Jump to content
FAS Goran
klaywert

Fiat Punto mk.2 - veliki servis / mali servis

Recommended Posts

e kolege evo i mene,sa svezim informacijama mog slucaja.dakle opet po preporuci kolege pedjebj (a.k.a maksa) ,otisao sam u Marea servis u Zemunu u subotu ujutru.Momci krajnje profesionalni,saslusali sve i dali se na posao.evo zakljucka potpisanog od profi majstora,dakle stavicu taksativno sta mi je kao zamenjeno od strane doticnog pajsera  a sta nije:

Zamena Ulja - ulje jeste zamenjeno ali za kolicinu koja je sipana su se smejali,posto naravno u punta staje 2.8L ,kao sto smo apsolvirali vise puta ovde,

Zamena svecica - svecice NISU zamenjene ,sve cetirii su pregledane

Zamena filtera ulja - Filter zamenjen stavljen Filtron kao sto znate

Zamena filtera vazduha - zamenjen filter vazduha

Zamena filtera goriva - Opet su se ljudi krstili i potvrdili da se to ne menja kod punta tek tako

Filter klime - rupa umesto filtera i dalje stoji

Prednje plocice - NISU menjane duzi vremenski period

Prednja desna viljuska - Nije zamenjena a i nema potrebe da se menja u redu je

 

eto sad imam i napismeno sta je i kako radjeno na mom autu,otvorena mi je nova servisna knjizica i od sad idem samo kod njih.

E da evo i da vidite sta je pajser od majstora uradio na mom starom reketu ispod kola,a naplatio mi je prosle godine kao da ga je zamenio

 

Jos jednom hvala svima na podrsci i cujemo se

Pozdrav :)

 

 

20160416_101218.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj servis Marea je izgleda bas dobar. Moj bivsi punto je kod njih odrzavan godinama i stvarno nije bilo nikakve zamerke kad sam igledao a i prilikom koriscenha auta . Video sam i da ugradjuju kvalitetne delove ali tipa Best bye a ne samo najskuplje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shortee

Nisi napisao da li se video ponovo sa "majstorom" i da li si izvukao koji dinar...

Nisi napisao da si i ranije radio auto kod njega, pa da gledam ceo auto ... :-)

Nisi napisao da li se zence razvede od tebe i sta si sve morao da uradis da izpeglas situaciju...

Nisam napisao koliko sam ponosan sto te otrgoh od loseg drustva i sto sada za dat novac dobijas adekvatno (ne sraf, nego strucan naziv navrtka ili majstorski matica).

Nisam napisao koliko sam zedan ... :-)

Nisam napisao da je JELENCE u Maxiju na popustu !!!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahaa makso kralju...eto vikend se blizi a zena ce ( dace bog) da ide malo kod majke da je vidi pa eto prilike da popijemo maksi ceo...a sto se tice majstora nisam se jos video sa njim verovatno cu sutra danas sam bas zaglavio na poslu...

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolege da prvo pozelim srecan praznik svima, a onda da vam kazem kakav sad problem imam sa kolima.Dakle svi znate sta je sve bilo sa proslim majstorom,posle svega sto mi (ni)je uradio na kolima ,ja sam auto odvezao u Servis Marea u Zemunu i odradjeno je sve kao sto sam napisao u jednom postu iznad.Starog majstora sam naduvao uzeo pare i otisao na odmor.Prvo poslovno u Hrvatsku a onda pre dva dana stigoh u tazbinu (Vranje)...znaci prase ,pivo ,meso na sve strane al ne moze sve da bude idealno jer ja vozim Punta :)...poceo da trese kad se ubrzava i negde izmedju 65 i 80 trese napred izgleda u desnom delu auta..(menjao 2014 poluosovinu,a pre 15 dana menjao solju amortizera i manzetnu na toj strani)...ako se vozi manje ili vise od te brzine sve je ok ide lepo...e onda danas iz cista mira sam ostao bez kocnica ,samo propade noga do poda(puce crevo pogadjate kod prednjeg desnog tocka) i na sve to opet iz cista mira nece u petu brzinu nikako,dakle samo ode menjac u desno i kad treba na gore da ide on nece kao u kamen da udara...tako da je sad auto u Vranju kod majstora ,sutra ujutru da se vidi sta je dal je sajla menjaca ili birac ,a ovo za kocnicu nije problem to je obicno crevo.

Eh zivote,,,,evo pisem ovo sa flasom skopskog piva u ruci,i cim zavrsim odoh po jos koje ...pozdrav,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buraz,placas cenu odrzavanja auta kod sustera.Javljaj sta se desava i idi dole kod majstora na preporuku lokalnih.Posto si majstor da pronadjes "pravog".Samo ti leci tugu skopskim, to se i desava kada se na vreme ne zalije.Sada zalivas sam,ali kasno je.;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda i nije pitanje na pravom mestu, ali je glupo da otvaram novu temu zbog ovoga, zna li se koliko u proseku, motor 1.2 8v/16v moze da predje km a da je pri tom imao redovne servise?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ne postoji odgovor na to pitanje. To zavisi od niza faktora gde je redovnost zamene ulja i filtera samo jedna od stavki.

U svakom slučaju, stanje motora možeš proveriti... :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto bi za par dana trebao uzeti nekog Punta, nameravam odmah da mu uradim v.servis. Koje bi proizvodjace trebalo uzeti u obzir(cena/kvalitet), tipa ako je vodena pumpa, da li uzeti Valeo ili nesto drugo, zupcasti, roleri, spaneri... Molio bih nekog, ako ga ne mrzi da ispise po stavkama. U pitanju je Punto 2001g. 1.2 8V. Unapred hvala

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motori 1,2 su poznati kao dugotrajni i da prelaze mnogo uz normalno odrzavanje, e sad to kod nepoznatog polovnjaka ne mora da znaci nista :D

Delovi za veliki servis je najbolje da budu iz originala ali dosta je dobar npr.Skf set zupcenja, Ina, hvale i Dayco..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa @MS PK. Ja sam npr. spaner, roler, zupcasti kais stavio Dayco a pumpu za vodu sam uzeo SKF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze neko da preporuci delove za v.servis iz Kit komerca ili Euro auta posto su mi oni dostupni u mestu u kome zivim. Hvala

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, imam jednu nodoumicu, pa da se posavetujem sa vama iskunijim članovima foruma za savet.

Kupio sam Punto 1.2 8v. 2009 je godište i prešao je 62000km. Od opreme ima dva airbaga,abs,servo. Bez klime je.

Auto je do nekog vremena servisiran u Stojanovu. Servisiran je poslednji put u Stojanovu na 30000km. Posle nije servisiran u ovlašćenom servisu. Prodavac mi je rekao da je terao kod nekog majstora,ovde u Novom Sadu da je urađen veliki servis na 57000km. Mada nigde ne piše crno na belo,niti nema nekih računa.

 

Pre kupovine, auto sam oterao kod nekog Grubića (Novi Sad) kako bi video u kakvom je stanju auto. Rekao mi je da bi eventualno prednji amortizeri trebali da se menjaju i da on predlaže Monroe amortizere (Cena bi bila oko 15000 sa rukama). Takođe mi je rekao da je na pokazivaču ulja za menjač masno od ulja (?), ali da ne curi i da bi bilo dobro pogledati i taj problem. Kako mi je rekao cena bi zavisila onoliko koliko ima da se radi. Da li bi morao da skida menjač ili ne. Rekao je da bi cena išla od 3000 do 10000. Sve zavisli koliko ima posla.

Sutradan mi je jedan bratov prijatelj koji je mehaničar pogledao amortizere i rekao da uopšte nema potrebe da se menjaju.

Sad sam u velikoj nedoumici šta da radim. Da li da uopšte radim veliki servis i da li da teram kod nekog drugog majstora? Mada većina njih će reći da uvek nešto treba da se radi iako nema potrebe.

Zato vas pitam da li imate neki predlog za nekog korektnog majstora u Novom Sadu. Čisto da tamo oteram auto i da mi kaže šta da radim i da li raditi veliki servis.

Zahvaljujem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za amortizere je najbolje da odeš na treskalicu, dobiješ stanje amortizera crno na belo u procentima. Menjač ja ne bih nista dirao,  proveri nivo ulja i nista drugo,  kakvo crno skidanje zbog zamacenog srafa! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakvi amortizeri na 60hkm i 6god starosti. Jedino da je tresnut u nekoj rupi bas ali opet...

Za v.servis proveri nekako ako mozes, skinite poklopac pa videcete dal su novi delovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa tako sam i mislio.

Jedino ako možete da preporučite nekog dobrog,poštenog i korektnog servisera u Novom Sadu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradio danas veliki i mali servis + dihtung poklopca glave motora, dva semeringa i spona, sve zajedno, delovi i ruke, 13 000 din, Kraljevo

 

Garancija 2 god ili 50 000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja danas odradih mali servis,čekao sam malo duže odrađen na 13 soma,sto se tice ulja presao na Castrol edge 5w40,filtera ulja majsotor stavio filtron i nije ga ni na platio kaže ovo ti je gratis,kasnije video da košta 250 din :lol: Ulje doneo ćale iz švabije kad bio izašlo okruglo 5490,e sad jel ima kod nas da se kupi KN za JTD?Al da je krštena firma,ovo preko oglasa mi ne pada napamet da kupujem.Dakle neću pečurku nego samo panel,ćaletu zafira došla sa panelnim KN-om i samo ga održava,pa bih i ja isto u punta stavio.Dakle ako zna neko gde kod nas ima,ili da naručujem preko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, nakon čitanja postova, i ja sam u nedoumici za majstora :D Kupio Puntića skoro, odradio mali servis i kočnice komplet (ovih dana ću i veliki).

Izbilo mi 30k dinara iz džepa, sa rukama, a odrađeno je sledeće (sa računa specifikacije):

Punto je 1.2 16v

 

Prednji diskovi novi x2

Prednje disk ploče x4

Zadnji doboši x2

Zadnje pakne x4

Sajla Ručne x2 ???

Filter ulja x1

Filter vazduha x1

Selenia 20k 3.5 L ???

 

E sad, čudno mi je to za količinu ulja ako ide 2.8, kako je to uopšte izveo? Na štapu mi je do maximuma, ne znam da li je to dobro (kako sam čuo, treba da je malo iznad polovine)

Molim za savet, hvala

Edited by cirmi

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/2/2016 at 7:40 PM, shortee said:

kolege da prvo pozelim srecan praznik svima, a onda da vam kazem kakav sad problem imam sa kolima.Dakle svi znate sta je sve bilo sa proslim majstorom,posle svega sto mi (ni)je uradio na kolima ,ja sam auto odvezao u Servis Marea u Zemunu i odradjeno je sve kao sto sam napisao u jednom postu iznad.Starog majstora sam naduvao uzeo pare i otisao na odmor.Prvo poslovno u Hrvatsku a onda pre dva dana stigoh u tazbinu (Vranje)...znaci prase ,pivo ,meso na sve strane al ne moze sve da bude idealno jer ja vozim Punta :)...poceo da trese kad se ubrzava i negde izmedju 65 i 80 trese napred izgleda u desnom delu auta..(menjao 2014 poluosovinu,a pre 15 dana menjao solju amortizera i manzetnu na toj strani)...ako se vozi manje ili vise od te brzine sve je ok ide lepo...e onda danas iz cista mira sam ostao bez kocnica ,samo propade noga do poda(puce crevo pogadjate kod prednjeg desnog tocka) i na sve to opet iz cista mira nece u petu brzinu nikako,dakle samo ode menjac u desno i kad treba na gore da ide on nece kao u kamen da udara...tako da je sad auto u Vranju kod majstora ,sutra ujutru da se vidi sta je dal je sajla menjaca ili birac ,a ovo za kocnicu nije problem to je obicno crevo.

Eh zivote,,,,evo pisem ovo sa flasom skopskog piva u ruci,i cim zavrsim odoh po jos koje ...pozdrav,

 

Evo proslo je mesec i po dana nisam vam pisao sta mi se sve desilo ,nisam ni stigao bio sam kod hrvatica radio neke mreze itd...uglavnom...Menjac rasturen tada u Vranju ,neki sinhroni sta vec otiisli,zamenjeno i radi super za sad.zamenjena sajla menjaca desna i nosac motrora(menjaca).Ne treska auto uopste vise.Posto mi je i taj matori iz Vranja a i momci iz Maree preporucili zamenio sam i obe viljuske prosli vikend ,i ocistio klapnu gasa ,bila prljava uzas.Auto sada kad upalim ujutru ne obara vise obrtaje na 500 i gusi se vec normalno krece ...ostalo mi je jos da odradim set kvacila,kazu momci iz Maree da mogu da mi nadju original Fiat i sa sve rukama i delovima oko 12K izadje...sredim to i nadam se da sam miram sa masinom neko vreme.
Pozdrav kolege

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...