gorank82 183 Posted May 28, 2015 Hm pa pregledaces ga sigurno nije nista neresivo dobri su to motori i ja imam sa 16 v kao i kolega, mali je to benzinac sve se lako i brzo resi Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted May 28, 2015 Upravo tako, sve se da riješit i nije skupo, što je mene i nagnalo da uzmem ovaj auto. Meni s plinom čak ima dosta mjesta unutra, sve je dostupno, tebi bez plina je još lakše. Nemaš brige, nije ništa ozbiljno, čim on pali i vozi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xander 0 Posted May 28, 2015 Hm pa pregledaces ga sigurno nije nista neresivo dobri su to motori i ja imam sa 16 v kao i kolega, mali je to benzinac sve se lako i brzo resiJeste resivo, ali konstantno nesto po dzepu Sad tek kad imam auto vidim koliki je to luksuz ustvari Upravo tako, sve se da riješit i nije skupo, što je mene i nagnalo da uzmem ovaj auto. Meni s plinom čak ima dosta mjesta unutra, sve je dostupno, tebi bez plina je još lakše. Nemaš brige, nije ništa ozbiljno, čim on pali i vozi. Pa to, pali on i vozi, upalim ga i polako dajem gas i nema problema, ali ja kakav sam, volim kad se cuje, volim ostrije po gasu i tad krene da krklja, ali to samo kad ga tek upalim, na semaforuu ili raskrsnici kad stanem normalno sve krece i nema problema, ali me o5 i to nervira jer ne znam sta je u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted May 28, 2015 Hm pa pregledaces ga sigurno nije nista neresivo dobri su to motori i ja imam sa 16 v kao i kolega, mali je to benzinac sve se lako i brzo resiJeste resivo, ali konstantno nesto po dzepu Sad tek kad imam auto vidim koliki je to luksuz ustvari Zamisli samo koliko bi te udarao po dzepu da vozis neku visu klasu ili neku drugu marku vozila ili dizela veruj mi Punto je smesan za odrzavanje A kolega Rocker predstavljaj tog Žućka više Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xander 0 Posted May 28, 2015 Istina, da, ali opet nisam navikao pa zato Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted May 28, 2015 Hehe, evo opet me zdravlje zeza nešto, i vreme je užas, pa ne stignem nikako da ga poslikam. KN sam sredio, sutra ću naručit ventilaciju iz Inđije, pa bi moglo past predstavljanje, vreme je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xander 0 Posted June 4, 2015 Samo da obavestim vezano za onaj problem kod davanja gasa i gasenja pritom, stucanja itd, bio sam kod majstora da pogleda samo, i bas tad je upalio iz prve, radio i cuo se normalno, rekao mi je da mu ga malo dajem po gasu, i od tad nije bilo problema sa kolima, uvek pali iz prve, vergla mozda sekund i upali, e sad, dal mu je trebalo samo malo da izbaci to nesto iz auspuha sto ga je gusilo ili sta vec, ne znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
LegijaGSD 0 Posted May 2, 2016 (edited) imam fiat punto 2001 godiste 1.2 8v imam problem sa paljenjem. Auto pali ide sve super ali na 2-3 meseca mi se desava da parkiram auto sve normalno ali kad pokusam da ga upalim samo vergla i nista se ne desava. Pokusavam 100 puta i nista. Gurnem auto 1m cak ni tolko, samo skroz malo tek da se tocak okrene malo, udjem i upali odma bukvalno. Terao sam ga na dijagnostiku majstor kaze da ne prijavljuje nijednu grešku i nema predstavu o čemu se radi. Da li je neko možda imao sličan problem ili zna o čemu ovde može da se radi? Edited May 3, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted May 3, 2016 Isti slucaj ima jedan moj poznanik, sve potpuno isto kako si opisao, prikacen na dijagnostiku i ne pokazuje gresku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexpapi 0 Posted May 3, 2016 Imao isti problem reseno zamenom senzora radilice motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
boban889 0 Posted May 16, 2016 Poz novi sam clan na forumu,imam sledeci problem,prvo jutarnje paljenje nije moguce dok ne zalijem malo benzinom ispod elektro dizne u leptir gasa i tad upali i nema problema ceo dan dok opet ne prenoci..pumpa radi normalno i ujutru kad nece da upali..inace rec je o puntu mk1 1.1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted May 16, 2016 Verovatno te zeza pumpa,sigurno je pri kraju radnog veka,imao sam jednog puntica 1,1 koji je imao takav problem,pumpa se cuje a nece da pali,menjao sam mu sve zivo i nista,na kraju ga nakvasim benzinom kao ti i odmah je upalio,mislim da je pumpa problem kod tebe! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeljko88 0 Posted October 13, 2016 (edited) Napisao post, nasao drugu adekvatniju temu, pa sam ovaj post editovao(da ne pisem duplo), a postovao u drugoj. Sorry svima na spamu. link do drugog posta koga interesuje. Edited October 13, 2016 by Zeljko88 Da ne kreiram duplu temu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Losmi1 0 Posted October 23, 2016 (edited) Pozdrav, Fiat punto 1.2, 2010 god. imam problem sa paljenjem. Naime, sve je pocelo od paljenja lampice na instrumental tabli koja ukazuje na kvar jednog od svetala, ali samo kada pritisnem papucicu kocnice,dakle mislio sam da je pokareno stop svetlo. Proverio sam i sva svetla su bila ispravna, pa sam proverio i osigurace. Izvadim osigurac za koji u prirucniku pise da je za stop svetlo - ispravan. Kada sam vratio osigurac, okrenem kontakt, upali mi se i lampica za air bag i treptuca lampica za air bag. Upalim motor, naglo se doda gas sam od sebe iskljucim ga odmah. pokusam ponovo da upalim motor - samo slabo verglanje, kao da jeprazan akumulator. Dok motor vergla ugase mi se sva svetla na instrumental tabli, jedino svetli lampica za air bag.i kada prekinem verglanje cuje se kvrckanje u instrumental tabli. Molio bih za savet ako neko zna sta bi mogao biti problem. Unapred hvala. Milos, Subotica Edited October 28, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted October 23, 2016 Los akumulator cim gasi svetla na istrument tabli dok verglas pretpostavljam da je u njemu jos uvek fabricki iz prve ugradnje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 43 Posted October 24, 2016 Probaj da ga upališ na kablove ali ih ne skidaj odmah nego vidi kako će da se ponaša, pa javi.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Losmi1 0 Posted October 24, 2016 Evo sad sam uspeo da ga upalim na kablove.ostavio sam ga 10ak min da radi,ugasio i posle sam ga upalio jos par puta bez problema.samo i dalje gore lampice za neispravno svetlo i airbag.teram ga kod elektricara da to proverim sta je. Hvala na pomoci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted October 25, 2016 Lampica za neispravno svetlo se odnosi samo na poziciju prednju i zadnju , ako crkne ili ako stavis jacu ili slabiju sijalicu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted October 25, 2016 Odnosi se na sve 4 pozicije (i prednje i zadnje), sva 4 žmigavca, kočiona svetla i svetlo za maglu. Proveri sve, mene je skoro isto zezala ta lampica i na kraju je u pitanju bila sijalica prednje leve pozicije. TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntara 26 Posted October 25, 2016 On 10/23/2016 at 1:34 PM, zoran rakita said: Los akumulator cim gasi svetla na istrument tabli dok verglas pretpostavljam da je u njemu jos uvek fabricki iz prve ugradnje... +1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko93 0 Posted January 8, 2017 (edited) Pre svega pozdrav svima, Fiat punto mk2 1.2 8v 2002 god Imam sledeci problem pri prvom paljenju (jutarnjem) auto tesko vergla ili pak nema snage da zavergla (akumulator kupljen pre mesec dana nov) , a kada ga prespojim kablovima upali na pola kljuca. Kada poradi malo posle tokom celog dana nemam problema pali na pola kljuca. Sta bi to moglo biti ? Hvala unapred Edited January 10, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted January 8, 2017 Nesto ti mozda vuce struju. Meni se isto pomuci ali upali relativno brzo. Jutros isto..3 sekunde verglanja i upali. Mali su nam akumulatori a ova zimoca mnogo sabija... Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko93 0 Posted January 8, 2017 45 Ah akumulator , ispitao sam nista ne vuce struju, dobro puni , Sumnjam na alnaser nekako imam osecaj kao da ga gusi nesto ne da mu da se okrene ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted January 8, 2017 Ajd' pre anlasera probaj ovako - skini ga večeras i odnesi i stan, kuću, šta već imaš i ujutro kad budeš hteo da upališ stavi ga u kola. Ako bude lako upalio onda je do njega, u suprotnom vidi anlaser. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted January 8, 2017 Provjeri akumulator. Ako dobro pali kad ga spojiš na kablove onda ti je slaba struja. Quote Share this post Link to post Share on other sites