razlika u ceni samo skf marketing a da ovako nema neke razlike i da su roler i spaner u skf setu ovom od 7700 isti kao i u setu daycoa samo je kais skf .

Kao i da ima neki original skf ali on kosta negde oko 12 000 din.I jedno pitanje koji je broj zubaca na kaisu , cisto da proverim da mi nisu da lineki drugi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da skoro pa duplo .Zbog toga sam i uzeo dayco 6800 ionako cu da ga menjam na 35000 max 40000 sto ja predjem za nekih 5 god.A ovaj Skf za 7700 ne verujem da je nesto bolji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi.. Uskoro bih trebao da uradim mali servis na puntu mk2 1.2 16v sporting, pa me interesuje sta sve tacno moram da menjam i koliko ulja treba da sipam nakon sto ispraznim ovo staro? i da li je to sve komplikpvano tj da li mogu to sam da odradim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa trebao bi da zamenis filtere vazduha , goriva i klime i ulej i filter ulja .Nije uopste komplikovano ali sto bi ti to sam radio .Ovde kod mene u skoro svakoj radnji ili servisu gde kupis ulje vrse besplatnu zamenu ( znaci cena ulja je ista menjao ti sam ili da ti zamene oni ) posao 15 -ak min.Koliko staje ne znam javice se neko ko ima isti auto kao tvoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je pametno (pozeljno) kod malog servisa, raditi prvo ispiranje motora sa onim Vurtovim ili Vinsovim sredstvima da se ociste sve necistoce iz motora pa tek onda raditi zamenu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi to izbegao, nekima je posle toga znao i da produva motor, ali ako se to vec radi onda posle ispustanja ulja treba skinuti i karter i ocistiti i sito uljne pumpe posto vecina te garezi i prljavstine zavrsi bas tamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, ovako ,kupio sam Punta 1.9 JTD pre nekoliko meseci sa tvrdnjom da je uradjen veliki servis pre 10 000 cirka , dakle kontaktirao sam prijasnjeg vlasnika direktno u italiji, medjutim sada nisam siguran da li je zamenio samo vodenu pumpu i njen kais ili i zupcasti.

Da skratim, pitanje je da li neko zna ima li zupcasti bosch oznaku godine proizvodnje,posto bi mi to donekle potvrdilo sansu da je zamenjen, naravno uz pretpostavku da nije lagerovan par godina.

aj molim vas ako neko zna nest ood ovoga da napise ,jer mi se ne daju pere ako je zamenjeno sve.

Imam i fotke kaisa ,onoliko koliko se moze videti kad se ona plastika malo odvoji.

 

cxcb130130.jpg
 
ovo bi bilo to sto pretpostavljam da bi mogla bit igodina proizvodnja, 2013.?
 
cxcb130131.jpg
Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ja ne znam da li je to godina niti šta predstavlja taj broj, ali imam jedno pitanje za tebe. 

 

Šta mu vredi godina ako je auto npr bio kod taksiste koji je stukao 60 000 za godinu dana?

Ili je čovek vozio trke i kidao auto koliko je god mogao?

 

Moj stav je da je zupčasti kaiš poslednja stvar na kojoj treba štedeti. 

 

Kapiram da si se verovatno dosta istrošio oko kupovine i propratnih troškova,ali bolje da mirno spavaš nego da svaki put kada dodaš gas razmišljaš da li će da pukne i da ode motor.

I dobrodošao na forum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne,to sto se tice kilometraze je ok sve, a postoji i upisan datum zamene ovog i kilometraza ali je napisano u nekim skracenicama italijanski. p,a. je pompa aqua,to znam,a  dis je distibuzione, tj kais, dok je kit dis sve,tj,kais,spaner,....  Ako je zaista zamenjeno ipak je glupo menjati.

 

Da,u pravu si,zato i pitam ovde da li neko zna da li je ova oznaka 13 godina proizvodnje,jer ako je to ,onda nema razloga da sumnjam.

hvala.bolje vas nasao.

 

 

cxcb130132.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ovako na slikama kais izgleda dobro , ali to nista ne mora da znaci . Vise puta sam video da majstori prilikom servisa upisu km tu negde blizu kaisa .Pa kad si vec kontaktirao bivse vlasnike sto ih nisi pitao ko je od njih i jeli menjao i jesu li tad upisali ovu kilometrazu?

Naravno pod uslovom da neko nije nesto muvao pa vracao km u tom slucaju ti ne vredi mnogo .


Dobrodosao na forum , i predstavi nam auto u temi za to , daj neku sliku itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ovako na slikama kais izgleda dobro , ali to nista ne mora da znaci . Vise puta sam video da majstori prilikom servisa upisu km tu negde blizu kaisa .Pa kad si vec kontaktirao bivse vlasnike sto ih nisi pitao ko je od njih i jeli menjao i jesu li tad upisali ovu kilometrazu?

Naravno pod uslovom da neko nije nesto muvao pa vracao km u tom slucaju ti ne vredi mnogo .

Dobrodosao na forum , i predstavi nam auto u temi za to , daj neku sliku itd.

kao sto sam rekao vec pre,kilometraza je prava, s tim sto sam ja presao jos nekih 4-5000 km od kad sam ovo fotografisao,a vlasnik pravi mi je potvrdio tu kilometrazu,nema covek razloga da laze , ali ko i svi na zapadu nemaju oni pojma sta je menjano,daju u servis i oni im odrade,sto mi je i rekao, e sad nije valjda zamenjena  samo pumpa i kais, nista, vozicu ovako pa ako pukne njakacu ovde :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi uskoro da radim veliki  servis na Punta jtd , intresuje me u kojoj radnji je najbolje uzeti delove ? 

dok sam vozio bravo,ap sport mi je bio uvek najpovoljniji i najsigurniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Punto 1.2 16v

Veliki servis , delovi i cene:

Zupcasti kais 124x22 Dayco - 1150 din.

Spaner z.k. Dayco - 3700 din. (SKF - 4200 din.)

Pumpa za vodu - 2850 din.

PK kais 5PK 1152 Dayco - 780 din.

Lezaj spanera kanalnog kaisa APV 1079 - 3150 din.

+ majstor za ruke :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...